Kan een tijdje vervelend blijven voelen, ben helaas net zelf ook gevallen. Onder geleide van pijn zoveel mogelijk in beweging blijven of naar de dokter gaan. Die waarschijnlijk hetzelfde zegt als er niks echt kapot is. Beterschap!quote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.
Mooie aankoopquote:Op zondag 14 april 2024 16:40 schreef z80 het volgende:
Rondje rommelmarkt hier in de stad. Was voornamelijk zakenlui. Weinig rommel.
Dan maar een rondje fietsen, gewoon ergens heen omdat het kan. Via Kalkar bleek het te gaan. En daar bleek bij de kegelclub ook een rommelmarkt te zijn. Eentje met echt rommel van mensen thuis.
Daar een nieuwe Tefal stoomstrijkijzer gescoord. Nieuw in door van tig jaar terug. Eentje die nog echt zwaar is. En ook daadwerkelijk massa in de strijkzool heeft. En dus met minder vermogen beter resultaat geeft.
Mijn huidige/oude is al weer 20 jaar oud en begon wat keuren te vertonen. Dit is een mooie vervanger.
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vastquote:
Ik negeer hem. Dan houdt vast ooit op.quote:
Auwwww..wel een pleister in de buurt?quote:Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nadat ik vóór 11 uur al de MOEDER van alle papercuts opliep aan een frisdrankdoos (bloedend over de parkeerplaats) en bij het ophangen van de was mezelf haast een gebroken neus leek te slaan met het koordje van een joggingbroek heb ik de rest van de middag maar veilig binnen als kattenmatras gefungeerd. Was net te koud voor een open raam ook nog.
En een van mijn vorig jaar geplante hortensia’s heeft de winter blijkbaar niet overleefd.
Verder gaat het goed hoor
Je negeert hem, maar zegt er wel wat over. Dus alsnog aandachtquote:Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik negeer hem. Dan houdt vast ooit op.
De vaste users (en hopelijk ook degenen waar hij zijn opmerkingen over maakt) weten toch wel dat het onsamenhangende van iedere realiteitszin gespeende onzin is?
Ik denk iedere keer weer MCHquote:Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik negeer hem. Dan houdt vast ooit op.
De vaste users (en hopelijk ook degenen waar hij zijn opmerkingen over maakt) weten toch wel dat het onsamenhangende van iedere realiteitszin gespeende onzin is?
Ja man! Burn baby burn!quote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vasten toen was ik ineens op een plek waar de kopgroep aankwam, dus bleef maar even staan. Was gezellig en even werd nog iets van een uurtje ofzo. Maar toen stond ik ineens in de zon en wist ik niet hoe ik me naar binnen moest haasten! The buuuuuuurn!!!
Ja ergens komende maand beginnen met de overgang. Nu in die ikgeefgeenfuckmeermaarok-fasequote:Op zondag 14 april 2024 17:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja man! Burn baby burn!
Jij had toch een nieuwe functie of baan en hoe gaat dat nu?
Mag jij maximaal 1 dag per 2 weken thuiswerken? Ik vind dat altijd een beetje stom als je thuis net zoveel kan doen (of misschien wel meer) dan op de werkplek van de werkgever.quote:Op zondag 14 april 2024 17:48 schreef Blues het volgende:
Zalig vooruitzicht toch altijd zo eens per 2 wk na een weekend de maandag thuiswerken
Dat deed ik pas nadat anderen er aandacht aan gavenquote:Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je negeert hem, maar zegt er wel wat over. Dus alsnog aandacht![]()
Overigens vroeg ik me wel af, welke medische conditie ben ik niet van op de hoogte, kon het niet rijmen met allergie voor uien, schildklier gedoe of een pijnlijke kont
Met papieren zakdoekje als noodverbandje kon ik in ieder geval thuiskomen zonder mijn stuurwiel onder te bloedenquote:Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Auwwww..wel een pleister in de buurt?
Ik mag dat zelf aangeven.quote:Op zondag 14 april 2024 17:52 schreef Jeroboam het volgende:
Mag jij maximaal 1 dag per 2 weken thuiswerken? Ik vind dat altijd een beetje stom als je thuis net zoveel kan doen (of misschien wel meer) dan op de werkplek van de werkgever.
Handige regeerderquote:Op zondag 14 april 2024 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met papieren zakdoekje als noodverbandje kon ik in ieder geval thuiskomen zonder mijn stuurwiel onder te bloeden
Thuis altijd pleistersZo’n vel Hansaplast doet het vaak prima, en dan, als het nodig blijkt, altijd weer blij dat ik eerder al bewust wat strookjes heb afgeknipt omdat toch vaak blijkt dat eenhandig vasthouden plus knippen… onhandig is
Nodig je toch gewoon iedereen thuis uit?quote:Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik mag dat zelf aangeven.
En ik kan lang niet alles thuis doen omdat ik thuis geen ziekenhuispoli heb.
Ik heb nog wel naar jou gezwaaidquote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vasten toen was ik ineens op een plek waar de kopgroep aankwam, dus bleef maar even staan. Was gezellig en even werd nog iets van een uurtje ofzo. Maar toen stond ik ineens in de zon en wist ik niet hoe ik me naar binnen moest haasten! The buuuuuuurn!!!
Ik zie dit dus helemaal voor me, met z’n allen rondom de tafel en @golfer voor koffie zorgen enquote:Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nodig je toch gewoon iedereen thuis uit?
Ik voelde al een warme tintelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |