Big brother 1quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Behalve De Grote Donorshow kan ik me niet herinneren dat iets op TV echt grote indruk op me maakte
Die heb ik niet gekeken. Ik was wel onder de indruk van het tweede vliegtuig in het WTC op 9/11 Maar toen was jij nog veel te jong natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Behalve De Grote Donorshow kan ik me niet herinneren dat iets op TV echt grote indruk op me maakte
Jawel, was m'n favoriete programma (ik weet ook niet waarom)quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat Nijntje daar nog niet naar mocht kijken
Het kan uren duren totdat de drones en raketten Israël hebben bereiktquote:
Dat was niet Big Brother 1. maar seizoen 3 ofzo..quote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, was m'n favoriete programma (ik weet ook niet waarom)Maar ik heb er geen herinnering van, behalve dat ze moesten huilen om 9/11 en ik toen pas doorhad dat er iets ergs aan de hand was
wazig, raketten zijn er snel genoeg zou je toch zeggenquote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het kan uren duren totdat de drones en raketten Israël hebben bereikt
https://nos.nl/liveblog/2(...)onderweg-vanuit-iran
Ahquote:Op zondag 14 april 2024 00:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was niet Big Brother 1. maar seizoen 3 ofzo..
Dit zijn stop-raketten. Die landen soms om te tanken.quote:Op zondag 14 april 2024 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wazig, raketten zijn er snel genoeg zou je toch zeggen
quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn stop-raketten. Die landen soms om te tanken.
Lijkt me heel bijzonder om ze te zien tanken, niet gekoppeld aan een vliegtuig toch?quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn stop-raketten. Die landen soms om te tanken.
De wissel was vastgevroren, raket komt nu aan in Noord-Korea.quote:
Zal ook wel groot nieuws wordenquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De wissel was vastgevroren, raket komt nu aan in Noord-Korea.
Annet, alweer helemaal vergetenquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Even knuffelen Ruud zat hier vaak aan de bar terwijl Annet zich door 10 kerels liet palen, nadat ze eruit waren
Ik kan me geen Annet herinneren uit het jaar van Ruudquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Even knuffelen Ruud zat hier vaak aan de bar terwijl Annet zich door 10 kerels liet palen, nadat ze eruit waren
die was te druk bezig zich te laten palen zo te lezenquote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan me geen Annet herinneren uit het jaar van Ruud
Noord Koreanse raketafweer is een hele hoop mensen op een rij die allemaal hard omhoog blazen.quote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De wissel was vastgevroren, raket komt nu aan in Noord-Korea.
En zat ook in jaar 2. Ruud in 1. Leert google mequote:Op zondag 14 april 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die was te druk bezig zich te laten palen zo te lezen
Jawel toch, dat werd een “stel”quote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan me geen Annet herinneren uit het jaar van Ruud
quote:Op zondag 14 april 2024 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Noord Koreanse raketafweer is een hele hoop mensen op een rij die allemaal hard omhoog blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |