Ze hebben allemaal in de zon gelegen maar als de zon weg was zijn er twee die dan gewoon binnen weer gaan liggen.. de ene op de bank en de andere op haar bed. Oja of ze gingen pannenkoeken bakken.. zittendquote:Op woensdag 10 april 2024 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja Glenn is zo bruin geworden van het zitten in de schaduw pfff
Dat is ook zo voorspelbaar en komt ieder jaar weer terugquote:Op woensdag 10 april 2024 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gooi de doos van ron blauw maar naar binnen
Alleen opwarmen kan niet fout gaan
Met deze 3 komt koken niet echt goed denk ik zo
Ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die lag net zo vaak als Randy, als het niet meer is. Goede vent maar supersaai. Randy heeft nog iets van humor.
Vriend van de show hequote:Op woensdag 10 april 2024 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook zo voorspelbaar en komt ieder jaar weer terug
ik deel die mening welquote:Op woensdag 10 april 2024 11:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Meest naturel??![]()
Al die lagen make-up en haar kont lift broekjes?
Dan zijn Glenn en Randy imo het meest naturel, van binnen en buiten. Maar dat is mijn mening.
maar je had het niet over die anderen.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Samen met alle anderen. Ik zou ook in de zon gaan liggen, maar dat is echt van de laatste periode. Glenn zat altijd te hangen in die vieze hottub of coccoon. Randy lag altijd en overal.
Kan zijn dat mensen van Randy en Alice alsnog switchen omdat ze het Glenn niet gunnen. Lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat minder mensen op Glenn stemmen.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:40 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Van mij mag Alice of Randy winnen.
Maar helaas zouden ze dan weer moeten manipuleren in de regie.
We gaan het zien.
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Meest naturel??![]()
Al die lagen make-up en haar kont lift broekjes?
Dan zijn Glenn en Randy imo het meest naturel, van binnen en buiten. Maar dat is mijn mening.
Hmm deze uitspraak kun je heel fout opvattenquote:Op woensdag 10 april 2024 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice is echt blij dat het met Glenn en Randy kan doen
Denk niet dat ze het in haar prive leven ook zo doet, als je je voor je huid schaamt en heel erg vindt kan ik me voorstellen dat ze nu voor tv wel doet.....Valt me op dat ze al ze gaat slapen ook haar gezicht bedekt. Heeft natuurlijk gezien hoe lelijk het nachtlicht is en zelfs alle aderen kan tellen en oneffenheden kan zien van vorige BBs.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om er mee in de zon te gaan liggen is niet erg slim en idd iedereen moet weten wat ze op hun gezicht smeren.
Randy ook.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:33 schreef mangalie het volgende:
[..]Helemaal waar. Glenn ziet niet voor niets zo bruin.
En sporten elke dag trouw en wandelen een paar uur per dag deed Alice.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal in de zon gelegen maar als de zon weg was zijn er twee die dan gewoon binnen weer gaan liggen.. de ene op de bank en de andere op haar bed. Oja of ze gingen pannenkoeken bakken.. zittend
quote:Op woensdag 10 april 2024 11:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Doei Jimmy
![]()
Wat heb ik enorm genoten van die vent: het zonnetje in huis!
Erg jammer dat hij de eindstreep net niet heeft gehaald. Ik had het hem zo gegund!
Ben oprecht verbaasd over deze laatste drie: zo weinig uitgesproken, zo passief. Hebben amper voor opschudding of memorabele momenten gezorgd. Kennelijk toch de mensen waar de kijker zich het meest mee kan identificeren.
En iedereen vergeet Halloween waar ze voor mooie creaties heeft gezorgd bij veel bewonersquote:Op woensdag 10 april 2024 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En sporten elke dag trouw en wandelen een paar uur per dag deed Alice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |