Mijn ouders moesten vroeger elke paar dagen even terug naar het bedrijf dus konden we nooit ver weg op vakantie (en kamperen is niets voor ons) dus ik heb zo'n beetje alle vakantieparken hier in de omgeving wel gehad.quote:Op maandag 15 april 2024 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof dat ik de enige hier ben die nog nooit in zo'n park geweest is. Hooguit ooit in Wales maar dat was een soort caravan park.
Wij gingen tot mijn 10e 11e altijd naar Terschelling, vrienden van mijn ouders hadden daar een huisje waar de hele familie daar bij toerbeurt in verbleef (huisje is er nog, totaal verbouwdquote:Op maandag 15 april 2024 18:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten vroeger elke paar dagen even terug naar het bedrijf dus konden we nooit ver weg op vakantie (en kamperen is niets voor ons) dus ik heb zo'n beetje alle vakantieparken hier in de omgeving wel gehad.
Tot corona gingen we nog elk jaar met mijn ouders mee op dit soort vakanties.
En gourmetten hoorde er sowieso ook bij
Het voordeel van gourmetten in zo'n huisje....je zit niet met die verschrikkelijke stank in je eigen huisquote:Op maandag 15 april 2024 18:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten vroeger elke paar dagen even terug naar het bedrijf dus konden we nooit ver weg op vakantie (en kamperen is niets voor ons) dus ik heb zo'n beetje alle vakantieparken hier in de omgeving wel gehad.
Tot corona gingen we nog elk jaar met mijn ouders mee op dit soort vakanties.
En gourmetten hoorde er sowieso ook bij
Slimquote:Op maandag 15 april 2024 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het voordeel van gourmetten in zo'n huisje....je zit niet met die verschrikkelijke stank in je eigen huis![]()
Wij deden dat vorig jaar februari op Texel om ons eerste huwelijksdag te vieren
Zo doen wij het ookquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Myraela het volgende:
Ik gourmet het liefst voor de tv. Film aan en echt gewoon uren doorgaan. Ik heb altijd spijt wanneer ik gourmet met mensen zonder geduld, wanneer alles tegelijk op de plaat gaat.
Ik dacht eerst waarom mensen zonder geluidquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Myraela het volgende:
Ik gourmet het liefst voor de tv. Film aan en echt gewoon uren doorgaan. Ik heb altijd spijt wanneer ik gourmet met mensen zonder geduld, wanneer alles tegelijk op de plaat gaat.
Ook het eten!quote:Op maandag 15 april 2024 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn ouders gourmetten dus altijd in de zomer, buiten. Wat wel een prima life hack is
Mijn familie. Dat was dus eens maar nooit meerquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2024 20:27 schreef Blues het volgende:
Mijn kinderen wilden nooit gourmetten.
IK WIL MET DE PANNETJES! riepen ze dan. Kon 100x uitleggen dat het gourmetten heette![]()
Ook om 6 uur in de ochtend (mijn wekker voor de wekker)quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jongis, poes zo schattig als ze uitgehongerd met 1 pootje in het graf staat
Stiekem welquote:Op dinsdag 16 april 2024 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook om 6 uur in de ochtend (mijn wekker voor de wekker)
RED DE KAT VAN DE HONGERDEAUDT!!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stiekem wel
Ik vind het extreem schattig dat ze nu gewoon over me heen durft te stoefelen en aan mn gezicht durft te snuffelen en likken (huuuu) en het dekbed van me af durft te klauwen
114! 114!! 114!!!quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
RED DE KAT VAN DE HONGERDEAUDT!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |