SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
neequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je vandaag ook genoten?
Ja, ik vermaakte me ook wel prima, los van de angst en het niet weten hoe het allemaal zou verlopen. Misschien zouden we gewoon ieder jaar even verplicht allemaal een maandje lockdown moeten doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou soms mis ik wel die rust, en alle hygiene buitenshuis.
de rust, die mis ik... de hygiene vind ik wat overdrevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou soms mis ik wel die rust, en alle hygiene buitenshuis.
Ja los van de angst, onzekerheid en vreselijke beelden uit ziekenhuizen enzo. Verder was het genieten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik vermaakte me ook wel prima, los van de angst en het niet weten hoe het allemaal zou verlopen. Misschien zouden we gewoon ieder jaar even verplicht allemaal een maandje lockdown doen.
Binnen hetzelfde bedrijf, was een verbetering voor mij en de rest van het team was jaloersquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Binnen hetzelfde bedrijf of werd je ontslagen?
Mensen die ineens hun handen gingen wassen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
de rust, die mis ik... de hygiene vind ik wat overdreven
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mensen die ineens hun handen gingen wassen!
Ik was ook ineens niet meer zo vaak ziek
ik heb, omdat het opwerk enzo wel moest, mn handen tevaak kapot gewassen..quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mensen die ineens hun handen gingen wassen!
Ik was ook ineens niet meer zo vaak ziek
ja voor jou was het wel een zware tijd ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
ik vond vooral het moment dat ik het had nogal kut maarja, hoop gebeurd toen
Doe ik eigenlijk nog steeds automatisch, hoesten in elleboog ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Dat in je elleboog niezen had wel mogen blijven.
dat probeer ik zoveel mogelijk te doen, lukt me niet altijd, toen ook nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Dat in je elleboog niezen had wel mogen blijven.
Sta je ergens en dan willen mensen niet hun man ofzo in het gezicht rochelen en dan hoesten ze over de andere schouder. Leuk, daar sta ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk nog steeds automatisch, hoesten in elleboog ook.
Heb je toch nog beetje gehad gelukkig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. er werd een schilderij met een afbeelding van et strand terug gebracht
Iewlquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je ergens en dan willen mensen niet hun man ofzo in het gezicht rochelen en dan hoesten ze over de andere schouder. Leuk, daar sta ik.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je toch nog beetje gehad gelukkig.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je toch nog beetje gehad gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |