Dat contineu aanspreken van mensen die er anders over denken heeft ook weer veel mensen weggejaagdquote:Op woensdag 10 april 2024 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
het is nu toevallig over Alice, en daarbij nog een voor mij gefundeerde mening ik denk werkelijk zo over haar. .
het is wekenlang ongefundeerd over Ashley gegaan, zo'n 80 % van alle cossen.
Dit ashbashen heeft veel users weggejaagd of die reageerden maar niet meer.
Klopt. Daarom zong ook zo'n 85% van de mensen hier hetzelfde toontje.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat contineu aanspreken van mensen die er anders over denken hebben ook weer veel mensen weggejaagd
tjaquote:Op woensdag 10 april 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat contineu aanspreken van mensen die er anders over denken hebben ook weer veel mensen weggejaagd
Het is niet nu toevallig over Alice. Het is heel gericht op Alice.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
het is nu toevallig over Alice, en daarbij nog een voor mij gefundeerde mening ik denk werkelijk zo over haar. .
Voor mij is het continue goedpraten en bijna adoreren van Ashley hier de reden geweest om veel minder mee te posten.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor mij is het continue goedpraten en bijna adoreren van Ashley hier de reden geweest om veel minder mee te posten.
Ik heb genoten van Tyron, Ronahi, Alice en Tom, maar daar werd hier ongefundeerd continue op gebashed.
Zo zie je maar hoe mensen dingen anders kunnen ervaren.
Nee, dat geef ik niet aanquote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet nu toevallig over Alice. Het is heel gericht op Alice.
En zoals je zelf aangeeft is het vooral ingegeven omdat mensen ook dingen over Ashley gezegd hebben.
Zoiets zei Alice daarstraks al. Er is een hele last van hun schouder gevallen, geen stemmingen meer, niet meer spelen. Nog drie dagen en dan zijn we weer thuis. Dan hebben we dit avontuur helemaal afgemaaktquote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het echt leuk hoe ze alledrie soort van ongeloof hebben. Er lijkt echt iets van ze af te vallen. Ze gaan het einde meemaken.
Glenn was even vergeten dat hij zijn vriendin weer ging zien over een paar dagen
Volgens mij zijn Randy en Glenn er later ingekomen. Alice vanaf het begin dacht ik.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Zijn deze drie gelijk bij de start al ingekomen?
Glenn weet ik wel zeker maar van Randy en Alice niet meer
Oke, wist het niet eens meerquote:Op woensdag 10 april 2024 12:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Randy en Glenn er later ingekomen. Alice vanaf het begin dacht ik.
Randy en Alice vanaf het begin en zullen 93 dagen volmaken.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Thnx, wat weet je dat nog goedquote:Op woensdag 10 april 2024 12:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Randy en Alice vanaf het begin en zullen 93 dagen volmaken.
Glenn kwam na 2 weken als King en zal 79 dagen daar zitten.
Randy kwam toch samen met Doriana binnen. Volgens mij waren ze toen al even bezig.Weekje ofzo. Maar kan het mis hebben..quote:Op woensdag 10 april 2024 12:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Randy en Alice vanaf het begin en zullen 93 dagen volmaken.
Glenn kwam na 2 weken als King en zal 79 dagen daar zitten.
Nee, Doriana kwam met Jimmy.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Randy kwam toch samen met Doriana binnen. Volgens mij waren ze toen al even bezig.Weekje ofzo. Maar kan het mis hebben..
Randy en Alice vanaf het begin, Glenn in King & Queen weekquote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy kwam met Doriana binnenquote:Op woensdag 10 april 2024 12:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Randy kwam toch samen met Doriana binnen. Volgens mij waren ze toen al even bezig.Weekje ofzo. Maar kan het mis hebben..
quote:Op woensdag 10 april 2024 12:01 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het echt leuk hoe ze alledrie soort van ongeloof hebben. Er lijkt echt iets van ze af te vallen. Ze gaan het einde meemaken.
Glenn was even vergeten dat hij zijn vriendin weer ging zien over een paar dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |