Ze hebben allemaal heel veel gelegen,,,,,,vlak de cocoon niet uit.....en op de bank en buiten....hij was rustiger een soort stoffeltje het schilpad.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap er geen klooie van .. die horizontale Randy weer door...
jawel die rafeltruien waarvan je denkt dat ze stuk zijnquote:
Nee praat met iedereen mee, ja man, heftig man, oké manquote:Op woensdag 10 april 2024 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal heel veel gelegen,,,,,,vlak de cocoon niet uit.....en op de bank en buiten....hij was rustiger een soort stoffeltje het schilpad.
Maar heeft denk ik het minst van allemaal geroddeld, gaf soms echt antwoord maar zou nooit echt zelf beginnen met "weet je dat die en die."
En de horizontale Alice. Ze kreeg er zelfs een award voor.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap er geen klooie van .. die horizontale Randy weer door...
ik vond Randy een enorm nietszeggend figuur en absoluut geen persoon om BB te winnen.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee praat met iedereen mee, ja man, heftig man, oké man
Weet niet wat ik irritanter vind dan
Moet je daar een beetje in gelijk geven....quote:Op woensdag 10 april 2024 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee praat met iedereen mee, ja man, heftig man, oké man
Weet niet wat ik irritanter vind dan
Ja man...quote:Op woensdag 10 april 2024 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet je daar een beetje in gelijk geven....
ja en hij heeft ook wel humor vind ik van die heerlijke gevatte opmerkingenquote:Op woensdag 10 april 2024 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal heel veel gelegen,,,,,,vlak de cocoon niet uit.....en op de bank en buiten....hij was rustiger een soort stoffeltje het schilpad.
Maar heeft denk ik het minst van allemaal geroddeld, gaf soms echt antwoord maar zou nooit echt zelf beginnen met "weet je dat die en die."
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy is trots dat hij dicht bij zichzelf is gebleven
Ja, ze sliep 's nachts maar heb haar zelden overdag onder een dekentje gezien of languit op de bank zien liggen. Soms buiten, maar ze is de enige van deze 3 die wel haar mening durfde te verkondigen en haar eigen plan heeft getrokken.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de horizontale Alice. Ze kreeg er zelfs een award voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |