abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213166167
Lekker strak
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213166407
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:26 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb ook een afkeer van die kunstmatig zoete aardbeiensmaak. Ik had op jeugdkamp in Frankrijk een giek tegen mn neus gekregen die gekneusd was daardoor, en ik moest voor elke maaltijd langs de dokterspost om daar zo'n smerig vettig drankje op te drinken. Ik denk dat het iets van paracetamol was oid? Ik drink graag fruitthee, maar alle aardbeienthee uit van die mixdoosjes geef ik aan gasten die geen voorkeur voor een smaakje hebben :D
Datzelfde heb ik met kunstmatige bananensmaak. Ooit eens antibiotica (denk ik) gehad met die smaak, ik neem ook nooit een bananenmilkshake (tenzij verse banaan) of bananensnoepjes.

Volgens mij weet ik nog hoe die wormentabletjes smaken van vroeger, maar ik ga ze niet weer proeven om het te checken ;)
Fake it till you make it...
  donderdag 11 april 2024 @ 09:09:18 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213166862
Ik werd pas om 8:15 uur wakker en M. zat beneden (al hoelang?) te Minecraften, wel aangekleed en gevoed.

Wie komt daar overheen? :D

We kwamen op het nippertje binnen in de klas. Vraag niet hoe ik eruit zag. Het bleek inloop. Konden we lekker gaan begrijpend lezen :D

Nu koffie }:|
pi_213167021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 07:59 schreef Nijna het volgende:

[..]
Datzelfde heb ik met kunstmatige bananensmaak. Ooit eens antibiotica (denk ik) gehad met die smaak, ik neem ook nooit een bananenmilkshake (tenzij verse banaan) of bananensnoepjes.

Volgens mij weet ik nog hoe die wormentabletjes smaken van vroeger, maar ik ga ze niet weer proeven om het te checken ;)
De spray die ik soms gebruik om huid te verdoven met hechten ruikt ook naar die bananensnoepjes.

Forever ruined. :')
:)
pi_213167046
Jaren geleden had ik wat maagproblemen. De dokter raadde munt- en venkelthee aan. Sindsdien ben ik constant misselijk als ik dat ruik :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Moderator donderdag 11 april 2024 @ 09:35:11 #6
382129 crew  Donna
pi_213167059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 07:59 schreef Nijna het volgende:

[..]

Er was vroeger een wormendrankje met die chemische banaansmaak.
pi_213167422
Hier ook regelmatig wormenkuurtjes, de jongens vinden ze daadwerkelijk lekker.
Ik slik ze gewoon heel door.

Ik heb nu steeds dat ik mijn oogdruppels proef als ik die gebruikt heb en dat is zó vies bitter. Dan merk je ineens wel heel goed dat alles in de je hoofd in verbinding staat :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 11 april 2024 @ 10:33:59 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_213167630
Geen idee of Omeprazol de eerste keuze is. Is me jaaaaaren geleden voorgeschreven.

Hier heeft oudste afkeer tegen framboos, inderdaad om de smaak.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213167800
Jaaa, kunstmatige aardbei- en bananensmaak (ook framboos) :r :r :r
Ik vind verse banaan, aardbei en framboos heerlijk, maar verder eet ik niets waar een dergelijk smaakje aan zit.

Vroeger maakte mijn moeder vaak op zondag van die instantpudding, melk gemengd met poeder. Daar had je ook van die vreselijke neppe bananensmaak of aardbei :r Ik word alweer misselijk als ik eraan denk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213168076
Mijn neus is stuk, ik vind zoveel vies ruiken. Man heeft nu een geurtje waar ik echt kotsmisselijk van word dus die mag hij niet meer gebruiken en had ie laatst, uiteraard de verkeerde op gedaan :') :r
Laatst kreeg ik van iemand een geurtje, van Gucci, en die stinkt ook heel erg. Zelfs te erg om die als plee verfrisser te gebruiken :')
Maar toen ik gister buiten fietste was er net gemaaid en die geur O+ Als ze dat in een flesje konden stoppen...

Doen waar jij je het beste bij voelt @TolstoiFan :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 11 april 2024 @ 11:22:34 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_213168096
Ik ben gisteren begonnen aan Liebeskind. Verfilming van een boek gebaseerd op Fritzl/Kampusch enzo. Bingewaardig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213168262
Wat goed Tolstoi! Yeaaaah.

Ik heb last van FOMO, nog nooit een wormentablet in huis gehad.
pi_213168316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 11:38 schreef exode het volgende:
Wat goed Tolstoi! Yeaaaah.

Ik heb last van FOMO, nog nooit een wormentablet in huis gehad.
Je mist er iig niks aan :P
If they say
pi_213168590
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 11:20 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn neus is stuk, ik vind zoveel vies ruiken. Man heeft nu een geurtje waar ik echt kotsmisselijk van word dus die mag hij niet meer gebruiken en had ie laatst, uiteraard de verkeerde op gedaan :') :r
Laatst kreeg ik van iemand een geurtje, van Gucci, en die stinkt ook heel erg. Zelfs te erg om die als plee verfrisser te gebruiken :')
Maar toen ik gister buiten fietste was er net gemaaid en die geur O+ Als ze dat in een flesje konden stoppen...

Doen waar jij je het beste bij voelt @:TolstoiFan :)
Ik vond Noa van Cacharel ontzettend ruiken tot ik m bij mezelf op spoot.. gadverdamme wat was ie toen smerig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_213168764
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 12:16 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik vond Noa van Cacharel ontzettend ruiken tot ik m bij mezelf op spoot.. gadverdamme wat was ie toen smerig..
Die ruikt idd lekker, krijg daar alleen hoofdpijn van :')
Maar het klopt hoor, heeft met je huid te maken. Een geurtje ruikt bij iedereen anders. Daarom zijn die papieren testers ook niet handig, ruik je niet wat het op je huid doet.
If they say
  donderdag 11 april 2024 @ 13:11:31 #16
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_213169082
Dat is waarom ik echt fan ben van parfumado. Dan kan je het goed uittesten voor een klein prijsje en je kan het makkelijk mee in je tas nemen.
pi_213169419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 09:31 schreef mignonne het volgende:

[..]
De spray die ik soms gebruik om huid te verdoven met hechten ruikt ook naar die bananensnoepjes.

Forever ruined. :')
Oh ja, dat spul ruikt ook zo ;)

@Donna, misschien was het een wormendrankje dan. het was in elk geval een of ander medicijn achtig iets.

@LeSage, getsie, ik heb ze nog niet geproefd gelukkig...

@TolstoiFan, van die saroma pudding toetjes? :r mijn man vind die dingen heerlijk, rare vent 8)7
Gefeliciteerd met het opzeggen van je baan, kan je dat zo zeggen? Klinkt als een opluchting dat je die keuze hebt gemaakt :*

Ik ben helemaal geen fan van geurtjes. Alhoewel ik sommigen wel kan waarderen, mits niet te sterk.
Maar van dat overdadige opgespoten spul... :r . Sommige mensen hebben echt zo'n wolk op zich heen hangen, ik vermijd ook altijd winkels als douglas e.d. verschrikkelijk.
Het beneemt me de adem en ik krijg er koppijn van.
Fake it till you make it...
pi_213169607
quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:11 schreef Budabuddumbam het volgende:
Dat is waarom ik echt fan ben van parfumado. Dan kan je het goed uittesten voor een klein prijsje en je kan het makkelijk mee in je tas nemen.
Was nieuwsgierig dus even geloerd. Tis een abo en ziet er wel goed uit. Hebben ze mn favo merk niet. Dior :')
If they say
  donderdag 11 april 2024 @ 14:04:38 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213169623
Nou update over de pillen dan maar! Man kon ze nog scoren bij de kruidvat tien minuten voor ze om 19 uur dicht gingen. Na een heleboel gehuil, drama, mama en papa en broertje moesten het eerst voordoen en nog meer paniek enz enz heeft ze met een flinke beker yoghurt het pilletje weggewerkt.

Nu nog even heel streng op de hygiëne en elke dag schone handdoeken enzo en dan zijn we er hopelijk vanaf.

Er was hier iemand die zei 'geen keuze geven, gewoon 'je gaat dit nu nemen''. Dat zou bij mij dochter écht niet werken. Die spuugt het gewoon weer uit, zelfs na doorslikken zou ze nog kunnen overgeven als ze echt paniek heeft of het pilletje echt heel vies vond... -O- Extra fijn dat het met veel sojayoghurt met een scheut ranja erin uiteindelijk wel gelukt is.

Ik vond die pilletjes trouwens zelf ook wel echt heel goor en ook de jongste stond heel vies te kijken en vroeg instant om ranja.

@TolstoiFan: klinkt als een goede keuze! Van harte O+

En van die kloppudding lust ik graag! Alleen zijn ze lastig melkvrij te maken, plantaardige melk stijft niet op... toch eens een oplossing zoeken.

En over gruwelen van kunstmatige aardbeien: ooit al eens de oreo strawberry cheesecake geprobeerd? GAD-VER-DAMME. Soort mix van chocolade en fruitella's. En dan knapperig. Echt niet te doen :{w
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213169948
Saroma pudding.. In het studentenhuis mikten we het gewoon door de yoghurt :o
Bij mijn ouders hadden we vaak warme custard pudding als toetje (met melk direct uit de melktank). Dat was echt lekker, vooral het vel. Nu was ik de enige die het vel lekker vond, dus die mocht ik altijd O+

wurmpies hebben we nooit gehad, bij mijn weten. In ieder geval nooit pillen voor gehad.

Geurtjes kan is tegenwoordig slecht tegen. Ik vermoed dat het de overgang is, want de laatste keer dat ik last had van geuren was ik net zwanger. Was bij allebei de eerste kwaal. Maar zwanger ben ik niet. Mijn man wilde graag geurtjes proberen, maar die moet nu weer au naturel :D
  donderdag 11 april 2024 @ 14:54:06 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_213170071
Om nog even terug te komen op geluiden. Ik zit achter mijn laptop, koptelefoon op een serie te kijken en tegelijkertijd een spelletje te doen. Maar het gitaargepingel van de puber boven komt er doorheen. Maarja, een gitaar kan ook niet zachter ofzo, zit geen knop op.
Dus zo de boel maar afsluiten en mijn noisecancellingoortjes in (die krijg ik helaas niet aan de praat met mijn computer, dat zou DE oplossing zijn).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213170375
Vroeger hadden wij thuis ook nooit wormpjes, maar wij waren met 3 van die knutselende voorzichtige meisjes.
Ik heb nu 2 buiten-jongens die al-tijd vies zijn :')

Oudste is vandaag ziek (hopelijk morgen beter voor de sportdag), maar ging echt geen dutje doen.
Dus ik ben even bij hem gaan zitten en hij mocht ook rusten. Nog geen 2 minuten en hij lag heerlijk te snurken O+
pi_213170647
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Saroma pudding.. In het studentenhuis mikten we het gewoon door de yoghurt :o
Bij mijn ouders hadden we vaak warme custard pudding als toetje (met melk direct uit de melktank). Dat was echt lekker, vooral het vel. Nu was ik de enige die het vel lekker vond, dus die mocht ik altijd O+

wurmpies hebben we nooit gehad, bij mijn weten. In ieder geval nooit pillen voor gehad.

Geurtjes kan is tegenwoordig slecht tegen. Ik vermoed dat het de overgang is, want de laatste keer dat ik last had van geuren was ik net zwanger. Was bij allebei de eerste kwaal. Maar zwanger ben ik niet. Mijn man wilde graag geurtjes proberen, maar die moet nu weer au naturel :D
Warme custard O+ net als warme griesmeelpap en havermoutpap. Maar mijn gezin houdt er niet van. Alleen zoon heb ik enthousiast voor koude griesmeel gekregen, maar nog niet vers. In Frankrijk haal ik ook altijd een flan, lekkerste gebakje ooit!

Hier in huis zijn de geurtjes praktisch afgeschaft sinds er kinderen zijn. Alleen als we uit gaan worden ze nog wel eens gebruikt, maar dat is dus hooguit eens per maand. Maar ik vind geurtjes bij anderen ook nooit zo fijn, maar vooral omdat veel mensen geen maat kunnen houden.

Ik had vroeger wel vaak wormpjes, maar was een buitenspeelkind met altijd vieze handen. Mijn dochters zijn net zo, maar zijn verrassend genoeg tot nu toe wormvrij gebleven.
pi_213170727
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 15:57 schreef FlyingFish het volgende:
Warme custard net als warme griesmeelpap en havermoutpap. Maar mijn gezin houdt er niet van. Alleen zoon heb ik enthousiast voor koude griesmeel gekregen, maar nog niet vers. In Frankrijk haal ik ook altijd een flan, lekkerste gebakje ooit!
Jaah!
Havermout eet ik tegenwoordig vaak in de ochtend. Griesmeel kreeg ik bij mijn schoonvader. Ik heb niet veel warme herinneringen aan hem, maar die pan griesmeel was van ons samen :D

Rijstevlaai is ook zo eentje die niet veel mensen om me heen kunnen waarderen.
pi_213170818
Ik zag gister op een menukaart appel-kruimeltaart staan. Dan weet je toch ook dat je je de moeite kunt besparen :')

Warme griesmeelpap O+ misschien moet ik mezelf en gezin daar vanavond eens mee verwennen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213170892
De laatste keer dat ik wormpjes had was toen ik thuiskwam uit het ziekenhuis na een (buik)operatie. In het ziekenhuis zelf had ik ook buikgriep opgelopen (auw).
Zo makkelijk gaat het dus :P

Ik kan niet wachten tot ze hier met koptelefoon naar hun meuk kunnen luisteren. Voor ik kinderen had wist ik niet eens wie monique smit was :(

Andersom kunnen ze mijn muziek (jaren 90 alternatieve) ook niet echt waarderen.
pi_213171799
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 15:57 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Warme custard O+
Wij hebben in de buurt een automaat gevonden waar je eieren, aardbeien en soms dus ook verse vla kan kopen. Het zijn producten van locale boerderijen. De vla is echt goddelijk. Smaakt precies als zelfgemaakte creme anglaise :9~ :9~ . Het kán niet gezond zijn, zo romig is het. Maar de zonde meer dan waard O+.

Wormpjes hebben wij best vaak gehad. Twee buitenspeeljongens die niet zo nadenken over handen wassen }:|. Ik heb standaard die pilletjes in huis. De oudste doet er wel moeilijk over, maar het lukt uiteindelijk wel. De jongste kauwt ze zo weg. Ik vind ze ook echt vies.

@TolstoiFan wat fijn dat het hoge woord eruit is en dat je vooral opgelucht bent. Dan heb je echt de goede keuze gemaakt!

Gister heeft onze oudste gehoord dat hij is ingeloot op de school van zijn eerste keuze *O* *O* *O*. Zo fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 11 april 2024 @ 18:33:56 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_213172136
Ik heb al zo ontelbaar vaak wormpjes gehad! :o Ook als volwassene nog regelmatig.
Even afkloppen maar ik kreeg het ook heel makkelijk van filet americain, maar dat is al even geleden.
Maar ik heb wormenkuurtjes hier sws altijd op voorraad dus. Mijn gezin heeft er nooit last van.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:42:30 #29
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213172205
Ik heb echt een wormpjes-blinde-vlek. Nooit gehad en ook nooit gezien bij M. Afkloppennnn O-)
pi_213172435
Wormpjes nog nooit gezien. Gelukkig. En eigenlijk ook wonderlijk, gezien het handen wassen van J.

Vandaag wel de eerste teek in m'n leven verwijderd, J kwam ermee thuis van de bso -O- Zal wel loslopen, maar het idee van een teek vind ik toch spannend.
pi_213172695
Je moet die tabletjes wel na 2 weken herhalen geloof ik..hopelijk accepteert ze ze dan ook weer

En herkenbaar BE, die filet werkt niet zo goed mee…
pi_213173279
Ik eet geen filet om die reden :')
Mn moeder waarschuwde er vroeger altijd voor. Die en rauw gehakt. Nooit gegeten.
pi_213173526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 17:50 schreef Phaidra het volgende:
Gister heeft onze oudste gehoord dat hij is ingeloot op de school van zijn eerste keuze . Zo fijn!
Wat fijn! *G* gefeliciteerd!
pi_213173564
Er is iets héél érg mis bij ah. AL het pleepapier is uitverkocht/niet leverbaar :? Gelukkig heb ik nog, maar toch 8)7
If they say
pi_213173620
Oh god moeten we weer pleepapier hamsteren? :o
Die memo had ik gemist
pi_213173650
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:31 schreef mignonne het volgende:
Oh god moeten we weer pleepapier hamsteren? :o
Die memo had ik gemist
Dat heb ik dan ook gemist :')
Niet alleen pleepapier maar ook de tissues die ik altijd bestel, zijn uitverkocht. Dan weet ik iig wat er als alternatief wordt gebruikt :')

Edit: net weer ingelogd en ze hebben 1 pak tissues op voorraad. Das nu: hadden 1 pak tissues op voorraad O-)
If they say
  donderdag 11 april 2024 @ 20:37:58 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_213173702
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Er is iets héél érg mis bij ah. AL het pleepapier is uitverkocht/niet leverbaar :? Gelukkig heb ik nog, maar toch 8)7
Afgelopen week ook al. Komt omdat ze de verpakkingen gaan wijzigen ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213173718
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:37 schreef Troel het volgende:

[..]
Afgelopen week ook al. Komt omdat ze de verpakkingen gaan wijzigen ofzo.
Ooooh, ze gaan de prijzen verhogen :')
Man er morgen maar op uit sturen. Gelukkig heb ik nog.
If they say
  donderdag 11 april 2024 @ 20:44:30 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213173758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Dat viel mij ook op van de week. Ik heb een xl pak gekocht bij de Lidl.
  donderdag 11 april 2024 @ 20:45:11 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213173762
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:03 schreef mignonne het volgende:
Mn moeder waarschuwde er vroeger altijd voor. Die en rauw gehakt. Nooit gegeten.
Mijn moeder zei dat je wormen kreeg van snoepen en suiker eten.
pi_213173772
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat had die van mij misschien beter ook kunnen doen :s)
  donderdag 11 april 2024 @ 20:46:24 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213173774
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ook dat je vierkante ogen kon krijgen gok ik :D
pi_213173778
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:44 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ah, dat wordt dan jumbo want de lidl zit niet waar man werkt. Thanx, stuur ik hem iig niet voor noppes naar ah :)
If they say
  donderdag 11 april 2024 @ 20:50:42 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_213173816
I
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:44 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik vind het tp van de Lidl veel stugger en minder zacht dan dat van de andere winkels.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213174000
Ik vind lidl helemaal niet fijn. Wij hebben Hoogvliet eigen merk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 april 2024 @ 21:16:39 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213174102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:46 schreef Quoi het volgende:

[..]
Ook dat je vierkante ogen kon krijgen gok ik :D
Van te dicht op de tv zitten ja
pi_213174119
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:03 schreef mignonne het volgende:
Nog noooooit een worm gezien van filet of rauw gehakt. En ik ben groot fan van filet, ossenworst, rauwe steak, broodjes Mett.

Ga ik (hopelijk) deze zomer naar een hotel in Duitsland waar ze die dingen bij het ontbijt serveren. Maar ik denk dat ik nu niet mag -O- Ga ik navragen. O+ Mett O+
  donderdag 11 april 2024 @ 21:21:19 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213174153
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nog noooooit een worm gezien van filet of rauw gehakt. En ik ben groot fan van filet, ossenworst, rauwe steak, broodjes Mett.

Ga ik (hopelijk) deze zomer naar een hotel in Duitsland waar ze die dingen bij het ontbijt serveren. Maar ik denk dat ik nu niet mag -O- Ga ik navragen. O+ Mett O+
Tuurlijk, doen! If it makes you happy :)
  donderdag 11 april 2024 @ 21:23:50 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_213174171
Zien is nog tot daar aan toe, maar voelen!!! :X ;( :X
pi_213175247
Jongste heeft eerst buikpijn, en dan 1 of 2 dagen later start de jeuk. En dan gaat bij ons het lampje branden dat we de buikpijn weer kunnen verklaren..
*poef* nu is het weg
pi_213175616
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag gister op een menukaart appel-kruimeltaart staan. Dan weet je toch ook dat je je de moeite kunt besparen :')

Warme griesmeelpap O+ misschien moet ik mezelf en gezin daar vanavond eens mee verwennen
Wij hebben op het werk zelfgemaakte appelcrumble met amaretto, krijg je dan uit de oven met veel slagroom.
Daar zeg ik dan weer geen nee tegen :)
pi_213176241
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:21 schreef Quoi het volgende:

[..]
Tuurlijk, doen! If it makes you happy :)
Andere fase realiseer ik me net. Zeker doen dus :Y
pi_213176249
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 23:54 schreef LeSage het volgende:

[..]
Wij hebben op het werk zelfgemaakte appelcrumble met amaretto, krijg je dan uit de oven met veel slagroom.
Daar zeg ik dan weer geen nee tegen :)
Niks mis met appelcrumble ^O^

Maar vlaai <> taart
  vrijdag 12 april 2024 @ 07:40:50 #54
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213176280
Oh dat ja Vanyel! Mensen die vlaai en taart door elkaar gebruiken. Dat is echt zo niet hetzelfde...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 12 april 2024 @ 08:26:30 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_213176651
Ik heb tijdens het paasweekend voor het eerst kruisbessenvlaai gehad. Echte, uit Limburg, van Vries uit Weert. Ik weet niet of ik het heerlijk moet noemen of goddelijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213176775
Apple crumble is toch ook geen taart? Ik vind dat onder de toetjes vallen. Bolletje ijs erbij enzo…

Appel kruimel is daarentegen meestal vlaai, maar kan ook een taart van gemaakt worden. Heb ik thuis ook wel eens gemaakt, gewoon als een soort appeltaart maar dan met kruimeldeeg bovenop.
pi_213176841
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 08:52 schreef FlyingFish het volgende:
Appel kruimel is daarentegen meestal vlaai, maar kan ook een taart van gemaakt worden. Heb ik thuis ook wel eens gemaakt, gewoon als een soort appeltaart maar dan met kruimeldeeg bovenop.
of het meestal een vlaai is verschilt denk ik per regio. ik ken appelkruimeltaart als de appeltaart met kruimeldeeg bovenop.
pi_213176857
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2024 08:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb tijdens het paasweekend voor het eerst kruisbessenvlaai gehad. Echte, uit Limburg, van Vries uit Weert. Ik weet niet of ik het heerlijk moet noemen of goddelijk.
Kruisbessen is mijn favoriet O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_213177006
Doe mij maar cheesecake :Y)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_213177020
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 09:02 schreef Elleska het volgende:

[..]
of het meestal een vlaai is verschilt denk ik per regio. ik ken appelkruimeltaart als de appeltaart met kruimeldeeg bovenop.
Ik ken het als beide, maar ik vind jouw variant lekker, de andere altijd een teleurstelling.
pi_213177171
Onze bakker verkoopt ontzettend lekkere appelkruimelTAART. We kopen voor feestjes altijd de hele voorraad bij ze op.
  vrijdag 12 april 2024 @ 09:55:03 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213177268
Het kan bij appelkruimel allebei, maar ik ken ook mensen die rijste-, kruisbessen (of beter kroosjele) of kersenvlaai taart noemen :{w

Mijn kinderen krijgen vanmiddag allebei oordoppen aangemeten. Ik heb echt geen idee hoe dat gaat, dus ben benieuwd...
pi_213177626
Ik denk bij appelkruimeltaart aan taart ja, zou geen tel verwachten dan vlaai te krijgen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_213177741
Ik vind dat de term an sich verboten zou moeten worden. Appelkruimel is vlaai. Als je zo nodig appeltaart wil verkopen, noem je het maar appeltaart met kruimeltopping oid.
Hollanders! :{w }:|
  vrijdag 12 april 2024 @ 10:47:12 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213177909
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 10:35 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat de term an sich verboten zou moeten worden. Appelkruimel is vlaai. Als je zo nodig appeltaart wil verkopen, noem je het maar appeltaart met kruimeltopping oid.
Hollanders! :{w }:|

Ik zweer het je, vroeger hadden ze een versie waarbij er een zakje gedroogde appelstukjes bijzaten die je eerst moest wellen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213177985
B gaat maandag op schoolkamp en volgende week vrijdag op Welpenkamp. Dus ik ging op zolder even zijn slaapzakken en matje halen.

Nu staat de halve woonkamer vol met spullen die weg mogen (Marktplaats/Kringloop/stort). Ik vind het toch steeds weer knap hoeveel wij kunnen verzamelen in zo'n klein huis. De score is nu heel veel boeken, mijn massagestoel, de gitaar van verloofde terwijl ze niet kan gitaar spelen, 100 duizend kilo Duplo, ontelbaar veel schaduwdoeken, campinstoeltjes voor peuters, 5 kratten vol campingspullen, 3 boodschappentassen vol kleding 'voorals ik nog eens 20 kilo afval'.
  vrijdag 12 april 2024 @ 11:00:56 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_213178049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 09:55 schreef Tink89 het volgende:
Het kan bij appelkruimel allebei, maar ik ken ook mensen die rijste-, kruisbessen (of beter kroosjele) of kersenvlaai taart noemen :{w

Mijn kinderen krijgen vanmiddag allebei oordoppen aangemeten. Ik heb echt geen idee hoe dat gaat, dus ben benieuwd...
Ik heb van die geluidsoordoppen op maat laten maken, dat was zo gepiept. De gel die ze gebruiken is een beetje koud, maar komt vast goed!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fotograaf vrijdag 12 april 2024 @ 11:18:03 #68
148247 taxibabe
pi_213178238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 10:54 schreef exode het volgende:
B gaat maandag op schoolkamp en volgende week vrijdag op Welpenkamp. Dus ik ging op zolder even zijn slaapzakken en matje halen.

Nu staat de halve woonkamer vol met spullen die weg mogen (Marktplaats/Kringloop/stort). Ik vind het toch steeds weer knap hoeveel wij kunnen verzamelen in zo'n klein huis. De score is nu heel veel boeken, mijn massagestoel, de gitaar van verloofde terwijl ze niet kan gitaar spelen, 100 duizend kilo Duplo, ontelbaar veel schaduwdoeken, campinstoeltjes voor peuters, 5 kratten vol campingspullen, 3 boodschappentassen vol kleding 'voorals ik nog eens 20 kilo afval'.
Wat zit er allemaal in die kratten? O-) Wij gaan in juni voor het eerst met de tent kamperen, dus....
pi_213178273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:18 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Wat zit er allemaal in die kratten? O-) Wij gaan in juni voor het eerst met de tent kamperen, dus....
Het varieert van opvouwbare teiltje tot een prullenbakding (een soort bouwpakket). Maar ook een electrisch kacheltje en een waterkoker. Oh en zo'n jerrycan ding. Allemaal dingen dus.

Mis je nog specifieke dingen? Dan kan ik even kijken. Het enige wat we niet de aanbieding hebben is servies, dat is nog van mijn ouders O+
  FOK!fotograaf vrijdag 12 april 2024 @ 11:28:30 #70
148247 taxibabe
pi_213178341
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:21 schreef exode het volgende:

[..]
Het varieert van opvouwbare teiltje tot een prullenbakding (een soort bouwpakket). Maar ook een electrisch kacheltje en een waterkoker. Oh en zo'n jerrycan ding. Allemaal dingen dus.

Mis je nog specifieke dingen? Dan kan ik even kijken. Het enige wat we niet de aanbieding hebben is servies, dat is nog van mijn ouders O+
Geen idee of we nog wat missen, dit wordt de eerste keer.. :P We moeten sowieso nog een luchtbed kopen.
Maar we hebben de afgelopen 3 jaar wel een caravan gehad op een jaarplek en hebben we aardig wat spullen, maar dat is toch anders.
Wat is bv wijsheid qua koffie. Ik heb vanuit de caravan een Dolce Gusto, maar is dat handig met tentkamperen. Ik heb ook nog een perculator, maar dan moet ik een bonenmaler hebben.

Servies hebben we, kachel hebben we ook.
En afgelopen week via marktplaats zo'n opvouwbaar kastje gekocht waar een kookstelletje opgezet kan worden
pi_213178391
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:28 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Geen idee of we nog wat missen, dit wordt de eerste keer.. :P We moeten sowieso nog een luchtbed kopen.
Maar we hebben de afgelopen 3 jaar wel een caravan gehad op een jaarplek en hebben we aardig wat spullen, maar dat is toch anders.
Wat is bv wijsheid qua koffie. Ik heb vanuit de caravan een Dolce Gusto, maar is dat handig met tentkamperen. Ik heb ook nog een perculator, maar dan moet ik een bonenmaler hebben.

Ik neem op vakantie altijd deze mee (ook toen we nog met de vouwwagen kampeerden)

En een 3 kops cafetiere. Ideaal voor ons.

Ik heb wel zo'n 'boot'luchtbed, zo'n kinderluchtbed met opstaande randen zodat ze er niet af rollen. Daar past B niet meer in en Juul heeft geen luchtbed nodig tot ze er te groot voor is. Van Coleman is die.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 april 2024 @ 11:49:31 #72
148247 taxibabe
pi_213178510
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:34 schreef exode het volgende:

[..]
Ik neem op vakantie altijd deze mee (ook toen we nog met de vouwwagen kampeerden)
[ afbeelding ]

En een 3 kops cafetiere. Ideaal voor ons.

Ik heb wel zo'n 'boot'luchtbed, zo'n kinderluchtbed met opstaande randen zodat ze er niet af rollen. Daar past B niet meer in en Juul heeft geen luchtbed nodig tot ze er te groot voor is. Van Coleman is die.
Oeh die bonenmaler! Is die dan op batterij ofzo of moet je handmatig malen?
Heb je voor een cafetiere ook zelf gemalen bonen nodig of kan dat ook bv met filterkoffie?
Voor Thomas hebben we zo'n opvouwbare logeermatras, zoiets:
pi_213178535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:28 schreef taxibabe het volgende:

[..]

En afgelopen week via marktplaats zo'n opvouwbaar kastje gekocht waar een kookstelletje opgezet kan worden
Wij hebben een percolator en kopen bij Simon Levelt gemalen bonen. Dan geef ik aan dat het voor een percolator is en dan malen zij het op de juiste grofheid. Die gaat dan mee in een afsluitbare plastic vershoudbak.

In een tent vind ik het wel handig om een opvouwbaar kastje te hebben waar je je servies kan neerzetten en andere handige items. En wij hebben een ophangding met vakjes die je aan een tentstok kan bevestigen. Daar kunnen telefoons in bijvoorbeeld of een boekje.

Zonder opbergmogelijkheden wordt de binnentent al snel een warboel van losliggende spullen en kleding. Persoonlijk trek ik dat erg slecht.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_213178577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:49 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Oeh die bonenmaler! Is die dan op batterij ofzo of moet je handmatig malen?
Heb je voor een cafetiere ook zelf gemalen bonen nodig of kan dat ook bv met filterkoffie?
Voor Thomas hebben we zo'n opvouwbare logeermatras, zoiets:
[ afbeelding ]
In een cafetiere moet grofgemalen koffie, ik hou zelf niet zo van vooraf gemalen koffie maar ik ben een koffiesnob O-)
Het is op electriciteit, dus stekker erin.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 april 2024 @ 12:06:06 #75
148247 taxibabe
pi_213178672
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wij hebben een percolator en kopen bij Simon Levelt gemalen bonen. Dan geef ik aan dat het voor een percolator is en dan malen zij het op de juiste grofheid. Die gaat dan mee in een afsluitbare plastic vershoudbak.

In een tent vind ik het wel handig om een opvouwbaar kastje te hebben waar je je servies kan neerzetten en andere handige items. En wij hebben een ophangding met vakjes die je aan een tentstok kan bevestigen. Daar kunnen telefoons in bijvoorbeeld of een boekje.

Zonder opbergmogelijkheden wordt de binnentent al snel een warboel van losliggende spullen en kleding. Persoonlijk trek ik dat erg slecht.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:56 schreef exode het volgende:

[..]
In een cafetiere moet grofgemalen koffie, ik hou zelf niet zo van vooraf gemalen koffie maar ik ben een koffiesnob O-)
Het is op electriciteit, dus stekker erin.
Oh dat is ook nog een idee, ik heb hier nog zo'n ouderwetse Douwe Egberts wandkoffiemolen liggen, dan zou ik eventueel ook nog zelf vooraf een voorraad kunnen malen.

Ik zat ook al te denken om 2 kratten met spullen die we daar uitpakken (zoals het servies etc) als 'nachtkastje' naast het luchtbed te gaan gebruiken, en daar dan ook bv de kleren in te doen. Dan is dat ook opgeruimd.
pi_213179079
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 april 2024 10:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik zweer het je, vroeger hadden ze een versie waarbij er een zakje gedroogde appelstukjes bijzaten die je eerst moest wellen.
Ril
pi_213179447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 09:02 schreef Elleska het volgende:

[..]
Albert Heijn is landelijk, en die hebben alleen appelkruimelvlaaien. Jumbo idem dito.

Wij nemen overigens gewoon van die kant en klare oploskoffie mee op vakantie. Mijn man neemt daar gelukkig genoegen mee. Maar die krijgt thuis ook alleen maar huismerk senseo koffie.
pi_213179625
Ik neem liefst mijn kleine elektrische maler, mokapot en op zonne-energie geroosterde bonen mee.
pi_213180087
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 13:12 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Albert Heijn is landelijk, en die hebben alleen appelkruimelvlaaien. Jumbo idem dito.
je wil toch niet de vlaaien van de AH en Jumbo vergelijken met een echte Limburgse? ;)
Ze hebben wel beide de koopmansmix.
Hema is ook landelijk, die heeft een appelkruimeltaart en hema taarten liggen soms bij de jumbo.

Het bestaat gewoon beide, een appelkruimelvlaai en een appelkruimeltaart.
pi_213180275
Ik weet niet of er iemand nog wc papier paniek heeft maar bij de Dirk liggen bergen vol Page toiletpapier, in de aanbieding. ^O^

We hebben met zijn 2tjes geluncht in een gezellig restaurant. Dat was lang geleden en leuk en gezellig en O+
pi_213180909
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:06 schreef taxibabe het volgende:

[..]
[..]
Oh dat is ook nog een idee, ik heb hier nog zo'n ouderwetse Douwe Egberts wandkoffiemolen liggen, dan zou ik eventueel ook nog zelf vooraf een voorraad kunnen malen.

Ik zat ook al te denken om 2 kratten met spullen die we daar uitpakken (zoals het servies etc) als 'nachtkastje' naast het luchtbed te gaan gebruiken, en daar dan ook bv de kleren in te doen. Dan is dat ook opgeruimd.
We bleken 3 cafetieres te hebben, 1 gaat naar de kringloop want die is niet echt nieuw te noemen. 1 is echt puntgaaf, mocht je interesse hebben, mag je hem zo ophalen.

Het is deze, maar dan in 8 kopjes variant dus groter.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 april 2024 @ 15:59:44 #82
148247 taxibabe
pi_213181146
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 15:28 schreef exode het volgende:

[..]
We bleken 3 cafetieres te hebben, 1 gaat naar de kringloop want die is niet echt nieuw te noemen. 1 is echt puntgaaf, mocht je interesse hebben, mag je hem zo ophalen.

Het is deze, maar dan in 8 kopjes variant dus groter.
[ afbeelding ]
Oeh, je woont toch ergens rond Utrecht?
pi_213181349
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 15:59 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Oeh, je woont toch ergens rond Utrecht?
Yes!
  vrijdag 12 april 2024 @ 16:24:56 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213181376
Oh en je wilt in een tent niet zo'n opklapmatras (dat wordt geheid klam/vochtig en dan dus echt koud en het droogt heel langzaam) en eigenlijk ook geen luchtbed, da's ook koud. Ik zou gaan voor goede zelfopblazende matjes met een serieuze isolatiewaarde of van die luchtmatrassen (da's dus iets anders dan een luchtbed). Anders heb je het echt koud als het 's nachts een graad of tien is...

Koffie doen wij op de camping met heet water uit de waterkoker en een cafetiere, nemen we gewoon voorgemalen mee. Is echt prima. En dan drinken we een kop en de rest gaat in de thermos van emsa. En dan nog een keer de waterkoker aan voor een grote thermoskan voorraadwater en mijn emsa thermos thee en dan kunnen we de halve dag vooruit. En dan halen we gerust tussendoor nog een cappuccino ofzo bij waarwedanooklangskomen. Werkt zo prima.

Wat ik niet zou willen missen, is een opbergzak om op te hangen voor telefoons, pennen, zaklampen, een boek, zonnebrillen etc. Die wil je niet steeds op tafel hebben liggen. En een waslijn is ook onmisbaar, je gebruikt nogal wat theedoeken en handdoeken. Oh en een badjas en slippers voor 's nachts plassen.
  vrijdag 12 april 2024 @ 16:26:15 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_213181383
Je hebt van die alu matjes voor onder je luchtbed, dat haalt de kou er wel af :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 12 april 2024 @ 16:27:52 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213181396
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:26 schreef Troel het volgende:
Je hebt van die alu matjes voor onder je luchtbed, dat haalt de kou er wel af :P
Klopt, maar dan vind ik het nog niet de meest handige of comfortabele oplossing. Het neemt veel plek in, is zwaar, ligt niet zo lekker en gaat relatief snel lek. Doe mij m'n mat maar.
pi_213181467
Oja voor whoever ook de jumbo hoge pedaalemmerzakken mistte; bij ons lagen ze weer in de winkel. *O*

Verder heb ik hier eindelijk weer eens een goede nacht gehad (dreumes was alleen rond half 12 en 5 even wakker voor een voeding) en ik voel me een heel nieuw mens nu!
  FOK!fotograaf vrijdag 12 april 2024 @ 17:27:42 #88
148247 taxibabe
pi_213181914
Goeie tips! Dit wordt voor het eerst dat we gaan tentkamperen, dus we weten ook nog niet of het gaat bevallen. Dus we wilden niet zo heel veel geld er aan uitgeven om dingen aan te schaffen. Maar zo'n matje voor onder de matras van de kleine is wel een idee.

Zo'n opbergzak kan ik bij de kringloop wel eens naar kijken!

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:21 schreef exode het volgende:

[..]
Yes!
Ai.. wij wonen in de Achterhoek, om helemaal voor een cafetiere naar Utrecht te rijden is ook al zo wat :@
Zijn er voor jou mogelijkheden om het op te sturen (dat betaal ik natuurlijk!)
pi_213181945
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:27 schreef taxibabe het volgende:
Goeie tips! Dit wordt voor het eerst dat we gaan tentkamperen, dus we weten ook nog niet of het gaat bevallen. Dus we wilden niet zo heel veel geld er aan uitgeven om dingen aan te schaffen. Maar zo'n matje voor onder de matras van de kleine is wel een idee.

Zo'n opbergzak kan ik bij de kringloop wel eens naar kijken!
[..]
Ai.. wij wonen in de Achterhoek, om helemaal voor een cafetiere naar Utrecht te rijden is ook al zo wat :@
Zijn er voor jou mogelijkheden om het op te sturen (dat betaal ik natuurlijk!)
We hebben ook nog in de aanbieding: een opvouwbare fluitketel.
De stand nu: de cafetiere, de opvouwbare fluitketel, een opvouwbaar teiltje voor de afwas, een boot luchtbed.
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 17:44:00 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_213182065
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:18 schreef Vanyel het volgende:

Hoezo is appel-kruimeltaart niet lekker? Ik lust pas sinds 2 jaar appeltaart dus ik ben een newbie op dit vlak. Wel jammer dat ik niet meer kan claimen dat ik de enige in Nederland ben die geen appeltaart lust _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_213182715
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:44 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hoezo is appel-kruimeltaart niet lekker? Ik lust pas sinds 2 jaar appeltaart dus ik ben een newbie op dit vlak. Wel jammer dat ik niet meer kan claimen dat ik de enige in Nederland ben die geen appeltaart lust _O-
Kon je sowieso al niet claimen. :P
De snelste manier om gebak te verpesten is er appels in stoppen. Eigenlijk alle soorten fruit.
pi_213182793
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:44 schreef MaJo het volgende:

[..]
Principe.
pi_213184757
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:46 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Kon je sowieso al niet claimen. :P
De snelste manier om gebak te verpesten is er appels in stoppen. Eigenlijk alle soorten fruit.
:D :D
Als ik niet weet wat ik moet halen dan eigenlijk altijd een appelkruimelvlaai want dat is zo'n allemansvriend. Blijkbaar toch niet haha.
pi_213184765
Man pff. Aanstaande zondag ga ik samen met mn oudste 10km hardlopen en de zenuwen beginnen nu wel weer een beetje in te kicken hoor. Het leek zo'n leuk plan van tevoren :|W
pi_213185417
Ohh hier in de stad zeker, knap hoor *O*
pi_213185429
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:18 schreef mignonne het volgende:

[..]
:D :D
Als ik niet weet wat ik moet halen dan eigenlijk altijd een appelkruimelvlaai want dat is zo'n allemansvriend. Blijkbaar toch niet haha.
Kruimelvlaai is lekkerder met room :9
pi_213185430
Als je in de mooiste stad van Nederland woont dan ja :+
Bij de cpc kwam ik meer dood dan levend over de finish :') de oudste liep hem in iets meer dan een uur. Ze wil deze nu liefst onder het uur lopen maar weet niet of dat gaat lukken want het is wel een pietsje langer.
pi_213185538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:09 schreef mignonne het volgende:
Als je in de mooiste stad van Nederland woont dan ja :+
Bij de cpc kwam ik meer dood dan levend over de finish :') de oudste liep hem in iets meer dan een uur. Ze wil deze nu liefst onder het uur lopen maar weet niet of dat gaat lukken want het is wel een pietsje langer.
Sowieso *) 8-) hoewel velen het daar niet mee eens zullen zijn denk ik :D :P
pi_213185564
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:22 schreef Aure het volgende:

[..]
Sowieso *) 8-) hoewel velen het daar niet mee eens zullen zijn denk ik :D :P
Don't care. Het is een feit 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: