SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
neequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je vandaag ook genoten?
Ja, ik vermaakte me ook wel prima, los van de angst en het niet weten hoe het allemaal zou verlopen. Misschien zouden we gewoon ieder jaar even verplicht allemaal een maandje lockdown moeten doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou soms mis ik wel die rust, en alle hygiene buitenshuis.
de rust, die mis ik... de hygiene vind ik wat overdrevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou soms mis ik wel die rust, en alle hygiene buitenshuis.
Ja los van de angst, onzekerheid en vreselijke beelden uit ziekenhuizen enzo. Verder was het genieten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik vermaakte me ook wel prima, los van de angst en het niet weten hoe het allemaal zou verlopen. Misschien zouden we gewoon ieder jaar even verplicht allemaal een maandje lockdown doen.
Binnen hetzelfde bedrijf, was een verbetering voor mij en de rest van het team was jaloersquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Binnen hetzelfde bedrijf of werd je ontslagen?
Mensen die ineens hun handen gingen wassen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
de rust, die mis ik... de hygiene vind ik wat overdreven
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mensen die ineens hun handen gingen wassen!
Ik was ook ineens niet meer zo vaak ziek
ik heb, omdat het opwerk enzo wel moest, mn handen tevaak kapot gewassen..quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mensen die ineens hun handen gingen wassen!
Ik was ook ineens niet meer zo vaak ziek
ja voor jou was het wel een zware tijd ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
ik vond vooral het moment dat ik het had nogal kut maarja, hoop gebeurd toen
Doe ik eigenlijk nog steeds automatisch, hoesten in elleboog ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Dat in je elleboog niezen had wel mogen blijven.
dat probeer ik zoveel mogelijk te doen, lukt me niet altijd, toen ook nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Sta je ergens en dan willen mensen niet hun man ofzo in het gezicht rochelen en dan hoesten ze over de andere schouder. Leuk, daar sta ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk nog steeds automatisch, hoesten in elleboog ook.
Heb je toch nog beetje gehad gelukkig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. er werd een schilderij met een afbeelding van et strand terug gebracht
Iewlquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je ergens en dan willen mensen niet hun man ofzo in het gezicht rochelen en dan hoesten ze over de andere schouder. Leuk, daar sta ik.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je toch nog beetje gehad gelukkig.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je toch nog beetje gehad gelukkig.
Yes. heb ook al eten in huis dus kan thuis blijvenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je morgen wel een smurfdag?
Ook een flap voor tussendoor?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. heb ook al eten in huis dus kan thuis blijven
Ik heb dat eigenlijk nooit gekeken. Maar ben vanavond voor de zoveelse keer begonnen met Frasierquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben weer eens begonnen met sex and the city. Die oude afleveringen zijn echt oud.
Niet even naar buiten voor wat vitamine D?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. heb ook al eten in huis dus kan thuis blijven
En Carrie is wel een kutwijfquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben weer eens begonnen met sex and the city. Die oude afleveringen zijn echt oud.
Morgen geen mooi weerquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet even naar buiten voor wat vitamine D?
Ja dat vond ik vroeger wel grappig maar niet geweldig ofzo dus hoef ik niet per se terug te zien. Maar SATC was ik echt fan van. En van Ally mcBeal. Die zou ik ook wel weer eens willen zien.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit gekeken. Maar ben vanavond voor de zoveelse keer weer begonnen met FrasierIs ook alweer uit '93 zag ik. Mooi hoor, nog zonder mobiele telefoons etc
jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een flap voor tussendoor?
neequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet even naar buiten voor wat vitamine D?
Behalve samanthaquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ze zijn eigenlijk allemaal best vals.
It's eclectic!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit gekeken. Maar ben vanavond voor de zoveelse keer begonnen met FrasierIs ook alweer uit '93 zag ik. Mooi hoor, nog zonder mobiele telefoons etc
heb jij wel in de zon gezeten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je wel goed voorbereid gelukkig.
Ja ik ook merkte ik net. Ben uiteindelijk vrijwel de hele dag buiten/in de zon geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had me eigenlijk wel even in moeten smeren. Gloei nog een beetje na.
oh das aardig van jequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna de hele dag buiten geweest. Dus heb gecompenseerd voor jou.
Lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn handen en gezicht zijn echt al best bruin inmiddels, Ziet er raar uit als je dan een hand op je witte buik legt ofzo. Maar ben ook wel heel veel buiten geweest de laatste tijd.
Zijn er mensen die dat niet doen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Perenijsjes?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Heb de afgelopen dagen meer ijs gegeten dan de hele vorige zomer
onder de dekens kan ook?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:48 schreef Recce het volgende:
Oké, als dat laatste waar is, kunnen we de schuilkelders in.
Ahjoh beetje midden oosten onderonsjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:48 schreef Recce het volgende:
Zit je in Israel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:48 schreef Recce het volgende:
Bang voor afzwaaiers?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:48 schreef Recce het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je eeuwig slapen, heerlijk hè?
Alleen de Nederlandse Joden hier en die waren toch al niet veilig door de haakneuzen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:48 schreef Recce het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh beetje midden oosten onderonsjes.
quote:
Nah, als er echt honderden drones zijn gelanceerd, gaat Israël groot reageren natuurlijk. Dan zijn de rapen niet gaar.quote:
ja want stel je voor dat je dat feestje niet door laat gaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gaan we wel naar het songfestival
Israël gaat sowieso reageren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nah, als er echt honderden drones zijn gelanceerd, gaat Israël groot reageren natuurlijk. Dan zijn de rapen niet gaar.
Niet of wel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nah, als er echt honderden drones zijn gelanceerd, gaat Israël groot reageren natuurlijk. Dan zijn de rapen niet gaar.
Je bent wel angstig aangelegd zeg.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
[..]
las aangelengdquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent wel angstig aangelegd zeg.
Bij aanvallen vanuit de moslimwereld zal Israël altijd hard terugslaan, anders worden ze onder de voet gelopenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is Israel ongesteld ofzo. Jezus.
Geloof nooit dat de Iraanse machtshebbers in hun jurkjes genoeg steun hebben van de eigen bevolking om een groot veroveringsoffensief te beginnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onderhand zal de VS niet direct helpen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij aanvallen vanuit de moslimwereld zal Israël altijd hard terugslaan, anders worden ze onder de voet gelopen
Als er 1 land is waar de bevolking niet achter de machthebbers staat is het Iran welquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof nooit dat de Iraanse machtshebbers in hun jurkjes genoeg steun hebben van de eigen bevolking om een groot veroveringsoffensief te beginnen.
Biden heeft aangegeven altijd achter Israël te blijven staanquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onderhand zal de VS niet direct helpen.
En zonder de VS zijn ze ook niks.
Nethanyahu heeft zijn hand overspeelt.
Ja daarom, zal bij drones en raketten blijven en wat gegooi met kamelenpoep.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er 1 land is waar de bevolking niet achter de machthebbers staat is het Iran wel
Hij probeerde dat te zeggen maar zei: the cat has long hairs and I like children.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Biden heeft aangegeven altijd achter Israël te blijven staan
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij probeerde dat te zeggen maar zei: the cat has long hairs and I like children.
Hitler neukte zijn herdershond en aaide zijn eigen nichtje graag, vond ook niemand een probleem verder.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij probeerde dat te zeggen maar zei: the cat has long hairs and I like children.
Ik blij dat ik daar weg benquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enschede is een dependance van Israël . 🇮🇱
Niettus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
De Randstad is meer een dependance van Hamas
Groot gelijk, ik mag er nog wel graag shoppen maar na 20 jaar gewerkt te hebben met diverse Enschedeers heb ik een tyfushekel aan (sommigen maar gemiddeld teveel) dat volk gekregen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je die sneue gasten in Amsterdam bezig zag bij die opening laatst....quote:
Tik 'm aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik mag er nog wel graag shoppen maar na 20 jaar gewerkt te hebben met diverse Enschedeers heb ik een tyfushekel aan (sommigen maar gemiddeld teveel) dat volk gekregen.
Zou er niet van opkijkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens ik zie knap weinig bewijs van die drones.
Psy-op operatie om Iran aan te vallen waarschijnlijk.
Allemaal AI-beelden zo meteen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens ik zie knap weinig bewijs van die drones.
Psy-op operatie om Iran aan te vallen waarschijnlijk.
Ja, dat belooft wat voor Dodenherdenkingquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je die sneue gasten in Amsterdam bezig zag bij die opening laatst....
Als je een oorlog wil starten is AI een goed hulpmiddelquote:
Ik vind dat niet kunnen. Dan slaap ik al.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt nog een paar uurtjes volgens mij tot ze er zijn.
5 jaar, kutbuurt, bende, fucked up en een miniminiminihandje leuke mensenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt hè!?
Vertel alles over jouw ervaringen.
Momentje, ik bel het ministerie van defensie eventjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kunnen. Dan slaap ik al.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
De buien bereiken maandagochtend de westkust, waarna ze in de loop van de middag naar het oosten trekken. Het KNMI waarschuwt voor overlast bij activiteiten die buiten plaatsvinden. Ook kan het glad worden door hagelbuien.
is goed, ik zal met mn fiets bij het tank station langsgaan..quote:
Zo is 90% van enschede. Aan de sos, totaalgestoord, sowieso pauper, lid van de Ultras vak P, in een scootmobiel omdat ze te veel hebben gerookt, echt totaal kutvolk grotendeels.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
5 jaar, kutbuurt, bende, fucked up en een miniminiminihandje leuke mensen
Dat scheelt weer 85 topics aan ellende
Ik ben dit soort taal niet van jou gewend dus dan weet je gewoon dat het menens isquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, 5 minuten en ik zou die Steve alweer voor zijn bek willen slaan.
Oh joyquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
De buien bereiken maandagochtend de westkust, waarna ze in de loop van de middag naar het oosten trekken. Het KNMI waarschuwt voor overlast bij activiteiten die buiten plaatsvinden. Ook kan het glad worden door hagelbuien.
Jij snapt 'm, srs.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo is 90% van enschede. Aan de sos, totaalgestoord, sowieso pauper, lid van de Ultras vak P, in een scootmobiel omdat ze te veel hebben gerookt, echt totaal kutvolk grotendeels.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dit soort taal niet van jou gewend dus dan weet je gewoon dat het menens is
Erger dan Ede?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij snapt 'm, srs.
Wasn't all bad tho. Wel veel geleerd daar, dat wel.
Maar goed, wat 't gros van de mensen daar betreft: Spot on
ja niet raarquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal possum filmpjes op Instagram.
Doeiiiiquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef Dqod het volgende:
Maar nu weer verder met Split verder kijken. Gegroet![]()
WAY worsequote:
Had ik deze al gestuurd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MWNhcWE1Y3p4ODl1OA==
zo cutequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MWNhcWE1Y3p4ODl1OA==
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer ramptoeristje gaan spelen na de vuurwerkramp.
neequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik deze al gestuurd?
https://www.instagram.com/p/C5sMNyqptZR/?igsh=YzgyODcwOWhveWpm
Met je ov-studentenkaart?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer ramptoeristje gaan spelen na de vuurwerkramp.
Wat is het?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik deze al gestuurd?
https://www.instagram.com/p/C5sMNyqptZR/?igsh=YzgyODcwOWhveWpm
Ze doen het als stad wel weer heel goed, zat veel aan tafel bij de gemeente. Maar het stadion, het centrum, de uni, de bedrijven, de faciliteiten, dat is allemaal prima.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij snapt 'm, srs.
Wasn't all bad tho. Wel veel geleerd daar, dat wel.
Maar goed, wat 't gros van de mensen daar betreft: Spot on
Catastrophizing!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent wel angstig aangelegd zeg.
Nou was ik laatst in Ede, maar dat was ook anders dan ik dacht: op het eerste gezicht mooi centrum, maar zag steeds een soort van Junks die zich ophielden rondom de boni luid schreeuwend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt die beesten hier ook niet in de dierentuin hè?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit voor Enschede hebben betaald.
Haha ja die gaan allemaal naar dat plein daar. Beetje schommelen. Maar ze doen niks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou was ik laatst in Ede, maar dat was ook anders dan ik dacht: op het eerste gezicht mooi centrum, maar zag steeds een soort van Junks die zich ophielden rondom de boni luid schreeuwend.
En moest wat eten en kon na een uur nog niks vinden en ben in de snackbar beland.
“ Iran opent nieuwe vestiging van ThuisBezorgd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef CherryLips het volgende:
"'Tientallen drones onderweg vanuit Iran naar Israël'
Er zijn tientallen drones onderweg vanuit Iran naar Israël, meldt het Israëlische leger. Vermoedelijk duurt het nog uren voordat de drones Israël hebben bereikt."
Is toch wel bizar dat iedereen een paar uur gaat wachten tot die dingen er zijn.
Landen waar ze overheen vliegen willen ook allemaal de ondergang van Israël dus die doen nietsquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn tientallen drones onderweg vanuit Iran naar Israël, meldt het Israëlische leger. Vermoedelijk duurt het nog uren voordat de drones Israël hebben bereikt."
Is toch wel bizar dat iedereen een paar uur gaat wachten tot die dingen er zijn.
Tegenover dat plein.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja die gaan allemaal naar dat plein daar. Beetje schommelen. Maar ze doen niks.
Welke snackbar was je?
Ja, we gaan toch niet een paar uur naar Steve kijken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Was dat nou voor een onrustzaaier.quote:
Ik zeg toch ook altijd dat thuisbezorgd enzo hier kut isquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tegenover dat plein.
Daarnaast zat een BBQ restaurant, maar daar stond een gast voor die leek op die man van de Titty Twister. De Italiaan was dicht. En dat Balkan Restaurant liep ik binnen en daar keek 5 man personeel me aan maar er zat geen enkele klant, ja doei!
Welke Steve bedoelen we hier eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we gaan toch niet een paar uur naar Steve kijken?
steve die op YT (toch?) verslag doet door alle informatie dood te herhalen en herkauwenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke Steve bedoelen we hier eigenlijk
Steve de "I see now" Twittermeneer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hans de Vreij is wel echt een goede journalist.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was dat nou voor een onrustzaaier.
Alle Hansen van Nederland moeten even reageren?
Ahhh ken ik niet. Ik lig dan ook regelmatig onder een steenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
steve die op YT verslag doet door alle informatie dood te herhalen en herkauwen
BREAKING NEWS, BREAKING NEWS, HOLD ON, HOLD ON, BREAKING NEWS!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij heeft een D66 hoofd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hans de Vreij is wel echt een goede journalist.
Morgen maar naar de kerk toe.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx daar gaat m'n enige goeie nacht.
Gewoon weer drie keer?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar naar de kerk toe.
Schreeuwend Allehar akkbarquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar naar de kerk toe.
Ik ook niet. Ik ben sws alleen in Overijssel geweest op doorreis met overstap in Zwolle (trein)quote:
Foqueville is veiligquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Haags het volgende:
Weer een stapje dichterbij wereldoorlog 3. Heerlie de peerlie, gezellie mozarellie
Laat je niet opjutten man.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Haags het volgende:
Weer een stapje dichterbij wereldoorlog 3. Heerlie de peerlie, gezellie mozarellie
Hoe bevalt je iPhone 15?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat je niet opjutten man.
Stelletje schijterds hier
Mja, als het bij die vliegende grasmaaiers blijft, zal dat wel meevallen. Als Iran ook raketten gaat afvuren hebben we een ander verhaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Haags het volgende:
Ja maar gaan ze niet doen. En bovendien gaat de vs al die drones uit de lucht knallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als het bij die vliegende grasmaaiers blijft, zal dat wel meevallen. Als Iran ook raketten gaat afvuren hebben we een ander verhaal.
Iran leek mij altijd een mooi land om een keer te bezoeken, maar zoals je misschien begrijpt ben ik huiverig te gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als het bij die vliegende grasmaaiers blijft, zal dat wel meevallen. Als Iran ook raketten gaat afvuren hebben we een ander verhaal.
Tja dan nog.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een democratisch US gezind regime plaatsenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja dan nog.
Dan schieten ze raketten terug. Blijft wel lokaal.
Al is de VS ook eager om Iran voor eens en altijd eens goed aan te pakken.
Moest vroeg of laat toch gebeuren.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoog tijd ook, aanpakken die broednesten van haardbaarden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een democratisch US gezind regime plaatsen
Dan zal de US het toch anders moeten doen dan bij vorige regime changes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoog tijd ook, aanpakken die broednesten van haardbaarden.
Moeten ze maar gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Creëerde over het algemeen juist veel meer haat jegens het westen
Fulltime thuis werken, dat was pas een tijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fulltime op kantoor. De horror.
Ik mis het wel en niet tegelijkertijdquote:
Ja, heerlijk. Ik had stukken meer tijd om alles af te ronden. Daarnaast nog eens werkdag aan reistijd die ik ook nog eens als extra vrije tijd had.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fulltime thuis werken, dat was pas een tijd
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 12 graden, 9 graden kouder dan vandaag.
Nooooooooquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 12 graden, 9 graden kouder dan vandaag.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Iran vuurt ook kruisraketten af op Israël
Iran heeft ook kruisraketten afgevuurd op Israël, meldt de Israëlische tv-zender Channel 12. Die hebben een kortere vliegtijd dan de drones en kunnen Israël binnen twee uur bereiken.
Mja, misschien beter als je gewoon slaapt, dan merk je er niet zoveel vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik zo gewoon naar bed of worden we niet meer wakker?
Denk niet dat we er hier veel van gaan merken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Merken we vanzelf wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik hoef ook niet per se een Iraanse drone in mijn bedquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Merken we vanzelf wel.
Voorlopig is het een nog iets te ver van mijn bed show...
Dat is ook gewoon goed. Je kan wel jezelf mentaal slopen met al dat nieuws, maar wat schiet je ermee op?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik merk dat ik redelijk ongevoelig geworden (desensitized) ben voor het grootste deel van de narigheid die in de wereld gebeurtIk heb het idee niet veel anders gezien of gekend te hebben. Dat vind ik best erg als ik er zo over nadenk.
Gewoon doorheen slapen joh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ook wel weer zo. Maar het voelt ergens alsof je best verrot bent als je bij iedere nieuwe oorlog, aanslag, massasterfte of wat dan ook iets van "ach ja, het zoveelste gedoe, er is altijd wel wat" denktquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon goed. Je kan wel jezelf mentaal slopen met al dat nieuws, maar wat schiet je ermee op?
Mij boeit alleen Oekraïne, en daar ben ik best boos over.
Nou ik raak hier wel behoorlijk gestresst door jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar het voelt ergens alsof je best verrot bent als je bij iedere nieuwe oorlog, aanslag, massasterfte of wat dan ook iets van "ach ja, het zoveelste gedoe, er is altijd wel wat" denktEn ik weet dat redelijk veel leeftijdsgenoten dit hebben. Waarschijnlijk komt het ook grotendeels doordat er tegenwoordig meer in de media komt en hoeft er niet per se meer te gebeuren dan vroeger. Maar goed, best erg als je van kinds af aan al met zo veel narigheid geconfronteerd wordt dat het later in je leven niet zo veel betekenis meer heeft als er weer eens ergens oorlog uitbreekt of wat dan ook.
Behalve dat geheid de benzine weer duurder wordtquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat we er hier veel van gaan merken.
Maar met stressen gaat het niet wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik raak hier wel behoorlijk gestresst door jaIran had ook kernwapens toch? En Israël? Die laatste denkt nou niet bepaald aan burgers of überhaupt aan anderen behalve zichzelf.
Ik heb 1 Neipa op. En daar blijft het ook bij qua alcohol..quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef dud0r het volgende:
Speciaalbier genot. Ben blij dat Lilak rijdt
Heb je die vulkaanuitbarstingen van het afgelopen jaar gevolgd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik moet naar een veilig land vluchten. IJsland ofzo.
Zwitserland lijkt me een betere optie dan ijslandquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik moet naar een veilig land vluchten. IJsland ofzo.
En die was de laatste tijd alweer flink aan het stijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve dat geheid de benzine weer duurder wordt
Op zich valt het mee maar het tikt hard aan met 1 ipa, 1 triple en 3 hoppy triplesquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb 1 Neipa op. En daar blijft het ook bij qua alcohol..
Misschien nog een desperados 0.0 Maar dat is dus zonder alcoholletje
Ballistische raketten zijn wel lastig tegen te houden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
israel heeft toch van die goede luchtafweer systeemdinges?
weet je hoelang ze erover doen om uiteindelijk in israel te komen vanaf iran?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ballistische raketten zijn wel lastig tegen te houden.
Ballistische raketten? Een minuut of 10 of zo?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
weet je hoelang ze erover doen om uiteindelijk in israel te komen vanaf iran?
Maar vroeger hadden we journaal en kranten enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar het voelt ergens alsof je best verrot bent als je bij iedere nieuwe oorlog, aanslag, massasterfte of wat dan ook iets van "ach ja, het zoveelste gedoe, er is altijd wel wat" denktEn ik weet dat redelijk veel leeftijdsgenoten dit hebben. Waarschijnlijk komt het ook grotendeels doordat er tegenwoordig meer in de media komt en hoeft er niet per se meer te gebeuren dan vroeger. Maar goed, best erg als je van kinds af aan al met zo veel narigheid geconfronteerd wordt dat het later in je leven niet zo veel betekenis meer heeft als er weer eens ergens oorlog uitbreekt of wat dan ook.
Dan hadden we toch al wel gehoord dat ze in israel ontplof zijn? Over een paar minuten dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ballistische raketten? Een minuut of 10 of zo?
Woahquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ballistische raketten? Een minuut of 10 of zo?
Er komt niet meer in de media, er is meer media.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik knipte krantenknipsels van de golfoorlog uit en deed ze in een map.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er komt niet meer in de media, er is meer media.
Vroeger keek je eens het 8 uur journaal maar meestal niet omdat je aan het feesten was ergens.
We keken de Golfoorlog trouwens wel in de klas
En door het WWW bereikt het nieuws de mensen ook veel eerderquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger keek je eens het 8 uur journaal maar meestal niet omdat je aan het feesten was ergens.
We keken de Golfoorlog trouwens wel in de klas
Ja, als we dat niet horen, waren het geen ballistische raketten maar kruisraketten. Die doen er een stuk langer over.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan hadden we toch al wel gehoord dat ze in israel ontplof zijn? Over een paar minuten dus
Voor mij betekent dat hetzelfdequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu kan je elke dag filmpjes zien van zulke dingen in oekraine/rusland enzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik knipte krantenknipsels van de golfoorlog uit en deed ze in een map.Die beelden van die nachtelijke aanvallen maakten toen trouwens wel indruk.
we raken resistent voor dit soort nieuws.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nu kan je elke dag filmpjes zien van zulke dingen in oekraine/rusland enzo
Ja. Maar dat was mijn punt niet helemaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nu kan je elke dag filmpjes zien van zulke dingen in oekraine/rusland enzo
Big brother 1quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Behalve De Grote Donorshow kan ik me niet herinneren dat iets op TV echt grote indruk op me maakte
Die heb ik niet gekeken. Ik was wel onder de indruk van het tweede vliegtuig in het WTC op 9/11 Maar toen was jij nog veel te jong natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Behalve De Grote Donorshow kan ik me niet herinneren dat iets op TV echt grote indruk op me maakte
Jawel, was m'n favoriete programma (ik weet ook niet waarom)quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat Nijntje daar nog niet naar mocht kijken
Het kan uren duren totdat de drones en raketten Israël hebben bereiktquote:
Dat was niet Big Brother 1. maar seizoen 3 ofzo..quote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, was m'n favoriete programma (ik weet ook niet waarom)Maar ik heb er geen herinnering van, behalve dat ze moesten huilen om 9/11 en ik toen pas doorhad dat er iets ergs aan de hand was
wazig, raketten zijn er snel genoeg zou je toch zeggenquote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het kan uren duren totdat de drones en raketten Israël hebben bereikt
https://nos.nl/liveblog/2(...)onderweg-vanuit-iran
Ahquote:Op zondag 14 april 2024 00:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was niet Big Brother 1. maar seizoen 3 ofzo..
Dit zijn stop-raketten. Die landen soms om te tanken.quote:Op zondag 14 april 2024 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wazig, raketten zijn er snel genoeg zou je toch zeggen
quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn stop-raketten. Die landen soms om te tanken.
Lijkt me heel bijzonder om ze te zien tanken, niet gekoppeld aan een vliegtuig toch?quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn stop-raketten. Die landen soms om te tanken.
De wissel was vastgevroren, raket komt nu aan in Noord-Korea.quote:
Zal ook wel groot nieuws wordenquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De wissel was vastgevroren, raket komt nu aan in Noord-Korea.
Annet, alweer helemaal vergetenquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Even knuffelen Ruud zat hier vaak aan de bar terwijl Annet zich door 10 kerels liet palen, nadat ze eruit waren
Ik kan me geen Annet herinneren uit het jaar van Ruudquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Even knuffelen Ruud zat hier vaak aan de bar terwijl Annet zich door 10 kerels liet palen, nadat ze eruit waren
die was te druk bezig zich te laten palen zo te lezenquote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan me geen Annet herinneren uit het jaar van Ruud
Noord Koreanse raketafweer is een hele hoop mensen op een rij die allemaal hard omhoog blazen.quote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De wissel was vastgevroren, raket komt nu aan in Noord-Korea.
En zat ook in jaar 2. Ruud in 1. Leert google mequote:Op zondag 14 april 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die was te druk bezig zich te laten palen zo te lezen
Jawel toch, dat werd een “stel”quote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan me geen Annet herinneren uit het jaar van Ruud
quote:Op zondag 14 april 2024 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Noord Koreanse raketafweer is een hele hoop mensen op een rij die allemaal hard omhoog blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |