abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213219766
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Geloof dat ik de enige hier ben die nog nooit in zo'n park geweest is. Hooguit ooit in Wales maar dat was een soort caravan park.
Mijn ouders moesten vroeger elke paar dagen even terug naar het bedrijf dus konden we nooit ver weg op vakantie (en kamperen is niets voor ons) dus ik heb zo'n beetje alle vakantieparken hier in de omgeving wel gehad.

Tot corona gingen we nog elk jaar met mijn ouders mee op dit soort vakanties.

En gourmetten hoorde er sowieso ook bij O+
pi_213219871
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 18:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mijn ouders moesten vroeger elke paar dagen even terug naar het bedrijf dus konden we nooit ver weg op vakantie (en kamperen is niets voor ons) dus ik heb zo'n beetje alle vakantieparken hier in de omgeving wel gehad.

Wij gingen tot mijn 10e 11e altijd naar Terschelling, vrienden van mijn ouders hadden daar een huisje waar de hele familie daar bij toerbeurt in verbleef (huisje is er nog, totaal verbouwd :D) en daarna naar Oostenrijk, waar de mensen waar wij verbleven vrienden werden. Mijn zus gaat er nog ieder jaar even naar toe als onderdeel van een wandelvakantie en mijn broer en schoonzus ook nog iedere paar jaar. Ik ging al snel andersoortige vakanties houden ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_213219954
O+ butter chicken van de deli O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 18:49:53 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213220022
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 18:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ butter chicken van de deli O+
Bidfood heet dat tegenwoordig toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213220036
Pita met shoarma van AH gesneden verspakket. Lekker en lekker makkelijk
pi_213220968
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 18:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het voordeel van gourmetten in zo'n huisje....je zit niet met die verschrikkelijke stank in je eigen huis :D _O- Wij deden dat vorig jaar februari op Texel om ons eerste huwelijksdag te vieren :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_213221158
Wat een heerlijk nostalgisch weekend, Vlindertje. O+ Alleen al het gourmetten, love it.
pi_213221222
Mn ouders gourmetten dus altijd in de zomer, buiten. Wat wel een prima life hack is :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_213221248
Ik zeg altijd of het 7x per maand aan de hand is :')
pi_213221458
Ik gourmet het liefst voor de tv. Film aan en echt gewoon uren doorgaan. Ik heb altijd spijt wanneer ik gourmet met mensen zonder geduld, wanneer alles tegelijk op de plaat gaat.
pi_213221492
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Het voordeel van gourmetten in zo'n huisje....je zit niet met die verschrikkelijke stank in je eigen huis :D _O- Wij deden dat vorig jaar februari op Texel om ons eerste huwelijksdag te vieren :7
Slim :D

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Myraela het volgende:
Ik gourmet het liefst voor de tv. Film aan en echt gewoon uren doorgaan. Ik heb altijd spijt wanneer ik gourmet met mensen zonder geduld, wanneer alles tegelijk op de plaat gaat.
Zo doen wij het ook :Y
pi_213221720
quote:
Ik dacht eerst waarom mensen zonder geluid :')
pi_213221733
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn ouders gourmetten dus altijd in de zomer, buiten. Wat wel een prima life hack is :D
Ook het eten! :D

Maar wel slim!
pi_213221745
quote:
Mijn familie. Dat was dus eens maar nooit meer :D
pi_213221797
Mijn kinderen wilden nooit gourmetten.
IK WIL MET DE PANNETJES! riepen ze dan. Kon 100x uitleggen dat het gourmetten heette :') O+
pi_213221804
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 20:27 schreef Blues het volgende:
Mijn kinderen wilden nooit gourmetten.
IK WIL MET DE PANNETJES! riepen ze dan. Kon 100x uitleggen dat het gourmetten heette :') O+
_O-
pi_213224323
@Blues het heet vroege wolfsmelk volgens obsidentify. Ik vind het maar raar spul hoor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213224328
Is dat niet supergiftig?
pi_213224341
Blijkbaar in de war met monnikskap, wat wolfsbane is in het engels.

Al is het sap van wolfsmelk Blijkbaar wel een beetje giftig.
pi_213224426
Och jongis, poes zo schattig als ze uitgehongerd met 1 pootje in het graf staat O+
pi_213224744
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jongis, poes zo schattig als ze uitgehongerd met 1 pootje in het graf staat O+
Ook om 6 uur in de ochtend (mijn wekker voor de wekker)
pi_213224766
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ook om 6 uur in de ochtend (mijn wekker voor de wekker)
Stiekem wel O+

Ik vind het extreem schattig dat ze nu gewoon over me heen durft te stoefelen en aan mn gezicht durft te snuffelen en likken (huuuu) en het dekbed van me af durft te klauwen O+
pi_213224886
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Stiekem wel O+

Ik vind het extreem schattig dat ze nu gewoon over me heen durft te stoefelen en aan mn gezicht durft te snuffelen en likken (huuuu) en het dekbed van me af durft te klauwen O+
RED DE KAT VAN DE HONGERDEAUDT!!!!! :o :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213224913
Poes zat hier gezellig wat droog te kokhalzen op de grond.
En dan heb je natuurlijk je vrouwtje nodig, dus toen kwam Mw Kok op tafel zitten. In de buurt van laptop, telefoon, papieren ^O^ :')

Na een minuut of vijf droogkokken en mij aanloeren want het uiteraard mijn schuld, vertrok ze. En nu is er een slokje water gedronken dus ik denk dat het klaar is.

Tevens… mensen }:| Via datumprikker moeizaam een afspraak gepland, komt er bij mij een ziekenhuis afspraak doorheen. Dus iedereen gemaild dat ik niet live maar online aansluit. En dan is het toch wel ontzettend toevallig dat exact deze ochtend, nét nadat ik gemaild had, iemand anders een uitnodiging voor een feestje heeft gekregen en nu (ook) niet kan.
Waarom is het zo moeilijk zoiets meteen door te geven zodra je het weet? Dan hebben we meer tijd om hem te verzetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-04-2024 09:48:36 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213224947
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
RED DE KAT VAN DE HONGERDEAUDT!!!!! :o :(
114! 114!! 114!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')