abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213212644
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Emmertjes warm water is ook weer zowat :D

Dronken meneer mag waarschijnlijk z’n roes op t bureau uitslapen @:annex
Oh, dat is een dorp verderop. Tenminste als het open is.
Anders 2 plaatsen verder. Of de grote stad U.
Sneu hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213212674
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 22:50 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh, dat is een dorp verderop. Tenminste als het open is.
Anders 2 plaatsen verder. Of de grote stad U.
Sneu hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.
We have far more in common than that which devides us..
pi_213212867
Als ze geen werk meer hebben, hebben ze ook geen onderdak meer, uitbuiting galore. Ik schaam me voor NL.
pi_213213007
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Blues het volgende:
Als ze geen werk meer hebben, hebben ze ook geen onderdak meer, uitbuiting galore. Ik schaam me voor NL.
Echt ja. Zit nu te kijken naar de societeit, buikpijn
pi_213213178
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.
quote:
Ja, dat weet ik allemaal niet.

In het lokale sufferdje staan wel heel veel verzoeken toegekend aan de diverse fruittelers voor tijdelijke huisvestiging van werknemers. Hoe dat eruit ziet, weet ik niet.
pi_213213278
quote:

[..]
Er wordt echt wel geprobeerd om ze te helpen met een terugkeer maar dan nemen ze vaak de volgende Flixbus terug naar NL. Kennelijk is slapen op straat in de winter in NL beter dan in hun thuisland zijn.
  maandag 15 april 2024 @ 07:23:51 #82
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213213964
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ah ok. Ik heb de meeste subfora uitgeschakeld staan dus de Actieve Topics en Nieuwe Topics zijn altijd kort bij mij. Dan mis je wel eens iets. Al is missen een groot woord :+
Ohh deze functie kende ik nog niet. Superblij mee nu! :D *O*
pi_213214134
quote:

[..]
Ik snap niet dat ze dat soort misstanden niet op organisatieniveau aanpakken. Veroorzaakt zoveel ellende. In het afgelopen jaar zijn hier 3 jonge oostblokkers dood buiten gevonden :N

Het is niet enkel de malafide praktijken, veel mensen komen op de bonnefooi, maar een groot deel van deze ellende zit hem echt wel in de uitbuithoek.

Een groot deel zit hem ook in het feit dat in de uitbuithoek het leven alsnog beter is dan thuis en dan moet je misschien niet perse met al te veel van dat soort landen een pact sluiten voor vrij verkeer van mensen en goederen, maar das weer een andere kant
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213214141
quote:
Je haat niet nederland, je haat kapitalisme :p
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_213214143
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 23:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Echt ja. Zit nu te kijken naar de societeit, buikpijn
Wat is dat? Docu?
pi_213214148
4!
pi_213214212
Zonnetje schijnt! *O* 3 online vergaderingen achter elkaar -O-

Gelukkig mag ik vanmiddag twee keer op de fiets de deur uit… als er regen en hagel voorspeld is :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 april 2024 @ 08:37:51 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213214337
We gaan nieuwe foto's maken... Dus maar eens een jasje aangetrokken. Komt wel goed uit, vanavond Mahler 9 in het Concertgebouw.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_213214477
Niet bijster goed geslapen, maar toch ziet alles er wat zonniger uit dan gisteravond (toen ik opstond ook nog letterlijk, dat helaas niet meer).

Nu nog even kwartiertje kattenmatras spelen voor ik ze tot vrijdag alleen laat :'( , dan nog even Lidl en kruidvat om laatste dingen te kopen en dan aan de tocht naar verweggistan beginnen :)
pi_213214626
Goede reis @vlindertje89 *G*
pi_213214657
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ze dat soort misstanden niet op organisatieniveau aanpakken. Veroorzaakt zoveel ellende. In het afgelopen jaar zijn hier 3 jonge oostblokkers dood buiten gevonden :N

Het is niet enkel de malafide praktijken, veel mensen komen op de bonnefooi, maar een groot deel van deze ellende zit hem echt wel in de uitbuithoek.

Een groot deel zit hem ook in het feit dat in de uitbuithoek het leven alsnog beter is dan thuis en dan moet je misschien niet perse met al te veel van dat soort landen een pact sluiten voor vrij verkeer van mensen en goederen, maar das weer een andere kant
Allemaal dat. De mensen krijgen ook gouden bergen in het vooruitzicht wat ook niet klopt. En de bedrijven die deze mensen uitbuiten (400 euro voor een matras in een kamertje met 3 anderen) mogen ze van mij opdoeken en de leiding vervolgen.
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 09:20:19 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213214671
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
4!
=24
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213214672
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat is dat? Docu?
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.
pi_213214683
Hier ook (nog) zonnig en deuren en ramen tegen elkaar open.
Werk vandaag thuis. De teamleiders hebben een cursus, de boot is weg en een flink deel kan ik thuis doen (plus dat ik nu makkelijker kan printen, op t werk moet dat via een omweg)
pi_213215177
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.
Ken ik niet, even opgezocht.
https://npo.nl/start/serie/de-societeit

Kan ik terugkijken, al ben ik talkshows al jaren spuugzat :D
pi_213215199
Ook alweer 2 uurtjes aan het thuiswerken.
Achterstand op de werklijst is nu 2 weken. We komen er niet doorheen geploegd omdat er 1 coll 24 uur per week werkt, maar dat niet meer gaat (ze is er pas). En ik ben ook soms zomaar een week of een dag afwezig, net als andere collega's. Dus tja............ het is allemaal precies pas met 12 internisten en maar 8 doktersassistenten/medisch secretaresses die hun linker- en rechterhand zijn :+
pi_213215238
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Ken ik niet, even opgezocht.
https://npo.nl/start/serie/de-societeit

Kan ik terugkijken, al ben ik talkshows al jaren spuugzat :D
Wanneer je kan, die van vorige week was heel interessant. Een fotograaf die over de wereld foto's van voedselproducties heeft gemaakt. Binnenkort komt er ook een boek van 'm uit. Voorbeeld. In Kenia worden mango's geplukt en in bakjes gedaan die AH (en anderen) hier voor 3 euro verkoopt. Degene die dat doet krijgt een salaris van 3 euro
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 10:35:53 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213215250
Collega's op een andere locatie zijn door politie weggestuurd.

SPOILER
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213215275
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef derLudolf het volgende:
Collega's op een andere locatie zijn door politie weggestuurd.

SPOILER
Dat ziet er niet best uit. Is het ook jullie bedrijf of een buurman?
pi_213215516
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')