Alweer / weeral deze pyama van Ashley? (mijn Vlaams is met sprongen vooruit gegaan door BB)quote:Op zondag 7 april 2024 22:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze trekken even iets makkelijks aan
quote:Op zondag 7 april 2024 22:49 schreef kater1 het volgende:
A
[..]
Alweer / weeral deze pyama van Ashley? (mijn Vlaams is met sprongen vooruit gegaan door BB)
Weeral!quote:Op zondag 7 april 2024 22:49 schreef kater1 het volgende:
A
[..]
Alweer / weeral deze pyama van Ashley? (mijn Vlaams is met sprongen vooruit gegaan door BB)
Grappig hoe die twee ineens zoveel lol hebben samen.quote:Op zondag 7 april 2024 22:51 schreef Luna68 het volgende:
Randy en Ashley spreken af dat ze na BB een goed wijntje gaan drinken
Al een tijdje hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Grappig hoe die twee ineens zoveel lol hebben samen.
ik hoop hetquote:Op zondag 7 april 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
En het kan zo maar mn laatste avond zijn ... het houdt niet op ...
Is niet ineens hoor, die twee hebben wel vaker leuke gesprekken en lolletjesquote:Op zondag 7 april 2024 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Grappig hoe die twee ineens zoveel lol hebben samen.
Matennaaier noemt men dit gewoonlijk...quote:Op zondag 7 april 2024 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Randy, Jimmy, Ashley en Karen zaten al op de bank. Ashley had alleen haarzelf eraf gekocht.
Karen zat al op de bank.quote:Op zondag 7 april 2024 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het was wel nog steeds een streek waardoor Karen opeens op de bank terecht kwam waar ze in de eerste instantie niet eens zat. Dat was dus het gevolg van de egoīstische actie van haar zogenaamde vriendin.
Oh is mij de eerste tien weken niet zo opgevallen danquote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is niet ineens hoor, die twee hebben wel vaker leuke gesprekken en lolletjes
quote:Op zondag 7 april 2024 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Matennaaier noemt men dit gewoonlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |