4x maarquote:Op maandag 8 april 2024 18:52 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zegt dat alleen Alice nog over is die live naar binnen ging. Dat die er nog is komt echt omdat ze niet genomineerd werd. Anders was ze allang vertrokken
En aldie weken dan dat HIJ Alleen heeft staan kokenquote:Op maandag 8 april 2024 18:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
Jimmy is zoals ik.. hulp aanbieden als het werk al gedaan is.
Heeft ze het toch goed gedaanquote:Op maandag 8 april 2024 18:52 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zegt dat alleen Alice nog over is die live naar binnen ging. Dat die er nog is komt echt omdat ze niet genomineerd werd. Anders was ze allang vertrokken
Die "er" erbij is wel belangrijk.quote:Op maandag 8 april 2024 18:26 schreef Paul het volgende:
[..]
eehhh... misschien komt het hard aan om te zeggen... maar ashley is er niet meer
De laatste weken is ze niet genomineerd toch?quote:
Klopt, week 9 met de exit van Dilano was de laatste keer.quote:Op maandag 8 april 2024 19:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste weken is ze niet genomineerd toch?
Met al die zwakke tegenkandidaten was het ook niet zo moeilijk om er niet uit gegooid te worden.quote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, week 9 met de exit van Dilano was de laatste keer.
Hopelijk !quote:Op maandag 8 april 2024 19:10 schreef chufi het volgende:
Maar als het niet lukt gaat dat bedrag er af ?
Ze heeft niet echt sterke banken gehad, zat altijd wel iemand op die eerder weg zou gaanquote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, week 9 met de exit van Dilano was de laatste keer.
Ja, dat noemt ze sportkleding. Ik noem dat mijn onderbroekquote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
Alice gaat haar sneetjesbroek aantrekken waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |