Dit, plus 'ik heb een boot/ boten Anna' (klassiekertje voor de kennersquote:Op woensdag 10 april 2024 11:09 schreef Adrian4 het volgende:
De geweldige smaak van mijn jongens:
Snollebollekes
René karst
Lamme Frans
Europapa
One Two Trio
De tekentovenaar (met de tophits “blote konten lied”, “poep van de buurman” en “poep op oma”)
Ik ben kachel
Noodgeval
Chachacha (de Finse Eurovisie inzending die eigenlijk had moeten winnen). Deze is wel leuk overigens.
Opvoeding mislukt
Boten Annaquote:Op woensdag 10 april 2024 11:27 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dit, plus 'ik heb een boot/ boten Anna' (klassiekertje voor de kenners) en het volledige repertoire van de WC experience (met pareltjes als 'voile shitzooi' en 'pannenkoek in je onderbroek').
Ik geef de schuld aan de leiding van zijn scoutinggroep. Jammergenoeg voor de kinders heb ik zelf ook lang genoeg bij scouting gezeten om het mee te kunnen zingen (wat natuurlijk helemaal niet cool is, maar 'cringe')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Haha dat is hier ook. Europapa is favoriet, zelfs mijn 2-jarige zegt de heledag alleen maar "oopapa"quote:Op woensdag 10 april 2024 11:09 schreef Adrian4 het volgende:
De geweldige smaak van mijn jongens:
Snollebollekes
René karst
Lamme Frans
Europapa
One Two Trio
De tekentovenaar (met de tophits “blote konten lied”, “poep van de buurman” en “poep op oma”)
Ik ben kachel
Noodgeval
Chachacha (de Finse Eurovisie inzending die eigenlijk had moeten winnen). Deze is wel leuk overigens.
Opvoeding mislukt
quote:Op woensdag 10 april 2024 12:07 schreef Cathmar het volgende:
Sollicitatie tips?Geen tips, wel succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
“Geef mij 1 euro, pa. Voor chips snacks en cola 1 euro, pa. 1 euro, pa”quote:Op woensdag 10 april 2024 12:22 schreef June. het volgende:
[..]
Haha dat is hier ook. Europapa is favoriet, zelfs mijn 2-jarige zegt de heledag alleen maar "oopapa"![]()
Hier is nog wel hoop, 2-jarige vind Metallica leuker dan KvK
Ook mee eens hoor. Maar soms is dat wel de fijnste oplossing vind ikquote:Op woensdag 10 april 2024 08:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik doe dat dus ook, maar desondanks ben ik van mening dat mijn pubers moeten leren dat je rekening houdt met anderen en dat je dus oortjes of een koptelefoon draagt. Net zoals je, als je buiten bent, geen muziek aan doet zodat de buren mee kunnen genieten en dergelijke
Grappig, ik vind juist de onschuld en het simpele van de oude liedjes zoveel leuker. Tegenwoordig zijn het meer verkapte top 40 liedjes, helemaal gelikt.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:51 schreef FlyingFish het volgende:
De huidige KvK liedjes zijn wel echt een stuk leuker dan die van vroeger. Daar zitten liedjes tussen die echt lekker vrolijk zijn, minder kinderkoor maar gewoon muziek. Giga groen, reis mee en het hele Koningsspelen repertoire. Al is ochtendhumeur hier in huis ook heel populair
Met de jouwese kun je straks gewoon heel goed carnaval gaan vierenquote:Op woensdag 10 april 2024 14:12 schreef Adrian4 het volgende:
O ja en als ik iets zeg wat ze niet aan staat:
“Dat interesseert mij echt geen ene reet”
Of
“Ja, ons moeder zeej nog.. doe da nou nie! Maar ik deej het toch enz”
Dank! Vanavond even al eea voorbereiden. Zoals: wat doe ik aan? Haha. En ook nog eens goed wat lezen en wat aantekeningen maken. Heb ook nog even een collega gebeld.quote:
Ik zou er een pilletje induwen, voordat ze niet kan slapen van de jeuk.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:20 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kleuter heeft wormpjes, vond ze net in de poep voor het eerst. Zo'n tabletje, is dat nodig? Ze is echt, echt een drama met tabletjes en ik voorzie dwingen, weer uitkotsen etc... En Google zegt 'gaat vanzelf over'.
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er een pilletje induwen, voordat ze niet kan slapen van de jeuk.
Tevens hoi (spuitelf)quote:Op woensdag 10 april 2024 18:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dit.
En voordat je ze zelf ook hebt
Mooi leermomentquote:Op woensdag 10 april 2024 18:20 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kleuter heeft wormpjes, vond ze net in de poep voor het eerst. Zo'n tabletje, is dat nodig? Ze is echt, echt een drama met tabletjes en ik voorzie dwingen, weer uitkotsen etc... En Google zegt 'gaat vanzelf over'.
Volgens mij is het best besmettelijk, dus ik zou denk ik toch proberen... ik heb geen idee of wormpjes vanzelf over gaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:20 schreef Tink89 het volgende:
Jij kent mijn kleuter niet. Die heeft ook liever hele nachten oorpijn dan een paracetamol (en dan bied ik tablet, drankje en zetpil aan). Ze heeft echt een enorme aversie tegen pilletjes enzo.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi leermoment
Jeuk aan je gat, of een pilletje erin en ijsje erna als beloning
Haaaaaai!quote:
Mijn 2e ook hoor. Nu ook nog. Ze is nu 13 ze vergaat soms van de pijn van haar beugel en kan dan 2 dagen niet eten maar ze vertikt het om paracetamol te nemen.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij kent mijn kleuter niet. Die heeft ook liever hele nachten oorpijn dan een paracetamol (en dan bied ik tablet, drankje en zetpil aan). Ze heeft echt een enorme aversie tegen pilletjes enzo.
en gewoon geen keuze stellen? Je neemt dit nu en daarmee klaarquote:Op woensdag 10 april 2024 18:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij kent mijn kleuter niet. Die heeft ook liever hele nachten oorpijn dan een paracetamol (en dan bied ik tablet, drankje en zetpil aan). Ze heeft echt een enorme aversie tegen pilletjes enzo.
Ik zou iig die 4 tot 6 weken niet gaan afwachten of aanzien met de kans dat het hele gezin mag gaan meegenieten van die beestenquote:Op woensdag 10 april 2024 18:35 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij is het best besmettelijk, dus ik zou denk ik toch proberen... ik heb geen idee of wormpjes vanzelf over gaan.
Ja, ze gaan vanzelf over zegt ook thuisarts... na 4-6 weken als je geen nieuwe eitjes meer binnen krijgt...
Een pil in je kont en daarna een ijsje in je kont klinkt niet bepaald als een beloning.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi leermoment
Jeuk aan je gat, of een pilletje erin en ijsje erna als beloning
Dat is of was sowieso het advies bij wormen. Het hele gezin een kuur.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik denk dat ik het hele gezin maar ontworm dan. Man is net in de auto gestapt op zoek naar tabletjes...
Wat voor pillen hadden jullie? Standaard mebendazol is hier gewoon ongeveer paracetamolgrootte. Nogal regelmatig nodig met een kind dat overal speelt en ontzettend weinig zijn handen wast.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft/had ook een enorme aversie tegen pilletjes, maar hij heeft ook regelmatig huilend 's nachts naast mijn bed gestaan omdat hij niet kon slapen van de jeuk en dan vroeg hij zelfs om een anti-worm-pilletje. En het pilletje is inderdaad heel erg klein. Niet vergelijkbaar met paracetemol. Dat scheelt echt enorm.
Gewoon die anti-worm van de trekpleister/kruidvat. Maar net even gechecked (ook standaard in huis). Ze zijn inderdaad minder klein dan ik dacht, maar toch net wel kleiner dan paracetamol. Kennelijk was het verschil net groot genoeg om minder problemen te geven.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat voor pillen hadden jullie? Standaard mebendazol is hier gewoon ongeveer paracetamolgrootte. Nogal regelmatig nodig met een kind dat overal speelt en ontzettend weinig zijn handen wast.
foei!quote:Op woensdag 10 april 2024 21:45 schreef Lemijn het volgende:
Ze kauwen erop trouwens. Dus ze hoeven niet heel doorgeslikt (toch??? Ik lees nooit bijsluiters).
Als het doxycycline is: die mocht ik innemen met een ruime hoeveelheid water. Ik hoefde hem niet op te lossen in water ondanks dat het een dispertablet was. Juist omdat het een vieze pil is, dit advies kreeg ik van de apothekersassistent.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:32 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ze nog nooit in huis hoeven halen.
Ik heb weer een ab. Kuurtje en die moet ik in water oplossen. Gadver wat is dat goor. Ik slik liever 4 paardepillen tegelijk dan 1 bekertje opgeloste zooi..
Idd Doxy.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:36 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Als het doxycycline is: die mocht ik innemen met een ruime hoeveelheid water. Ik hoefde hem niet op te lossen in water ondanks dat het een dispertablet was. Juist omdat het een vieze pil is, dit advies kreeg ik van de apothekersassistent.
Ik heb nu een ontstekingsremmende neusspray en die ruikt naar hyacinten.. zo smerigquote:Op woensdag 10 april 2024 23:03 schreef Vanyel het volgende:
Ik moest laatst even pantoprazol slikken, een maagbeschermer. Dat is goorDan heb je al last van je maag krijg je pillen met een gek geurtje dat in je neus kruipt. Ril
quote:Op woensdag 10 april 2024 23:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb nu een ontstekingsremmende neusspray en die ruikt naar hyacinten.. zo smerig
Beetje wiebertjesvorm hebben deze. Maar ik ruik ook bizar goed. Het versterkt geurvermogen van de zwangerschap is niks bij hoe geurgevoelig de chemo me maakt. Alquote:Op donderdag 11 april 2024 06:28 schreef hilliebillie het volgende:
Oh , pantoprazol heb ik ook een tijd moeten slikken, maar daar vond ik toch geen geur of zo aan zitten. Vond ik fijne kleine pilletjes. Maar misschien is dat ook wel merkafhankelijk?
Ik heb geen idee, is omeprazol eerste keus?quote:Op donderdag 11 april 2024 06:45 schreef Troel het volgende:
Is dat omdat de omeprazol slecht verkrijgbaar is? Ik heb die als maagbeschermer en vanwege reflux en heb gelukkig nog het een en ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |