Zat?quote:Op maandag 8 april 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de haat vooral onder de fans zat
Ik weet het, maar mij gaat het niet om zulke dingen. Ik kijk altijd wie mij het meest vermaakt en daar ben ik dan voor, omdat ik dan het meest geniet en daar gaat het mij om. Ashley vermaakte mij het meest, daarna Jimmy en daarna Ronahi en of ze nou in groep 1 of 2 zitten maakt me niet uitquote:Op maandag 8 april 2024 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft ook een paar rare moves gemaakt met dat heen en weer gaan in de groepen. Hij heeft ook flink wat geroddeld.
Denkt aan zichzelf* was hetquote:Op maandag 8 april 2024 21:18 schreef mazaru het volgende:
Randy en Glenn zingen
Ty naar huis met 15 K .. niemand die hem stoppen kan
Denkt alleen aan zichzelf...
hahahahaha nee...
Ik vind het ook echt jammer dat Ashley er niet meer in zit. Zij was echt de gangmaker in deze BB. Zonder haar was het een dooie boel geweest met allemaal politiek correcte mensen. Ze was de vos in het hoenderhokquote:Op maandag 8 april 2024 21:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mij gaat het niet om zulke dingen. Ik kijk altijd wie mij het meest vermaakt en daar ben ik dan voor, omdat ik dan het meest geniet en daar gaat het mij om. Ashley vermaakte mij het meest, daarna Jimmy en daarna Ronahi en of ze nou in groep 1 of 2 zitten maakt me niet uit
mijn humeur daalt nu tot het nulpunt @Iceage🤣🥶quote:Op maandag 8 april 2024 21:14 schreef Iceage het volgende:
Crosspost uit de Sc (als dat niet mag @:dotteke dan haal maar weg .
Wat betreft BB dit jaar ergerde ik me het meest aan
5 Dilano met of zonder shirt.
Ja helemaal mee eens. Vond het ook wel stoer van haar en baalde echt dat ze weg moest.quote:Op maandag 8 april 2024 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt jammer dat Ashley er niet meer in zit. Zij was echt de gangmaker in deze BB. Zonder haar was het een dooie boel geweest met allemaal politiek correcte mensen. Ze was de vos in het hoenderhok
quote:Op maandag 8 april 2024 21:23 schreef Toweler het volgende:
Offtopic zijn Salar en Chiara samen? Ze plaatsen vaak de zelfde op insta
Niet boeiendquote:Op maandag 8 april 2024 21:23 schreef Toweler het volgende:
Heb ik ook. Ik zou ook niet weten waarom je mensen zou moeten gaan haten om wat ze in een tv show doen en die je toch niet in het echt gaat meemaken in je eigen leven.quote:Op maandag 8 april 2024 21:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mij gaat het niet om zulke dingen. Ik kijk altijd wie mij het meest vermaakt en daar ben ik dan voor, omdat ik dan het meest geniet en daar gaat het mij om. Ashley vermaakte mij het meest, daarna Jimmy en daarna Ronahi en of ze nou in groep 1 of 2 zitten maakt me niet uit
quote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is de eerste lachende foto die ik gezien heb van hem....heeft altijd zo'n zuinig mondje.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Sommige mensen gaan echt heel ver. Die vallen die mensen zelfs nog lastig als het programma is afgelopen. Sommige worden zelfs echt gestalktquote:Op maandag 8 april 2024 21:25 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik zou ook niet weten waarom je mensen zou moeten gaan haten om wat ze in een tv show doen en die je toch niet in het echt gaat meemaken in je eigen leven.
Ze kunnen bovendien allemaal prima voor zichzelf opkomen en beslissen wat ze doen. Gewoon genieten van het amusement.
Kun je beter wat gaan doen aan om mensen die echt ellende veroorzaken in de wereld.
oh mijn kottquote:Op maandag 8 april 2024 21:23 schreef Toweler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |