Oh, dat is een dorp verderop. Tenminste als het open is.quote:Op zondag 14 april 2024 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Emmertjes warm water is ook weer zowat![]()
Dronken meneer mag waarschijnlijk z’n roes op t bureau uitslapen @:annex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2024 22:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dat is een dorp verderop. Tenminste als het open is.
Anders 2 plaatsen verder. Of de grote stad U.
Sneu hoor.Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Echt ja. Zit nu te kijken naar de societeit, buikpijnquote:Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Blues het volgende:
Als ze geen werk meer hebben, hebben ze ook geen onderdak meer, uitbuiting galore. Ik schaam me voor NL.
quote:Op zondag 14 april 2024 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.
Ja, dat weet ik allemaal niet.quote:Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Blues het volgende:
Als ze geen werk meer hebben, hebben ze ook geen onderdak meer, uitbuiting galore. Ik schaam me voor NL.
Er wordt echt wel geprobeerd om ze te helpen met een terugkeer maar dan nemen ze vaak de volgende Flixbus terug naar NL. Kennelijk is slapen op straat in de winter in NL beter dan in hun thuisland zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.
Ohh deze functie kende ik nog niet. Superblij mee nu!quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb de meeste subfora uitgeschakeld staan dus de Actieve Topics en Nieuwe Topics zijn altijd kort bij mij. Dan mis je wel eens iets. Al is missen een groot woord
Ik snap niet dat ze dat soort misstanden niet op organisatieniveau aanpakken. Veroorzaakt zoveel ellende. In het afgelopen jaar zijn hier 3 jonge oostblokkers dood buiten gevondenquote:Op zondag 14 april 2024 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je haat niet nederland, je haat kapitalisme :pquote:Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Blues het volgende:
Wat is dat? Docu?quote:Op zondag 14 april 2024 23:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Echt ja. Zit nu te kijken naar de societeit, buikpijn
Allemaal dat. De mensen krijgen ook gouden bergen in het vooruitzicht wat ook niet klopt. En de bedrijven die deze mensen uitbuiten (400 euro voor een matras in een kamertje met 3 anderen) mogen ze van mij opdoeken en de leiding vervolgen.quote:Op maandag 15 april 2024 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat soort misstanden niet op organisatieniveau aanpakken. Veroorzaakt zoveel ellende. In het afgelopen jaar zijn hier 3 jonge oostblokkers dood buiten gevonden
Het is niet enkel de malafide praktijken, veel mensen komen op de bonnefooi, maar een groot deel van deze ellende zit hem echt wel in de uitbuithoek.
Een groot deel zit hem ook in het feit dat in de uitbuithoek het leven alsnog beter is dan thuis en dan moet je misschien niet perse met al te veel van dat soort landen een pact sluiten voor vrij verkeer van mensen en goederen, maar das weer een andere kant
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.quote:
Ken ik niet, even opgezocht.quote:Op maandag 15 april 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.
Wanneer je kan, die van vorige week was heel interessant. Een fotograaf die over de wereld foto's van voedselproducties heeft gemaakt. Binnenkort komt er ook een boek van 'm uit. Voorbeeld. In Kenia worden mango's geplukt en in bakjes gedaan die AH (en anderen) hier voor 3 euro verkoopt. Degene die dat doet krijgt een salaris van 3 euroquote:Op maandag 15 april 2024 10:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ken ik niet, even opgezocht.
https://npo.nl/start/serie/de-societeit
Kan ik terugkijken, al ben ik talkshows al jaren spuugzat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef derLudolf het volgende:
Collega's op een andere locatie zijn door politie weggestuurd.Dat ziet er niet best uit. Is het ook jullie bedrijf of een buurman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!quote:Op maandag 15 april 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |