Laat je niet opjutten man.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Haags het volgende:
Weer een stapje dichterbij wereldoorlog 3. Heerlie de peerlie, gezellie mozarellie
Hoe bevalt je iPhone 15?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat je niet opjutten man.
Stelletje schijterds hier
Mja, als het bij die vliegende grasmaaiers blijft, zal dat wel meevallen. Als Iran ook raketten gaat afvuren hebben we een ander verhaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Haags het volgende:
Weer een stapje dichterbij wereldoorlog 3. Heerlie de peerlie, gezellie mozarellie
Ja maar gaan ze niet doen. En bovendien gaat de vs al die drones uit de lucht knallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als het bij die vliegende grasmaaiers blijft, zal dat wel meevallen. Als Iran ook raketten gaat afvuren hebben we een ander verhaal.
Iran leek mij altijd een mooi land om een keer te bezoeken, maar zoals je misschien begrijpt ben ik huiverig te gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als het bij die vliegende grasmaaiers blijft, zal dat wel meevallen. Als Iran ook raketten gaat afvuren hebben we een ander verhaal.
Tja dan nog.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een democratisch US gezind regime plaatsenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja dan nog.
Dan schieten ze raketten terug. Blijft wel lokaal.
Al is de VS ook eager om Iran voor eens en altijd eens goed aan te pakken.
Moest vroeg of laat toch gebeuren.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoog tijd ook, aanpakken die broednesten van haardbaarden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een democratisch US gezind regime plaatsen
Dan zal de US het toch anders moeten doen dan bij vorige regime changes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoog tijd ook, aanpakken die broednesten van haardbaarden.
Moeten ze maar gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Creëerde over het algemeen juist veel meer haat jegens het westen
Fulltime thuis werken, dat was pas een tijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fulltime op kantoor. De horror.
Ik mis het wel en niet tegelijkertijdquote:
Ja, heerlijk. Ik had stukken meer tijd om alles af te ronden. Daarnaast nog eens werkdag aan reistijd die ik ook nog eens als extra vrije tijd had.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fulltime thuis werken, dat was pas een tijd
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 12 graden, 9 graden kouder dan vandaag.
Nooooooooquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 12 graden, 9 graden kouder dan vandaag.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Iran vuurt ook kruisraketten af op Israël
Iran heeft ook kruisraketten afgevuurd op Israël, meldt de Israëlische tv-zender Channel 12. Die hebben een kortere vliegtijd dan de drones en kunnen Israël binnen twee uur bereiken.
Mja, misschien beter als je gewoon slaapt, dan merk je er niet zoveel vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik zo gewoon naar bed of worden we niet meer wakker?
Denk niet dat we er hier veel van gaan merken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Merken we vanzelf wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik hoef ook niet per se een Iraanse drone in mijn bedquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Merken we vanzelf wel.
Voorlopig is het een nog iets te ver van mijn bed show...
Dat is ook gewoon goed. Je kan wel jezelf mentaal slopen met al dat nieuws, maar wat schiet je ermee op?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik merk dat ik redelijk ongevoelig geworden (desensitized) ben voor het grootste deel van de narigheid die in de wereld gebeurtIk heb het idee niet veel anders gezien of gekend te hebben. Dat vind ik best erg als ik er zo over nadenk.
Gewoon doorheen slapen joh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ook wel weer zo. Maar het voelt ergens alsof je best verrot bent als je bij iedere nieuwe oorlog, aanslag, massasterfte of wat dan ook iets van "ach ja, het zoveelste gedoe, er is altijd wel wat" denktquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon goed. Je kan wel jezelf mentaal slopen met al dat nieuws, maar wat schiet je ermee op?
Mij boeit alleen Oekraïne, en daar ben ik best boos over.
Nou ik raak hier wel behoorlijk gestresst door jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar het voelt ergens alsof je best verrot bent als je bij iedere nieuwe oorlog, aanslag, massasterfte of wat dan ook iets van "ach ja, het zoveelste gedoe, er is altijd wel wat" denktEn ik weet dat redelijk veel leeftijdsgenoten dit hebben. Waarschijnlijk komt het ook grotendeels doordat er tegenwoordig meer in de media komt en hoeft er niet per se meer te gebeuren dan vroeger. Maar goed, best erg als je van kinds af aan al met zo veel narigheid geconfronteerd wordt dat het later in je leven niet zo veel betekenis meer heeft als er weer eens ergens oorlog uitbreekt of wat dan ook.
Behalve dat geheid de benzine weer duurder wordtquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat we er hier veel van gaan merken.
Maar met stressen gaat het niet wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik raak hier wel behoorlijk gestresst door jaIran had ook kernwapens toch? En Israël? Die laatste denkt nou niet bepaald aan burgers of überhaupt aan anderen behalve zichzelf.
Ik heb 1 Neipa op. En daar blijft het ook bij qua alcohol..quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef dud0r het volgende:
Speciaalbier genot. Ben blij dat Lilak rijdt
Heb je die vulkaanuitbarstingen van het afgelopen jaar gevolgd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik moet naar een veilig land vluchten. IJsland ofzo.
Zwitserland lijkt me een betere optie dan ijslandquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik moet naar een veilig land vluchten. IJsland ofzo.
En die was de laatste tijd alweer flink aan het stijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve dat geheid de benzine weer duurder wordt
Op zich valt het mee maar het tikt hard aan met 1 ipa, 1 triple en 3 hoppy triplesquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb 1 Neipa op. En daar blijft het ook bij qua alcohol..
Misschien nog een desperados 0.0 Maar dat is dus zonder alcoholletje
Ballistische raketten zijn wel lastig tegen te houden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
israel heeft toch van die goede luchtafweer systeemdinges?
weet je hoelang ze erover doen om uiteindelijk in israel te komen vanaf iran?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ballistische raketten zijn wel lastig tegen te houden.
Ballistische raketten? Een minuut of 10 of zo?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
weet je hoelang ze erover doen om uiteindelijk in israel te komen vanaf iran?
Maar vroeger hadden we journaal en kranten enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar het voelt ergens alsof je best verrot bent als je bij iedere nieuwe oorlog, aanslag, massasterfte of wat dan ook iets van "ach ja, het zoveelste gedoe, er is altijd wel wat" denktEn ik weet dat redelijk veel leeftijdsgenoten dit hebben. Waarschijnlijk komt het ook grotendeels doordat er tegenwoordig meer in de media komt en hoeft er niet per se meer te gebeuren dan vroeger. Maar goed, best erg als je van kinds af aan al met zo veel narigheid geconfronteerd wordt dat het later in je leven niet zo veel betekenis meer heeft als er weer eens ergens oorlog uitbreekt of wat dan ook.
Dan hadden we toch al wel gehoord dat ze in israel ontplof zijn? Over een paar minuten dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ballistische raketten? Een minuut of 10 of zo?
Woahquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ballistische raketten? Een minuut of 10 of zo?
Er komt niet meer in de media, er is meer media.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik knipte krantenknipsels van de golfoorlog uit en deed ze in een map.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er komt niet meer in de media, er is meer media.
Vroeger keek je eens het 8 uur journaal maar meestal niet omdat je aan het feesten was ergens.
We keken de Golfoorlog trouwens wel in de klas
En door het WWW bereikt het nieuws de mensen ook veel eerderquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger keek je eens het 8 uur journaal maar meestal niet omdat je aan het feesten was ergens.
We keken de Golfoorlog trouwens wel in de klas
Ja, als we dat niet horen, waren het geen ballistische raketten maar kruisraketten. Die doen er een stuk langer over.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan hadden we toch al wel gehoord dat ze in israel ontplof zijn? Over een paar minuten dus
Voor mij betekent dat hetzelfdequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu kan je elke dag filmpjes zien van zulke dingen in oekraine/rusland enzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik knipte krantenknipsels van de golfoorlog uit en deed ze in een map.Die beelden van die nachtelijke aanvallen maakten toen trouwens wel indruk.
we raken resistent voor dit soort nieuws.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nu kan je elke dag filmpjes zien van zulke dingen in oekraine/rusland enzo
Ja. Maar dat was mijn punt niet helemaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nu kan je elke dag filmpjes zien van zulke dingen in oekraine/rusland enzo
Big brother 1quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Behalve De Grote Donorshow kan ik me niet herinneren dat iets op TV echt grote indruk op me maakte
Die heb ik niet gekeken. Ik was wel onder de indruk van het tweede vliegtuig in het WTC op 9/11 Maar toen was jij nog veel te jong natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Behalve De Grote Donorshow kan ik me niet herinneren dat iets op TV echt grote indruk op me maakte
Jawel, was m'n favoriete programma (ik weet ook niet waarom)quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat Nijntje daar nog niet naar mocht kijken
Het kan uren duren totdat de drones en raketten Israël hebben bereiktquote:
Dat was niet Big Brother 1. maar seizoen 3 ofzo..quote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, was m'n favoriete programma (ik weet ook niet waarom)Maar ik heb er geen herinnering van, behalve dat ze moesten huilen om 9/11 en ik toen pas doorhad dat er iets ergs aan de hand was
wazig, raketten zijn er snel genoeg zou je toch zeggenquote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het kan uren duren totdat de drones en raketten Israël hebben bereikt
https://nos.nl/liveblog/2(...)onderweg-vanuit-iran
Ahquote:Op zondag 14 april 2024 00:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was niet Big Brother 1. maar seizoen 3 ofzo..
Dit zijn stop-raketten. Die landen soms om te tanken.quote:Op zondag 14 april 2024 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wazig, raketten zijn er snel genoeg zou je toch zeggen
quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn stop-raketten. Die landen soms om te tanken.
Lijkt me heel bijzonder om ze te zien tanken, niet gekoppeld aan een vliegtuig toch?quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn stop-raketten. Die landen soms om te tanken.
De wissel was vastgevroren, raket komt nu aan in Noord-Korea.quote:
Zal ook wel groot nieuws wordenquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De wissel was vastgevroren, raket komt nu aan in Noord-Korea.
Annet, alweer helemaal vergetenquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Even knuffelen Ruud zat hier vaak aan de bar terwijl Annet zich door 10 kerels liet palen, nadat ze eruit waren
Ik kan me geen Annet herinneren uit het jaar van Ruudquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Even knuffelen Ruud zat hier vaak aan de bar terwijl Annet zich door 10 kerels liet palen, nadat ze eruit waren
die was te druk bezig zich te laten palen zo te lezenquote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan me geen Annet herinneren uit het jaar van Ruud
Noord Koreanse raketafweer is een hele hoop mensen op een rij die allemaal hard omhoog blazen.quote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De wissel was vastgevroren, raket komt nu aan in Noord-Korea.
En zat ook in jaar 2. Ruud in 1. Leert google mequote:Op zondag 14 april 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die was te druk bezig zich te laten palen zo te lezen
Jawel toch, dat werd een “stel”quote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan me geen Annet herinneren uit het jaar van Ruud
quote:Op zondag 14 april 2024 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Noord Koreanse raketafweer is een hele hoop mensen op een rij die allemaal hard omhoog blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |