Gisteren waren ze ook best nog lang op voor hen doenquote:
Ik vond het heel naar dat ze de spin doodtrapte.quote:Op zondag 7 april 2024 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe Alice tegen die kever stond te praten en zei moeten we hem niet uit zijn lijden helpen. Ashley gelijk nee doe maar niet. Alice beetje aangeschoten
Eens, voor een heel jong meisje daar heeft ze goed stand gehouden en mag hem van mij winnen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan ik ook mee leven. Met iedereen die daar nog is, behalve als Alice zou winnen. Die verdient het totaal niet vind ik.
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 7 april 2024 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren waren ze ook best nog lang op voor hen doen
quote:
Heeft ze die doodgetrapt??? Nou vind ik het helemaal een bitch!quote:Op zondag 7 april 2024 21:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vond het heel naar dat ze de spin doodtrapte.
Net tijdens de awards. Spinnetje op tafel en bam trapte ze hem dood.quote:Op zondag 7 april 2024 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze die doodgetrapt??? Nou vind ik het helemaal een bitch!
Ze zei iedereen behalve Alice ;p maar ben het met je eens.quote:Op zondag 7 april 2024 21:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, voor een heel jong meisje daar heeft ze goed stand gehouden en mag hem van mij winnen.
Jullie maken een grapje toch??quote:Op zondag 7 april 2024 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze die doodgetrapt??? Nou vind ik het helemaal een bitch!
Nou ik heb dan ook heel wat leven doodgetrapt vanmiddag nog op mieren gestaan en gister op een slak.quote:Op zondag 7 april 2024 21:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vond het heel naar dat ze de spin doodtrapte.
Dit is ook niet mijn muziek maar voor mij heeft dat weinig met leeftijd te makenquote:Op zondag 7 april 2024 21:55 schreef Jockari het volgende:
Ellendige muziek, maar zal aan mijn leeftijd liggen waarschijnlijk.
Gatverdamme! Dat zegt echt wel wat over haar ook.quote:Op zondag 7 april 2024 21:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Net tijdens de awards. Spinnetje op tafel en bam trapte ze hem dood.
Durf het niet te vragen…quote:Op zondag 7 april 2024 21:55 schreef Jockari het volgende:
Ellendige muziek, maar zal aan mijn leeftijd liggen waarschijnlijk.
Neeeeeeeee niet doen joh! Spinnen zijn echt hele nuttige dieren en ze doen je niets. Bovendien vangen ze muggen voor jequote:Op zondag 7 april 2024 21:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jullie maken een grapje toch??
ik maak spinnen ook …
Meen je dit nee toch. Heb je nog nooit een spin doodgetrapt of bv een mug een klap met een electrische mepper gegeven. Geloof ik nietquote:Op zondag 7 april 2024 21:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Net tijdens de awards. Spinnetje op tafel en bam trapte ze hem dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |