Dat was de inspiratie voor de afval- en wandelpoging 2014quote:Op zondag 14 april 2024 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat super PEn je doet me denken aan een website die ik jaren geleden eens tegen kwam, iets met nerd fitness geloof ik. Daar werd het afvallen/de gezondheid ook heel nerderig met grafiekjes, berekeningen en mooie diagrammen aangevlogen
Dat maakt het op zich wel heel erg leuk natuurlijk.
Het is een grote luisterwereld vol bijzondere verhalen. Sinds kort heb ik de NPO luister app erbij, hele mooie pc's kom ik daar tegen, naast de tips uit LIT en CRI en de mailalertsquote:Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef Clubsoda het volgende: Dat klinkt als een goede tip, @:Blues
Ik vind sowieso veel podcasts echt WTF schokkend
![]()
Dat dacht ik van de week ook, en @fietsie is hier ook jammer genoeg niet zo vaak meerquote:Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Blues het volgende:
En ik mis @:sigme in de culsc of ligt dat aan mij?
Kook, al een weekje of zo.quote:Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Blues het volgende:
is actief in de 40+ sc vooralquote:Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Blues het volgende:
Teken van levenquote:Op zondag 14 april 2024 14:38 schreef Morgane89 het volgende:
Presentgewoon druk, maar toch niet echt iets te vertellen
Ook voor mij graag, klinkt mogelijk interessant.quote:Dat was de inspiratie voor de afval- en wandelpoging 2014Heb je die link toevallig ergens nog?
Nog steeds zoveel last van die val?quote:Op zondag 14 april 2024 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Al strompelend en met wat assistentie heb ik toch een veldje vaste en eetbare schaduwplanten aangelegd, een kersenboom en een kiwi geplant. Straks nog even een half uurtje werk en dan kan ik lekker relaxen.
[..]
[..]
Ook voor mij graag, klinkt mogelijk interessant.
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.quote:
Zou het kunnen dat je nu een soort spierpijn hebt door het anders bewegen om de valpijn te ontlopen?quote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.
MnX was stram en spierpijn van een hele dag schoffelen ( in een andere grote tuin) en de dagen ervoor sjouwen van hard hout.quote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.
Wat ben jij toch een naar mannetjequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef Jeroboam het volgende:
Je lijkt zelf wel iemand met afstand tot alles. Ik vind het mooi dat ze op hun vrije dag nog wat leven in de brouwerij komen brengen. Impressive geluid
Het probleem is dat er nog steeds mensen zijn die deze trol blijven voeren. En deze dus terug komt met meer zooi, om meer voer te halen.quote:
Ik denk dat het deze website gewoon is @PdeHoog : https://www.nerdfitness.com/start-here/quote:Op zondag 14 april 2024 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook voor mij graag, klinkt mogelijk interessant.
Deur is hier nog wel open maar de zon is nu wel echt weg. Was ook de hele tijd te koud om op t balkon te zitten dus nu is huis schoon en opgeruimd.quote:Op zondag 14 april 2024 16:45 schreef AnneX het volgende:
Goeie koop @:z80 👍🏼
Eigenlijk is het gewoon kkkkkoud. En gaat de deur dicht.
Wij hebben lekker in het zonnetje in de tuin gezeten bij vrienden. Er was een spreeuw aan het proberen de vogelpindakaas te etenquote:Op zondag 14 april 2024 16:45 schreef AnneX het volgende:
Goeie koop @:z80 👍🏼
Eigenlijk is het gewoon kkkkkoud. En gaat de deur dicht.
Kan een tijdje vervelend blijven voelen, ben helaas net zelf ook gevallen. Onder geleide van pijn zoveel mogelijk in beweging blijven of naar de dokter gaan. Die waarschijnlijk hetzelfde zegt als er niks echt kapot is. Beterschap!quote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie aankoopquote:Op zondag 14 april 2024 16:40 schreef z80 het volgende:
Rondje rommelmarkt hier in de stad. Was voornamelijk zakenlui. Weinig rommel.
Dan maar een rondje fietsen, gewoon ergens heen omdat het kan. Via Kalkar bleek het te gaan. En daar bleek bij de kegelclub ook een rommelmarkt te zijn. Eentje met echt rommel van mensen thuis.
Daar een nieuwe Tefal stoomstrijkijzer gescoord. Nieuw in door van tig jaar terug. Eentje die nog echt zwaar is. En ook daadwerkelijk massa in de strijkzool heeft. En dus met minder vermogen beter resultaat geeft.
Mijn huidige/oude is al weer 20 jaar oud en begon wat keuren te vertonen. Dit is een mooie vervanger.
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vastquote:
Ik negeer hem. Dan houdt vast ooit op.quote:
Auwwww..wel een pleister in de buurt?quote:Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nadat ik vóór 11 uur al de MOEDER van alle papercuts opliep aan een frisdrankdoos (bloedend over de parkeerplaats) en bij het ophangen van de was mezelf haast een gebroken neus leek te slaan met het koordje van een joggingbroek heb ik de rest van de middag maar veilig binnen als kattenmatras gefungeerd. Was net te koud voor een open raam ook nog.
En een van mijn vorig jaar geplante hortensia’s heeft de winter blijkbaar niet overleefd.
Verder gaat het goed hoor
Je negeert hem, maar zegt er wel wat over. Dus alsnog aandachtquote:Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik negeer hem. Dan houdt vast ooit op.
De vaste users (en hopelijk ook degenen waar hij zijn opmerkingen over maakt) weten toch wel dat het onsamenhangende van iedere realiteitszin gespeende onzin is?
Ik denk iedere keer weer MCHquote:Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik negeer hem. Dan houdt vast ooit op.
De vaste users (en hopelijk ook degenen waar hij zijn opmerkingen over maakt) weten toch wel dat het onsamenhangende van iedere realiteitszin gespeende onzin is?
Ja man! Burn baby burn!quote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vasten toen was ik ineens op een plek waar de kopgroep aankwam, dus bleef maar even staan. Was gezellig en even werd nog iets van een uurtje ofzo. Maar toen stond ik ineens in de zon en wist ik niet hoe ik me naar binnen moest haasten! The buuuuuuurn!!!
Ja ergens komende maand beginnen met de overgang. Nu in die ikgeefgeenfuckmeermaarok-fasequote:Op zondag 14 april 2024 17:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja man! Burn baby burn!
Jij had toch een nieuwe functie of baan en hoe gaat dat nu?
Mag jij maximaal 1 dag per 2 weken thuiswerken? Ik vind dat altijd een beetje stom als je thuis net zoveel kan doen (of misschien wel meer) dan op de werkplek van de werkgever.quote:Op zondag 14 april 2024 17:48 schreef Blues het volgende:
Zalig vooruitzicht toch altijd zo eens per 2 wk na een weekend de maandag thuiswerken
Dat deed ik pas nadat anderen er aandacht aan gavenquote:Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je negeert hem, maar zegt er wel wat over. Dus alsnog aandacht![]()
Overigens vroeg ik me wel af, welke medische conditie ben ik niet van op de hoogte, kon het niet rijmen met allergie voor uien, schildklier gedoe of een pijnlijke kont
Met papieren zakdoekje als noodverbandje kon ik in ieder geval thuiskomen zonder mijn stuurwiel onder te bloedenquote:Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Auwwww..wel een pleister in de buurt?
Ik mag dat zelf aangeven.quote:Op zondag 14 april 2024 17:52 schreef Jeroboam het volgende:
Mag jij maximaal 1 dag per 2 weken thuiswerken? Ik vind dat altijd een beetje stom als je thuis net zoveel kan doen (of misschien wel meer) dan op de werkplek van de werkgever.
Handige regeerderquote:Op zondag 14 april 2024 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met papieren zakdoekje als noodverbandje kon ik in ieder geval thuiskomen zonder mijn stuurwiel onder te bloeden
Thuis altijd pleistersZo’n vel Hansaplast doet het vaak prima, en dan, als het nodig blijkt, altijd weer blij dat ik eerder al bewust wat strookjes heb afgeknipt omdat toch vaak blijkt dat eenhandig vasthouden plus knippen… onhandig is
Nodig je toch gewoon iedereen thuis uit?quote:Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik mag dat zelf aangeven.
En ik kan lang niet alles thuis doen omdat ik thuis geen ziekenhuispoli heb.
Ik heb nog wel naar jou gezwaaidquote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vasten toen was ik ineens op een plek waar de kopgroep aankwam, dus bleef maar even staan. Was gezellig en even werd nog iets van een uurtje ofzo. Maar toen stond ik ineens in de zon en wist ik niet hoe ik me naar binnen moest haasten! The buuuuuuurn!!!
Ik zie dit dus helemaal voor me, met z’n allen rondom de tafel en @golfer voor koffie zorgen enquote:Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nodig je toch gewoon iedereen thuis uit?
Ik voelde al een warme tintelquote:
Ik wil je patiënt wel zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 20:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Mag ik dan mijn eigen patiënten kiezen please
Dat extreme getoeter is niet handig met migrainequote:Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je negeert hem, maar zegt er wel wat over. Dus alsnog aandacht![]()
Overigens vroeg ik me wel af, welke medische conditie ben ik niet van op de hoogte, kon het niet rijmen met allergie voor uien, schildklier gedoe of een pijnlijke kont
Oh ja dan zou dat wel een dingetje kunnen zijn jaquote:Op zondag 14 april 2024 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat extreme getoeter is niet handig met migraine
Dat is een makkelijk. Iets dat vriend niet lust, en dus zelden of nooit op tafel komt. Iets makkelijks kan altijd.quote:Op zondag 14 april 2024 20:38 schreef Yinny het volgende:
Vandaag voor het eerst naar Naturalis met kind en een vriendje geweest. Vriendje is dinofanaat, dus ik weet een stuk meer over dinosaurussen dan van te voren. Zijn wens is om later hetzelfde te doen als Freek Vonk. Mijn kind vond het interessant en ze gingen samen lekker dingen ontdekken.
Volgende maand staat Nemo op de planning. We hebben een museumkaart aangeschaft, dus ook maar flink gebruik van maken.
Morgen heeft vriend een managementsdag, dus zijn kind en ik alleen met eten. Even bedenken wat we gaan eten, iets super makkelijks of iets wat wij wel lusten en vriend niet...
Lijkt hem idd te zijnquote:Op zondag 14 april 2024 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze website gewoon is @:PdeHoog : https://www.nerdfitness.com/start-here/
Wel opgepoetstHet zag er veel kneuteriger uit de laatste keer dat ik er keek.
Dat waag ik te betwijfelen.quote:
Om vertroeteld worden naar de culinaire maatstaven van golfer en blues uiteraard, gezellig samen asperges etenquote:Op zondag 14 april 2024 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen.
Als ik dan toch patiënt moet zijn, dan heb ik graag een Blues aan de balie, maar er zijn toch afdelingen die ik liever vermijd.
golfer is niet mijn collegaquote:Op zondag 14 april 2024 21:01 schreef Jeroboam het volgende:
Om vertroeteld worden naar de culinaire maatstaven van golfer en blues uiteraard, gezellig samen asperges eten
Geruststelling doet een hoop mevrouw, ik stuur u niet door naar andere afdelingenquote:Op zondag 14 april 2024 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen.
Als ik dan toch patiënt moet zijn, dan heb ik graag een Blues aan de balie, maar er zijn toch afdelingen die ik liever vermijd.
Ik wens je en hoop het laatstequote:Op zondag 14 april 2024 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
![]()
Ik paste gisteren tot laat op, lag daarna even te piekeren en sliep dus pas heel laat. Vanochtend 9.30 naar hockey en min een halfuurtje thuis spullen pakken, pas om 19.30 thuis. Gekookt, gegeten en nu lekker met mafs Australië op de bank. Straks alvast tas voor morgen zoveel mogelijk inpakken en dan op tijd naar bed.
Denk de pieker vannacht ook door beetje spanning voor morgen (naar midweekje weg). Was vannacht niet daarover (ik werd bij buren op de bank happend naar adem wakker, wat wss gewoon kriebel in keel plus snot die uit neus in keel liep was net toen ik ging ademen, maar werd in mijn hoofd natuurlijk erger en straks gebeurt het nu in eentje in bed weer en kan ik niet meer ademen enzo). Maar bij spanning wordt het gewoon in algemeen wat lastiger mn hoofd op het rechte pad te houden. Het is 1u45 min rijden zonder files, en ik vind dat best heel lang. Ik ben vaak moe en rij al liever niet in de middag omdat ik vaak niet zo geconcentreerd ben, dus ik ga al in de ochtend. Maar alsnog is het lang, heb maar 1x zo lang gereden. En opzich kan ik bij Zwolle een tussenstop maken als nodig (uur gehad, drie kwartier gegaan), en ook daarna of ervoor zijn er steden waar ik prima even pauze kan nemen, zelfs een uur oid. Maar zie er toch beetje tegenop. En morgenmiddag komt zusje van collega ook, en die gaat dan woensdagochtend weer weg, en dat geeft ook toch wat spanning, want ik ken haar nauwelijks (1x gezien). Dus ik zit mezelf een beetje in de weg vandaag.
Maaar morgen na wat slaap is dat vast beter, rij ik fluitend in één keer naar de eindbestemming en is het allemaal fantastisch.
Nemo nu 2x met de kleinkinderen geweest, die vinden het geweldig!quote:Op zondag 14 april 2024 20:38 schreef Yinny het volgende:
Vandaag voor het eerst naar Naturalis met kind en een vriendje geweest. Vriendje is dinofanaat, dus ik weet een stuk meer over dinosaurussen dan van te voren. Zijn wens is om later hetzelfde te doen als Freek Vonk. Mijn kind vond het interessant en ze gingen samen lekker dingen ontdekken.
Volgende maand staat Nemo op de planning. We hebben een museumkaart aangeschaft, dus ook maar flink gebruik van maken.
Morgen heeft vriend een managementsdag, dus zijn kind en ik alleen met eten. Even bedenken wat we gaan eten, iets super makkelijks of iets wat wij wel lusten en vriend niet...
Ik snap wat je bedoelt en ik denk dat het deels waar is. Ik loop vrij verkrampt nu. Ik overweeg een afspraak met de cesarterapeut.quote:Op zondag 14 april 2024 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je nu een soort spierpijn hebt door het anders bewegen om de valpijn te ontlopen?
Dit klinkt warrig maar weet niet hoe anders te omschrijven
Wat doet die meneer van jou toch een hoopquote:Op zondag 14 april 2024 15:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
MnX was stram en spierpijn van een hele dag schoffelen ( in een andere grote tuin) en de dagen ervoor sjouwen van hard hout.
Die nam op mijn advies vanmorgen pcm in om wat makkelijker te bewegen op de boot vandaag met lijntjes en touwtjes in sluizen handelen.
Zou dat jou ook helpen met makkelijker bewegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, die laatste regel kende ik alleen als op zichzelf staand.
@sigme weet vast de oorspronkelijke tekst of bron.
[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 14-04-2024 22:36:19 ]
Geweldig hoe je dat allemaal in de gaten houdt, het dorpse leven is dus lang niet saaiquote:Op zondag 14 april 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Weten jullie dat?
Als een dronken Poolse man niet meer weet waar zijn huis woont…
waar brengt de politie hem dan?
Die rijdt nu rondjes in het dorp. 😎
Wie zegt dat? Ooit van de Grote Buurtapp gehoord.quote:Op zondag 14 april 2024 22:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Geweldig hoe je dat allemaal in de gaten houdt, het dorpse leven is dus lang niet saai
Dan ben je het toch ook aan het bijhouden?quote:Op zondag 14 april 2024 22:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ooit van de Grote Buurtapp gehoord.
Man man man.quote:Op zondag 14 april 2024 22:34 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan ben je het toch ook aan het bijhouden?
en nee, dan zit je hier met mensen die geen Nederlands kunnen.
Emmertjes warm water is ook weer zowatquote:Op zondag 14 april 2024 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Osrka's zijn echt eikels inderdaad. Ik heb ze ook eens met een zeeleeuw zien spelen. Die werd uiteengereten terwijl ze er mee overgooiden. Was in een Attenborough docu meen in.
Warm bad, hmm. Ons bad is 7 jaar oud en nog nooit gebruikt. De warme kraan doet het daar ook al een paar jaar niet meer.
Ik wist wel dat het in buurtapps vooral niet gaat over waarvoor ze bedoeld zijn maar wat ik niet wist is dat mensen bijhouden dat de politie met een dronken Pool (hoe weet je dat het een Pool is?) rondrijdt (lijkt me sowieso al sterk dat de popo dat doet), dat ze dit in de buurtapp plaatsen en dat jij hierover post. Dat is toch mooi want dat heb je in de grote stad nietquote:Op zondag 14 april 2024 22:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Man man man.
U bent vermoeiend. Heel erg.
Oh, dat is een dorp verderop. Tenminste als het open is.quote:Op zondag 14 april 2024 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Emmertjes warm water is ook weer zowat![]()
Dronken meneer mag waarschijnlijk z’n roes op t bureau uitslapen @:annex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2024 22:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dat is een dorp verderop. Tenminste als het open is.
Anders 2 plaatsen verder. Of de grote stad U.
Sneu hoor.Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Echt ja. Zit nu te kijken naar de societeit, buikpijnquote:Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Blues het volgende:
Als ze geen werk meer hebben, hebben ze ook geen onderdak meer, uitbuiting galore. Ik schaam me voor NL.
quote:Op zondag 14 april 2024 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.
Ja, dat weet ik allemaal niet.quote:Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Blues het volgende:
Als ze geen werk meer hebben, hebben ze ook geen onderdak meer, uitbuiting galore. Ik schaam me voor NL.
Er wordt echt wel geprobeerd om ze te helpen met een terugkeer maar dan nemen ze vaak de volgende Flixbus terug naar NL. Kennelijk is slapen op straat in de winter in NL beter dan in hun thuisland zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.
Ohh deze functie kende ik nog niet. Superblij mee nu!quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb de meeste subfora uitgeschakeld staan dus de Actieve Topics en Nieuwe Topics zijn altijd kort bij mij. Dan mis je wel eens iets. Al is missen een groot woord
Ik snap niet dat ze dat soort misstanden niet op organisatieniveau aanpakken. Veroorzaakt zoveel ellende. In het afgelopen jaar zijn hier 3 jonge oostblokkers dood buiten gevondenquote:Op zondag 14 april 2024 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je haat niet nederland, je haat kapitalisme :pquote:Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Blues het volgende:
Wat is dat? Docu?quote:Op zondag 14 april 2024 23:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Echt ja. Zit nu te kijken naar de societeit, buikpijn
Allemaal dat. De mensen krijgen ook gouden bergen in het vooruitzicht wat ook niet klopt. En de bedrijven die deze mensen uitbuiten (400 euro voor een matras in een kamertje met 3 anderen) mogen ze van mij opdoeken en de leiding vervolgen.quote:Op maandag 15 april 2024 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat soort misstanden niet op organisatieniveau aanpakken. Veroorzaakt zoveel ellende. In het afgelopen jaar zijn hier 3 jonge oostblokkers dood buiten gevonden
Het is niet enkel de malafide praktijken, veel mensen komen op de bonnefooi, maar een groot deel van deze ellende zit hem echt wel in de uitbuithoek.
Een groot deel zit hem ook in het feit dat in de uitbuithoek het leven alsnog beter is dan thuis en dan moet je misschien niet perse met al te veel van dat soort landen een pact sluiten voor vrij verkeer van mensen en goederen, maar das weer een andere kant
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.quote:
Ken ik niet, even opgezocht.quote:Op maandag 15 april 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.
Wanneer je kan, die van vorige week was heel interessant. Een fotograaf die over de wereld foto's van voedselproducties heeft gemaakt. Binnenkort komt er ook een boek van 'm uit. Voorbeeld. In Kenia worden mango's geplukt en in bakjes gedaan die AH (en anderen) hier voor 3 euro verkoopt. Degene die dat doet krijgt een salaris van 3 euroquote:Op maandag 15 april 2024 10:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ken ik niet, even opgezocht.
https://npo.nl/start/serie/de-societeit
Kan ik terugkijken, al ben ik talkshows al jaren spuugzat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef derLudolf het volgende:
Collega's op een andere locatie zijn door politie weggestuurd.Dat ziet er niet best uit. Is het ook jullie bedrijf of een buurman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!quote:Op maandag 15 april 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.
Presentator is ook goed op de hoogte van de onderwerpen. Komt niet altijd voor bij andere talkshows.quote:Op maandag 15 april 2024 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |