abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213205708
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat super P *O* En je doet me denken aan een website die ik jaren geleden eens tegen kwam, iets met nerd fitness geloof ik. Daar werd het afvallen/de gezondheid ook heel nerderig met grafiekjes, berekeningen en mooie diagrammen aangevlogen :+ Dat maakt het op zich wel heel erg leuk natuurlijk.
Dat was de inspiratie voor de afval- en wandelpoging 2014 :P Heb je die link toevallig ergens nog? O-)

[ Bericht 3% gewijzigd door PdeHoog op 14-04-2024 20:51:58 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_213205792
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef Clubsoda het volgende: Dat klinkt als een goede tip, @:Blues ^O^ Ik vind sowieso veel podcasts echt WTF schokkend :Y
Het is een grote luisterwereld vol bijzondere verhalen. Sinds kort heb ik de NPO luister app erbij, hele mooie pc's kom ik daar tegen, naast de tips uit LIT en CRI en de mailalerts O+
pi_213205798
En ik mis @sigme in de culsc of ligt dat aan mij?
pi_213205810
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Blues het volgende:
En ik mis @:sigme in de culsc of ligt dat aan mij?
Dat dacht ik van de week ook, en @fietsie is hier ook jammer genoeg niet zo vaak meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_213205904
Ik volg al heel lang de Sheldrick Wildlife Trust. Vaak mooie, soms verdrietige verhalen over verweesde baby olifantjes die zij terug proberen te brengen naar wild levende olifanten. Vaak lukt dat. Die olifanten komen ook regelmatig lang naar waar zij zijn opgegroeid, ook om hun jongen te laten zien. Maar 2 jaar geleden gebeurde daar dit. https://www.sheldrickwildlifetrust.org/orphans/toto
Zo’n prachtig verhaal
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 13:51:20 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213206061
Weer een mooie dame op Telegram.
"Hey ben je Tourguide David"

Eens zien hoe deze oplichtingstruck gaat :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213206286
quote:
Kook, al een weekje of zo.
Net als @morgane

Vanmorgen al weer bijna 200 km gereden met wegbrengen van de bemanning, die een pontje halen en terug brengen door drie sluizen en grote rivieren als Maas, Waal en de Lek.
Daarna 7 x havermout ontbijt geprept voor de week. En nu magazines bijlezen.

@derLudolf en anderen: https://www.politie.nl/in(...)LQYSKoPeq-LWF9N7oceU
Ja, ook mijn mailadres. Dus de adviezen toegepast.

[ Bericht 20% gewijzigd door AnneX op 14-04-2024 14:11:50 ]
pi_213206616
quote:
is actief in de 40+ sc vooral
  zondag 14 april 2024 @ 14:38:29 #9
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213206871
Present :W gewoon druk, maar toch niet echt iets te vertellen :P
pi_213206904
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:38 schreef Morgane89 het volgende:
Present :W gewoon druk, maar toch niet echt iets te vertellen :P
Teken van leven *O*
  zondag 14 april 2024 @ 14:47:37 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213206961
Ah, ik wilde al zeggen dat Morgane tegenwoordig ook cijfertjes in haar username heeft. Uiteraard ook weer de 89 zoals een hele verzameling van mijn favo FOK!kers.
Spoilers!
  zondag 14 april 2024 @ 14:50:24 #12
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213206996
Al strompelend en met wat assistentie heb ik toch een veldje vaste en eetbare schaduwplanten aangelegd, een kersenboom en een kiwi geplant. Straks nog even een half uurtje werk en dan kan ik lekker relaxen.
[..]

quote:
Dat was de inspiratie voor de afval- en wandelpoging 2014 :P Heb je die link toevallig ergens nog? O-)
Ook voor mij graag, klinkt mogelijk interessant.
Spoilers!
pi_213207069
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Al strompelend en met wat assistentie heb ik toch een veldje vaste en eetbare schaduwplanten aangelegd, een kersenboom en een kiwi geplant. Straks nog even een half uurtje werk en dan kan ik lekker relaxen.
[..]
[..]
Nog steeds zoveel last van die val?
  zondag 14 april 2024 @ 14:59:25 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213207105
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nog steeds zoveel last van die val?
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.
Spoilers!
pi_213207290
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.
Zou het kunnen dat je nu een soort spierpijn hebt door het anders bewegen om de valpijn te ontlopen?
Dit klinkt warrig maar weet niet hoe anders te omschrijven
pi_213207412
quote:

[..]
MnX was stram en spierpijn van een hele dag schoffelen ( in een andere grote tuin) en de dagen ervoor sjouwen van hard hout.
Die nam op mijn advies vanmorgen pcm in om wat makkelijker te bewegen op de boot vandaag met lijntjes en touwtjes in sluizen handelen.

Zou dat jou ook helpen met makkelijker bewegen?
pi_213207601
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef Jeroboam het volgende:
Je lijkt zelf wel iemand met afstand tot alles. Ik vind het mooi dat ze op hun vrije dag nog wat leven in de brouwerij komen brengen. Impressive geluid ^O^
Wat ben jij toch een naar mannetje :{w
pi_213207746
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
100% dat dus
  zondag 14 april 2024 @ 16:33:45 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_213208198
quote:

[..]
Het probleem is dat er nog steeds mensen zijn die deze trol blijven voeren. En deze dus terug komt met meer zooi, om meer voer te halen.
Dood negeren of in een blocker zetten is de enige manier om van dit soort af te komen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_213208285
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat het deze website gewoon is @PdeHoog : https://www.nerdfitness.com/start-here/
Wel opgepoetst :D Het zag er veel kneuteriger uit de laatste keer dat ik er keek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 april 2024 @ 16:40:42 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_213208294
Rondje rommelmarkt hier in de stad. Was voornamelijk zakenlui. Weinig rommel.
Dan maar een rondje fietsen, gewoon ergens heen omdat het kan. Via Kalkar bleek het te gaan. En daar bleek bij de kegelclub ook een rommelmarkt te zijn. Eentje met echt rommel van mensen thuis.
Daar een nieuwe Tefal stoomstrijkijzer gescoord. Nieuw in door van tig jaar terug. Eentje die nog echt zwaar is. En ook daadwerkelijk massa in de strijkzool heeft. En dus met minder vermogen beter resultaat geeft.
Mijn huidige/oude is al weer 20 jaar oud en begon wat keuren te vertonen. Dit is een mooie vervanger.
pi_213208399
Goeie koop @z80 👍🏼

Eigenlijk is het gewoon kkkkkoud. En gaat de deur dicht. -O-
pi_213208432
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 16:45 schreef AnneX het volgende:
Goeie koop @:z80 👍🏼

Deur is hier nog wel open maar de zon is nu wel echt weg. Was ook de hele tijd te koud om op t balkon te zitten dus nu is huis schoon en opgeruimd.
pi_213208579
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 16:45 schreef AnneX het volgende:
Goeie koop @:z80 👍🏼

Wij hebben lekker in het zonnetje in de tuin gezeten bij vrienden. Er was een spreeuw aan het proberen de vogelpindakaas te eten O+
pi_213208614
quote:

[..]
Hoezo?
pi_213208618
Hier staan de ramen van woon en keuken nog even tegen elkaar open om lekker door te waaien, maar pep en ik chillen em in de slaapkamer met de ramen dicht. Op gepaste afstand van elkaar want ze heeft ruimte nodig :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213208629
quote:

[..]
Kan een tijdje vervelend blijven voelen, ben helaas net zelf ook gevallen. Onder geleide van pijn zoveel mogelijk in beweging blijven of naar de dokter gaan. Die waarschijnlijk hetzelfde zegt als er niks echt kapot is. Beterschap!
pi_213208711
Hele middag buiten geweest O+
Beschut in de zon ging er steeds meer kleding uit :D
Gras gemaaid, kanten afgestoken, hier en daar gras enzo tussen tegels uitgetrokken en tussen dat alles door lekker gelezen.
M'n befje (heet dat zo? stuk vel vanaf je keel naar je decolleté) is er rood van :P
pi_213208721
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:40 schreef z80 het volgende:
Rondje rommelmarkt hier in de stad. Was voornamelijk zakenlui. Weinig rommel.
Dan maar een rondje fietsen, gewoon ergens heen omdat het kan. Via Kalkar bleek het te gaan. En daar bleek bij de kegelclub ook een rommelmarkt te zijn. Eentje met echt rommel van mensen thuis.
Daar een nieuwe Tefal stoomstrijkijzer gescoord. Nieuw in door van tig jaar terug. Eentje die nog echt zwaar is. En ook daadwerkelijk massa in de strijkzool heeft. En dus met minder vermogen beter resultaat geeft.
Mijn huidige/oude is al weer 20 jaar oud en begon wat keuren te vertonen. Dit is een mooie vervanger.
Mooie aankoop ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 april 2024 @ 17:26:30 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213208916
Nog twee uurtjes in de zon gewandeld door Amsterdam. De nr 14 route. Het Johangehalte valt wel een beetje tegen. Moest zelf Akkerstraat 32 toevoegen. :%
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_213208945
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooie aankoop ^O^
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vast :') en toen was ik ineens op een plek waar de kopgroep aankwam, dus bleef maar even staan. Was gezellig en even werd nog iets van een uurtje ofzo. Maar toen stond ik ineens in de zon en wist ik niet hoe ik me naar binnen moest haasten! The buuuuuuurn!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_213208968
quote:

[..]
Ik negeer hem. Dan houdt vast ooit op.
De vaste users (en hopelijk ook degenen waar hij zijn opmerkingen over maakt) weten toch wel dat het onsamenhangende van iedere realiteitszin gespeende onzin is?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213209029
Nadat ik vóór 11 uur al de MOEDER van alle papercuts opliep aan een frisdrankdoos (bloedend over de parkeerplaats :') ) en bij het ophangen van de was mezelf haast een gebroken neus leek te slaan met het koordje van een joggingbroek heb ik de rest van de middag maar veilig binnen als kattenmatras gefungeerd. Was net te koud voor een open raam ook nog.
En een van mijn vorig jaar geplante hortensia’s heeft de winter blijkbaar niet overleefd.

Verder gaat het goed hoor *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213209113
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nadat ik vóór 11 uur al de MOEDER van alle papercuts opliep aan een frisdrankdoos (bloedend over de parkeerplaats :') ) en bij het ophangen van de was mezelf haast een gebroken neus leek te slaan met het koordje van een joggingbroek heb ik de rest van de middag maar veilig binnen als kattenmatras gefungeerd. Was net te koud voor een open raam ook nog.
En een van mijn vorig jaar geplante hortensia’s heeft de winter blijkbaar niet overleefd.

Verder gaat het goed hoor *O*
Auwwww..wel een pleister in de buurt?
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 17:43:19 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213209121
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De vaste users (en hopelijk ook degenen waar hij zijn opmerkingen over maakt) weten toch wel dat het onsamenhangende van iedere realiteitszin gespeende onzin is?
Je negeert hem, maar zegt er wel wat over. Dus alsnog aandacht :P

Overigens vroeg ik me wel af, welke medische conditie ben ik niet van op de hoogte, kon het niet rijmen met allergie voor uien, schildklier gedoe of een pijnlijke kont :@
pi_213209125
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik denk iedere keer weer MCH
pi_213209190
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vast :') en toen was ik ineens op een plek waar de kopgroep aankwam, dus bleef maar even staan. Was gezellig en even werd nog iets van een uurtje ofzo. Maar toen stond ik ineens in de zon en wist ik niet hoe ik me naar binnen moest haasten! The buuuuuuurn!!!
Ja man! Burn baby burn!

Jij had toch een nieuwe functie of baan en hoe gaat dat nu?
pi_213209203
Zalig vooruitzicht toch altijd zo eens per 2 wk na een weekend de maandag thuiswerken O+
pi_213209238
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja man! Burn baby burn!

Jij had toch een nieuwe functie of baan en hoe gaat dat nu?
Ja ergens komende maand beginnen met de overgang. Nu in die ikgeefgeenfuckmeermaarok-fase :D
pi_213209261
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:48 schreef Blues het volgende:
Zalig vooruitzicht toch altijd zo eens per 2 wk na een weekend de maandag thuiswerken O+
Mag jij maximaal 1 dag per 2 weken thuiswerken? Ik vind dat altijd een beetje stom als je thuis net zoveel kan doen (of misschien wel meer) dan op de werkplek van de werkgever.
pi_213209344
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Overigens vroeg ik me wel af, welke medische conditie ben ik niet van op de hoogte, kon het niet rijmen met allergie voor uien, schildklier gedoe of een pijnlijke kont :@
Dat deed ik pas nadat anderen er aandacht aan gaven ;) Nu ist weer klaar.
pi_213209371
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Auwwww..wel een pleister in de buurt?
Met papieren zakdoekje als noodverbandje kon ik in ieder geval thuiskomen zonder mijn stuurwiel onder te bloeden
Thuis altijd pleisters :Y Zo’n vel Hansaplast doet het vaak prima, en dan, als het nodig blijkt, altijd weer blij dat ik eerder al bewust wat strookjes heb afgeknipt omdat toch vaak blijkt dat eenhandig vasthouden plus knippen… onhandig is :+
pi_213209595
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:52 schreef Jeroboam het volgende:

Mag jij maximaal 1 dag per 2 weken thuiswerken? Ik vind dat altijd een beetje stom als je thuis net zoveel kan doen (of misschien wel meer) dan op de werkplek van de werkgever.
Ik mag dat zelf aangeven.
En ik kan lang niet alles thuis doen omdat ik thuis geen ziekenhuispoli heb.
pi_213209599
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Met papieren zakdoekje als noodverbandje kon ik in ieder geval thuiskomen zonder mijn stuurwiel onder te bloeden
Thuis altijd pleisters :Y Zo’n vel Hansaplast doet het vaak prima, en dan, als het nodig blijkt, altijd weer blij dat ik eerder al bewust wat strookjes heb afgeknipt omdat toch vaak blijkt dat eenhandig vasthouden plus knippen… onhandig is :+
Handige regeerder ^O^
pi_213210727
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik mag dat zelf aangeven.
En ik kan lang niet alles thuis doen omdat ik thuis geen ziekenhuispoli heb.
Nodig je toch gewoon iedereen thuis uit?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213210729
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik heb nog wel naar jou gezwaaid *O*
pi_213210803
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zie dit dus helemaal voor me, met z’n allen rondom de tafel en @golfer voor koffie zorgen en o|O doen :D
pi_213210986
Nog niet teruggelezen want helemaal kapot.
Maar vandaag was een mooie dag O+ heerlijk weer, leuke mensen en veel bier mogen tappen.

Nu tijd voor een warm bad.
pi_213211025
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik heb nog wel naar jou gezwaaid *O*
Ik voelde al een warme tintel O+
pi_213211151
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Vanyel het volgende:

Mag ik dan mijn eigen patiënten kiezen please 8)7
pi_213211174
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 20:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Mag ik dan mijn eigen patiënten kiezen please 8)7
Ik wil je patiënt wel zijn.
  zondag 14 april 2024 @ 20:28:34 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213211256
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat extreme getoeter is niet handig met migraine ;)
Spoilers!
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 20:37:43 #53
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213211371
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat extreme getoeter is niet handig met migraine ;)
Oh ja dan zou dat wel een dingetje kunnen zijn ja :+
pi_213211387
Vandaag voor het eerst naar Naturalis met kind en een vriendje geweest. Vriendje is dinofanaat, dus ik weet een stuk meer over dinosaurussen dan van te voren. Zijn wens is om later hetzelfde te doen als Freek Vonk. Mijn kind vond het interessant en ze gingen samen lekker dingen ontdekken.
Volgende maand staat Nemo op de planning. We hebben een museumkaart aangeschaft, dus ook maar flink gebruik van maken.

Morgen heeft vriend een managementsdag, dus zijn kind en ik alleen met eten. Even bedenken wat we gaan eten, iets super makkelijks of iets wat wij wel lusten en vriend niet...
  zondag 14 april 2024 @ 20:44:45 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_213211463
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 20:38 schreef Yinny het volgende:
Vandaag voor het eerst naar Naturalis met kind en een vriendje geweest. Vriendje is dinofanaat, dus ik weet een stuk meer over dinosaurussen dan van te voren. Zijn wens is om later hetzelfde te doen als Freek Vonk. Mijn kind vond het interessant en ze gingen samen lekker dingen ontdekken.
Volgende maand staat Nemo op de planning. We hebben een museumkaart aangeschaft, dus ook maar flink gebruik van maken.

Morgen heeft vriend een managementsdag, dus zijn kind en ik alleen met eten. Even bedenken wat we gaan eten, iets super makkelijks of iets wat wij wel lusten en vriend niet...
Dat is een makkelijk. Iets dat vriend niet lust, en dus zelden of nooit op tafel komt. Iets makkelijks kan altijd.
pi_213211469
:W

Ik paste gisteren tot laat op, lag daarna even te piekeren en sliep dus pas heel laat. Vanochtend 9.30 naar hockey en min een halfuurtje thuis spullen pakken, pas om 19.30 thuis. Gekookt, gegeten en nu lekker met mafs Australië op de bank. Straks alvast tas voor morgen zoveel mogelijk inpakken en dan op tijd naar bed.

Denk de pieker vannacht ook door beetje spanning voor morgen (naar midweekje weg). Was vannacht niet daarover (ik werd bij buren op de bank happend naar adem wakker, wat wss gewoon kriebel in keel plus snot die uit neus in keel liep was net toen ik ging ademen, maar werd in mijn hoofd natuurlijk erger en straks gebeurt het nu in eentje in bed weer en kan ik niet meer ademen enzo). Maar bij spanning wordt het gewoon in algemeen wat lastiger mn hoofd op het rechte pad te houden. Het is 1u45 min rijden zonder files, en ik vind dat best heel lang. Ik ben vaak moe en rij al liever niet in de middag omdat ik vaak niet zo geconcentreerd ben, dus ik ga al in de ochtend. Maar alsnog is het lang, heb maar 1x zo lang gereden. En opzich kan ik bij Zwolle een tussenstop maken als nodig (uur gehad, drie kwartier gegaan), en ook daarna of ervoor zijn er steden waar ik prima even pauze kan nemen, zelfs een uur oid. Maar zie er toch beetje tegenop. En morgenmiddag komt zusje van collega ook, en die gaat dan woensdagochtend weer weg, en dat geeft ook toch wat spanning, want ik ken haar nauwelijks (1x gezien). Dus ik zit mezelf een beetje in de weg vandaag.

Maaar morgen na wat slaap is dat vast beter, rij ik fluitend in één keer naar de eindbestemming en is het allemaal fantastisch. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 14-04-2024 20:51:01 ]
pi_213211624
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik denk dat het deze website gewoon is @:PdeHoog : https://www.nerdfitness.com/start-here/
Wel opgepoetst :D Het zag er veel kneuteriger uit de laatste keer dat ik er keek.
Lijkt hem idd te zijn :D Daar heb ik echt heel lang naar gezocht :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_213211683
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 20:22 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik wil je patiënt wel zijn.
Dat waag ik te betwijfelen.

Als ik dan toch patiënt moet zijn, dan heb ik graag een Blues aan de balie, maar er zijn toch afdelingen die ik liever vermijd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_213211699
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 21:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Als ik dan toch patiënt moet zijn, dan heb ik graag een Blues aan de balie, maar er zijn toch afdelingen die ik liever vermijd.
Om vertroeteld worden naar de culinaire maatstaven van golfer en blues uiteraard, gezellig samen asperges eten :(
pi_213211765
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 21:01 schreef Jeroboam het volgende:

Om vertroeteld worden naar de culinaire maatstaven van golfer en blues uiteraard, gezellig samen asperges eten :(
golfer is niet mijn collega :{w
pi_213211785
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 21:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Geruststelling doet een hoop mevrouw, ik stuur u niet door naar andere afdelingen :s)
pi_213211804
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
:W

Ik paste gisteren tot laat op, lag daarna even te piekeren en sliep dus pas heel laat. Vanochtend 9.30 naar hockey en min een halfuurtje thuis spullen pakken, pas om 19.30 thuis. Gekookt, gegeten en nu lekker met mafs Australië op de bank. Straks alvast tas voor morgen zoveel mogelijk inpakken en dan op tijd naar bed.

Denk de pieker vannacht ook door beetje spanning voor morgen (naar midweekje weg). Was vannacht niet daarover (ik werd bij buren op de bank happend naar adem wakker, wat wss gewoon kriebel in keel plus snot die uit neus in keel liep was net toen ik ging ademen, maar werd in mijn hoofd natuurlijk erger en straks gebeurt het nu in eentje in bed weer en kan ik niet meer ademen enzo). Maar bij spanning wordt het gewoon in algemeen wat lastiger mn hoofd op het rechte pad te houden. Het is 1u45 min rijden zonder files, en ik vind dat best heel lang. Ik ben vaak moe en rij al liever niet in de middag omdat ik vaak niet zo geconcentreerd ben, dus ik ga al in de ochtend. Maar alsnog is het lang, heb maar 1x zo lang gereden. En opzich kan ik bij Zwolle een tussenstop maken als nodig (uur gehad, drie kwartier gegaan), en ook daarna of ervoor zijn er steden waar ik prima even pauze kan nemen, zelfs een uur oid. Maar zie er toch beetje tegenop. En morgenmiddag komt zusje van collega ook, en die gaat dan woensdagochtend weer weg, en dat geeft ook toch wat spanning, want ik ken haar nauwelijks (1x gezien). Dus ik zit mezelf een beetje in de weg vandaag.

Maaar morgen na wat slaap is dat vast beter, rij ik fluitend in één keer naar de eindbestemming en is het allemaal fantastisch. :)
Ik wens je en hoop het laatste *O*
pi_213211850
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 20:38 schreef Yinny het volgende:

Nemo nu 2x met de kleinkinderen geweest, die vinden het geweldig!
Vergeet ook het dak niet O+

Laat kinT het eten kiezen *)
  zondag 14 april 2024 @ 21:37:37 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213212055
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zou het kunnen dat je nu een soort spierpijn hebt door het anders bewegen om de valpijn te ontlopen?
Dit klinkt warrig maar weet niet hoe anders te omschrijven
Ik snap wat je bedoelt en ik denk dat het deels waar is. Ik loop vrij verkrampt nu. Ik overweeg een afspraak met de cesarterapeut.

quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 15:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
MnX was stram en spierpijn van een hele dag schoffelen ( in een andere grote tuin) en de dagen ervoor sjouwen van hard hout.
Die nam op mijn advies vanmorgen pcm in om wat makkelijker te bewegen op de boot vandaag met lijntjes en touwtjes in sluizen handelen.

Zou dat jou ook helpen met makkelijker bewegen?
Wat doet die meneer van jou toch een hoop O+

Ik slik ook paracetamol. Dat helpt best goed gelukkig.

Ik ben waarschijnlijk te ongeduldig. En teleurgesteld dat mijn lijf blijkbaar nog steeds een pussy is }:|
Spoilers!
pi_213212095
@z80 je heb gelijk!

@Blues dat mag hij al vaak genoeg! Sushi, patat, kip uit de oven, noedelsoep...

Het wordt morgen makkelijk en iets wat mijn vriend niet lust: spaghetti Bolognese met saus uit blik van Brandt en Levie

@vlindertje89 helpen meditatie oefeningen bij nacht piekeren?
In ieder geval heel veel plezier!
pi_213212408
Hoop zo dat het slapen goed gaat en dat de tocht als een zonnetje gaat en dat de zus extra gezelligheid brengt @vlindertje89

Lekker bolognese @Yinny laatst ook weer gemaakt en flink wat porties ingevroren :9~

Ongeduldig met lijfdingen is logisch @Lucky_Strike Is een lang warm bad een idee?

Wat maakt bbc toch mooie natuur documentaires, momenteel Mammals. En ook al is het de natuur, moest toch wel even slikken toch orka’s een pasgeboren walvisjong bij de moeder weglokte en afmaakten, niet voor het eten wat dat hadden ze genoeg, maar voor de lol omdat het kan
pi_213212467
Weten jullie dat?
Als een dronken Poolse man niet meer weet waar zijn huis woont…
waar brengt de politie hem dan?
Die rijdt nu rondjes in het dorp. 😎
  zondag 14 april 2024 @ 22:28:17 #68
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213212472
Osrka's zijn echt eikels inderdaad. Ik heb ze ook eens met een zeeleeuw zien spelen. Die werd uiteengereten terwijl ze er mee overgooiden. Was in een Attenborough docu meen in.

Warm bad, hmm. Ons bad is 7 jaar oud en nog nooit gebruikt. De warme kraan doet het daar ook al een paar jaar niet meer.
Spoilers!
pi_213212489
Veel plezier @vlindertje89
Flauw. Cliché.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, die laatste regel kende ik alleen als op zichzelf staand.
@sigme weet vast de oorspronkelijke tekst of bron.

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 14-04-2024 22:36:19 ]
pi_213212499
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Weten jullie dat?
Als een dronken Poolse man niet meer weet waar zijn huis woont…
waar brengt de politie hem dan?
Die rijdt nu rondjes in het dorp. 😎
Geweldig hoe je dat allemaal in de gaten houdt, het dorpse leven is dus lang niet saai O+
pi_213212509
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 22:32 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Geweldig hoe je dat allemaal in de gaten houdt, het dorpse leven is dus lang niet saai O+
Wie zegt dat? Ooit van de Grote Buurtapp gehoord.

Weet jij een antwoord op mijn vraag? In welke stad woon jij eigenlijk?
pi_213212521
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 22:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wie zegt dat? Ooit van de Grote Buurtapp gehoord.
Dan ben je het toch ook aan het bijhouden?
en nee, dan zit je hier met mensen die geen Nederlands kunnen.
pi_213212545
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 22:34 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dan ben je het toch ook aan het bijhouden?
en nee, dan zit je hier met mensen die geen Nederlands kunnen.
Man man man.
U bent vermoeiend. Heel erg.
pi_213212553
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Osrka's zijn echt eikels inderdaad. Ik heb ze ook eens met een zeeleeuw zien spelen. Die werd uiteengereten terwijl ze er mee overgooiden. Was in een Attenborough docu meen in.

Warm bad, hmm. Ons bad is 7 jaar oud en nog nooit gebruikt. De warme kraan doet het daar ook al een paar jaar niet meer.
Emmertjes warm water is ook weer zowat :D

Dronken meneer mag waarschijnlijk z’n roes op t bureau uitslapen @AnneX
pi_213212577
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 22:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Man man man.
U bent vermoeiend. Heel erg.
Ik wist wel dat het in buurtapps vooral niet gaat over waarvoor ze bedoeld zijn maar wat ik niet wist is dat mensen bijhouden dat de politie met een dronken Pool (hoe weet je dat het een Pool is?) rondrijdt (lijkt me sowieso al sterk dat de popo dat doet), dat ze dit in de buurtapp plaatsen en dat jij hierover post. Dat is toch mooi want dat heb je in de grote stad niet :D
pi_213212644
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Emmertjes warm water is ook weer zowat :D

Dronken meneer mag waarschijnlijk z’n roes op t bureau uitslapen @:annex
Oh, dat is een dorp verderop. Tenminste als het open is.
Anders 2 plaatsen verder. Of de grote stad U.
Sneu hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213212674
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 22:50 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh, dat is een dorp verderop. Tenminste als het open is.
Anders 2 plaatsen verder. Of de grote stad U.
Sneu hoor.
SPOILER
Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.
pi_213212867
Als ze geen werk meer hebben, hebben ze ook geen onderdak meer, uitbuiting galore. Ik schaam me voor NL.
pi_213213007
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Blues het volgende:
Als ze geen werk meer hebben, hebben ze ook geen onderdak meer, uitbuiting galore. Ik schaam me voor NL.
Echt ja. Zit nu te kijken naar de societeit, buikpijn
pi_213213178
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, dat is echt triest. Hierheen halen voor werk, vervolgens uitbuiten en dan op straat zetten. Vaak kunnen ze ook niet meer terug.
quote:
Ja, dat weet ik allemaal niet.

In het lokale sufferdje staan wel heel veel verzoeken toegekend aan de diverse fruittelers voor tijdelijke huisvestiging van werknemers. Hoe dat eruit ziet, weet ik niet.
pi_213213278
quote:

[..]
Er wordt echt wel geprobeerd om ze te helpen met een terugkeer maar dan nemen ze vaak de volgende Flixbus terug naar NL. Kennelijk is slapen op straat in de winter in NL beter dan in hun thuisland zijn.
  maandag 15 april 2024 @ 07:23:51 #82
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213213964
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ah ok. Ik heb de meeste subfora uitgeschakeld staan dus de Actieve Topics en Nieuwe Topics zijn altijd kort bij mij. Dan mis je wel eens iets. Al is missen een groot woord :+
Ohh deze functie kende ik nog niet. Superblij mee nu! :D *O*
pi_213214134
quote:

[..]
Ik snap niet dat ze dat soort misstanden niet op organisatieniveau aanpakken. Veroorzaakt zoveel ellende. In het afgelopen jaar zijn hier 3 jonge oostblokkers dood buiten gevonden :N

Het is niet enkel de malafide praktijken, veel mensen komen op de bonnefooi, maar een groot deel van deze ellende zit hem echt wel in de uitbuithoek.

Een groot deel zit hem ook in het feit dat in de uitbuithoek het leven alsnog beter is dan thuis en dan moet je misschien niet perse met al te veel van dat soort landen een pact sluiten voor vrij verkeer van mensen en goederen, maar das weer een andere kant
pi_213214141
quote:
Je haat niet nederland, je haat kapitalisme :p
pi_213214143
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 23:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Echt ja. Zit nu te kijken naar de societeit, buikpijn
Wat is dat? Docu?
pi_213214148
4!
pi_213214212
Zonnetje schijnt! *O* 3 online vergaderingen achter elkaar -O-

Gelukkig mag ik vanmiddag twee keer op de fiets de deur uit… als er regen en hagel voorspeld is :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 april 2024 @ 08:37:51 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213214337
We gaan nieuwe foto's maken... Dus maar eens een jasje aangetrokken. Komt wel goed uit, vanavond Mahler 9 in het Concertgebouw.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_213214477
Niet bijster goed geslapen, maar toch ziet alles er wat zonniger uit dan gisteravond (toen ik opstond ook nog letterlijk, dat helaas niet meer).

Nu nog even kwartiertje kattenmatras spelen voor ik ze tot vrijdag alleen laat :'( , dan nog even Lidl en kruidvat om laatste dingen te kopen en dan aan de tocht naar verweggistan beginnen :)
pi_213214626
Goede reis @vlindertje89 *G*
pi_213214657
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ze dat soort misstanden niet op organisatieniveau aanpakken. Veroorzaakt zoveel ellende. In het afgelopen jaar zijn hier 3 jonge oostblokkers dood buiten gevonden :N

Het is niet enkel de malafide praktijken, veel mensen komen op de bonnefooi, maar een groot deel van deze ellende zit hem echt wel in de uitbuithoek.

Een groot deel zit hem ook in het feit dat in de uitbuithoek het leven alsnog beter is dan thuis en dan moet je misschien niet perse met al te veel van dat soort landen een pact sluiten voor vrij verkeer van mensen en goederen, maar das weer een andere kant
Allemaal dat. De mensen krijgen ook gouden bergen in het vooruitzicht wat ook niet klopt. En de bedrijven die deze mensen uitbuiten (400 euro voor een matras in een kamertje met 3 anderen) mogen ze van mij opdoeken en de leiding vervolgen.
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 09:20:19 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213214671
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
4!
=24
pi_213214672
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat is dat? Docu?
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.
pi_213214683
Hier ook (nog) zonnig en deuren en ramen tegen elkaar open.
Werk vandaag thuis. De teamleiders hebben een cursus, de boot is weg en een flink deel kan ik thuis doen (plus dat ik nu makkelijker kan printen, op t werk moet dat via een omweg)
pi_213215177
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.
Ken ik niet, even opgezocht.
https://npo.nl/start/serie/de-societeit

Kan ik terugkijken, al ben ik talkshows al jaren spuugzat :D
pi_213215199
Ook alweer 2 uurtjes aan het thuiswerken.
Achterstand op de werklijst is nu 2 weken. We komen er niet doorheen geploegd omdat er 1 coll 24 uur per week werkt, maar dat niet meer gaat (ze is er pas). En ik ben ook soms zomaar een week of een dag afwezig, net als andere collega's. Dus tja............ het is allemaal precies pas met 12 internisten en maar 8 doktersassistenten/medisch secretaresses die hun linker- en rechterhand zijn :+
pi_213215238
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Ken ik niet, even opgezocht.
https://npo.nl/start/serie/de-societeit

Kan ik terugkijken, al ben ik talkshows al jaren spuugzat :D
Wanneer je kan, die van vorige week was heel interessant. Een fotograaf die over de wereld foto's van voedselproducties heeft gemaakt. Binnenkort komt er ook een boek van 'm uit. Voorbeeld. In Kenia worden mango's geplukt en in bakjes gedaan die AH (en anderen) hier voor 3 euro verkoopt. Degene die dat doet krijgt een salaris van 3 euro
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 10:35:53 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213215250
Collega's op een andere locatie zijn door politie weggestuurd.

SPOILER
pi_213215275
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef derLudolf het volgende:
Collega's op een andere locatie zijn door politie weggestuurd.

SPOILER
Dat ziet er niet best uit. Is het ook jullie bedrijf of een buurman?
pi_213215516
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!
pi_213215541
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!
Presentator is ook goed op de hoogte van de onderwerpen. Komt niet altijd voor bij andere talkshows. ;)
Ik vergeet het meestal, maar soms val ik bij het zappen erin en dan blijf ik altijd wel kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')