Om er mee in de zon te gaan liggen is niet erg slim en idd iedereen moet weten wat ze op hun gezicht smeren.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat plamuur maakt niks uit deden de andere ook....soms zo oranje. dat moeten ze zelf weten.
Wie niet, Randy hebben we bijna heel BB zien liggenquote:Op woensdag 10 april 2024 11:30 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dan kijk jij de laatste weken niet. Doet niets anders dan de hele dag buiten in een horizontale houding liggen als ze niet aan het eten is.
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]sst dat weten de kijkers thuis toch niet
maar niet zo lang als haar en aantal lagen overtrof zij ook welquote:Op woensdag 10 april 2024 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat plamuur maakt niks uit deden de andere ook....soms zo oranje. dat moeten ze zelf weten.
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Samen met alle anderen. Ik zou ook in de zon gaan liggen, maar dat is echt van de laatste periode. Glenn zat altijd te hangen in die vieze hottub of coccoon. Randy lag altijd en overal.
Goede samenvatting van haar verblijf daar inderdaad. Alice in a nutshell.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Herinneringen aan Alice: Slapen, eten en make up aan brengen, zonnen onder een dekentje en politiek correcte peptalks
Ja Glenn is zo bruin geworden van het zitten in de schaduw pfffquote:Op woensdag 10 april 2024 11:33 schreef lojanda het volgende:
Jimmynu wordt het helemaal stil en saai de laatste dagen. Twee liggende nietszeggende mensen blijven over en Glenn heeft dan ook nog maar weinig te praten. Nu hopen dat Glenn dan met de winst aan de haal gaat.
Meest naturel??quote:Op woensdag 10 april 2024 11:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik gun het Alice. Ze is het meest naturel en bij zichzelf gebleven. Ondanks dat ze geen grote ups en downs heeft gehad heeft ze zich wel kranig geweerd. Ook wel door Ashley onder vuur genomen en nooit ten koste van andere verder gekomen.
Alice
Die lag net zo vaak als Randy, als het niet meer is. Goede vent maar supersaai. Randy heeft nog iets van humor.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja Glenn is zo bruin geworden van het zitten in de schaduw pfff
Randy inderdaad ook voor een groot gedeelte al vind ik dat hij een postieve draai heeft gemaakt de laatste paar weken.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie niet, Randy hebben we bijna heel BB zien liggen
Maar los van het liggen vind ik het lastig dat hij iedereen naar de mond praat
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:37 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Randy inderdaad ook voor een groot gedeelte al vind ik dat hij een postieve draai heeft gemaakt de laatste paar weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |