quote:Op woensdag 10 april 2024 11:07 schreef Frummelie het volgende:
Wat een stelletje amateuristen zeg... niks geleerd van maandag...
van de afgelopen jaren ook nietquote:Op woensdag 10 april 2024 11:07 schreef Frummelie het volgende:
Wat een stelletje amateuristen zeg... niks geleerd van maandag...
Grote bek harde stemquote:Op woensdag 10 april 2024 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Het voelt heel gek aldus Alice
Ook zonder Ashley
Grote stem uit het huis
Beter op s1, maar daar tat en ger slechtquote:Op woensdag 10 april 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Slecht te verstaan zeg die mensen in het huis
jaa haha zei je net nog dat het geluid beter is nuquote:Op woensdag 10 april 2024 11:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Moet luid zetten om tat en ger te verstaan
Minder echo maar nog steeds stilquote:Op woensdag 10 april 2024 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa haha zei je net nog dat het geluid beter is nu
Op stream 1 kan je ze wel verstaanquote:Op woensdag 10 april 2024 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa haha zei je net nog dat het geluid beter is nu
de bewoners hoor ik wel maar Tatyana en geraldine hoor ik slechtquote:Op woensdag 10 april 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Slecht te verstaan zeg die mensen in het huis
Op twee zijn de dames goed te horen en op 1 de bewonersquote:Op woensdag 10 april 2024 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de bewoners hoor ik wel maar Tatyana en geraldine hoor ik slecht
Ja beetje sneu ditquote:Op woensdag 10 april 2024 11:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jezus, nog steeds de Ashley show terwijl ze er al uit is
Eens, daarom is het hoogtijd dat hij nu vertrekt.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:11 schreef happyme28 het volgende:
Nog steeds niemand stoer genoeg om te zeggen 'Ben blij dat ze is opgesodemieterd'.
Vooral Randy heeft heeeeeel veel boter op zijn hoofd.
Randy die het over 'strijd' heeft..quote:Op woensdag 10 april 2024 11:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Laatste weken was er niet echt een strijd aldus Randy
Komt misschien terug ipv degene die vandaag vertrektquote:Op woensdag 10 april 2024 11:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jezus, nog steeds de Ashley show terwijl ze er al uit is
hoop dat hij vertrektquote:Op woensdag 10 april 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Randy die het over 'strijd' heeft..
die is liggend de finale in gegaan
Please noquote:Op woensdag 10 april 2024 11:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Komt misschien terug ipv degene die vandaag vertrekt
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op twee zijn de dames goed te horen en op 1 de bewoners
whaha moet ik elke keer switchenquote:Op woensdag 10 april 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op twee zijn de dames goed te horen en op 1 de bewoners
Ik denk dat niemand aan de persoon Ash een hekel had, maar wel aan haar manier van spelen. Nu er geen strijd meer is, praten ze heel anders over haar. Ja ze was erg aanwezig, dat merk je nu wel hoe stil het isquote:Op woensdag 10 april 2024 11:11 schreef happyme28 het volgende:
Nog steeds niemand stoer genoeg om te zeggen 'Ben blij dat ze is opgesodemieterd'.
Vooral Randy heeft heeeeeel veel boter op zijn hoofd.
Zo typisch inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhh Jimmy gaat weer klein kindje spelen
Handje voor zijn kleine mondje weet precies wat je bedoelt...huppel pasjes......quote:Op woensdag 10 april 2024 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhh Jimmy gaat weer klein kindje spelen
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
Dus @:mazaru gaat nu niet alle cossen uitprinten en live op eten
ja vreselijk zodra meneer weet op tv te komen komt er een hele act bij hem opquote:
Had Jimmy 1 mooie outfit in huis?quote:Op woensdag 10 april 2024 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vind dit eigenlijk een lelijke trui van Jim
We moeten doorquote:Op woensdag 10 april 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
Nou hop hop laat de familie en vrienden erbij komen
Lelijker heeft hij niet bij zich.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vind dit eigenlijk een lelijke trui van Jim
Hahaha nu kun jij ook weer gerust slapen tot de finalequote:
ja juist echt vreselijk bahquote:Op woensdag 10 april 2024 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Handje voor zijn kleine mondje weet precies wat je bedoelt...huppel pasjes......![]()
Mooi weet ik niet,.maar wel beter dan dit.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:18 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Had Jimmy 1 mooie outfit in huis?
Echt? Je was voor Ash een spraakmakende vrouw en dan ga je voor liggende Randy?quote:Op woensdag 10 april 2024 11:18 schreef freaky40 het volgende:
TeamRandy dan maar bij gebrek aan anders.
Kiezen tussen de beste van de slechtste.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt? Je was voor Ash een spraakmakende vrouw en dan ga je voor liggende Randy?
Ze hebben allemaal heel veel gelegen,,,,,,vlak de cocoon niet uit.....en op de bank en buiten....hij was rustiger een soort stoffeltje het schilpad.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap er geen klooie van .. die horizontale Randy weer door...
jawel die rafeltruien waarvan je denkt dat ze stuk zijnquote:
Nee praat met iedereen mee, ja man, heftig man, oké manquote:Op woensdag 10 april 2024 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal heel veel gelegen,,,,,,vlak de cocoon niet uit.....en op de bank en buiten....hij was rustiger een soort stoffeltje het schilpad.
Maar heeft denk ik het minst van allemaal geroddeld, gaf soms echt antwoord maar zou nooit echt zelf beginnen met "weet je dat die en die."
En de horizontale Alice. Ze kreeg er zelfs een award voor.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap er geen klooie van .. die horizontale Randy weer door...
ik vond Randy een enorm nietszeggend figuur en absoluut geen persoon om BB te winnen.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee praat met iedereen mee, ja man, heftig man, oké man
Weet niet wat ik irritanter vind dan
Moet je daar een beetje in gelijk geven....quote:Op woensdag 10 april 2024 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee praat met iedereen mee, ja man, heftig man, oké man
Weet niet wat ik irritanter vind dan
Ja man...quote:Op woensdag 10 april 2024 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet je daar een beetje in gelijk geven....
ja en hij heeft ook wel humor vind ik van die heerlijke gevatte opmerkingenquote:Op woensdag 10 april 2024 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal heel veel gelegen,,,,,,vlak de cocoon niet uit.....en op de bank en buiten....hij was rustiger een soort stoffeltje het schilpad.
Maar heeft denk ik het minst van allemaal geroddeld, gaf soms echt antwoord maar zou nooit echt zelf beginnen met "weet je dat die en die."
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy is trots dat hij dicht bij zichzelf is gebleven
Ja, ze sliep 's nachts maar heb haar zelden overdag onder een dekentje gezien of languit op de bank zien liggen. Soms buiten, maar ze is de enige van deze 3 die wel haar mening durfde te verkondigen en haar eigen plan heeft getrokken.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de horizontale Alice. Ze kreeg er zelfs een award voor.
soms buiten ?quote:Op woensdag 10 april 2024 11:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ze sliep 's nachts maar heb haar zelden overdag onder een dekentje gezien of languit op de bank zien liggen. Soms buiten, maar ze is de enige van deze 3 die wel haar mening durfde te verkondigen en haar eigen plan heeft getrokken.
Alice
LOL Dan heb je toch heel veel streams gemist.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ze sliep 's nachts maar heb haar zelden overdag onder een dekentje gezien of languit op de bank zien liggen. Soms buiten, maar ze is de enige van deze 3 die wel haar mening durfde te verkondigen en haar eigen plan heeft getrokken.
Alice
Heb wel voorkeur, maar het is wel acceptabel als een van hun wint. En da's heel lang geleden, dat er zo'n 'positieve' kieslijst was!quote:
Dan kijk jij de laatste weken niet. Doet niets anders dan de hele dag buiten in een horizontale houding liggen als ze niet aan het eten is.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ze sliep 's nachts maar heb haar zelden overdag onder een dekentje gezien of languit op de bank zien liggen.
Samen met alle anderen. Ik zou ook in de zon gaan liggen, maar dat is echt van de laatste periode. Glenn zat altijd te hangen in die vieze hottub of coccoon. Randy lag altijd en overal.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dagelijks, met een boel plamuur in de zon
Dat plamuur maakt niks uit deden de andere ook....soms zo oranje. dat moeten ze zelf weten.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dagelijks, met een boel plamuur in de zon
Eens, het maakt me niet uit wie er van deze 3 wint.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb wel voorkeur, maar het is wel acceptabel als een van hun wint. En da's heel lang geleden, dat er zo'n 'positieve' kieslijst was!(vind ik dan hè, een ander zal het juist saai vinden)
Om er mee in de zon te gaan liggen is niet erg slim en idd iedereen moet weten wat ze op hun gezicht smeren.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat plamuur maakt niks uit deden de andere ook....soms zo oranje. dat moeten ze zelf weten.
Wie niet, Randy hebben we bijna heel BB zien liggenquote:Op woensdag 10 april 2024 11:30 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dan kijk jij de laatste weken niet. Doet niets anders dan de hele dag buiten in een horizontale houding liggen als ze niet aan het eten is.
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]sst dat weten de kijkers thuis toch niet
maar niet zo lang als haar en aantal lagen overtrof zij ook welquote:Op woensdag 10 april 2024 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat plamuur maakt niks uit deden de andere ook....soms zo oranje. dat moeten ze zelf weten.
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Samen met alle anderen. Ik zou ook in de zon gaan liggen, maar dat is echt van de laatste periode. Glenn zat altijd te hangen in die vieze hottub of coccoon. Randy lag altijd en overal.
Goede samenvatting van haar verblijf daar inderdaad. Alice in a nutshell.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Herinneringen aan Alice: Slapen, eten en make up aan brengen, zonnen onder een dekentje en politiek correcte peptalks
Ja Glenn is zo bruin geworden van het zitten in de schaduw pfffquote:Op woensdag 10 april 2024 11:33 schreef lojanda het volgende:
Jimmynu wordt het helemaal stil en saai de laatste dagen. Twee liggende nietszeggende mensen blijven over en Glenn heeft dan ook nog maar weinig te praten. Nu hopen dat Glenn dan met de winst aan de haal gaat.
Meest naturel??quote:Op woensdag 10 april 2024 11:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik gun het Alice. Ze is het meest naturel en bij zichzelf gebleven. Ondanks dat ze geen grote ups en downs heeft gehad heeft ze zich wel kranig geweerd. Ook wel door Ashley onder vuur genomen en nooit ten koste van andere verder gekomen.
Alice
Die lag net zo vaak als Randy, als het niet meer is. Goede vent maar supersaai. Randy heeft nog iets van humor.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja Glenn is zo bruin geworden van het zitten in de schaduw pfff
Randy inderdaad ook voor een groot gedeelte al vind ik dat hij een postieve draai heeft gemaakt de laatste paar weken.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie niet, Randy hebben we bijna heel BB zien liggen
Maar los van het liggen vind ik het lastig dat hij iedereen naar de mond praat
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:37 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Randy inderdaad ook voor een groot gedeelte al vind ik dat hij een postieve draai heeft gemaakt de laatste paar weken.
Ze hebben allemaal in de zon gelegen maar als de zon weg was zijn er twee die dan gewoon binnen weer gaan liggen.. de ene op de bank en de andere op haar bed. Oja of ze gingen pannenkoeken bakken.. zittendquote:Op woensdag 10 april 2024 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja Glenn is zo bruin geworden van het zitten in de schaduw pfff
Dat is ook zo voorspelbaar en komt ieder jaar weer terugquote:Op woensdag 10 april 2024 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gooi de doos van ron blauw maar naar binnen
Alleen opwarmen kan niet fout gaan
Met deze 3 komt koken niet echt goed denk ik zo
Ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die lag net zo vaak als Randy, als het niet meer is. Goede vent maar supersaai. Randy heeft nog iets van humor.
Vriend van de show hequote:Op woensdag 10 april 2024 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook zo voorspelbaar en komt ieder jaar weer terug
ik deel die mening welquote:Op woensdag 10 april 2024 11:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Meest naturel??![]()
Al die lagen make-up en haar kont lift broekjes?
Dan zijn Glenn en Randy imo het meest naturel, van binnen en buiten. Maar dat is mijn mening.
maar je had het niet over die anderen.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Samen met alle anderen. Ik zou ook in de zon gaan liggen, maar dat is echt van de laatste periode. Glenn zat altijd te hangen in die vieze hottub of coccoon. Randy lag altijd en overal.
Kan zijn dat mensen van Randy en Alice alsnog switchen omdat ze het Glenn niet gunnen. Lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat minder mensen op Glenn stemmen.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:40 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Van mij mag Alice of Randy winnen.
Maar helaas zouden ze dan weer moeten manipuleren in de regie.
We gaan het zien.
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Meest naturel??![]()
Dan zijn Glenn en Randy imo het meest naturel, van binnen en buiten. Maar dat is mijn mening.
Hmm deze uitspraak kun je heel fout opvattenquote:Op woensdag 10 april 2024 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice is echt blij dat het met Glenn en Randy kan doen
Denk niet dat ze het in haar prive leven ook zo doet, als je je voor je huid schaamt en heel erg vindt kan ik me voorstellen dat ze nu voor tv wel doet.....Valt me op dat ze al ze gaat slapen ook haar gezicht bedekt. Heeft natuurlijk gezien hoe lelijk het nachtlicht is en zelfs alle aderen kan tellen en oneffenheden kan zien van vorige BBs.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om er mee in de zon te gaan liggen is niet erg slim en idd iedereen moet weten wat ze op hun gezicht smeren.
Randy ook.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:33 schreef mangalie het volgende:
[..]Helemaal waar. Glenn ziet niet voor niets zo bruin.
En sporten elke dag trouw en wandelen een paar uur per dag deed Alice.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal in de zon gelegen maar als de zon weg was zijn er twee die dan gewoon binnen weer gaan liggen.. de ene op de bank en de andere op haar bed. Oja of ze gingen pannenkoeken bakken.. zittend
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Doei Jimmy
![]()
Wat heb ik enorm genoten van die vent: het zonnetje in huis!
Erg jammer dat hij de eindstreep net niet heeft gehaald. Ik had het hem zo gegund!
Ben oprecht verbaasd over deze laatste drie: zo weinig uitgesproken, zo passief. Hebben amper voor opschudding of memorabele momenten gezorgd. Kennelijk toch de mensen waar de kijker zich het meest mee kan identificeren.
En iedereen vergeet Halloween waar ze voor mooie creaties heeft gezorgd bij veel bewonersquote:Op woensdag 10 april 2024 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En sporten elke dag trouw en wandelen een paar uur per dag deed Alice.
Het zonnetje in huis kan ik niet zeggen. Maar wel jammer dat hij eruit is. Hij bracht in ieder geval wat leven in de brouwerij.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Doei Jimmy
![]()
Erg jammer dat hij de eindstreep net niet heeft gehaald. Ik had het hem zo gegund!
Ben oprecht verbaasd over deze laatste drie: zo weinig uitgesproken, zo passief. Hebben amper voor opschudding of memorabele momenten gezorgd. Kennelijk toch de mensen waar de kijker zich het meest mee kan identificeren.
Raar he, zijn kerels.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Meest naturel??![]()
Zoiets zei ik gisteren ook al.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Doei Jimmy
![]()
******quote:Op woensdag 10 april 2024 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
jimmy gebruikt alleen zoveel make-up als hij in drag isquote:Op woensdag 10 april 2024 11:46 schreef Witborst het volgende:
[..]
Raar he, zijn kerels.
Maar zijn er genoeg die hetzelfde als Alice gebruiken of meer.
Kijk naar jimmy.
Ik maak me eigen niet druk om potje plamuur.
Liever niks, en gewoon puur natuur.
Maar ja als je er blij van word en gelukkig.
Gewoon doen... Glenn wil ook een kapper en nette kleding en poeder in de live show zaterdag.
Sporten? Ze doet enkel wat bil oefeningen zoals squads en wat rondjes lopen. Dat kan ik geen sporten noemen hoor, sorry.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En zeker geen paar uurquote:Op woensdag 10 april 2024 11:47 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Sporten? Ze doet enkel wat bil oefeningen zoals squads en wat rondjes lopen. Dat kan ik geen sporten noemen hoor, sorry.
Sommige hebben er ook een dagtaak aan om op haar af te geven. Niet betaald.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil best betaald worden om Alice te verdedigen hier, mooie job
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Sommige hebben er ook een dagtaak aan om op haar af te geven. Niet betaald.
De meest spraakmakende gaan er als eerste uit. Glenn is mijn favoriete bewoner, maar ik durf in ieder geval wel toe te geven dat een huis vol Glenns saai zou zijn. Alice en Randy zijn horizontaal in de finale belandt.quote:
Dat mag je vinden******. Ik vind haar een van de normaalste die er gezeten heeft. En heb respect voor haar zoals ze met haar 20 jaar zich staande heeft gehouden tegenover bv een slabek als ashley. En ook hoe ze tyron rustig kreeg in die gesprekken buiten. En tuurlijk praatte ze ook wel eens over iemand maar nooit zo vals als anderen soms deden. Het woord tuig wat gezegd werd over Alice zegt voor mij heel veel over de persoon die dat zei toen. Dan maar saai en veel make up op doen. En een sportkont hebben met een broekje die in haar kont zit. Als dat het slechtste is wat haar te verwijten valt heeft ze het wat mij betreft goed gedaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
******![]()
Zoals ik al heel vaak heb aangegeven is dat ik haar heel saai vind. Verder een prima meisje en ik vind het ook een mooi meisje maar dat is het dan wel.. ze heeft voor mij echt niets toegevoegd.
het is nu toevallig over Alice, en daarbij nog een voor mij gefundeerde mening ik denk werkelijk zo over haar. .quote:Op woensdag 10 april 2024 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Sommige hebben er ook een dagtaak aan om op haar af te geven. Niet betaald.
Ik ga de speeltuin inquote:Op woensdag 10 april 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
O het kleuter uurtje is weer aangebroken
Lezen! Ik zeg zeker geen paar uur.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lezen ik heb het over.lopen een paar uur
Dat contineu aanspreken van mensen die er anders over denken heeft ook weer veel mensen weggejaagdquote:Op woensdag 10 april 2024 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
het is nu toevallig over Alice, en daarbij nog een voor mij gefundeerde mening ik denk werkelijk zo over haar. .
het is wekenlang ongefundeerd over Ashley gegaan, zo'n 80 % van alle cossen.
Dit ashbashen heeft veel users weggejaagd of die reageerden maar niet meer.
Klopt. Daarom zong ook zo'n 85% van de mensen hier hetzelfde toontje.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat contineu aanspreken van mensen die er anders over denken hebben ook weer veel mensen weggejaagd
tjaquote:Op woensdag 10 april 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat contineu aanspreken van mensen die er anders over denken hebben ook weer veel mensen weggejaagd
Het is niet nu toevallig over Alice. Het is heel gericht op Alice.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
het is nu toevallig over Alice, en daarbij nog een voor mij gefundeerde mening ik denk werkelijk zo over haar. .
Voor mij is het continue goedpraten en bijna adoreren van Ashley hier de reden geweest om veel minder mee te posten.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor mij is het continue goedpraten en bijna adoreren van Ashley hier de reden geweest om veel minder mee te posten.
Ik heb genoten van Tyron, Ronahi, Alice en Tom, maar daar werd hier ongefundeerd continue op gebashed.
Zo zie je maar hoe mensen dingen anders kunnen ervaren.
Nee, dat geef ik niet aanquote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet nu toevallig over Alice. Het is heel gericht op Alice.
En zoals je zelf aangeeft is het vooral ingegeven omdat mensen ook dingen over Ashley gezegd hebben.
Zoiets zei Alice daarstraks al. Er is een hele last van hun schouder gevallen, geen stemmingen meer, niet meer spelen. Nog drie dagen en dan zijn we weer thuis. Dan hebben we dit avontuur helemaal afgemaaktquote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het echt leuk hoe ze alledrie soort van ongeloof hebben. Er lijkt echt iets van ze af te vallen. Ze gaan het einde meemaken.
Glenn was even vergeten dat hij zijn vriendin weer ging zien over een paar dagen
Volgens mij zijn Randy en Glenn er later ingekomen. Alice vanaf het begin dacht ik.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Zijn deze drie gelijk bij de start al ingekomen?
Glenn weet ik wel zeker maar van Randy en Alice niet meer
Oke, wist het niet eens meerquote:Op woensdag 10 april 2024 12:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Randy en Glenn er later ingekomen. Alice vanaf het begin dacht ik.
Randy en Alice vanaf het begin en zullen 93 dagen volmaken.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Thnx, wat weet je dat nog goedquote:Op woensdag 10 april 2024 12:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Randy en Alice vanaf het begin en zullen 93 dagen volmaken.
Glenn kwam na 2 weken als King en zal 79 dagen daar zitten.
Randy kwam toch samen met Doriana binnen. Volgens mij waren ze toen al even bezig.Weekje ofzo. Maar kan het mis hebben..quote:Op woensdag 10 april 2024 12:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Randy en Alice vanaf het begin en zullen 93 dagen volmaken.
Glenn kwam na 2 weken als King en zal 79 dagen daar zitten.
Nee, Doriana kwam met Jimmy.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Randy kwam toch samen met Doriana binnen. Volgens mij waren ze toen al even bezig.Weekje ofzo. Maar kan het mis hebben..
Randy en Alice vanaf het begin, Glenn in King & Queen weekquote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy kwam met Doriana binnenquote:Op woensdag 10 april 2024 12:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Randy kwam toch samen met Doriana binnen. Volgens mij waren ze toen al even bezig.Weekje ofzo. Maar kan het mis hebben..
quote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het echt leuk hoe ze alledrie soort van ongeloof hebben. Er lijkt echt iets van ze af te vallen. Ze gaan het einde meemaken.
Glenn was even vergeten dat hij zijn vriendin weer ging zien over een paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |