Wij hebben in de buurt een automaat gevonden waar je eieren, aardbeien en soms dus ook verse vla kan kopen. Het zijn producten van locale boerderijen. De vla is echt goddelijk. Smaakt precies als zelfgemaakte creme anglaisequote:
Wat fijn!quote:Op donderdag 11 april 2024 17:50 schreef Phaidra het volgende:
Gister heeft onze oudste gehoord dat hij is ingeloot op de school van zijn eerste keuze . Zo fijn!
Dat heb ik dan ook gemistquote:Op donderdag 11 april 2024 20:31 schreef mignonne het volgende:
Oh god moeten we weer pleepapier hamsteren?![]()
Die memo had ik gemist
Afgelopen week ook al. Komt omdat ze de verpakkingen gaan wijzigen ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Er is iets héél érg mis bij ah. AL het pleepapier is uitverkocht/niet leverbaarGelukkig heb ik nog, maar toch
Ooooh, ze gaan de prijzen verhogenquote:Op donderdag 11 april 2024 20:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Afgelopen week ook al. Komt omdat ze de verpakkingen gaan wijzigen ofzo.
Dat viel mij ook op van de week. Ik heb een xl pak gekocht bij de Lidl.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Er is iets héél érg mis bij ah. AL het pleepapier is uitverkocht/niet leverbaarGelukkig heb ik nog, maar toch
Mijn moeder zei dat je wormen kreeg van snoepen en suiker eten.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:03 schreef mignonne het volgende:
Ik eet geen filet om die reden
Mn moeder waarschuwde er vroeger altijd voor. Die en rauw gehakt. Nooit gegeten.
Dat had die van mij misschien beter ook kunnen doenquote:Op donderdag 11 april 2024 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat je wormen kreeg van snoepen en suiker eten.
Ook dat je vierkante ogen kon krijgen gok ikquote:Op donderdag 11 april 2024 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat je wormen kreeg van snoepen en suiker eten.
Ah, dat wordt dan jumbo want de lidl zit niet waar man werkt. Thanx, stuur ik hem iig niet voor noppes naar ahquote:Op donderdag 11 april 2024 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op van de week. Ik heb een xl pak gekocht bij de Lidl.
Ik vind het tp van de Lidl veel stugger en minder zacht dan dat van de andere winkels.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op van de week. Ik heb een xl pak gekocht bij de Lidl.
Van te dicht op de tv zitten jaquote:Op donderdag 11 april 2024 20:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook dat je vierkante ogen kon krijgen gok ik
Nog noooooit een worm gezien van filet of rauw gehakt. En ik ben groot fan van filet, ossenworst, rauwe steak, broodjes Mett.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:03 schreef mignonne het volgende:
Ik eet geen filet om die reden
Mn moeder waarschuwde er vroeger altijd voor. Die en rauw gehakt. Nooit gegeten.
Tuurlijk, doen! If it makes you happyquote:Op donderdag 11 april 2024 21:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog noooooit een worm gezien van filet of rauw gehakt. En ik ben groot fan van filet, ossenworst, rauwe steak, broodjes Mett.
Ga ik (hopelijk) deze zomer naar een hotel in Duitsland waar ze die dingen bij het ontbijt serveren. Maar ik denk dat ik nu niet magGa ik navragen.
Mett
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |