Laat je niet opjutten man.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Haags het volgende:
Weer een stapje dichterbij wereldoorlog 3. Heerlie de peerlie, gezellie mozarellie
Hoe bevalt je iPhone 15?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat je niet opjutten man.
Stelletje schijterds hier
Mja, als het bij die vliegende grasmaaiers blijft, zal dat wel meevallen. Als Iran ook raketten gaat afvuren hebben we een ander verhaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Haags het volgende:
Weer een stapje dichterbij wereldoorlog 3. Heerlie de peerlie, gezellie mozarellie
Ja maar gaan ze niet doen. En bovendien gaat de vs al die drones uit de lucht knallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als het bij die vliegende grasmaaiers blijft, zal dat wel meevallen. Als Iran ook raketten gaat afvuren hebben we een ander verhaal.
Iran leek mij altijd een mooi land om een keer te bezoeken, maar zoals je misschien begrijpt ben ik huiverig te gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als het bij die vliegende grasmaaiers blijft, zal dat wel meevallen. Als Iran ook raketten gaat afvuren hebben we een ander verhaal.
Tja dan nog.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een democratisch US gezind regime plaatsenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja dan nog.
Dan schieten ze raketten terug. Blijft wel lokaal.
Al is de VS ook eager om Iran voor eens en altijd eens goed aan te pakken.
Moest vroeg of laat toch gebeuren.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoog tijd ook, aanpakken die broednesten van haardbaarden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een democratisch US gezind regime plaatsen
Dan zal de US het toch anders moeten doen dan bij vorige regime changes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoog tijd ook, aanpakken die broednesten van haardbaarden.
Moeten ze maar gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Creëerde over het algemeen juist veel meer haat jegens het westen
Fulltime thuis werken, dat was pas een tijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fulltime op kantoor. De horror.
Ik mis het wel en niet tegelijkertijdquote:
Ja, heerlijk. Ik had stukken meer tijd om alles af te ronden. Daarnaast nog eens werkdag aan reistijd die ik ook nog eens als extra vrije tijd had.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fulltime thuis werken, dat was pas een tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |