soms buiten ?quote:Op woensdag 10 april 2024 11:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ze sliep 's nachts maar heb haar zelden overdag onder een dekentje gezien of languit op de bank zien liggen. Soms buiten, maar ze is de enige van deze 3 die wel haar mening durfde te verkondigen en haar eigen plan heeft getrokken.
Alice
LOL Dan heb je toch heel veel streams gemist.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ze sliep 's nachts maar heb haar zelden overdag onder een dekentje gezien of languit op de bank zien liggen. Soms buiten, maar ze is de enige van deze 3 die wel haar mening durfde te verkondigen en haar eigen plan heeft getrokken.
Alice
Heb wel voorkeur, maar het is wel acceptabel als een van hun wint. En da's heel lang geleden, dat er zo'n 'positieve' kieslijst was!quote:
Dan kijk jij de laatste weken niet. Doet niets anders dan de hele dag buiten in een horizontale houding liggen als ze niet aan het eten is.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ze sliep 's nachts maar heb haar zelden overdag onder een dekentje gezien of languit op de bank zien liggen.
Samen met alle anderen. Ik zou ook in de zon gaan liggen, maar dat is echt van de laatste periode. Glenn zat altijd te hangen in die vieze hottub of coccoon. Randy lag altijd en overal.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dagelijks, met een boel plamuur in de zon
Dat plamuur maakt niks uit deden de andere ook....soms zo oranje. dat moeten ze zelf weten.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dagelijks, met een boel plamuur in de zon
Eens, het maakt me niet uit wie er van deze 3 wint.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb wel voorkeur, maar het is wel acceptabel als een van hun wint. En da's heel lang geleden, dat er zo'n 'positieve' kieslijst was!(vind ik dan hè, een ander zal het juist saai vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |