hij is met pensioen lees ik netquote:
daarom kijk ik nietquote:
Ik hoop maar dat dit eenmalig was,quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 22:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooi podium. Leuk opgedroogd ook, die Vinales.
Gemarkeerd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:13 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
maakt niet uit, Bagnaia pakt ze wel morgen, i.i.g. wordt ie weer kampioen dit jaar, MM my words.
Ik snap hier ook weinig van. Ik zie ook mensen zeggen dat er geen rode vlag gezwaaid moest worden omdat je als coureur ook gewoon track conditions rijdt. Als het water was nav regen dan moeten ze daarmee gewoon (kunnen) omgaan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:26 schreef MoreDakka het volgende:
Net even teruggekeken, wat een gotspe. Waarom kwam er geen rooie vlag? Nog een geluk dat er niemand gewond is geraakt
Eens. Wat een overdreven gelul, zeg.quote:
Centimeters dik kippenvel! Benieuwd hoe dat er dan uit zou zien.quote:Op zondag 28 april 2024 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Wat een overdreven gelul, zeg.
Moest aan je denken toen ‘staatsgevaarlijk’ genoemd werd.quote:Op zondag 28 april 2024 11:05 schreef heywoodu het volgende:
"Heel Spanje in mineur!"
Buiten dat er nog tig andere Spaanse kanshebbers zijn, denk ik niet dat er nou zo heel veel Spanjaarden voor de buis zitten
Ja, is Nigel er niet, noemt 'ie hem alsnogquote:Op zondag 28 april 2024 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moest aan je denken toen ‘staatsgevaarlijk’ genoemd werd.
quote:Op zondag 28 april 2024 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Centimeters dik kippenvel! Benieuwd hoe dat er dan uit zou zien.
Je kunt van Frank Weeink vinden wat je wilt, qua soms wat overdreven enthousiasme enzo, hij bedient zich wel van een stuk normaler Nederlands en richt zich ook wel meer op de race in het algemeen. Dat realiseer je je nu alleen maar meer als je dit zo hoortquote:Op zondag 28 april 2024 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Gast focust ook bijna alleen maar op Veijer. Ja, leuk allemaal maar er zijn meer rijders. Doe echt ven normaal, zeg. ‘Oh, hij gaat winnen!’ ‘Ik het zei het al’ ‘Alle anderen zijn zwakker’ ‘Prachtige beelden’ ‘MACHTIG MOOI TOCH DIT’ ‘Ja Jurgen (vader van Veijer) kijk maar: je zoon rijdt voorop in een Grand Prix’
Is de verslaggever al klaargekomen in een sok, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |