Dat geldt ook voor mensen die voor Ashley zijn lees ik. Maar zoals met de meeste competities op TV wint de meest uitgesproken deelnemer zelden tot nooit want aan het eind zijn er meer tegenstanders dan medestandersquote:Op zondag 7 april 2024 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ook heel verdiend zijn. Maar de haat zit heel diep bij sommige mensen. Er wordt tientallen keren gestemd met verschillende e-mail adressen om haar maar weg te krijgen.
quote:Op zondag 7 april 2024 22:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Bij de grote, als ik alleen ben, bel ik iemand om te vangenBij een heeeeele grote kreeg ik een hyperventilatie aanval maar toen was er gelukkig iemand bij me die hem ving (hij zei nog, oh, even een groter potje pakken aarch)
Oh, dan ben je nog in een opperbeste stemming.....quote:Op zondag 7 april 2024 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn is mijn favoriete bewoner. Al vanaf het begin.
Kom op ey, heb je dan echt een slaapmasker opgehad al die tijd?quote:Op zondag 7 april 2024 22:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat denk jij gezien te hebben
Ik heb het anders gezien..
Dit is de grootste die ik ooit heb gevangen. Ik heb wel een kwartier op en neer gesprongen voordat ik in staat was om hem buiten te zettenquote:Op zondag 7 april 2024 22:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Bij de grote, als ik alleen ben, bel ik iemand om te vangenBij een heeeeele grote kreeg ik een hyperventilatie aanval maar toen was er gelukkig iemand bij me die hem ving (hij zei nog, oh, even een groter potje pakken aarch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op zondag 7 april 2024 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is de grootste die ik ooit heb gevangen. Ik heb wel een kwartier op en neer gesprongen voordat ik in staat was om hem buiten te zettenWTF !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dit is de grootste die ik ooit heb gevangen. Ik heb wel een kwartier op en neer gesprongen voordat ik in staat was om hem buiten te zettenKnap dat je dat durfde!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zat in mijn keuken. Ik zag hem vanuit mijn ooghoeken lopen en dacht dat het een muis wasquote:
[..]
Dit is de grootste die ik ooit heb gevangen. Ik heb wel een kwartier op en neer gesprongen voordat ik in staat was om hem buiten te zetten😳 en ik kijk ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke grote zitten hier ook, maar die pak ik echt niet![]()
Klopt helemaal, let maar op!quote:Op zondag 7 april 2024 22:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoor, ze blijft
[ link | afbeelding ]
Hahaha ik had hem expres in een spoiler gezetquote:Op zondag 7 april 2024 22:12 schreef Luna68 het volgende:
[..]
😳 en ik kijk ook nog
Zulke grote zitten hier ook, maar die pak ik echt niet
quote:Op zondag 7 april 2024 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kom op ey, heb je dan echt een slaapmasker opgehad al die tijd?![]()
Iedereen die wat weerstand bood kreeg of in het gezicht en nog veel vaker achter de rug de volle laag
Weetje, ik ben het zat om als een of andere achterlijke neergezet te worden door jouquote:Op zondag 7 april 2024 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kom op ey, heb je dan echt een slaapmasker opgehad al die tijd?![]()
Iedereen die wat weerstand bood kreeg of in het gezicht en nog veel vaker achter de rug de volle laag
Jaaaquote:
Dat heb ik gezienquote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Joost stond ook in het Big Brother krantje
Hebben ze dat nummer al een keer gehoord?quote:
Volgens mij niet , jammer welquote:Op zondag 7 april 2024 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben ze dat nummer al een keer gehoord?
Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op zondag 7 april 2024 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben ze dat nummer al een keer gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |