Presentator is ook goed op de hoogte van de onderwerpen. Komt niet altijd voor bij andere talkshows.quote:Op maandag 15 april 2024 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!
Nee gelukkig niet, huren extra ruimte op een paar honderd meter afstand, maar hele industrieterrein is ontruimd.quote:Op maandag 15 april 2024 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet best uit. Is het ook jullie bedrijf of een buurman?
Dalen?quote:Op maandag 15 april 2024 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, ik kreeg ook al een NL-Alert net. Groetjes uit Drenthe (op minder dan een kwartier van die brand). Gelukkig zit het niet bij jouw gebouw @:derLudolf!
Het rijden ging goed. Hier even beetje gewerkt en net naar de kruidvat hier op 10min rijden om carelastin neusspray en shampoo te halen. Net weer terug met shampoo en zonder neusspray
vergeten. Ben ook wel echt moe nu. Nog twee uur en dan kunnen we t huisje in, denk dat ik dan even begin met een klein powernapje
Daar was @Anthraxxx laatst ook al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Je zit op Huttenheugte?quote:Op maandag 15 april 2024 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, ik kreeg ook al een NL-Alert net. Groetjes uit Drenthe (op minder dan een kwartier van die brand). Gelukkig zit het niet bij jouw gebouw @:derLudolf!
Het rijden ging goed. Hier even beetje gewerkt en net naar de kruidvat hier op 10min rijden om carelastin neusspray en shampoo te halen. Net weer terug met shampoo en zonder neusspray
vergeten. Ben ook wel echt moe nu. Nog twee uur en dan kunnen we t huisje in, denk dat ik dan even begin met een klein powernapje
Dat krijg je met kleinere kinderenquote:Op maandag 15 april 2024 14:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar was @:Anthraxxx laatst ook al.
Veel plezier, wat ga je zoal doen?
Ik was als kind dol op die zwemparadijsen. Daar deden mijn ouder mij een groot plezier meequote:Op maandag 15 april 2024 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Dat krijg je met kleinere kinderen. Die vinden het zwemparadijs geweldig. Dus gaan we daar maar heen.
Voor mij ookquote:Op maandag 15 april 2024 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was als kind dol op die zwemparadijsen. Daar deden mijn ouder mij een groot plezier meeMooie herinneringen.
Klopt hoor, mijn kinderen vonden het ook geweldigquote:Op maandag 15 april 2024 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was als kind dol op die zwemparadijsen. Daar deden mijn ouder mij een groot plezier meeMooie herinneringen.
Geloof dat ik de enige hier ben die nog nooit in zo'n park geweest is. Hooguit ooit in Wales maar dat was een soort caravan park.quote:Op maandag 15 april 2024 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier @:vlindertje89!
Ik krijg allemaal nostalgische gevoelens als ik dat lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |