quote:Op maandag 8 april 2024 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar Alice eet echt te veel zout had je ook al gezien hoeveel zout ze in het water had gegooid voor de macaroni om te koken was ook echt veel al
Heb ik gezien en vond het wel meevallen.quote:Op maandag 8 april 2024 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar Alice eet echt te veel zout had je ook al gezien hoeveel zout ze in het water had gegooid voor de macaroni om te koken was ook echt veel al
Ashley is thuis.quote:Op maandag 8 april 2024 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
#TeamAshley
Ashley winnares of niemand als winnaar
Gratis tip: lees even het SV topicquote:Op maandag 8 april 2024 18:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dildo is toch allang weggestemd LOL
Oma Macaroniquote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef Jockari het volgende:
Wie is die vrouw naast king Charles ?
[ afbeelding ]
Kom je weer even de boel op stelten zetten, doe maar nietquote:Op maandag 8 april 2024 18:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dildo is toch allang weggestemd LOL
ik eet niet zoutloos hoor, ik hou ook wel van zout maar ja ...quote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb ik gezien en vond het wel meevallen.
Ja als je zoutloos eet is elke korrel teveel..Maar ze ziten heerlijk te eten
Dank je!!quote:Op maandag 8 april 2024 18:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Glenn 1 met 44%, alice 2, randy 3 en jimmy als laatst.
gelukkig ik ben niet gekquote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]ja ik zag het op tafel weer een paar keer.
Zitten die mensen ook in het huis?quote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef Jockari het volgende:
Wie is die vrouw naast king Charles ?
[ afbeelding ]
Was parmezaanse kaas... 1 x beetje zoutquote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]ja ik zag het op tafel weer een paar keer.
Dan nog laat die mensen gewoon met rust.quote:Op maandag 8 april 2024 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
de foto's hangen boven het bed van Alice, dus zijn op de streams
En wat denk je dat er in Parmezaanse kaas zit?quote:Op maandag 8 april 2024 18:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Was parmezaanse kaas... 1 x beetje zout
quote:Op maandag 8 april 2024 18:18 schreef -river- het volgende:
Zo weer een nieuwe Alice afzeik topic... gezellig zeg.
Het is denk ik de oma van het macaroni recept wat Alice vandaag heeft klaargemaakt.quote:Op maandag 8 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan nog laat die mensen gewoon met rust.
Het word steeds triester hier....quote:Op maandag 8 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
eehhh... misschien komt het hard aan om te zeggen... maar ashley is er niet meerquote:Op maandag 8 april 2024 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
#TeamAshley
Ashley winnares of niemand als winnaar
quote:Op maandag 8 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Doriana was jarig en kreeg ook zo'n bord maar dat moest ze aan het eind van de dag weer inleveren. Ik vond het toen ook al raar dat Alice het wel mocht houden.quote:Op maandag 8 april 2024 18:15 schreef Luna68 het volgende:
Krijg de indruk dat Alice het lievelingetje van BB is en niet Ash. Dit is al de tweede x dat zij haar lievelingseten krijgt en dat bord van haar verjaardag dat net in beeld is gebracht, terwijl Bas en Glenn gewoon taart kregen.
Ze kreeg gisteren de snoozer award waarin ze zelf toegaf ook buiten geslapen te hebben en BB aangaf dat dat gezien was, maar geen 500 uit de pot
Van mij mag Jimmy weg.quote:Op maandag 8 april 2024 18:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Glenn 1 met 44%, alice 2, randy 3 en jimmy als laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |