Dan moeten ze het helemaal horen. Ik wil de reacties zienquote:
Ja ik vind het een leuk nummerquote:Op zondag 7 april 2024 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten ze het helemaal horen. Ik wil de reacties zien
Ik moest er wel aan wennen, maar nu zing ik het mee als ik het hoorquote:
Ik ook gelukkig niet. Ik ken echte muziek.quote:Op zondag 7 april 2024 22:17 schreef Jockari het volgende:
Ik voel me oud met deze nummers. Ken er eigenlijk nix van.
laatste refill weer hetzelfde recept PLS @FEBOquote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef jooba het volgende:
Ik denk dat Ashley een beetje tipsy is. Komaan BB nog wat meer drank aub.
Ik ben 80"s muziek liefhebber, en nog eens zware Doe Maar-fan. RIP Hennie Vrientenquote:Op zondag 7 april 2024 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig niet. Ik ken echte muziek.
Ik ken er ook weinig van, hou van de jaren 70,80 en sommige 90quote:Op zondag 7 april 2024 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig niet. Ik ken echte muziek.
Ook ik geef gewoon mijn mening. Ik reageer omdat je op mij reageert. Ik praat over het algemeen zeer algemeen en niet op de man, maar als mensen gaan reageren op mijn reacties, dan reageer ik terug.quote:Op zondag 7 april 2024 22:13 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Weetje, ik ben het zat om als een of andere achterlijke neergezet te worden door jou
ik geef mijn mening, hoe ik erover denk en hoe ik de streams ervaren heb.
Ze hebben daar allemaal achter elkaars rug over elkaar geluld, de een wat opvallender dan de ander.
en er zijn ook zat dingen gewoon in elkaars gezicht besproken.
Ik 60/70 jarenquote:Op zondag 7 april 2024 22:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ken er ook weinig van, hou van de jaren 70,80 en sommige 90
Eigenlijk alle drie...quote:Op zondag 7 april 2024 22:22 schreef Luna68 het volgende:
En de award voor ‘Valse noot’ gaat naar:
- Alice
-Jimmy
-Karen
Ash ging toch echt voor het geldquote:Op zondag 7 april 2024 22:22 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik denk dat Ashley de enige is die niet meedoet om het geld, maar echt om het spel en om dit mee te maken, liefst tot het eind.
Als het geld haar wel boeide had ze denk ik niet 20.000¤ uit de pot laten gaan om er een week langer in te zitten. Denk dat voor haar show maken en het spel spelen inderdaad het belangrijkste is. Zoals ze zelf zegt na een paar glazen wijn (dan komt de waarheid boven). Nog een keer lekker de puber uithangen.
Ze zijn en waren wat mij betreft allemaal op hun eigen manier wel grappig om naar te kijken met hun gedoetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |