Slaat ook helemaal nergens op dat Ashley de schuld krijgt dat Karen het huis uit is. Maar ja..... ge weet het he?quote:Op zondag 7 april 2024 22:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Karen zat al op de bank.
ze zaten eerst met 4 op de bank en nadat Ash een ticket had gekocht zaten ze nog met 3 op de bank.
Ash had niet Karen op de bank gezet, want Ash mocht die ronde helemaal niet nomineren omdat ze al genomineerd was.
Ws omdat het iets van de weken is dat Do en Ro weg waren. Zo’n beetje rond de tijd dat Bart en Randy zijn zus samen moesten strijdenquote:Op zondag 7 april 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Oh is mij de eerste tien weken niet zo opgevallen dan
Of gewoon het spel spelenquote:Op zondag 7 april 2024 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Matennaaier noemt men dit gewoonlijk...
Ik vond het ook een enorme schijtactie natuurlijk, om meerdere redenen. Naast dat het uitgerekend weer zij was. Dat speelde bij de rest denk ik ook mee.quote:Op zondag 7 april 2024 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Matennaaier noemt men dit gewoonlijk...
ach die lees ik al niet meer. Ik scroll me rot hier tegenwoordigquote:Op zondag 7 april 2024 23:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vond het ook een enorme schijtactie natuurlijk, om meerdere redenen. Naast dat het uitgerekend weer zij was. Dat speelde bij de rest denk ik ook mee.
Maar ik reageerde even omdat degene waarop ik reageerde de situatie anders beschreef dan ie gegaan was. Kan gebeuren, maakt niet uit, maar klopte niet
Nee, daar was ze toen te oud voor,,,,voor die galbakkies.....quote:Op zondag 7 april 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal het spel formaat dat er steeds iemand naar huis moet. En wie dat is beslist de kijker.quote:
na zaterdag 'uit het oog uit het hart' en door naar ESC24 papapapapapaquote:Op zondag 7 april 2024 23:09 schreef Puzzie het volgende:
Het programma is bijna afgelopen mensen , beetje lief zijn voor elkaar , de (oud) bewoners blijven hopelijk niet zo hangen in de drama
Welnee joh, die zitten na afloop gewoon gezellig te lachen met zijn allen om al die heisa en al die boze en beledigde 'fans' met een drankje op een terrasje.quote:Op zondag 7 april 2024 23:09 schreef Puzzie het volgende:
Het programma is bijna afgelopen mensen , beetje lief zijn voor elkaar , de (oud) bewoners blijven hopelijk niet zo hangen in de drama
Gek genoeg gaat ze er duidelijker van pratenquote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef zodeju het volgende:
OMG......haar stem is zelfs dronken......dacht dat er een vreemde binnen was.....
Ty heeft al contact met allemaal,quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee joh, die zitten na afloop gewoon gezellig te lachen met zijn allen om al die heisa en al die boze en beledigde 'fans' met een drankje op een terrasje.
Precies datquote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee joh, die zitten na afloop gewoon gezellig te lachen met zijn allen om al die heisa en al die boze en beledigde 'fans' met een drankje op een terrasje.
Dat zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef Giggio het volgende:
en alle as-fans en as-haters geven elkaar een knuffel en ook door met wat er komen gaat
Lage stem heeft ze nu..Dronkelapquote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef zodeju het volgende:
OMG......haar stem is zelfs dronken......dacht dat er een vreemde binnen was.....
Ben geen fan en heb geen favoriet dit jaarquote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef Giggio het volgende:
en alle as-fans en as-haters hier geven elkaar een knuffel en ook door met wat er komen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |