abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213215541
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!
Presentator is ook goed op de hoogte van de onderwerpen. Komt niet altijd voor bij andere talkshows. ;)
Ik vergeet het meestal, maar soms val ik bij het zappen erin en dan blijf ik altijd wel kijken.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 11:34:38 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213215664
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat ziet er niet best uit. Is het ook jullie bedrijf of een buurman?
Nee gelukkig niet, huren extra ruimte op een paar honderd meter afstand, maar hele industrieterrein is ontruimd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213216945
Ja, ik kreeg ook al een NL-Alert net. Groetjes uit Drenthe (op minder dan een kwartier van die brand) :W. Gelukkig zit het niet bij jouw gebouw @derLudolf!

Het rijden ging goed ^O^ . Hier even beetje gewerkt en net naar de kruidvat hier op 10min rijden om carelastin neusspray en shampoo te halen. Net weer terug met shampoo en zonder neusspray ;( vergeten. Ben ook wel echt moe nu. Nog twee uur en dan kunnen we t huisje in, denk dat ik dan even begin met een klein powernapje :D
pi_213217005
Wat fijn @vlindertje89 Weer een hobbel genomen _O_

De wind trekt hier aardig aan en de bomen (behoorlijk maar nog niet volledig) in blad zwiepen flink heen en weer. Volgens de buienradar vanochtend zou het hier tot 16 uur droogblijven, da's niet gelukt. Wilde oud papier wegbrengen, maar gelukkig keek ik naar buiten. Papier mag hier in huis ouder worden.

Doorwerken gaat een stuk sneller wanneer je alleen zit en niet iedere 2 minuten "hi miss, can I ask you something" krijgt (ook al is het geen spreekuur)
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 14:17:13 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213217141
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, ik kreeg ook al een NL-Alert net. Groetjes uit Drenthe (op minder dan een kwartier van die brand) :W. Gelukkig zit het niet bij jouw gebouw @:derLudolf!

Het rijden ging goed ^O^ . Hier even beetje gewerkt en net naar de kruidvat hier op 10min rijden om carelastin neusspray en shampoo te halen. Net weer terug met shampoo en zonder neusspray ;( vergeten. Ben ook wel echt moe nu. Nog twee uur en dan kunnen we t huisje in, denk dat ik dan even begin met een klein powernapje :D
Dalen? :)
pi_213217236
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 14:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dalen? :)
Vlakbij, de Centerparcs daar :)
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 14:30:43 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213217260
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 14:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Vlakbij, de Centerparcs daar :)
Daar was @Anthraxxx laatst ook al.
Veel plezier, wat ga je zoal doen? :)
pi_213217339
Thanks!
Vanavond en morgenavond gourmetten, morgen bowlen en ongetwijfeld paar keer zwemmen. Gezien het weer zal het vandaag en morgen daar ook wel bij blijven :P . Als droog vast ook nog wat wandelen ofzo, want collega heeft baby en hond mee. En zusje (16) van collega komt vandaag ook mee, en die gaat woensdagochtend dan weer terug. Collega gaat woensdagochtend babyzwemmen en zusje op zelfde tijd wildwater raften in Aqua Mundo en ik heb dan een uurtje online meeting met een wanhopige student die even niet meer weet hoe ze verder moet met haar scriptie. Ik heb ook nog twee escape room spelletjes mee. Verder vooral zo min mogelijk werken en zoveel mogelijk ontspannen en gezellig hebben en zo *O*
pi_213217403
Als je nog aanraders hebt voor leuke dingen in de buurt is dat overigens welkom @derLudolf!

@Kaatje1 fijn dat je lekker even kon doorwerken. Ik heb net een powernapje gedaan op de achterbank van mn auto, had raampje achter op kier gezet voor frisse lucht, maar werd wakker van een forse regenbui, dus snel maar weer dicht :D . Is er ook al veel wind daar of dat nog niet? Hier is de code geel vanaf 15u, benieuwd hoe erg het echt wordt.
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 14:51:45 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213217425
Lekker man, beetje jammer van het weer inderdaad.

pics van zusje :P
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 14:56:33 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213217470
Babygeschikt vermaak ben ik niet echt van op de hoogte.

In Emmen is een vrij toegankelijk park op de locatie van de oude dierentuin. Maar volgens mij is de kinderboerderij daar nu weg, er was iets met geld. Of eigenlijk het gebrek aan :+
pi_213217570
Hopelijk ben je niet nat geworden @vlindertje89

En lekker doorwerken. Kom, nu ik er rustig kan induiken, wel wat vreemde dingen in dossiers tegen. Die moeten we van de week maar eens goed doornemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213217762
Poeh, normaal gesproken zou ik nu op de fiets naar huis zitten. Blij dat ik binnen ben. het dondert en het bliksemt.
  maandag 15 april 2024 @ 15:42:49 #114
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_213217840
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, ik kreeg ook al een NL-Alert net. Groetjes uit Drenthe (op minder dan een kwartier van die brand) :W. Gelukkig zit het niet bij jouw gebouw @:derLudolf!

Je zit op Huttenheugte? :)

Het babyzwemmen was leuk. Nienke vond het wat lang duren. Verder zijn we pannenkoeken wezen eten in Aalden: ‘t hoes van hol an. Was leuk! Marijn mocht zijn eigen toetje maken in de keuken.

Park was baby vriendelijk. Tot aan zetpillen bij de supermarkt aan toe. Heijderbos had dat niet, mochten we om 21:30 naar Cuijk rijden voor de AH :X

In de herfst gaan we naar Erperheide in België 8-)
pi_213218210
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 14:51 schreef derLudolf het volgende:

pics van zusje :P
Ik moest lachen :D
pi_213218214
De middagen met thuiswerken duren wel lang :O
Om 15 uur ben ik er eigenlijk wel klaar mee :')
  maandag 15 april 2024 @ 16:22:00 #117
13783 Anthraxx
pi_213218233
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 14:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Daar was @:Anthraxxx laatst ook al.
Veel plezier, wat ga je zoal doen? :)
Dat krijg je met kleinere kinderen :P. Die vinden het zwemparadijs geweldig. Dus gaan we daar maar heen.
pi_213218296
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 16:22 schreef Anthraxx het volgende:

Dat krijg je met kleinere kinderen :P. Die vinden het zwemparadijs geweldig. Dus gaan we daar maar heen.
Ik was als kind dol op die zwemparadijsen. Daar deden mijn ouder mij een groot plezier mee O+ Mooie herinneringen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 april 2024 @ 16:29:33 #119
13783 Anthraxx
pi_213218326
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik was als kind dol op die zwemparadijsen. Daar deden mijn ouder mij een groot plezier mee O+ Mooie herinneringen.
Voor mij ook :).

En nu lig ik met Marijn een halve dag in het zwembad. Hij op mijn rug in de wildwaterbaan of op schoot van de glijbaan. Prachtig dat hij het vind :D.

Die parken zijn als kind echt geweldig. Als ouder, nu, weten ze je goed een poot uit te draaien :+
pi_213218330
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klopt hoor, mijn kinderen vonden het ook geweldig :)
Ik zelf wat minder :D
pi_213218461
@Anthraxx yes daar inderdaad :).
Ik moest ook gniffelen @derLudolf
Ik zit inmiddels in het huisje, collega is nog op weg hierheen via station voor zusje en de winkel voor boodschappen voor gourmetten. Ben lekker mafs Australië aan het kijken nu O+
pi_213219218
Autorit goed gegaan?
Veel plezier @vlindertje89 *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213219261
Ja, ging goed :). Fijn om te merken dat het beter ging dan ik tevoren had gedacht. Zeker omdat ik ook nog terug moet :P
Thanks!
pi_213219536
Veel plezier @vlindertje89!
Ik krijg allemaal nostalgische gevoelens als ik dat lees.
pi_213219696
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier @:vlindertje89!
Ik krijg allemaal nostalgische gevoelens als ik dat lees.
Geloof dat ik de enige hier ben die nog nooit in zo'n park geweest is. Hooguit ooit in Wales maar dat was een soort caravan park.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')