quote:Op maandag 8 april 2024 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar Alice eet echt te veel zout had je ook al gezien hoeveel zout ze in het water had gegooid voor de macaroni om te koken was ook echt veel al
Heb ik gezien en vond het wel meevallen.quote:Op maandag 8 april 2024 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar Alice eet echt te veel zout had je ook al gezien hoeveel zout ze in het water had gegooid voor de macaroni om te koken was ook echt veel al
Ashley is thuis.quote:Op maandag 8 april 2024 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
#TeamAshley
Ashley winnares of niemand als winnaar
Gratis tip: lees even het SV topicquote:Op maandag 8 april 2024 18:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dildo is toch allang weggestemd LOL
Oma Macaroniquote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef Jockari het volgende:
Wie is die vrouw naast king Charles ?
[ afbeelding ]
Kom je weer even de boel op stelten zetten, doe maar nietquote:Op maandag 8 april 2024 18:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dildo is toch allang weggestemd LOL
ik eet niet zoutloos hoor, ik hou ook wel van zout maar ja ...quote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb ik gezien en vond het wel meevallen.
Ja als je zoutloos eet is elke korrel teveel..Maar ze ziten heerlijk te eten
Dank je!!quote:Op maandag 8 april 2024 18:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Glenn 1 met 44%, alice 2, randy 3 en jimmy als laatst.
gelukkig ik ben niet gekquote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]ja ik zag het op tafel weer een paar keer.
Zitten die mensen ook in het huis?quote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef Jockari het volgende:
Wie is die vrouw naast king Charles ?
[ afbeelding ]
Was parmezaanse kaas... 1 x beetje zoutquote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]ja ik zag het op tafel weer een paar keer.
Dan nog laat die mensen gewoon met rust.quote:Op maandag 8 april 2024 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
de foto's hangen boven het bed van Alice, dus zijn op de streams
En wat denk je dat er in Parmezaanse kaas zit?quote:Op maandag 8 april 2024 18:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Was parmezaanse kaas... 1 x beetje zout
quote:Op maandag 8 april 2024 18:18 schreef -river- het volgende:
Zo weer een nieuwe Alice afzeik topic... gezellig zeg.
Het is denk ik de oma van het macaroni recept wat Alice vandaag heeft klaargemaakt.quote:Op maandag 8 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan nog laat die mensen gewoon met rust.
Het word steeds triester hier....quote:Op maandag 8 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
eehhh... misschien komt het hard aan om te zeggen... maar ashley is er niet meerquote:Op maandag 8 april 2024 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
#TeamAshley
quote:Op maandag 8 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Doriana was jarig en kreeg ook zo'n bord maar dat moest ze aan het eind van de dag weer inleveren. Ik vond het toen ook al raar dat Alice het wel mocht houden.quote:Op maandag 8 april 2024 18:15 schreef Luna68 het volgende:
Krijg de indruk dat Alice het lievelingetje van BB is en niet Ash. Dit is al de tweede x dat zij haar lievelingseten krijgt en dat bord van haar verjaardag dat net in beeld is gebracht, terwijl Bas en Glenn gewoon taart kregen.
Ze kreeg gisteren de snoozer award waarin ze zelf toegaf ook buiten geslapen te hebben en BB aangaf dat dat gezien was, maar geen 500 uit de pot
Van mij mag Jimmy weg.quote:Op maandag 8 april 2024 18:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Glenn 1 met 44%, alice 2, randy 3 en jimmy als laatst.
4x maarquote:Op maandag 8 april 2024 18:52 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zegt dat alleen Alice nog over is die live naar binnen ging. Dat die er nog is komt echt omdat ze niet genomineerd werd. Anders was ze allang vertrokken
En aldie weken dan dat HIJ Alleen heeft staan kokenquote:Op maandag 8 april 2024 18:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
Jimmy is zoals ik.. hulp aanbieden als het werk al gedaan is.
Heeft ze het toch goed gedaanquote:Op maandag 8 april 2024 18:52 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zegt dat alleen Alice nog over is die live naar binnen ging. Dat die er nog is komt echt omdat ze niet genomineerd werd. Anders was ze allang vertrokken
Die "er" erbij is wel belangrijk.quote:Op maandag 8 april 2024 18:26 schreef Paul het volgende:
[..]
eehhh... misschien komt het hard aan om te zeggen... maar ashley is er niet meer
De laatste weken is ze niet genomineerd toch?quote:
Klopt, week 9 met de exit van Dilano was de laatste keer.quote:Op maandag 8 april 2024 19:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste weken is ze niet genomineerd toch?
Met al die zwakke tegenkandidaten was het ook niet zo moeilijk om er niet uit gegooid te worden.quote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, week 9 met de exit van Dilano was de laatste keer.
Hopelijk !quote:Op maandag 8 april 2024 19:10 schreef chufi het volgende:
Maar als het niet lukt gaat dat bedrag er af ?
Ze heeft niet echt sterke banken gehad, zat altijd wel iemand op die eerder weg zou gaanquote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, week 9 met de exit van Dilano was de laatste keer.
Ja, dat noemt ze sportkleding. Ik noem dat mijn onderbroekquote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
Alice gaat haar sneetjesbroek aantrekken waarschijnlijk.
quote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
Wordt dan weer ruimtelijk afzicht.
Dat geldt voor de meeste die de nominaties wonnen wel, er stond eigenlijk altijd wel 'een zwakke' tussen waarvan we wisten dat die eruit zou gaan, al wisten ze dat daar natuurlijk niet.quote:Op maandag 8 april 2024 19:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met al die zwakke tegenkandidaten was het ook niet zo moeilijk om er niet uit gegooid te worden.
quote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
Wordt dan weer ruimtelijk afzicht.
Was idd een verrassing dat Tom moest vertrekken.quote:Op maandag 8 april 2024 19:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste die de nominaties wonnen wel, er stond eigenlijk altijd wel 'een zwakke' tussen waarvan we wisten dat die eruit zou gaan, al wisten ze dat daar natuurlijk niet.
Eigenlijk was afgelopen liveshow met Tom's exit de enige verassing.
Maar hoe verder in het spel hoe moeilijker het wordt om te winnen. De sterkste kandidaten blijven over. Zij hoort daar echt niet tussen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste die de nominaties wonnen wel, er stond eigenlijk altijd wel 'een zwakke' tussen waarvan we wisten dat die eruit zou gaan, al wisten ze dat daar natuurlijk niet.
Eigenlijk was afgelopen liveshow met Tom's exit de enige verassing.
Tom heeft voornamelijk zijn eigen glazen ingegooid door zo onsportief te reagerenquote:Op maandag 8 april 2024 19:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eigenlijk was afgelopen liveshow met Tom's exit de enige verrassing.
Kan dat in een spoiler ??quote:Op maandag 8 april 2024 19:18 schreef Jockari het volgende:
Jim draagt zijn BH onder zijn borsten.
[ afbeelding ]
Ja bye bye maar weerquote:Op maandag 8 april 2024 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
#TeamAshley
Als Alice op die bank had gezeten ipv Glenn, dan was ze exit geweestquote:Op maandag 8 april 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was idd een verrassing dat Tom moest vertrekken.
Weet ik niet. Tom was een binnenvetter.quote:Op maandag 8 april 2024 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom heeft voornamelijk zijn eigen glazen ingegooid door zo onsportief te reageren
100%quote:Op maandag 8 april 2024 19:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als Alice op die bank had gezeten ipv Glenn, dan was ze exit geweest
Is jou mening sommige denken daar anders over. Is hetzelfde als randy en glenn wat mij betreftquote:Op maandag 8 april 2024 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hoe verder in het spel hoe moeilijker het wordt om te winnen. De sterkste kandidaten blijven over. Zij hoort daar echt niet tussen.
Ja als, als, maar dat was niet zoquote:Op maandag 8 april 2024 19:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
'Als' is een lastige, wie had verwacht dat Randy van zowel Tom als Ashley zou winnen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dus? Ik mag toch zeker wel mijn mening hier zeggen?quote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is jou mening sommige denken daar anders over. Is hetzelfde als randy en glenn wat mij betreft
Tuurlijk, jij weet dat..Heb jij ook connecties bij BBquote:Op maandag 8 april 2024 19:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja van mij wel zeg ik toch is jou meningquote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus? Ik mag toch zeker wel mijn mening hier zeggen?
Zou dat zijn omdat Randy zo geliefd is of omdat Ashley en Tom zo gehaat waren?quote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Als' is een lastige, wie had verwacht dat Randy van zowel Tom als Ashley zou winnen.
Misschien was Randy dan wel thuis geweest nu, we weten het niet
Toch was ik niet helemaal verbaasd dat hij Tom eruit speelde. Maar je weet het idd nooit en het was niet zo dus allemaal achteraf speculaasjesquote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Als' is een lastige, wie had verwacht dat Randy van zowel Tom als Ashley zou winnen.
Nee ik heb geen connecties, maar is niet zo moeilijk te beredenerenquote:Op maandag 8 april 2024 19:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij weet dat..Heb jij ook connecties bij BB
er is kont voor verleidingenquote:Op maandag 8 april 2024 19:27 schreef bull-sjitt het volgende:
leuke streams
lekker rustig !!
ik mis de gesprekken over ei leidingen
Als je het vriendelijk vraagt vast welquote:
Heb je dat stukje van de tante van Ashley gelezen?quote:Op maandag 8 april 2024 19:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen connecties, maar is niet zo moeilijk te beredeneren
Het heeft geen nut want de situatie was niet zoquote:Op maandag 8 april 2024 19:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen connecties, maar is niet zo moeilijk te beredeneren
Goeie mening!!~quote:Op maandag 8 april 2024 19:28 schreef Snoozey het volgende:
ik vond het reuze dat tom er zaterdag uit moest
quote:Op maandag 8 april 2024 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je dat stukje van de tante van Ashley gelezen?
Balen zegquote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, uitgewerkt, helaas geen filmpjes, beide streams vanmorgen vroeg al gecrashed ....![]()
Maar ze is eindelijk weg .....![]()
Ze gaat dan woensdag het tegendeel bewijzenquote:Op maandag 8 april 2024 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hoe verder in het spel hoe moeilijker het wordt om te winnen. De sterkste kandidaten blijven over. Zij hoort daar echt niet tussen.
Gisteravond staat bijna helemaal online ..... vandaag was inderdaad balen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Balen zeg![]()
dus van gisteren avond ook niets meer ? echt zonde maar ach ja kan altijd gebeuren he
https://nl.nieuws-247.be/(...)is-onbeschrijfelijk/quote:
Als As niet was teruggekomen hadden we misschien wel Ronahi, Sonja, Dilano en Bassiri als laatste 4 gehadquote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat laatste zal ongetwijfeld meespelenquote:Op maandag 8 april 2024 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou dat zijn omdat Randy zo geliefd is of omdat Ashley en Tom zo gehaat waren?
Als dat was gebeurd, zou je zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
Als As niet was teruggekomen hadden we misschien wel Ronahi, Sonja, Dilano en Bassiri als laatste 4 gehad
Maar we gaan dat nooit weten
Bassiri had best ver kunnen komen als zijn maatjes hem niet genomineerd haddenquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
Als As niet was teruggekomen hadden we misschien wel Ronahi, Sonja, Dilano en Bassiri als laatste 4 gehad
Maar we gaan dat nooit weten
Ja de zon heeft daar flink geschenen. Hier kwam die pas aan het eind van de middagquote:
Goed en duidelijk artikelquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://nl.nieuws-247.be/(...)is-onbeschrijfelijk/
Vooral hoe ze eindigt vind ik heel erg sterk
Hoiiiiquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiiii
Ik heb dat stukje tekst even gelezen.. goed stukkie![]()
Moest wel lachen vooral omdat een familielid van Aslie het heeft over "wat je schrijft blijft" en ik dacht toen "en wat je schreeuwt niet dan, hèhèhè??"
Tante Nel Omaaikot: "Bedenk dat wat je schrijft blijft! lees het over een maand nog eens terug, en bedenk dan dat dat nooit meer voor mag komen. Ik hoop op een haatvrij seizoen in 2025”, besluit de tante van Ashley. En daar sluiten wij ons bij aan."
Bizar dat ze vergeet dat haar nicht zich uiterst laag en de gemeen / asociaal heeft gedragen door zich op tv te presenteren als een enge schijnheilige pestkop, om het mild te brengen.
Tante Nel zat vast met haar zus in hetzelfde pestgroepje op de bLO vroegert![]()
Het verschil is dat Ashley meedeed aan een spel en de mensen die al die onzin de wereld in hielpen een leeg leven moeten hebben om zulke belachelijke ideeën de wereld in te helpen. Paranoïde waanbeeldenquote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiiii
Ik heb dat stukje tekst even gelezen.. goed stukkie![]()
Moest wel lachen vooral omdat een familielid van Aslie het heeft over "wat je schrijft blijft" en ik dacht toen "en wat je schreeuwt niet dan, hèhèhè??"
Tante Nel Omaaikot: "Bedenk dat wat je schrijft blijft! lees het over een maand nog eens terug, en bedenk dan dat dat nooit meer voor mag komen. Ik hoop op een haatvrij seizoen in 2025”, besluit de tante van Ashley. En daar sluiten wij ons bij aan."
Bizar dat ze vergeet dat haar nicht zich uiterst laag en de gemeen / asociaal heeft gedragen door zich op tv te presenteren als een enge schijnheilige pestkop, om het mild te brengen.
Tante Nel zat vast met haar zus in hetzelfde pestgroepje op de bLO vroegert![]()
Yup, en iedereen vond het heerlijkquote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef chufi het volgende:
Is er al wel gegeten ? ff gemist ja macaroni saus zag ik Alice mee bezig ...
knap om zo netjes te blijven.quote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben geen Ashley fan maar dit slaat nergens op natuurlijk,quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
Verder natuurlijk fijn dat dit portret op een gewone maandag de achteruitgang mocht pakken naar d'r familie, waar ze op zeker verder gaat met manipuleren en stoken. Da's wel rot voor dat gezin
Maar ze eindigde zo leuk met die gouden nepknop, was netjes van haar. Lekker in der kalkoen room. Ik vond het hilarischquote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
Verder natuurlijk fijn dat dit portret op een gewone maandag de achteruitgang mocht pakken naar d'r familie, waar ze op zeker verder gaat met manipuleren en stoken. Da's wel rot voor dat gezin
quote:Op maandag 8 april 2024 19:18 schreef Jockari het volgende:
Jim draagt zijn BH onder zijn borsten.
[ afbeelding ]
Ik gebruikte een smiley linksboven omdat het niet geheel serieus was.quote:Op maandag 8 april 2024 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben geen Ashley fan maar dit slaat nergens op natuurlijk,
Jij ziet spoken jonge,wat een zever.quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
Wij ook, maar is natuurlijk niet echt italiaans.quote:Op maandag 8 april 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
eten ze daar nie salat
vor bijlage??
we hebben bijna elke dag
salat
quote:Op maandag 8 april 2024 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plamuur van Ash nog aan zijn gezicht ?
Zij is dus "De Mol" !quote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef Luna68 het volgende:
Ze brengt niet veel in de pot zo, vanmiddag ook al niet met zingen
Wie niet !quote:Op maandag 8 april 2024 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nog de hottube trauma
wegen zijn tiet
Die is weg, mss van Al, die heeft meerdere lagenquote:Op maandag 8 april 2024 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plamuur van Ash nog aan zijn gezicht ?
Flut-artikel.quote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onzin. Ze was volledig zichzelf in dat spel. Een normaal persoon verloochent z'n waarden en normen niet in een spel op national teevee you know, Mazaro.quote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het verschil is dat Ashley meedeed aan een spel en de mensen die al die onzin de wereld in hielpen een leeg leven moeten hebben om zulke belachelijke ideeën de wereld in te helpen. Paranoïde waanbeelden
Ik ben echt benieuwd wat voor spel het isquote:
Het is goed met jequote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Onzin. Ze was volledig zichzelf in dat spel. Een normaal persoon verloochent z'n waarden en normen niet in een spel op national teevee you know, Mazaro.
En dan vandaag die overduidelijke damage-control -achteraf- in dat sneue filmpje van hur. Daar trapt ome Slaai niet in
. Maar kuddes lampjes wel
Gaat goed daarquote:
Heb je al gestemd?quote:Op maandag 8 april 2024 20:10 schreef Jockari het volgende:
Voor mij wordt het Alice of Randy voor de winst. Liefst Randy. Buikschuivend naar de winst. Prachtig toch.
[ afbeelding ]
Dat had ik gezien, volgens mij heeft Jimmy wel ruimtelijk inzichtquote:Op maandag 8 april 2024 20:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alice en Randy zijn beide al geweest, en hebben het niet gehaald..
Geen van allen daar vrees ik.quote:Op maandag 8 april 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had ik gezien, volgens mij heeft Jimmy wel ruimtelijk inzicht
ja dacht al dat ik gek werd, hoorde hun zeggen dat iedereen geweest was dus vandaarquote:
Je had gelijkquote:Op maandag 8 april 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had ik gezien, volgens mij heeft Jimmy wel ruimtelijk inzicht
Ik erger me behoorlijk aan haar, Vraag me werkelijk af of ze wel weet waar ze mee bezig is.quote:Op maandag 8 april 2024 20:12 schreef mazaru het volgende:
En ook precies met haar kont naar de camera toe![]()
[ afbeelding ]
Onzin, er hangen daar veel camera's dus die kont in beeld brengen doet de regie bewust.quote:Op maandag 8 april 2024 20:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat maar. Dat gaat echt niet 'per ongeluk'quote:Op maandag 8 april 2024 20:42 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik erger me behoorlijk aan haar, Vraag me werkelijk af of ze wel weet waar ze mee bezig is.
Doet toch echt de regie.quote:Op maandag 8 april 2024 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof dat maar. Dat gaat echt niet 'per ongeluk'
er zijn daar zat manieren om te squatten zonder dat je kont naar de camera staat. Ze weten allemaal precies waar de camera's hangen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:48 schreef Witborst het volgende:
[..]
Doet toch echt de regie.
Kunnen er ook relax uit beeld houden.
En of ze kunnen ook hele dag op jimmy in zoemen.
Maar ja daar zien ze niks in....
superrrrr 1000 erbijquote:
Dit is de eerste lachende foto die ik gezien heb van hem....heeft altijd zo'n zuinig mondje.....quote:
ze heeft hard gewerkt voor de prachtkont van haar, eerlijk is eerlijk die mag ze showenquote:Op maandag 8 april 2024 20:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het lelijkquote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze heeft hard gewerkt voor de prachtkont van haar, eerlijk is eerlijk die mag ze showen
3 maanden langquote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze heeft hard gewerkt voor de prachtkont van haar, eerlijk is eerlijk die mag ze showen
Het zal me niks verbazen als de pot toch rond de 70 gaat eindigenquote:Op maandag 8 april 2024 20:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lekker voor ze nou iedere dag een game voor een rug dan komt de op op 60.000
Eens het, inderdaad. Ze heeft goede billen, en het is niet dat ze de hele dag als een loopse 't,,,f rond loopt, toch?quote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Nee is ook niet nodig. Hij valt sowieso opquote:Op maandag 8 april 2024 21:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eens het, inderdaad. Ze heeft goede billen, en het is niet dat ze de hele dag als een loopse 't,,,f rond loopt, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2024 21:02 schreef GayGuy het volgende:
Maar eerlijk. Deze week word een overlevingsstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine greep uit mijn plakboekquote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is de eerste lachende foto die ik gezien heb van hem....heeft altijd zo'n zuinig mondje.....
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve tevredenquote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het is een leuke jongen en ja lacht genoeg, helaas vaak voor mij niet verstaanbaar, maar gun hem de winst wel... maar Jimmy net ietsje meerquote:Op maandag 8 april 2024 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kleine greep uit mijn plakboek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zij is tevreden met haar billenquote:Op maandag 8 april 2024 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve tevreden
Misschien douchen, ze schijnen nu warm water te hebbenquote:
Oww? nicequote:Op maandag 8 april 2024 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien douchen, ze schijnen nu warm water te hebben
Ik kan hem ook moeilijk verstaan. Dat had ik met Tom ook. Hoewel het de laatste tijd wat beter lukt. Voor mij is hij de winnaarquote:Op maandag 8 april 2024 21:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het is een leuke jongen en ja lacht genoeg, helaas vaak voor mij niet verstaanbaar, maar gun hem de winst wel... maar Jimmy net ietsje meer
Ik snap het nut er ook niet van dat ze niet warm konden douchen. Dat gedoe met die pannetjes voegde echt niets toequote:Op maandag 8 april 2024 21:08 schreef Cupfighter het volgende:
Dat warme water hadden ze constant moeten hebben, een van de miskleunen van deze BB
ja had er bij Tom ook last van idd. Terwijl ik met veel belgen werk, viel me echt tegen van mezelfquote:Op maandag 8 april 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan hem ook moeilijk verstaan. Dat had ik met Tom ook. Hoewel het de laatste tijd wat beter lukt. Voor mij is hij de winnaar
hoe dat is wel erg hoogquote:Op maandag 8 april 2024 20:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als de pot toch rond de 70 gaat eindigen
Die twee als laatste op de bank zou leuk zijn. En dat de beste dan maar mag winnen.quote:Op maandag 8 april 2024 21:09 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja had er bij Tom ook last van idd. Terwijl ik met veel belgen werk, viel me echt tegen van mezelfNu Ash weg is is Jimmy mijn nr 1 en glenn mijn nr 2. De rest niet finale waardig imho
Mee eensquote:Op maandag 8 april 2024 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee als laatste op de bank zou leuk zijn. En dat de beste dan maar mag winnen.
Ik denk dat hij gelijk heeftquote:Op maandag 8 april 2024 21:13 schreef mazaru het volgende:
Glenn denkt dat er geen haat onder deze groep is hierna
Die heeft ook een paar rare moves gemaakt met dat heen en weer gaan in de groepen. Hij heeft ook flink wat geroddeld.quote:Op maandag 8 april 2024 21:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Mee eensMaar vrees voor Jimmy als ik de polls bekijk.
Helemaal met jou eensquote:Op maandag 8 april 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de haat vooral onder de fans zat
Zat?quote:Op maandag 8 april 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de haat vooral onder de fans zat
Ik weet het, maar mij gaat het niet om zulke dingen. Ik kijk altijd wie mij het meest vermaakt en daar ben ik dan voor, omdat ik dan het meest geniet en daar gaat het mij om. Ashley vermaakte mij het meest, daarna Jimmy en daarna Ronahi en of ze nou in groep 1 of 2 zitten maakt me niet uitquote:Op maandag 8 april 2024 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft ook een paar rare moves gemaakt met dat heen en weer gaan in de groepen. Hij heeft ook flink wat geroddeld.
Denkt aan zichzelf* was hetquote:Op maandag 8 april 2024 21:18 schreef mazaru het volgende:
Randy en Glenn zingen
Ty naar huis met 15 K .. niemand die hem stoppen kan
Denkt alleen aan zichzelf...
hahahahaha nee...
Ik vind het ook echt jammer dat Ashley er niet meer in zit. Zij was echt de gangmaker in deze BB. Zonder haar was het een dooie boel geweest met allemaal politiek correcte mensen. Ze was de vos in het hoenderhokquote:Op maandag 8 april 2024 21:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mij gaat het niet om zulke dingen. Ik kijk altijd wie mij het meest vermaakt en daar ben ik dan voor, omdat ik dan het meest geniet en daar gaat het mij om. Ashley vermaakte mij het meest, daarna Jimmy en daarna Ronahi en of ze nou in groep 1 of 2 zitten maakt me niet uit
mijn humeur daalt nu tot het nulpunt @Iceage🤣🥶quote:Op maandag 8 april 2024 21:14 schreef Iceage het volgende:
Crosspost uit de Sc (als dat niet mag @:dotteke dan haal maar weg .
Wat betreft BB dit jaar ergerde ik me het meest aan
5 Dilano met of zonder shirt.
Ja helemaal mee eens. Vond het ook wel stoer van haar en baalde echt dat ze weg moest.quote:Op maandag 8 april 2024 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt jammer dat Ashley er niet meer in zit. Zij was echt de gangmaker in deze BB. Zonder haar was het een dooie boel geweest met allemaal politiek correcte mensen. Ze was de vos in het hoenderhok
quote:Op maandag 8 april 2024 21:23 schreef Toweler het volgende:
Offtopic zijn Salar en Chiara samen? Ze plaatsen vaak de zelfde op insta
Niet boeiendquote:Op maandag 8 april 2024 21:23 schreef Toweler het volgende:
Heb ik ook. Ik zou ook niet weten waarom je mensen zou moeten gaan haten om wat ze in een tv show doen en die je toch niet in het echt gaat meemaken in je eigen leven.quote:Op maandag 8 april 2024 21:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mij gaat het niet om zulke dingen. Ik kijk altijd wie mij het meest vermaakt en daar ben ik dan voor, omdat ik dan het meest geniet en daar gaat het mij om. Ashley vermaakte mij het meest, daarna Jimmy en daarna Ronahi en of ze nou in groep 1 of 2 zitten maakt me niet uit
quote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is de eerste lachende foto die ik gezien heb van hem....heeft altijd zo'n zuinig mondje.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Sommige mensen gaan echt heel ver. Die vallen die mensen zelfs nog lastig als het programma is afgelopen. Sommige worden zelfs echt gestalktquote:Op maandag 8 april 2024 21:25 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik zou ook niet weten waarom je mensen zou moeten gaan haten om wat ze in een tv show doen en die je toch niet in het echt gaat meemaken in je eigen leven.
Ze kunnen bovendien allemaal prima voor zichzelf opkomen en beslissen wat ze doen. Gewoon genieten van het amusement.
Kun je beter wat gaan doen aan om mensen die echt ellende veroorzaken in de wereld.
oh mijn kottquote:Op maandag 8 april 2024 21:23 schreef Toweler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |