Toch was ik niet helemaal verbaasd dat hij Tom eruit speelde. Maar je weet het idd nooit en het was niet zo dus allemaal achteraf speculaasjesquote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Als' is een lastige, wie had verwacht dat Randy van zowel Tom als Ashley zou winnen.
Misschien was Randy dan wel thuis geweest nu, we weten het niet
Nee ik heb geen connecties, maar is niet zo moeilijk te beredenerenquote:Op maandag 8 april 2024 19:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij weet dat..Heb jij ook connecties bij BB
er is kont voor verleidingenquote:Op maandag 8 april 2024 19:27 schreef bull-sjitt het volgende:
leuke streams
lekker rustig !!
ik mis de gesprekken over ei leidingen
Als je het vriendelijk vraagt vast welquote:
Heb je dat stukje van de tante van Ashley gelezen?quote:Op maandag 8 april 2024 19:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen connecties, maar is niet zo moeilijk te beredeneren
Het heeft geen nut want de situatie was niet zoquote:Op maandag 8 april 2024 19:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen connecties, maar is niet zo moeilijk te beredeneren
Goeie mening!!~quote:Op maandag 8 april 2024 19:28 schreef Snoozey het volgende:
ik vond het reuze dat tom er zaterdag uit moest
quote:Op maandag 8 april 2024 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je dat stukje van de tante van Ashley gelezen?
Balen zegquote:Op maandag 8 april 2024 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, uitgewerkt, helaas geen filmpjes, beide streams vanmorgen vroeg al gecrashed ....![]()
Maar ze is eindelijk weg .....![]()
Ze gaat dan woensdag het tegendeel bewijzenquote:Op maandag 8 april 2024 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hoe verder in het spel hoe moeilijker het wordt om te winnen. De sterkste kandidaten blijven over. Zij hoort daar echt niet tussen.
Gisteravond staat bijna helemaal online ..... vandaag was inderdaad balen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Balen zeg![]()
dus van gisteren avond ook niets meer ? echt zonde maar ach ja kan altijd gebeuren he
https://nl.nieuws-247.be/(...)is-onbeschrijfelijk/quote:
Als As niet was teruggekomen hadden we misschien wel Ronahi, Sonja, Dilano en Bassiri als laatste 4 gehadquote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Als' is een lastige, wie had verwacht dat Randy van zowel Tom als Ashley zou winnen.
Misschien was Randy dan wel thuis geweest nu, we weten het niet
Ja dat laatste zal ongetwijfeld meespelenquote:Op maandag 8 april 2024 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou dat zijn omdat Randy zo geliefd is of omdat Ashley en Tom zo gehaat waren?
Als dat was gebeurd, zou je zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
Als As niet was teruggekomen hadden we misschien wel Ronahi, Sonja, Dilano en Bassiri als laatste 4 gehad
Maar we gaan dat nooit weten
Bassiri had best ver kunnen komen als zijn maatjes hem niet genomineerd haddenquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
Als As niet was teruggekomen hadden we misschien wel Ronahi, Sonja, Dilano en Bassiri als laatste 4 gehad
Maar we gaan dat nooit weten
Ja de zon heeft daar flink geschenen. Hier kwam die pas aan het eind van de middagquote:
Goed en duidelijk artikelquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://nl.nieuws-247.be/(...)is-onbeschrijfelijk/
Vooral hoe ze eindigt vind ik heel erg sterk
Hoiiiiquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiiii
Ik heb dat stukje tekst even gelezen.. goed stukkie![]()
Moest wel lachen vooral omdat een familielid van Aslie het heeft over "wat je schrijft blijft" en ik dacht toen "en wat je schreeuwt niet dan, hèhèhè??"
Tante Nel Omaaikot: "Bedenk dat wat je schrijft blijft! lees het over een maand nog eens terug, en bedenk dan dat dat nooit meer voor mag komen. Ik hoop op een haatvrij seizoen in 2025”, besluit de tante van Ashley. En daar sluiten wij ons bij aan."
Bizar dat ze vergeet dat haar nicht zich uiterst laag en de gemeen / asociaal heeft gedragen door zich op tv te presenteren als een enge schijnheilige pestkop, om het mild te brengen.
Tante Nel zat vast met haar zus in hetzelfde pestgroepje op de bLO vroegert![]()
Het verschil is dat Ashley meedeed aan een spel en de mensen die al die onzin de wereld in hielpen een leeg leven moeten hebben om zulke belachelijke ideeën de wereld in te helpen. Paranoïde waanbeeldenquote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiiii
Ik heb dat stukje tekst even gelezen.. goed stukkie![]()
Moest wel lachen vooral omdat een familielid van Aslie het heeft over "wat je schrijft blijft" en ik dacht toen "en wat je schreeuwt niet dan, hèhèhè??"
Tante Nel Omaaikot: "Bedenk dat wat je schrijft blijft! lees het over een maand nog eens terug, en bedenk dan dat dat nooit meer voor mag komen. Ik hoop op een haatvrij seizoen in 2025”, besluit de tante van Ashley. En daar sluiten wij ons bij aan."
Bizar dat ze vergeet dat haar nicht zich uiterst laag en de gemeen / asociaal heeft gedragen door zich op tv te presenteren als een enge schijnheilige pestkop, om het mild te brengen.
Tante Nel zat vast met haar zus in hetzelfde pestgroepje op de bLO vroegert![]()
Yup, en iedereen vond het heerlijkquote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef chufi het volgende:
Is er al wel gegeten ? ff gemist ja macaroni saus zag ik Alice mee bezig ...
knap om zo netjes te blijven.quote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben geen Ashley fan maar dit slaat nergens op natuurlijk,quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
Verder natuurlijk fijn dat dit portret op een gewone maandag de achteruitgang mocht pakken naar d'r familie, waar ze op zeker verder gaat met manipuleren en stoken. Da's wel rot voor dat gezin
Maar ze eindigde zo leuk met die gouden nepknop, was netjes van haar. Lekker in der kalkoen room. Ik vond het hilarischquote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
Verder natuurlijk fijn dat dit portret op een gewone maandag de achteruitgang mocht pakken naar d'r familie, waar ze op zeker verder gaat met manipuleren en stoken. Da's wel rot voor dat gezin
quote:Op maandag 8 april 2024 19:18 schreef Jockari het volgende:
Jim draagt zijn BH onder zijn borsten.
[ afbeelding ]
Ik gebruikte een smiley linksboven omdat het niet geheel serieus was.quote:Op maandag 8 april 2024 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben geen Ashley fan maar dit slaat nergens op natuurlijk,
Jij ziet spoken jonge,wat een zever.quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
Wij ook, maar is natuurlijk niet echt italiaans.quote:Op maandag 8 april 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
eten ze daar nie salat
vor bijlage??
we hebben bijna elke dag
salat
quote:Op maandag 8 april 2024 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plamuur van Ash nog aan zijn gezicht ?
Zij is dus "De Mol" !quote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef Luna68 het volgende:
Ze brengt niet veel in de pot zo, vanmiddag ook al niet met zingen
Wie niet !quote:Op maandag 8 april 2024 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nog de hottube trauma
wegen zijn tiet
Die is weg, mss van Al, die heeft meerdere lagenquote:Op maandag 8 april 2024 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plamuur van Ash nog aan zijn gezicht ?
Flut-artikel.quote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onzin. Ze was volledig zichzelf in dat spel. Een normaal persoon verloochent z'n waarden en normen niet in een spel op national teevee you know, Mazaro.quote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het verschil is dat Ashley meedeed aan een spel en de mensen die al die onzin de wereld in hielpen een leeg leven moeten hebben om zulke belachelijke ideeën de wereld in te helpen. Paranoïde waanbeelden
Ik ben echt benieuwd wat voor spel het isquote:
Het is goed met jequote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Onzin. Ze was volledig zichzelf in dat spel. Een normaal persoon verloochent z'n waarden en normen niet in een spel op national teevee you know, Mazaro.
En dan vandaag die overduidelijke damage-control -achteraf- in dat sneue filmpje van hur. Daar trapt ome Slaai niet in
. Maar kuddes lampjes wel
Gaat goed daarquote:
Heb je al gestemd?quote:Op maandag 8 april 2024 20:10 schreef Jockari het volgende:
Voor mij wordt het Alice of Randy voor de winst. Liefst Randy. Buikschuivend naar de winst. Prachtig toch.
[ afbeelding ]
Dat had ik gezien, volgens mij heeft Jimmy wel ruimtelijk inzichtquote:Op maandag 8 april 2024 20:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alice en Randy zijn beide al geweest, en hebben het niet gehaald..
Geen van allen daar vrees ik.quote:Op maandag 8 april 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had ik gezien, volgens mij heeft Jimmy wel ruimtelijk inzicht
ja dacht al dat ik gek werd, hoorde hun zeggen dat iedereen geweest was dus vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |