Het zou zo fijn zijn als je het commentaar uit kan zetten bij sport.quote:Op zondag 28 april 2024 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Gast focust ook bijna alleen maar op Veijer. Ja, leuk allemaal maar er zijn meer rijders. Doe echt éven normaal, zeg. ‘Oh, hij gaat winnen!’ ‘Ik het zei het al’ ‘Alle anderen zijn zwakker’ ‘Prachtige beelden’ ‘MACHTIG MOOI TOCH DIT’ ‘Ja Jurgen (vader van Veijer) kijk maar: je zoon rijdt voorop in een Grand Prix’
Is de verslaggever al klaargekomen in een sok, of wat?
Mwah, ik vind het ook wel weer voor vermaak zorgen in dit topic, dus ach. Beetje gezamenlijk geīrriteerd raken is ook gezellig toch.quote:Op zondag 28 april 2024 11:19 schreef Xylos het volgende:
[..]
Het zou zo fijn zijn als je het commentaar uit kan zetten bij sport.
Ja, eens. Toch kreeg ik gister allemaal hartaanvallen van die schreeuwlelijk. Er gebeurt echt letterlijk niks: OOOOHHH QUART..araro.quote:Op zondag 28 april 2024 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt van Frank Weeink vinden wat je wilt, qua soms wat overdreven enthousiasme enzo, hij bedient zich wel van een stuk normaler Nederlands en richt zich ook wel meer op de race in het algemeen. Dat realiseer je je nu alleen maar meer als je dit zo hoort
Welkom bij het leed van ons KPN-kijkers, die konden dat sowieso al niet.quote:Op zondag 28 april 2024 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan de race ook ineens niet meer op ‘International’ zetten qua audio. Kon een paar races geleden nog wel,.
Kan ook leuk zijn ja, maar toch lijkt me zo'n functie ideaal. Voegt vaak helemaal niets toe en ik kan me er behoorlijk aan ergeren soms. 😅quote:Op zondag 28 april 2024 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het ook wel weer voor vermaak zorgen in dit topic, dus ach. Beetje gezamenlijk geīrriteerd raken is ook gezellig toch.
Ho, nee, daar doen we niet aan mee he. Dat is Amerikaanse onzin, doen alsof het hebben over iemand invloed heeft op diens prestatiequote:Op zondag 28 april 2024 11:23 schreef ChipsZak. het volgende:
En heeft deze debiele verslaggever wel eens gehoord van de ‘commentator’s curse’?
Gek.
Dat noemen we gewoon ‘jinxen’. En dat is een ding,quote:Op zondag 28 april 2024 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho, nee, daar doen we niet aan mee he. Dat is Amerikaanse onzin, doen alsof het hebben over iemand invloed heeft op diens prestatie
Dat zelf doen welquote:Op zondag 28 april 2024 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat noemen we gewoon ‘jinxen’. En dat is een ding,. Veel te overdreven doen alsof je al gewonnen hebt = dom.
Precies dit dus. Wát een rare opmerkingen sowieso. Komt uit de tijd van de kinderpostzegels? Ok dan, vriendquote:Op zondag 28 april 2024 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Zeggen dat Muņoz er uit ziet alsof hij 11 is, gelijk gevolgd door "als hij zijn helm af doet, zou hij ook goed door kunnen gaan voor huurmoordenaar."
Ik weet niet welke huurmoordenaars hij doorgaans inhuurt, maar ze lijken me niet gemiddeld 11 jaar.
Knechten winnen meestal niet 😅quote:Op zondag 28 april 2024 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Nou is Veijer ook wel echt superindrukwekkend vandaag, hele tijd al op kop en hij beukt het groepje alsmaar verder uit elkaar. Als een superknecht in de bergen in de Tour de France
Ja, weg met de leuke actie in beeldquote:Op zondag 28 april 2024 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Zei deze debiel nou serieus dat hij de kopgroep in beeld wil in plaats van ‘al die gevechten’?
Nu wel, maar het was nog een ronde of vijf te gaan en er gebeurde voorin gewoon nog even niks, maar in die groep daarachter ging het flink los.quote:Op zondag 28 april 2024 11:33 schreef Xylos het volgende:
Mwah ik zie liever de kopgroep de laatste paar rondjes hoor
Inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2024 11:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu wel, maar het was nog een ronde of vijf te gaan en er gebeurde voorin gewoon nog even niks, maar in die groep daarachter ging het flink los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |