Het zonnetje in huis kan ik niet zeggen. Maar wel jammer dat hij eruit is. Hij bracht in ieder geval wat leven in de brouwerij.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Doei Jimmy
![]()
Wat heb ik enorm genoten van die vent: het zonnetje in huis!
Erg jammer dat hij de eindstreep net niet heeft gehaald. Ik had het hem zo gegund!
Ben oprecht verbaasd over deze laatste drie: zo weinig uitgesproken, zo passief. Hebben amper voor opschudding of memorabele momenten gezorgd. Kennelijk toch de mensen waar de kijker zich het meest mee kan identificeren.
Raar he, zijn kerels.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Meest naturel??![]()
Al die lagen make-up en haar kont lift broekjes?
Dan zijn Glenn en Randy imo het meest naturel, van binnen en buiten. Maar dat is mijn mening.
Zoiets zei ik gisteren ook al.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Doei Jimmy
![]()
Wat heb ik enorm genoten van die vent: het zonnetje in huis!
Erg jammer dat hij de eindstreep net niet heeft gehaald. Ik had het hem zo gegund!
Ben oprecht verbaasd over deze laatste drie: zo weinig uitgesproken, zo passief. Hebben amper voor opschudding of memorabele momenten gezorgd. Kennelijk toch de mensen waar de kijker zich het meest mee kan identificeren.
******quote:Op woensdag 10 april 2024 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En sporten elke dag trouw en wandelen een paar uur per dag deed Alice.
jimmy gebruikt alleen zoveel make-up als hij in drag isquote:Op woensdag 10 april 2024 11:46 schreef Witborst het volgende:
[..]
Raar he, zijn kerels.
Maar zijn er genoeg die hetzelfde als Alice gebruiken of meer.
Kijk naar jimmy.
Ik maak me eigen niet druk om potje plamuur.
Liever niks, en gewoon puur natuur.
Maar ja als je er blij van word en gelukkig.
Gewoon doen... Glenn wil ook een kapper en nette kleding en poeder in de live show zaterdag.
Sporten? Ze doet enkel wat bil oefeningen zoals squads en wat rondjes lopen. Dat kan ik geen sporten noemen hoor, sorry.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En sporten elke dag trouw en wandelen een paar uur per dag deed Alice.
En zeker geen paar uurquote:Op woensdag 10 april 2024 11:47 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Sporten? Ze doet enkel wat bil oefeningen zoals squads en wat rondjes lopen. Dat kan ik geen sporten noemen hoor, sorry.
Sommige hebben er ook een dagtaak aan om op haar af te geven. Niet betaald.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil best betaald worden om Alice te verdedigen hier, mooie job
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Sommige hebben er ook een dagtaak aan om op haar af te geven. Niet betaald.
De meest spraakmakende gaan er als eerste uit. Glenn is mijn favoriete bewoner, maar ik durf in ieder geval wel toe te geven dat een huis vol Glenns saai zou zijn. Alice en Randy zijn horizontaal in de finale belandt.quote:
Dat mag je vinden******. Ik vind haar een van de normaalste die er gezeten heeft. En heb respect voor haar zoals ze met haar 20 jaar zich staande heeft gehouden tegenover bv een slabek als ashley. En ook hoe ze tyron rustig kreeg in die gesprekken buiten. En tuurlijk praatte ze ook wel eens over iemand maar nooit zo vals als anderen soms deden. Het woord tuig wat gezegd werd over Alice zegt voor mij heel veel over de persoon die dat zei toen. Dan maar saai en veel make up op doen. En een sportkont hebben met een broekje die in haar kont zit. Als dat het slechtste is wat haar te verwijten valt heeft ze het wat mij betreft goed gedaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
******![]()
Zoals ik al heel vaak heb aangegeven is dat ik haar heel saai vind. Verder een prima meisje en ik vind het ook een mooi meisje maar dat is het dan wel.. ze heeft voor mij echt niets toegevoegd.
het is nu toevallig over Alice, en daarbij nog een voor mij gefundeerde mening ik denk werkelijk zo over haar. .quote:Op woensdag 10 april 2024 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Sommige hebben er ook een dagtaak aan om op haar af te geven. Niet betaald.
Ik ga de speeltuin inquote:Op woensdag 10 april 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
O het kleuter uurtje is weer aangebroken
Lezen! Ik zeg zeker geen paar uur.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lezen ik heb het over.lopen een paar uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |