Hadden wij ook, met kruiden en komkommerquote:
Knakworst? Tosti? Loaded fries?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet nogsteeds niet waar ik heinz tomato ketchup PICKLE nou bij moet eten..
Op hamburgers doe ik echte augurken.
hotdogs!quote:
Het is gewoon een ketchup met een iets zuurder smaakje. Zo spannend is het niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet nogsteeds niet waar ik heinz tomato ketchup PICKLE nou bij moet eten..
Op hamburgers doe ik echte augurken.
Exposure therapie! Bam!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef Syrena het volgende:
Knokki geroosterd in de airfryer met een pesto van courgette en basilicum. Had mijn man gister gevonden op insta(ik mag het maken).
Cat, ik had op mijn popup BHV vorig jaar een trainer die in tranen uitbarstte toen hij over zijn reanimatietrauma verteldehet was al redelijk wat jaren geleden en hij had therapie (gehad), maar ik dacht, dan zou ik dit toch niet als werk gaan doen. Elke keer die herbeleving.
Volgende week mag ik weer
Dat is gewoon niet okéquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef Syrena het volgende:
Knokki geroosterd in de airfryer met een pesto van courgette en basilicum. Had mijn man gister gevonden op insta(ik mag het maken).
Cat, ik had op mijn popup BHV vorig jaar een trainer die in tranen uitbarstte toen hij over zijn reanimatietrauma verteldehet was al redelijk wat jaren geleden en hij had therapie (gehad), maar ik dacht, dan zou ik dit toch niet als werk gaan doen. Elke keer die herbeleving.
Volgende week mag ik weer
Lol, nee. Interne standaard training die niet geëvalueerd wordt. Dus ik ben aan het nadenken hoe en waar ik toch een signaal zou kunnen neerleggen. Wat ook weer flauw is, van vanmiddag heb ik er niks van gezegd (behalve het te laat starten). Dus waarschijnlijk laaaaat ik het maar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou zeg @:cat-astrophe wat een raar gedoe. Waarschijnlijk krijg je een vraag om een evaluatie, dan kan je heel duidelijk zijn.
@:pdehoog is zit nog vol van de uitgebreide lunch. Heb nog flink wat meegekregen ook, maar dat kan prima morgen, vanavond denk ik een kopje soep met hooguit een cracker
Misschien heeft ze een calamiteit in de familie gehad en was de halve nacht wakker, maar wilde ze er toch graag zijn zodat jullie je toets nu konden makenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toetsing gehad. Geslaagd (want je moet wel heel rare dingen doen om te zakken).
Maar de trainer… ik werd er niet blij van.
Ik had locatie+ruimte gekregen, bij aankomst in het gebouw stonden nergens bordjes. Het zijn altijd pop up locaties dus meestal worden A4tjes met pijlen opgehangen. Gelukkig een onderhoudsman kunnen vinden die het ongeveer wist.
Op mijn speurtocht nog twee andere verdwaalde zielen gevonden en samen kwamen we bij de ruimte die we dachten dat het moest zijn. Het was 10 minuten voor start toets.
Ruimte is donker, door de ramen heen zien we ook geen materialen klaarliggen.
Paar minuten gewacht en toen maar eens bij een deur in de buurt aangeklopt: ‘o die zit vast nog koffie te drinken en komt er zo aan’.
5 minuten voor start toets kwam mevrouw aan. Met een kan koffieEen goedemiddag kon er nog net af en of we even buiten wilden blijven wachten. Want uiteraard moesten de materialen nu nog klaargelegd worden
![]()
7 minuten na starttijd toets mochten we naar binnen. Zij had een grote beker koffie die regelmatig uit de kan werd aangevuld, wij kregen niks.
En ze was MOE. Liep moe, klonk moe in haar uitleg, deed moe. Koffie hielp blijkbaar niet. Ugh.
Als je je werk zo stom vindt, blijf dan gewoon thuis of zo.
Beetje respect voor je cursisten die zich (wel) hebben gehaast om op tijd te zijn zou goed passen.
Ik heb het maar doorstaan en hoef haar hopelijk drie jaar niet meer te zien. Tenzij ze ook bij mijn toets in juni erbij is
Hopelijk werkt dit:quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan je dat recept hier plaatsen @:syrena ? Lijkt me heel lekker
Hij werkte er nog niet zo lang, en ik vermoed dat hij dit ook niet heeft gezegd bij zijn sollicitatie.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet oké
Zo iemand zou zo’n training imo niet mogen geven, als het nog zo traumatisch is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Lijkt lekker, heb t opgeslagenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hopelijk werkt dit:
https://www.instagram.com/reel/C5u6QTjIpSP/
De tussenstand, we moeten het nog eten, is dat het sneller en wrs beter smaakt met pesto uit een potje![]()
Disclaimer: ik had geen pijnboompitten, dat zijn walnoten geworden. En geen parmenzaanse kaas.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij werkte er nog niet zo lang, en ik vermoed dat hij dit ook niet heeft gezegd bij zijn sollicitatie.
Ik vond het heel sneu voor 'm, hoop dat het inmiddels wat beter gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft uit vermoeidheid, ongeacht hoe je het deed/welk antwoord je af, iedereen laten slagen ook?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toetsing gehad. Geslaagd (want je moet wel heel rare dingen doen om te zakken).
Maar de trainer… ik werd er niet blij van.
Ik had locatie+ruimte gekregen, bij aankomst in het gebouw stonden nergens bordjes. Het zijn altijd pop up locaties dus meestal worden A4tjes met pijlen opgehangen. Gelukkig een onderhoudsman kunnen vinden die het ongeveer wist.
Op mijn speurtocht nog twee andere verdwaalde zielen gevonden en samen kwamen we bij de ruimte die we dachten dat het moest zijn. Het was 10 minuten voor start toets.
Ruimte is donker, door de ramen heen zien we ook geen materialen klaarliggen.
Paar minuten gewacht en toen maar eens bij een deur in de buurt aangeklopt: ‘o die zit vast nog koffie te drinken en komt er zo aan’.
5 minuten voor start toets kwam mevrouw aan. Met een kan koffieEen goedemiddag kon er nog net af en of we even buiten wilden blijven wachten. Want uiteraard moesten de materialen nu nog klaargelegd worden
![]()
7 minuten na starttijd toets mochten we naar binnen. Zij had een grote beker koffie die regelmatig uit de kan werd aangevuld, wij kregen niks.
En ze was MOE. Liep moe, klonk moe in haar uitleg, deed moe. Koffie hielp blijkbaar niet. Ugh.
Als je je werk zo stom vindt, blijf dan gewoon thuis of zo.
Beetje respect voor je cursisten die zich (wel) hebben gehaast om op tijd te zijn zou goed passen.
Ik heb het maar doorstaan en hoef haar hopelijk drie jaar niet meer te zien. Tenzij ze ook bij mijn toets in juni erbij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |