Schandalig hoe ze die Randy voortrekkenquote:Op zondag 7 april 2024 21:32 schreef engine het volgende:
Ze maken de laatste avond van Ashley wel heel speciaal
quote:Op zondag 7 april 2024 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schandalig hoe ze die Randy voortrekken
Undercoverkeverquote:
Wie is de eerste die er op trapt ?quote:Op zondag 7 april 2024 21:35 schreef mazaru het volgende:
Ashley: Hij is niet helemaal lekker. Hij blijft maar terugkomen.
Randy: Hij heeft griep!![]()
[ afbeelding ]
En het mooie is dat het Ashley niet uit maakt.quote:Op zondag 7 april 2024 21:32 schreef engine het volgende:
Ze maken de laatste avond van Ashley wel heel speciaal
Nummer 1000 van vandaag!quote:
Alice probeert nog: ‘ Niet aan denken meis’ maar 2 minuten begint ze weer.quote:Op zondag 7 april 2024 21:38 schreef chufi het volgende:
Echt Ash ... en maar weer herhalen dat ze er niet over uit kan dat er morgen 1 van hun moet gaan ... elke 4 minuten weer
Denk t ookquote:Op zondag 7 april 2024 21:41 schreef Clasientjuh het volgende:
Afscheid voor Ashley dit. Randy gaat opnieuw door.
Maakt mij niet uit wie er gaat, maar dat Randy er nog is, is eigenlijk wel heel erg raarquote:Op zondag 7 april 2024 21:41 schreef Clasientjuh het volgende:
Afscheid voor Ashley dit. Randy gaat opnieuw door.
Best wel. Dat had niemand verwacht. Maar het is best een lieve man. Hij zit mij in ieder geval niet in de wegquote:Op zondag 7 april 2024 21:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie er gaat, maar dat Randy er nog is, is eigenlijk wel heel erg raar
Niemand begrijpt het. Ook niet waarom Tom weg moest, maar die wandelende tak van een Randy mag het winnen nu.quote:Op zondag 7 april 2024 21:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie er gaat, maar dat Randy er nog is, is eigenlijk wel heel erg raar
Inderdaad ze maken er leuke laatste dagen van met elkaarquote:Op zondag 7 april 2024 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Awards waren leuk om naar te kijken en een lekker sfeertje daar. OOk Alice en Ashley gaan goed met elkaar om.![]()
De sfeer is de hele dag al goed daarquote:Op zondag 7 april 2024 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Awards waren leuk om naar te kijken en een lekker sfeertje daar. OOk Alice en Ashley gaan goed met elkaar om.![]()
Zo hebben we denk ik wel allemaal wel eentje dat je denkt daar heb ik helemaal niks mee en dat is voor mij Jimmy zoals die veel awards heeft gekregen waarvan ik denk echt he hoedan.....quote:Op zondag 7 april 2024 21:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja die was erg gevatquote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef engine het volgende:
"Morgen is dit beeld voor goed gedaan"
Randy: "ja...voor jou"
Ik denk zelfs dat Jimmy het gaat winnen, past helemaal in het plaatje van tegenwoordigquote:Op zondag 7 april 2024 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo hebben we denk ik wel allemaal wel eentje dat je denkt daar heb ik helemaal niks mee en dat is voor mij Jimmy zoals die veel awards heeft gekregen waarvan ik denk echt he hoedan.....
Van mij mag hetquote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Jimmy het gaat winnen, past helemaal in het plaatje van tegenwoordig
Randy kan heel rap reageren.....maar dan moet hij zich lekker voelen bij de bewoners....nu heeft hij natuurlijk wat op en wordt hij wat losser.quote:
Wat is het plaatje van tegenwoordig???? Hou niet zo van zijn humor kan er niet dubbel om liggen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Jimmy het gaat winnen, past helemaal in het plaatje van tegenwoordig
Kan ik ook mee leven. Met iedereen die daar nog is, behalve als Alice zou winnen. Die verdient het totaal niet vind ik.quote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Muziek is door de bewoners gekozen toch?quote:Op zondag 7 april 2024 21:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb het wel weer gehoord met die ellende muziek
lang opblijven lijkt me ook wel leukquote:Op zondag 7 april 2024 21:50 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel leuk eigenlijk
Nouja niet de muziek zelf.
geen idee... maar als dat zo is krijgen we zo Ash dr verzoeknummerquote:Op zondag 7 april 2024 21:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Muziek is door de bewoners gekozen toch?
Gisteren waren ze ook best nog lang op voor hen doenquote:
Ik vond het heel naar dat ze de spin doodtrapte.quote:Op zondag 7 april 2024 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe Alice tegen die kever stond te praten en zei moeten we hem niet uit zijn lijden helpen. Ashley gelijk nee doe maar niet. Alice beetje aangeschoten
Eens, voor een heel jong meisje daar heeft ze goed stand gehouden en mag hem van mij winnen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan ik ook mee leven. Met iedereen die daar nog is, behalve als Alice zou winnen. Die verdient het totaal niet vind ik.
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 7 april 2024 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren waren ze ook best nog lang op voor hen doen
quote:
Heeft ze die doodgetrapt??? Nou vind ik het helemaal een bitch!quote:Op zondag 7 april 2024 21:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vond het heel naar dat ze de spin doodtrapte.
Net tijdens de awards. Spinnetje op tafel en bam trapte ze hem dood.quote:Op zondag 7 april 2024 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze die doodgetrapt??? Nou vind ik het helemaal een bitch!
Ze zei iedereen behalve Alice ;p maar ben het met je eens.quote:Op zondag 7 april 2024 21:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, voor een heel jong meisje daar heeft ze goed stand gehouden en mag hem van mij winnen.
Jullie maken een grapje toch??quote:Op zondag 7 april 2024 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze die doodgetrapt??? Nou vind ik het helemaal een bitch!
Nou ik heb dan ook heel wat leven doodgetrapt vanmiddag nog op mieren gestaan en gister op een slak.quote:Op zondag 7 april 2024 21:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vond het heel naar dat ze de spin doodtrapte.
Dit is ook niet mijn muziek maar voor mij heeft dat weinig met leeftijd te makenquote:Op zondag 7 april 2024 21:55 schreef Jockari het volgende:
Ellendige muziek, maar zal aan mijn leeftijd liggen waarschijnlijk.
Gatverdamme! Dat zegt echt wel wat over haar ook.quote:Op zondag 7 april 2024 21:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Net tijdens de awards. Spinnetje op tafel en bam trapte ze hem dood.
Durf het niet te vragen…quote:Op zondag 7 april 2024 21:55 schreef Jockari het volgende:
Ellendige muziek, maar zal aan mijn leeftijd liggen waarschijnlijk.
Neeeeeeeee niet doen joh! Spinnen zijn echt hele nuttige dieren en ze doen je niets. Bovendien vangen ze muggen voor jequote:Op zondag 7 april 2024 21:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jullie maken een grapje toch??
ik maak spinnen ook …
Meen je dit nee toch. Heb je nog nooit een spin doodgetrapt of bv een mug een klap met een electrische mepper gegeven. Geloof ik nietquote:Op zondag 7 april 2024 21:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Net tijdens de awards. Spinnetje op tafel en bam trapte ze hem dood.
Ja maar… ik vind ze engquote:Op zondag 7 april 2024 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeeee niet doen joh! Spinnen zijn echt hele nuttige dieren en ze doen je niets. Bovendien vangen ze muggen voor je
Ik ben heel bang voor spinnen maar maak ze niet dood. Geen enkel dier hoeft voor mij dood overigens (ben vegetariër).quote:Op zondag 7 april 2024 21:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jullie maken een grapje toch??
ik maak spinnen ook …
Glaasje erover, papiertje eronder en buiten zettenquote:Op zondag 7 april 2024 21:58 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja maar… ik vind ze eng
Vooral die grote
Whaaaaa....heb het verkeerd begrepen dacht dat niemand het waard was om te winnen behalve Alice....quote:Op zondag 7 april 2024 21:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zei iedereen behalve Alice ;p maar ben het met je eens.
Nou veel plezier met spinnen in je huis. Buiten maak ik ze niet dood, en binnen heb ik ze niet gelukkig want overal horen in de ramen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeeee niet doen joh! Spinnen zijn echt hele nuttige dieren en ze doen je niets. Bovendien vangen ze muggen voor je
quote:Op zondag 7 april 2024 22:01 schreef Willewa het volgende:
Vertaling: ‘Glenn, er is niemand die zo goed deed wat ik wilde als jij’.
Ik ben ook echt bang voor spinnen en ik gruwel als ik ze vang, maar ik maak ze nooit dood. Zelfs vliegen vang ik en zet ik buiten. Het enige insect dat ik doodmaak zijn muggen. Maar die vallen mij ook aan.quote:Op zondag 7 april 2024 21:59 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik ben heel bang voor spinnen maar maak ze niet dood. Geen enkel dier hoeft voor mij dood overigens (ben vegetariër).
Nee. Nog nooit.quote:Op zondag 7 april 2024 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Meen je dit nee toch. Heb je nog nooit een spin doodgetrapt of bv een mug een klap met een electrische mepper gegeven. Geloof ik niet
Lievvvvv, maar ben al blij dat ik de kleine en normale laat leven. De grote.. is een ander verhaalquote:Op zondag 7 april 2024 21:59 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik ben heel bang voor spinnen maar maak ze niet dood. Geen enkel dier hoeft voor mij dood overigens (ben vegetariër).
Dan heb je toch niet goed opgeletquote:Op zondag 7 april 2024 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whaaaaa....heb het verkeerd begrepen dacht dat niemand het waard was om te winnen behalve Alice....![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 22:01 schreef Willewa het volgende:
Vertaling: ‘Glenn, er is niemand die zo goed deed wat ik wilde als jij’.
Ja, die bleef in haar cyclus met dat fijne gevoel.......quote:Op zondag 7 april 2024 22:00 schreef Jockari het volgende:
Ash heeft een fijn gevoel gehad bij Glenn zegt ze.
Als ik ze buiten zet dan zitten ze niet meer binnen in mijn huis he?quote:Op zondag 7 april 2024 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou veel plezier met spinnen in je huis. Buiten maak ik ze niet dood, en binnen heb ik ze niet gelukkig want overal horen in de ramen.
Het is wel zo, lol. Ja-knikkers zijn de beste vrienden voor zo’n persoon. En als iemand niet hun zin geeft wordt het drama. En gestook etc. Hebben we ook superduidelijk gezien deze 12 weken.quote:
moordenaar ;-)quote:Op zondag 7 april 2024 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook echt bang voor spinnen en ik gruwel als ik ze vang, maar ik maak ze nooit dood. Zelfs vliegen vang ik en zet ik buiten. Het enige insect dat ik doodmaak zijn muggen. Maar die vallen mij ook aan.
Dat zou ook heel verdiend zijn. Maar de haat zit heel diep bij sommige mensen. Er wordt tientallen keren gestemd met verschillende e-mail adressen om haar maar weg te krijgen.quote:
Ik heb een keer een miertje van mijn schouder willen tikken, plet ik per ongeluk zijn achterkant. Bleef nog aan mijn vinger plakken, ook. Bah🤣quote:Op zondag 7 april 2024 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook echt bang voor spinnen en ik gruwel als ik ze vang, maar ik maak ze nooit dood. Zelfs vliegen vang ik en zet ik buiten. Het enige insect dat ik doodmaak zijn muggen. Maar die vallen mij ook aan.
Dat denk jij gezien te hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 22:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is wel zo, lol. Ja-knikkers zijn de beste vrienden voor zo’n persoon. En als iemand niet hun zin geeft wordt het drama. En gestook etc. Hebben we ook superduidelijk gezien deze 12 weken.
Bij de grote, als ik alleen ben, bel ik iemand om te vangenquote:Op zondag 7 april 2024 22:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lievvvvv, maar ben al blij dat ik de kleine en normale laat leven. De grote.. is een ander verhaal
Glenn is mijn favoriete bewoner. Al vanaf het begin.quote:Op zondag 7 april 2024 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan ging ik er al vanuit dat de twee genomineerde al niet meer meededen
Dat geldt ook voor mensen die voor Ashley zijn lees ik. Maar zoals met de meeste competities op TV wint de meest uitgesproken deelnemer zelden tot nooit want aan het eind zijn er meer tegenstanders dan medestandersquote:Op zondag 7 april 2024 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ook heel verdiend zijn. Maar de haat zit heel diep bij sommige mensen. Er wordt tientallen keren gestemd met verschillende e-mail adressen om haar maar weg te krijgen.
quote:Op zondag 7 april 2024 22:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Bij de grote, als ik alleen ben, bel ik iemand om te vangenBij een heeeeele grote kreeg ik een hyperventilatie aanval maar toen was er gelukkig iemand bij me die hem ving (hij zei nog, oh, even een groter potje pakken aarch)
Oh, dan ben je nog in een opperbeste stemming.....quote:Op zondag 7 april 2024 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn is mijn favoriete bewoner. Al vanaf het begin.
Kom op ey, heb je dan echt een slaapmasker opgehad al die tijd?quote:Op zondag 7 april 2024 22:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat denk jij gezien te hebben
Ik heb het anders gezien..
Dit is de grootste die ik ooit heb gevangen. Ik heb wel een kwartier op en neer gesprongen voordat ik in staat was om hem buiten te zettenquote:Op zondag 7 april 2024 22:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Bij de grote, als ik alleen ben, bel ik iemand om te vangenBij een heeeeele grote kreeg ik een hyperventilatie aanval maar toen was er gelukkig iemand bij me die hem ving (hij zei nog, oh, even een groter potje pakken aarch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op zondag 7 april 2024 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is de grootste die ik ooit heb gevangen. Ik heb wel een kwartier op en neer gesprongen voordat ik in staat was om hem buiten te zettenWTF !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dit is de grootste die ik ooit heb gevangen. Ik heb wel een kwartier op en neer gesprongen voordat ik in staat was om hem buiten te zettenKnap dat je dat durfde!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zat in mijn keuken. Ik zag hem vanuit mijn ooghoeken lopen en dacht dat het een muis wasquote:
[..]
Dit is de grootste die ik ooit heb gevangen. Ik heb wel een kwartier op en neer gesprongen voordat ik in staat was om hem buiten te zetten😳 en ik kijk ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke grote zitten hier ook, maar die pak ik echt niet![]()
Klopt helemaal, let maar op!quote:Op zondag 7 april 2024 22:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoor, ze blijft
[ link | afbeelding ]
Hahaha ik had hem expres in een spoiler gezetquote:Op zondag 7 april 2024 22:12 schreef Luna68 het volgende:
[..]
😳 en ik kijk ook nog
Zulke grote zitten hier ook, maar die pak ik echt niet
quote:Op zondag 7 april 2024 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kom op ey, heb je dan echt een slaapmasker opgehad al die tijd?![]()
Iedereen die wat weerstand bood kreeg of in het gezicht en nog veel vaker achter de rug de volle laag
Weetje, ik ben het zat om als een of andere achterlijke neergezet te worden door jouquote:Op zondag 7 april 2024 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kom op ey, heb je dan echt een slaapmasker opgehad al die tijd?![]()
Iedereen die wat weerstand bood kreeg of in het gezicht en nog veel vaker achter de rug de volle laag
Jaaaquote:
Dat heb ik gezienquote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Joost stond ook in het Big Brother krantje
Hebben ze dat nummer al een keer gehoord?quote:
Volgens mij niet , jammer welquote:Op zondag 7 april 2024 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben ze dat nummer al een keer gehoord?
Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op zondag 7 april 2024 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben ze dat nummer al een keer gehoord?
Dan moeten ze het helemaal horen. Ik wil de reacties zienquote:
Ja ik vind het een leuk nummerquote:Op zondag 7 april 2024 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten ze het helemaal horen. Ik wil de reacties zien
Ik moest er wel aan wennen, maar nu zing ik het mee als ik het hoorquote:
Ik ook gelukkig niet. Ik ken echte muziek.quote:Op zondag 7 april 2024 22:17 schreef Jockari het volgende:
Ik voel me oud met deze nummers. Ken er eigenlijk nix van.
laatste refill weer hetzelfde recept PLS @FEBOquote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef jooba het volgende:
Ik denk dat Ashley een beetje tipsy is. Komaan BB nog wat meer drank aub.
Ik ben 80"s muziek liefhebber, en nog eens zware Doe Maar-fan. RIP Hennie Vrientenquote:Op zondag 7 april 2024 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig niet. Ik ken echte muziek.
Ik ken er ook weinig van, hou van de jaren 70,80 en sommige 90quote:Op zondag 7 april 2024 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig niet. Ik ken echte muziek.
Ook ik geef gewoon mijn mening. Ik reageer omdat je op mij reageert. Ik praat over het algemeen zeer algemeen en niet op de man, maar als mensen gaan reageren op mijn reacties, dan reageer ik terug.quote:Op zondag 7 april 2024 22:13 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Weetje, ik ben het zat om als een of andere achterlijke neergezet te worden door jou
ik geef mijn mening, hoe ik erover denk en hoe ik de streams ervaren heb.
Ze hebben daar allemaal achter elkaars rug over elkaar geluld, de een wat opvallender dan de ander.
en er zijn ook zat dingen gewoon in elkaars gezicht besproken.
Ik 60/70 jarenquote:Op zondag 7 april 2024 22:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ken er ook weinig van, hou van de jaren 70,80 en sommige 90
Eigenlijk alle drie...quote:Op zondag 7 april 2024 22:22 schreef Luna68 het volgende:
En de award voor ‘Valse noot’ gaat naar:
- Alice
-Jimmy
-Karen
Ash ging toch echt voor het geldquote:Op zondag 7 april 2024 22:22 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik denk dat Ashley de enige is die niet meedoet om het geld, maar echt om het spel en om dit mee te maken, liefst tot het eind.
Als het geld haar wel boeide had ze denk ik niet 20.000¤ uit de pot laten gaan om er een week langer in te zitten. Denk dat voor haar show maken en het spel spelen inderdaad het belangrijkste is. Zoals ze zelf zegt na een paar glazen wijn (dan komt de waarheid boven). Nog een keer lekker de puber uithangen.
Ze zijn en waren wat mij betreft allemaal op hun eigen manier wel grappig om naar te kijken met hun gedoetjes.
Gebeurd niet. Ze moeten het zelf doorgeven welke muziek ze op de feestjes willen horen, voor ze het huis ingaan. Daarbij moeten ze voor nieuwe muziek heel veel rechten betalen, en heeft de Ebu ook nog wel wat regeltjes, denk ikquote:
Zoveel geld is het niet. Denk dat ze met haar werk meer verdient.quote:
Lekker schijnheilig. Karen zal haar die stinkstreek echt niet vergeven al is ze ervan overtuigd van wel.quote:
Daar is ze al lang over heen begrijp ik. Het is maar een spel.quote:Op zondag 7 april 2024 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lekker schijnheilig. Karen zal haar die stinkstreek echt niet vergeven al is ze ervan overtuigd van wel.
Dat denk ik ook. Er kan maar eentje de eind pot winnen. Voor de rest blijft de belevenis over.quote:Op zondag 7 april 2024 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is ze al lang over heen begrijp ik. Het is maar een spel.
Dat is dus zijn probleem hem hoor of zie je al 13 weken niet. En zo iemand gaat slapend naar de Finale.quote:Op zondag 7 april 2024 22:13 schreef zodeju het volgende:
Jemig, het enige wat ik hoor is kan niet geloven dat eentje morgen moet gaan.....Randy hoor je niet....
Dat was het punt niet, haar motivatie was het geldquote:Op zondag 7 april 2024 22:28 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Zoveel geld is het niet. Denk dat ze met haar werk meer verdient.
Hoeveel blijft er over naar aftrek van belasting?
Als je het omrekent naar uurloon is het niet veel. Ze zijn zo'n 2000 uur bezig geweest daar. Dan kom je rond de 15 euro per uur uit netto als de pot na aftrek belasting zo'n 30.000 euro is.
Maar ach misschien heb jij gelijk en ik niet, kan natuurlijk ook.
Met dit bedrag zo’n 35K over (denk toch dat er nog wel íets bij komt?) en slapen zou ik niet meetellen dus 16 uur per dag werk. Plus ¤65 dagvergoeding netto x 93 dagen = ruim 6K netto. Maakt ¤41.000 netto.quote:Op zondag 7 april 2024 22:28 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Zoveel geld is het niet. Denk dat ze met haar werk meer verdient.
Hoeveel blijft er over naar aftrek van belasting?
Als je het omrekent naar uurloon is het niet veel. Ze zijn zo'n 2000 uur bezig geweest daar. Dan kom je rond de 15 euro per uur uit netto als de pot na aftrek belasting zo'n 30.000 euro is.
Maar ach misschien heb jij gelijk en ik niet, kan natuurlijk ook.
Hij schijnt heel grappig te zijn en hij is geliefd bij alle bewoners alleen is dit niet zo in de uitzendingen naar buiten gekomen.quote:Op zondag 7 april 2024 22:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat is dus zijn probleem hem hoor of zie je al 13 weken niet. En zo iemand gaat slapend naar de Finale.
Heeft zij dat zelf verteld?quote:Op zondag 7 april 2024 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is ze al lang over heen begrijp ik. Het is maar een spel.
Karin heeft zeer zeker haar vergeven en daarbij valt er niets te vergeven. Het is een spel en die moet gespeeld worden. Ze heeft zelfs op Ash gestemd voor te blijven. In Nederland en in Belgie.quote:Op zondag 7 april 2024 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lekker schijnheilig. Karen zal haar die stinkstreek echt niet vergeven al is ze ervan overtuigd van wel.
Hij is ook grappigquote:Op zondag 7 april 2024 22:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij schijnt heel grappig te zijn en hij is geliefd bij alle bewoners alleen is dit niet zo in de uitzendingen naar buiten gekomen.
Oh dat wist ik niet. Dat maakt het natuurlijk ook leuker voor de niet winnaars. Bedankt voor de info.quote:Op zondag 7 april 2024 22:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Met dit bedrag zo’n 35K over (denk toch dat er nog wel íets bij komt?) en slapen zou ik niet meetellen dus 16 uur per dag werk. Plus ¤65 dagvergoeding netto x 93 dagen = ruim 6K netto. Maakt ¤41.000 netto.
41.000/(93 dagen x16 uur=)1488 uur= ¤27,55 netto per uur.
Alleen voor de winnaar dan ;p
De verliezend finalist bijvoorbeeld komt uit op 93x ¤65 dagvergoeding = ¤6045 netto. ¤2000 per maand niet heel verkeerd maar voor 16 uur per dag = uurloon van ¤4. Plus een hele leuke ervaring natuurlijk.
Het was wel nog steeds een streek waardoor Karen opeens op de bank terecht kwam waar ze in de eerste instantie niet eens zat. Dat was dus het gevolg van de egoīstische actie van haar zogenaamde vriendin.quote:Op zondag 7 april 2024 22:32 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Er kan maar eentje de eind pot winnen. Voor de rest blijft de belevenis over.
Uiteindelijk is het een spelquote:Op zondag 7 april 2024 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het was wel nog steeds een streek waardoor Karen opeens op de bank terecht kwam waar ze in de eerste instantie niet eens zat. Dat was dus het gevolg van de egoīstische actie van haar zogenaamde vriendin.
Ashley had niet op haar gestemd hoor. En zelfs al had Ashley ernaast gezeten dan was ze nog naar huis gegaan.quote:Op zondag 7 april 2024 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het was wel nog steeds een streek waardoor Karen opeens op de bank terecht kwam waar ze in de eerste instantie niet eens zat. Dat was dus het gevolg van de egoīstische actie van haar zogenaamde vriendin.
Het is altijd een beetje een geheim, maar er is elk seizoen iemand die zich verspreekt hierover ;pquote:Op zondag 7 april 2024 22:40 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dat maakt het natuurlijk ook leuker voor de niet winnaars. Bedankt voor de info.
Ach Ashley zelf heeft heel vaak op de bank gezeten, en daardoor Karen en anderen niet. Op de bank komen hoort erbij. dat is het spel. Uiteindelijk hebben de kijkers haar naar huis gestuurd.quote:Op zondag 7 april 2024 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee het was anders, door de druk op de knop van Ashley moest er opnieuw genomineerd worden en kwam Karen opeens toch op de bank wat eerst niet het geval was.quote:Op zondag 7 april 2024 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley had niet op haar gestemd hoor. En zelfs al had Ashley ernaast gezeten dan was ze nog naar huis gegaan.
Ze zaten toch samen op de bank? Karen zei ook dat ze er vrede mee had om samen met haar op de bank te zitten en daarom was ze boos. Omdat ze er nou niet samen op zaten.quote:Op zondag 7 april 2024 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee het was anders, door de druk op de knop van Ashley moest er opnieuw genomineerd worden en kwam Karen opeens toch op de bank wat eerst niet het geval was.
Klopt niet! Ash, Karen en nog twee anderen zaten op de bank. Ash heeft een vrijstelling gekocht en toen bleven er drie op de bank overquote:Op zondag 7 april 2024 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee het was anders, door de druk op de knop van Ashley moest er opnieuw genomineerd worden en kwam Karen opeens toch op de bank wat eerst niet het geval was.
Juist! Zo is het. Ze was kwaad omdat Ashley nou niet samen met haar genomineerd was.quote:Op zondag 7 april 2024 22:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt niet! Ash, Karen en nog twee anderen zaten op de bank. Ash heeft een vrijstelling gekocht en toen bleven er drie op de bank over
Randy, Jimmy, Ashley en Karen zaten al op de bank. Ashley had alleen haarzelf eraf gekocht.quote:Op zondag 7 april 2024 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alweer / weeral deze pyama van Ashley? (mijn Vlaams is met sprongen vooruit gegaan door BB)quote:Op zondag 7 april 2024 22:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze trekken even iets makkelijks aan
quote:Op zondag 7 april 2024 22:49 schreef kater1 het volgende:
A
[..]
Alweer / weeral deze pyama van Ashley? (mijn Vlaams is met sprongen vooruit gegaan door BB)
Weeral!quote:Op zondag 7 april 2024 22:49 schreef kater1 het volgende:
A
[..]
Alweer / weeral deze pyama van Ashley? (mijn Vlaams is met sprongen vooruit gegaan door BB)
Grappig hoe die twee ineens zoveel lol hebben samen.quote:Op zondag 7 april 2024 22:51 schreef Luna68 het volgende:
Randy en Ashley spreken af dat ze na BB een goed wijntje gaan drinken
Al een tijdje hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Grappig hoe die twee ineens zoveel lol hebben samen.
ik hoop hetquote:Op zondag 7 april 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
En het kan zo maar mn laatste avond zijn ... het houdt niet op ...
Is niet ineens hoor, die twee hebben wel vaker leuke gesprekken en lolletjesquote:Op zondag 7 april 2024 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Grappig hoe die twee ineens zoveel lol hebben samen.
Matennaaier noemt men dit gewoonlijk...quote:Op zondag 7 april 2024 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Randy, Jimmy, Ashley en Karen zaten al op de bank. Ashley had alleen haarzelf eraf gekocht.
Karen zat al op de bank.quote:Op zondag 7 april 2024 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oh is mij de eerste tien weken niet zo opgevallen danquote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is niet ineens hoor, die twee hebben wel vaker leuke gesprekken en lolletjes
quote:Op zondag 7 april 2024 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Matennaaier noemt men dit gewoonlijk...
Slaat ook helemaal nergens op dat Ashley de schuld krijgt dat Karen het huis uit is. Maar ja..... ge weet het he?quote:Op zondag 7 april 2024 22:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Karen zat al op de bank.
ze zaten eerst met 4 op de bank en nadat Ash een ticket had gekocht zaten ze nog met 3 op de bank.
Ash had niet Karen op de bank gezet, want Ash mocht die ronde helemaal niet nomineren omdat ze al genomineerd was.
Ws omdat het iets van de weken is dat Do en Ro weg waren. Zo’n beetje rond de tijd dat Bart en Randy zijn zus samen moesten strijdenquote:Op zondag 7 april 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Oh is mij de eerste tien weken niet zo opgevallen dan
Of gewoon het spel spelenquote:Op zondag 7 april 2024 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het ook een enorme schijtactie natuurlijk, om meerdere redenen. Naast dat het uitgerekend weer zij was. Dat speelde bij de rest denk ik ook mee.quote:Op zondag 7 april 2024 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
ach die lees ik al niet meer. Ik scroll me rot hier tegenwoordigquote:Op zondag 7 april 2024 23:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vond het ook een enorme schijtactie natuurlijk, om meerdere redenen. Naast dat het uitgerekend weer zij was. Dat speelde bij de rest denk ik ook mee.
Maar ik reageerde even omdat degene waarop ik reageerde de situatie anders beschreef dan ie gegaan was. Kan gebeuren, maakt niet uit, maar klopte niet
Nee, daar was ze toen te oud voor,,,,voor die galbakkies.....quote:Op zondag 7 april 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal het spel formaat dat er steeds iemand naar huis moet. En wie dat is beslist de kijker.quote:
na zaterdag 'uit het oog uit het hart' en door naar ESC24 papapapapapaquote:Op zondag 7 april 2024 23:09 schreef Puzzie het volgende:
Het programma is bijna afgelopen mensen , beetje lief zijn voor elkaar , de (oud) bewoners blijven hopelijk niet zo hangen in de drama
Welnee joh, die zitten na afloop gewoon gezellig te lachen met zijn allen om al die heisa en al die boze en beledigde 'fans' met een drankje op een terrasje.quote:Op zondag 7 april 2024 23:09 schreef Puzzie het volgende:
Het programma is bijna afgelopen mensen , beetje lief zijn voor elkaar , de (oud) bewoners blijven hopelijk niet zo hangen in de drama
Gek genoeg gaat ze er duidelijker van pratenquote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef zodeju het volgende:
OMG......haar stem is zelfs dronken......dacht dat er een vreemde binnen was.....
Ty heeft al contact met allemaal,quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee joh, die zitten na afloop gewoon gezellig te lachen met zijn allen om al die heisa en al die boze en beledigde 'fans' met een drankje op een terrasje.
Precies datquote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee joh, die zitten na afloop gewoon gezellig te lachen met zijn allen om al die heisa en al die boze en beledigde 'fans' met een drankje op een terrasje.
Dat zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef Giggio het volgende:
en alle as-fans en as-haters geven elkaar een knuffel en ook door met wat er komen gaat
Lage stem heeft ze nu..Dronkelapquote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef zodeju het volgende:
OMG......haar stem is zelfs dronken......dacht dat er een vreemde binnen was.....
Ben geen fan en heb geen favoriet dit jaarquote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef Giggio het volgende:
en alle as-fans en as-haters hier geven elkaar een knuffel en ook door met wat er komen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |