Landen waar ze overheen vliegen willen ook allemaal de ondergang van Israël dus die doen nietsquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef CherryLips het volgende:
"'Tientallen drones onderweg vanuit Iran naar Israël'
Er zijn tientallen drones onderweg vanuit Iran naar Israël, meldt het Israëlische leger. Vermoedelijk duurt het nog uren voordat de drones Israël hebben bereikt."
Is toch wel bizar dat iedereen een paar uur gaat wachten tot die dingen er zijn.
Tegenover dat plein.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja die gaan allemaal naar dat plein daar. Beetje schommelen. Maar ze doen niks.
Welke snackbar was je?
Ja, we gaan toch niet een paar uur naar Steve kijken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef CherryLips het volgende:
"'Tientallen drones onderweg vanuit Iran naar Israël'
Er zijn tientallen drones onderweg vanuit Iran naar Israël, meldt het Israëlische leger. Vermoedelijk duurt het nog uren voordat de drones Israël hebben bereikt."
Is toch wel bizar dat iedereen een paar uur gaat wachten tot die dingen er zijn.
Was dat nou voor een onrustzaaier.quote:
Ik zeg toch ook altijd dat thuisbezorgd enzo hier kut isquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tegenover dat plein.
Daarnaast zat een BBQ restaurant, maar daar stond een gast voor die leek op die man van de Titty Twister. De Italiaan was dicht. En dat Balkan Restaurant liep ik binnen en daar keek 5 man personeel me aan maar er zat geen enkele klant, ja doei!
Welke Steve bedoelen we hier eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we gaan toch niet een paar uur naar Steve kijken?
steve die op YT (toch?) verslag doet door alle informatie dood te herhalen en herkauwenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke Steve bedoelen we hier eigenlijk
Steve de "I see now" Twittermeneer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hans de Vreij is wel echt een goede journalist.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was dat nou voor een onrustzaaier.
Alle Hansen van Nederland moeten even reageren?
Ahhh ken ik niet. Ik lig dan ook regelmatig onder een steenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
steve die op YT verslag doet door alle informatie dood te herhalen en herkauwen
BREAKING NEWS, BREAKING NEWS, HOLD ON, HOLD ON, BREAKING NEWS!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij heeft een D66 hoofd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hans de Vreij is wel echt een goede journalist.
Morgen maar naar de kerk toe.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx daar gaat m'n enige goeie nacht.
Gewoon weer drie keer?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar naar de kerk toe.
Schreeuwend Allehar akkbarquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar naar de kerk toe.
Ik ook niet. Ik ben sws alleen in Overijssel geweest op doorreis met overstap in Zwolle (trein)quote:
Foqueville is veiligquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Haags het volgende:
Weer een stapje dichterbij wereldoorlog 3. Heerlie de peerlie, gezellie mozarellie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |