Hitler neukte zijn herdershond en aaide zijn eigen nichtje graag, vond ook niemand een probleem verder.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij probeerde dat te zeggen maar zei: the cat has long hairs and I like children.
Ik blij dat ik daar weg benquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enschede is een dependance van Israël . 🇮🇱
Niettus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
De Randstad is meer een dependance van Hamas
Groot gelijk, ik mag er nog wel graag shoppen maar na 20 jaar gewerkt te hebben met diverse Enschedeers heb ik een tyfushekel aan (sommigen maar gemiddeld teveel) dat volk gekregen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij probeerde dat te zeggen maar zei: the cat has long hairs and I like children.
Als je die sneue gasten in Amsterdam bezig zag bij die opening laatst....quote:
Tik 'm aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik mag er nog wel graag shoppen maar na 20 jaar gewerkt te hebben met diverse Enschedeers heb ik een tyfushekel aan (sommigen maar gemiddeld teveel) dat volk gekregen.
Zou er niet van opkijkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens ik zie knap weinig bewijs van die drones.
Psy-op operatie om Iran aan te vallen waarschijnlijk.
Allemaal AI-beelden zo meteen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens ik zie knap weinig bewijs van die drones.
Psy-op operatie om Iran aan te vallen waarschijnlijk.
Ja, dat belooft wat voor Dodenherdenkingquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je die sneue gasten in Amsterdam bezig zag bij die opening laatst....
Als je een oorlog wil starten is AI een goed hulpmiddelquote:
Ik vind dat niet kunnen. Dan slaap ik al.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt nog een paar uurtjes volgens mij tot ze er zijn.
5 jaar, kutbuurt, bende, fucked up en een miniminiminihandje leuke mensenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt hè!?
Vertel alles over jouw ervaringen.
Momentje, ik bel het ministerie van defensie eventjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kunnen. Dan slaap ik al.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
De buien bereiken maandagochtend de westkust, waarna ze in de loop van de middag naar het oosten trekken. Het KNMI waarschuwt voor overlast bij activiteiten die buiten plaatsvinden. Ook kan het glad worden door hagelbuien.
is goed, ik zal met mn fiets bij het tank station langsgaan..quote:
Zo is 90% van enschede. Aan de sos, totaalgestoord, sowieso pauper, lid van de Ultras vak P, in een scootmobiel omdat ze te veel hebben gerookt, echt totaal kutvolk grotendeels.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
5 jaar, kutbuurt, bende, fucked up en een miniminiminihandje leuke mensen
Dat scheelt weer 85 topics aan ellende
Ik ben dit soort taal niet van jou gewend dus dan weet je gewoon dat het menens isquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, 5 minuten en ik zou die Steve alweer voor zijn bek willen slaan.
Oh joyquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
De buien bereiken maandagochtend de westkust, waarna ze in de loop van de middag naar het oosten trekken. Het KNMI waarschuwt voor overlast bij activiteiten die buiten plaatsvinden. Ook kan het glad worden door hagelbuien.
Jij snapt 'm, srs.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo is 90% van enschede. Aan de sos, totaalgestoord, sowieso pauper, lid van de Ultras vak P, in een scootmobiel omdat ze te veel hebben gerookt, echt totaal kutvolk grotendeels.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dit soort taal niet van jou gewend dus dan weet je gewoon dat het menens is
Erger dan Ede?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij snapt 'm, srs.
Wasn't all bad tho. Wel veel geleerd daar, dat wel.
Maar goed, wat 't gros van de mensen daar betreft: Spot on
ja niet raarquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal possum filmpjes op Instagram.
Doeiiiiquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef Dqod het volgende:
Maar nu weer verder met Split verder kijken. Gegroet![]()
WAY worsequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |