abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213208618
Hier staan de ramen van woon en keuken nog even tegen elkaar open om lekker door te waaien, maar pep en ik chillen em in de slaapkamer met de ramen dicht. Op gepaste afstand van elkaar want ze heeft ruimte nodig :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213208629
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.
Kan een tijdje vervelend blijven voelen, ben helaas net zelf ook gevallen. Onder geleide van pijn zoveel mogelijk in beweging blijven of naar de dokter gaan. Die waarschijnlijk hetzelfde zegt als er niks echt kapot is. Beterschap!
pi_213208711
Hele middag buiten geweest O+
Beschut in de zon ging er steeds meer kleding uit :D
Gras gemaaid, kanten afgestoken, hier en daar gras enzo tussen tegels uitgetrokken en tussen dat alles door lekker gelezen.
M'n befje (heet dat zo? stuk vel vanaf je keel naar je decolleté) is er rood van :P
pi_213208721
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:40 schreef z80 het volgende:
Rondje rommelmarkt hier in de stad. Was voornamelijk zakenlui. Weinig rommel.
Dan maar een rondje fietsen, gewoon ergens heen omdat het kan. Via Kalkar bleek het te gaan. En daar bleek bij de kegelclub ook een rommelmarkt te zijn. Eentje met echt rommel van mensen thuis.
Daar een nieuwe Tefal stoomstrijkijzer gescoord. Nieuw in door van tig jaar terug. Eentje die nog echt zwaar is. En ook daadwerkelijk massa in de strijkzool heeft. En dus met minder vermogen beter resultaat geeft.
Mijn huidige/oude is al weer 20 jaar oud en begon wat keuren te vertonen. Dit is een mooie vervanger.
Mooie aankoop ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 april 2024 @ 17:26:30 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213208916
Nog twee uurtjes in de zon gewandeld door Amsterdam. De nr 14 route. Het Johangehalte valt wel een beetje tegen. Moest zelf Akkerstraat 32 toevoegen. :%
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_213208945
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooie aankoop ^O^
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vast :') en toen was ik ineens op een plek waar de kopgroep aankwam, dus bleef maar even staan. Was gezellig en even werd nog iets van een uurtje ofzo. Maar toen stond ik ineens in de zon en wist ik niet hoe ik me naar binnen moest haasten! The buuuuuuurn!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_213208968
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Wat ben jij toch een naar mannetje :{w
Ik negeer hem. Dan houdt vast ooit op.
De vaste users (en hopelijk ook degenen waar hij zijn opmerkingen over maakt) weten toch wel dat het onsamenhangende van iedere realiteitszin gespeende onzin is?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213209029
Nadat ik vóór 11 uur al de MOEDER van alle papercuts opliep aan een frisdrankdoos (bloedend over de parkeerplaats :') ) en bij het ophangen van de was mezelf haast een gebroken neus leek te slaan met het koordje van een joggingbroek heb ik de rest van de middag maar veilig binnen als kattenmatras gefungeerd. Was net te koud voor een open raam ook nog.
En een van mijn vorig jaar geplante hortensia’s heeft de winter blijkbaar niet overleefd.

Verder gaat het goed hoor *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213209113
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nadat ik vóór 11 uur al de MOEDER van alle papercuts opliep aan een frisdrankdoos (bloedend over de parkeerplaats :') ) en bij het ophangen van de was mezelf haast een gebroken neus leek te slaan met het koordje van een joggingbroek heb ik de rest van de middag maar veilig binnen als kattenmatras gefungeerd. Was net te koud voor een open raam ook nog.
En een van mijn vorig jaar geplante hortensia’s heeft de winter blijkbaar niet overleefd.

Verder gaat het goed hoor *O*
Auwwww..wel een pleister in de buurt?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 17:43:19 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213209121
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De vaste users (en hopelijk ook degenen waar hij zijn opmerkingen over maakt) weten toch wel dat het onsamenhangende van iedere realiteitszin gespeende onzin is?
Je negeert hem, maar zegt er wel wat over. Dus alsnog aandacht :P

Overigens vroeg ik me wel af, welke medische conditie ben ik niet van op de hoogte, kon het niet rijmen met allergie voor uien, schildklier gedoe of een pijnlijke kont :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213209125
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik denk iedere keer weer MCH
pi_213209190
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik heb even bij de marathon staan kijken in de hoop dat ik toevallig een paar meelopende bekenden kon aanmoedigen. Was niet gepland, maar liep er steeds op vast :') en toen was ik ineens op een plek waar de kopgroep aankwam, dus bleef maar even staan. Was gezellig en even werd nog iets van een uurtje ofzo. Maar toen stond ik ineens in de zon en wist ik niet hoe ik me naar binnen moest haasten! The buuuuuuurn!!!
Ja man! Burn baby burn!

Jij had toch een nieuwe functie of baan en hoe gaat dat nu?
pi_213209203
Zalig vooruitzicht toch altijd zo eens per 2 wk na een weekend de maandag thuiswerken O+
pi_213209238
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja man! Burn baby burn!

Jij had toch een nieuwe functie of baan en hoe gaat dat nu?
Ja ergens komende maand beginnen met de overgang. Nu in die ikgeefgeenfuckmeermaarok-fase :D
pi_213209261
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:48 schreef Blues het volgende:
Zalig vooruitzicht toch altijd zo eens per 2 wk na een weekend de maandag thuiswerken O+
Mag jij maximaal 1 dag per 2 weken thuiswerken? Ik vind dat altijd een beetje stom als je thuis net zoveel kan doen (of misschien wel meer) dan op de werkplek van de werkgever.
pi_213209344
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je negeert hem, maar zegt er wel wat over. Dus alsnog aandacht :P

Overigens vroeg ik me wel af, welke medische conditie ben ik niet van op de hoogte, kon het niet rijmen met allergie voor uien, schildklier gedoe of een pijnlijke kont :@
Dat deed ik pas nadat anderen er aandacht aan gaven ;) Nu ist weer klaar.
pi_213209371
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Auwwww..wel een pleister in de buurt?
Met papieren zakdoekje als noodverbandje kon ik in ieder geval thuiskomen zonder mijn stuurwiel onder te bloeden
Thuis altijd pleisters :Y Zo’n vel Hansaplast doet het vaak prima, en dan, als het nodig blijkt, altijd weer blij dat ik eerder al bewust wat strookjes heb afgeknipt omdat toch vaak blijkt dat eenhandig vasthouden plus knippen… onhandig is :+
pi_213209595
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:52 schreef Jeroboam het volgende:

Mag jij maximaal 1 dag per 2 weken thuiswerken? Ik vind dat altijd een beetje stom als je thuis net zoveel kan doen (of misschien wel meer) dan op de werkplek van de werkgever.
Ik mag dat zelf aangeven.
En ik kan lang niet alles thuis doen omdat ik thuis geen ziekenhuispoli heb.
pi_213209599
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Met papieren zakdoekje als noodverbandje kon ik in ieder geval thuiskomen zonder mijn stuurwiel onder te bloeden
Thuis altijd pleisters :Y Zo’n vel Hansaplast doet het vaak prima, en dan, als het nodig blijkt, altijd weer blij dat ik eerder al bewust wat strookjes heb afgeknipt omdat toch vaak blijkt dat eenhandig vasthouden plus knippen… onhandig is :+
Handige regeerder ^O^
pi_213210727
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik mag dat zelf aangeven.
En ik kan lang niet alles thuis doen omdat ik thuis geen ziekenhuispoli heb.
Nodig je toch gewoon iedereen thuis uit?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213210729
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik heb nog wel naar jou gezwaaid *O*
pi_213210803
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zie dit dus helemaal voor me, met z’n allen rondom de tafel en @golfer voor koffie zorgen en o|O doen :D
pi_213210986
Nog niet teruggelezen want helemaal kapot.
Maar vandaag was een mooie dag O+ heerlijk weer, leuke mensen en veel bier mogen tappen.

Nu tijd voor een warm bad.
pi_213211025
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik heb nog wel naar jou gezwaaid *O*
Ik voelde al een warme tintel O+
pi_213211151
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Vanyel het volgende:

Mag ik dan mijn eigen patiënten kiezen please 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')