Hoop het niet. Beetje zat van die gozer,quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Bagnaia gaat winnen denk ik, zoals altijd
Vond hem ook wel cool maar moest toch lachen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:59 schreef Sabata het volgende:
Toffe Bluegrass intro muziek. Charlie Daniels bands zou trots zijn
een geluk dat ik die man niet hoef te horen. df1 heeft servus tv zijn uitzendingen overgenomenquote:
Oh ja, crap. Vergeten dat ik ‘m internationaal kan zetten,quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
een geluk dat ik die man niet hoef te horen. df1 heeft servus tv zijn uitzendingen overgenomen
morgen weer een kansquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik gun het Viñales enorm maar wát had ik graag MM op één gezien deze keer. Ik weet niet wat ik moet voelen,.
Ja, had net even een edit toegevoegd,quote:
weet ik nog zo niet, hij heeft er aan 93 een concurrent bij, lets see how it play out.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:13 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
maakt niet uit, Bagnaia pakt ze wel morgen, i.i.g. wordt ie weer kampioen dit jaar, MM my words.
nou, nee, lijkt mij te druk aan het worden.quote:Op zondag 14 april 2024 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Interview met Marquez en blijkt dat er dus geruchten gaan over F1 en MotoGP samen in één weekend,?
Ja, precies. Ik snap daarom ook niets van dat gerucht? Ik zie Liberty ook nog wel veel voorrang geven aan F1 en ook veel aan USA zelf.quote:Op zondag 14 april 2024 20:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, nee, lijkt mij te druk aan het worden.
Kloptquote:Op zondag 14 april 2024 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom krijg ik mijn Ziggo ineens niet meer op Engels commentaar?
OOOOOOW NEEEEE, HIJ VALT, niet leuk vinden, foei!quote:Op zondag 14 april 2024 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom krijg ik mijn Ziggo ineens niet meer op Engels commentaar?
hij is met pensioen lees ik netquote:
daarom kijk ik nietquote:
Ik hoop maar dat dit eenmalig was,quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 22:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooi podium. Leuk opgedroogd ook, die Vinales.
Gemarkeerd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:13 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
maakt niet uit, Bagnaia pakt ze wel morgen, i.i.g. wordt ie weer kampioen dit jaar, MM my words.
Ik snap hier ook weinig van. Ik zie ook mensen zeggen dat er geen rode vlag gezwaaid moest worden omdat je als coureur ook gewoon track conditions rijdt. Als het water was nav regen dan moeten ze daarmee gewoon (kunnen) omgaan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:26 schreef MoreDakka het volgende:
Net even teruggekeken, wat een gotspe. Waarom kwam er geen rooie vlag? Nog een geluk dat er niemand gewond is geraakt
Eens. Wat een overdreven gelul, zeg.quote:
Centimeters dik kippenvel! Benieuwd hoe dat er dan uit zou zien.quote:Op zondag 28 april 2024 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Wat een overdreven gelul, zeg.
Moest aan je denken toen ‘staatsgevaarlijk’ genoemd werd.quote:Op zondag 28 april 2024 11:05 schreef heywoodu het volgende:
"Heel Spanje in mineur!"
Buiten dat er nog tig andere Spaanse kanshebbers zijn, denk ik niet dat er nou zo heel veel Spanjaarden voor de buis zitten
Ja, is Nigel er niet, noemt 'ie hem alsnogquote:Op zondag 28 april 2024 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moest aan je denken toen ‘staatsgevaarlijk’ genoemd werd.
quote:Op zondag 28 april 2024 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Centimeters dik kippenvel! Benieuwd hoe dat er dan uit zou zien.
Je kunt van Frank Weeink vinden wat je wilt, qua soms wat overdreven enthousiasme enzo, hij bedient zich wel van een stuk normaler Nederlands en richt zich ook wel meer op de race in het algemeen. Dat realiseer je je nu alleen maar meer als je dit zo hoortquote:Op zondag 28 april 2024 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Gast focust ook bijna alleen maar op Veijer. Ja, leuk allemaal maar er zijn meer rijders. Doe echt éven normaal, zeg. ‘Oh, hij gaat winnen!’ ‘Ik het zei het al’ ‘Alle anderen zijn zwakker’ ‘Prachtige beelden’ ‘MACHTIG MOOI TOCH DIT’ ‘Ja Jurgen (vader van Veijer) kijk maar: je zoon rijdt voorop in een Grand Prix’
Is de verslaggever al klaargekomen in een sok, of wat?
Het zou zo fijn zijn als je het commentaar uit kan zetten bij sport.quote:Op zondag 28 april 2024 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Gast focust ook bijna alleen maar op Veijer. Ja, leuk allemaal maar er zijn meer rijders. Doe echt éven normaal, zeg. ‘Oh, hij gaat winnen!’ ‘Ik het zei het al’ ‘Alle anderen zijn zwakker’ ‘Prachtige beelden’ ‘MACHTIG MOOI TOCH DIT’ ‘Ja Jurgen (vader van Veijer) kijk maar: je zoon rijdt voorop in een Grand Prix’
Is de verslaggever al klaargekomen in een sok, of wat?
Mwah, ik vind het ook wel weer voor vermaak zorgen in dit topic, dus ach. Beetje gezamenlijk geïrriteerd raken is ook gezellig toch.quote:Op zondag 28 april 2024 11:19 schreef Xylos het volgende:
[..]
Het zou zo fijn zijn als je het commentaar uit kan zetten bij sport.
Ja, eens. Toch kreeg ik gister allemaal hartaanvallen van die schreeuwlelijk. Er gebeurt echt letterlijk niks: OOOOHHH QUART..araro.quote:Op zondag 28 april 2024 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt van Frank Weeink vinden wat je wilt, qua soms wat overdreven enthousiasme enzo, hij bedient zich wel van een stuk normaler Nederlands en richt zich ook wel meer op de race in het algemeen. Dat realiseer je je nu alleen maar meer als je dit zo hoort
Welkom bij het leed van ons KPN-kijkers, die konden dat sowieso al niet.quote:Op zondag 28 april 2024 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan de race ook ineens niet meer op ‘International’ zetten qua audio. Kon een paar races geleden nog wel,.
Kan ook leuk zijn ja, maar toch lijkt me zo'n functie ideaal. Voegt vaak helemaal niets toe en ik kan me er behoorlijk aan ergeren soms. 😅quote:Op zondag 28 april 2024 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het ook wel weer voor vermaak zorgen in dit topic, dus ach. Beetje gezamenlijk geïrriteerd raken is ook gezellig toch.
Ho, nee, daar doen we niet aan mee he. Dat is Amerikaanse onzin, doen alsof het hebben over iemand invloed heeft op diens prestatiequote:Op zondag 28 april 2024 11:23 schreef ChipsZak. het volgende:
En heeft deze debiele verslaggever wel eens gehoord van de ‘commentator’s curse’?
Gek.
Dat noemen we gewoon ‘jinxen’. En dat is een ding,quote:Op zondag 28 april 2024 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho, nee, daar doen we niet aan mee he. Dat is Amerikaanse onzin, doen alsof het hebben over iemand invloed heeft op diens prestatie
Dat zelf doen welquote:Op zondag 28 april 2024 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat noemen we gewoon ‘jinxen’. En dat is een ding,. Veel te overdreven doen alsof je al gewonnen hebt = dom.
Precies dit dus. Wát een rare opmerkingen sowieso. Komt uit de tijd van de kinderpostzegels? Ok dan, vriendquote:Op zondag 28 april 2024 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Zeggen dat Muñoz er uit ziet alsof hij 11 is, gelijk gevolgd door "als hij zijn helm af doet, zou hij ook goed door kunnen gaan voor huurmoordenaar."
Ik weet niet welke huurmoordenaars hij doorgaans inhuurt, maar ze lijken me niet gemiddeld 11 jaar.
Knechten winnen meestal niet 😅quote:Op zondag 28 april 2024 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Nou is Veijer ook wel echt superindrukwekkend vandaag, hele tijd al op kop en hij beukt het groepje alsmaar verder uit elkaar. Als een superknecht in de bergen in de Tour de France
Ja, weg met de leuke actie in beeldquote:Op zondag 28 april 2024 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Zei deze debiel nou serieus dat hij de kopgroep in beeld wil in plaats van ‘al die gevechten’?
Nu wel, maar het was nog een ronde of vijf te gaan en er gebeurde voorin gewoon nog even niks, maar in die groep daarachter ging het flink los.quote:Op zondag 28 april 2024 11:33 schreef Xylos het volgende:
Mwah ik zie liever de kopgroep de laatste paar rondjes hoor
Inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2024 11:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu wel, maar het was nog een ronde of vijf te gaan en er gebeurde voorin gewoon nog even niks, maar in die groep daarachter ging het flink los.
Kijkend naar niks? In beeld is prima als er niks gebeurd maar er waren allemaal gevechten in het midden. Dan ga je toch daar naar kijken i.p.v. naar de kopgroep waar weinig gebeurd?quote:Op zondag 28 april 2024 11:33 schreef Xylos het volgende:
Mwah ik zie liever de kopgroep de laatste paar rondjes hoor
Maar nu is er dan ook een mini-gevechtje tussen Veijer en Muñoz,quote:Op zondag 28 april 2024 11:35 schreef heywoodu het volgende:
Ja ok, nú de tweede groep laten zien is wel irritant.
Hopelijk wel gewoon een normaal volkslied en niet zoals bij de Supersport in Assen zo'n halve versiequote:
Had ik vandaag wel verwacht....quote:Op zondag 28 april 2024 11:38 schreef franklop het volgende:
Zie je niet vaak in de moto3. Hele race op kop zo'n beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Fabio had nog een provisorische medaille gemaakt voor Pedrosa,quote:Op zondag 28 april 2024 11:38 schreef THEFXR het volgende:
Vijf tijdstraffen na MotoGP-sprintrace Jerez, Quartararo verliest podium
.
https://nl.motorsport.com(...)osa-podium/10604027/
Niks?quote:Op zondag 28 april 2024 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kijkend naar niks? In beeld is prima als er niks gebeurd maar er waren allemaal gevechten in het midden. Dan ga je toch daar naar kijken i.p.v. naar de kopgroep waar weinig gebeurd?
Maar dit ging niet om de slotronden he, maar een ronde of vijf voor het einde. Toen reden ze gewoon in een treintje achter elkaar, terwijl in die andere groep hard werd geknoktquote:Op zondag 28 april 2024 11:52 schreef Xylos het volgende:
[..]
Niks?
Was superclose voorin.
Het gaat mij om de overwinning en niet p9 of p10.
Ja oké dat is een ander verhaal, dan is er niks mis mee uiteraard om de gevechten in beeld te laten zien.quote:Op zondag 28 april 2024 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dit ging niet om de slotronden he, maar een ronde of vijf voor het einde. Toen reden ze gewoon in een treintje achter elkaar, terwijl in die andere groep hard werd geknokt
wat een naam he, als Veijer iemand eraf zou rijden, de reactie van de persoon die eraf gereden wordt: Wat doe je nou Veijer ......!quote:
Niet te geloven jaquote:Op zondag 28 april 2024 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
En weer zijn ze amper te verstaan door de circuitspeaker
Krijg je weinig voor gok ikquote:
Kun je beter gokken in welk rondjequote:
Ja, maar:quote:
Marquezquote:
Tot nu toe doet hij het in elk geval prima, niet altijd zo overdreven op het randje, maar meer onder controle. Die P2 komt er welquote:
Ik hoop stiekem toch nog op P1quote:Op zondag 28 april 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot nu toe doet hij het in elk geval prima, niet altijd zo overdreven op het randje, maar meer onder controle. Die P2 komt er wel
quote:Op zondag 28 april 2024 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Àlex Crivillé, die naam heb ik lang niet gehoord
Snel naar Viaplay.quote:Op zondag 28 april 2024 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wéér de circuitspeaker er doorheen en de heren dus amper te verstaan![]()
Overigens wel slecht hoor. Gewwoon iedere x..
Leer daar dan van Ziggo.
En Assen toevallig ook!quote:
Oeps! Typoquote:
Ik zag net de samenvatting. Dat was 3x niks voor Bagnaia inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quali gevallen en daarna ver teruggevallen in de race en ook uitgevallen.
quote:Op zondag 12 mei 2024 14:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
alweer heeft MM niet gewonnen, tjonge jonge
Ik moest 3 uur lang door het bos fietsenquote:
Ik hoef deze vraag niet te beantwoorden, als ik niet wil.quote:
Die '23 machine is wel een machine die aan het eind van zijn ontwikkeling is, en zou op zijn snelst moeten opereren op dit moment. De '24 kan normaal gezien nog wel doorontwikkeld worden, de vraag is dus hoelang Marquez het tempo gaat kunnen bij blijven houden op die machine. Neemt niet weg dat hetgene wat hij nu laat zien niet indrukwekkend is.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:47 schreef H1N1 het volgende:
Die MM, op een update-loze gp23, 12 seconden( zoiets) sneller rijden dan Bezzechi vorig jaar. En de gp24 machines bijhouden. Martin verdient dat fabriekszitje natuurlijk maar Dalligna ziet de data v Marquez..
Lekker resultaat voor veijer jaquote:Op zondag 12 mei 2024 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moest 3 uur lang door het bos fietsen
Nu terug aan het kijken, Veijer
Op naar de Moto2 nu.
Marquez heeft echter de GP23 gekregen van Zarco. Degene zonder updates omdat Zarco ging vertrekken. Daarnaast heeft Dall’igna gezegd dat de Gp24 een flinke stap vooruit was tov de Gp23.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die '23 machine is wel een machine die aan het eind van zijn ontwikkeling is, en zou op zijn snelst moeten opereren op dit moment. De '24 kan normaal gezien nog wel doorontwikkeld worden, de vraag is dus hoelang Marquez het tempo gaat kunnen bij blijven houden op die machine. Neemt niet weg dat hetgene wat hij nu laat zien niet indrukwekkend is.
dat MM weer niet heeft gewonnen?quote:
Hij creept echter steeds dichterbij de kampioenschapsleider,quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
dat MM weer niet heeft gewonnen?
tja, kampioen worden zonder maar 1 race gewonnen te hebben, ja dat kan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij creept echter steeds dichterbij de kampioenschapsleider,.
Klinkt een beetje alsof je een probleem hebt met Marquez?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
tja, kampioen worden zonder maar 1 race gewonnen te hebben, ja dat kan.
Ik zeg alleen dat ie weer niet heeft gewonnen. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je een probleem hebt met Marquez?
Eerst crasht hij te veel, nu blijft hij zitten en is het weer niet goed,. Ik durf wel te stellen dat er sowieso wel ergens goud komt voor Marquez dit seizoen. Hij rijdt ook op een compleet nieuwe motor (voor hem).
Oke, dan zal het aan mij gelegen hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ie weer niet heeft gewonnen. Niks meer, niks minder.
dat ie weer niet heeft gewonnen, geen idee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke, dan zal het aan mij gelegen hebben.
En nu op P1quote:
Bo helemaal zuurquote:Op zondag 26 mei 2024 11:20 schreef Xylos het volgende:
Toch lekker hoor om eindelijk een nederlander te hebben die mee doet in de kop van het veld
Ja.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat was dat voor vage opmerking zonet: ‘het lijkt alsof de long lap weinig geluk brengt de laatste rondes’.
Sinds wanneer brengt een long lap wél geluk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |