Niemand begrijpt het. Ook niet waarom Tom weg moest, maar die wandelende tak van een Randy mag het winnen nu.quote:Op zondag 7 april 2024 21:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie er gaat, maar dat Randy er nog is, is eigenlijk wel heel erg raar
Inderdaad ze maken er leuke laatste dagen van met elkaarquote:Op zondag 7 april 2024 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Awards waren leuk om naar te kijken en een lekker sfeertje daar. OOk Alice en Ashley gaan goed met elkaar om.![]()
De sfeer is de hele dag al goed daarquote:Op zondag 7 april 2024 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Awards waren leuk om naar te kijken en een lekker sfeertje daar. OOk Alice en Ashley gaan goed met elkaar om.![]()
Zo hebben we denk ik wel allemaal wel eentje dat je denkt daar heb ik helemaal niks mee en dat is voor mij Jimmy zoals die veel awards heeft gekregen waarvan ik denk echt he hoedan.....quote:Op zondag 7 april 2024 21:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie er gaat, maar dat Randy er nog is, is eigenlijk wel heel erg raar
Ja die was erg gevatquote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef engine het volgende:
"Morgen is dit beeld voor goed gedaan"
Randy: "ja...voor jou"
Ik denk zelfs dat Jimmy het gaat winnen, past helemaal in het plaatje van tegenwoordigquote:Op zondag 7 april 2024 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo hebben we denk ik wel allemaal wel eentje dat je denkt daar heb ik helemaal niks mee en dat is voor mij Jimmy zoals die veel awards heeft gekregen waarvan ik denk echt he hoedan.....
Van mij mag hetquote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Jimmy het gaat winnen, past helemaal in het plaatje van tegenwoordig
Randy kan heel rap reageren.....maar dan moet hij zich lekker voelen bij de bewoners....nu heeft hij natuurlijk wat op en wordt hij wat losser.quote:
Wat is het plaatje van tegenwoordig???? Hou niet zo van zijn humor kan er niet dubbel om liggen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Jimmy het gaat winnen, past helemaal in het plaatje van tegenwoordig
Kan ik ook mee leven. Met iedereen die daar nog is, behalve als Alice zou winnen. Die verdient het totaal niet vind ik.quote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Muziek is door de bewoners gekozen toch?quote:Op zondag 7 april 2024 21:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb het wel weer gehoord met die ellende muziek
lang opblijven lijkt me ook wel leukquote:Op zondag 7 april 2024 21:50 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel leuk eigenlijk
Nouja niet de muziek zelf.
geen idee... maar als dat zo is krijgen we zo Ash dr verzoeknummerquote:Op zondag 7 april 2024 21:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Muziek is door de bewoners gekozen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |