SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn bangalijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Damn van een banglijst word je wel angstig
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bangalijst:Mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bangalijst:Ik mis de sappige details waarom hij op je bangalijst staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk dat het kloppende lid van dev best lang is jaquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Omdat hij devzero isquote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis de sappige details waarom hij op je bangalijst staatTrotste mama van Ambar
Je had het ook bij een top drie kunnen houdenquote:
elk normaal denkend mens vindt dev heel erg leuk.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die kan ik je wel vertellen:Dquote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis de sappige details waarom hij op je bangalijst staat![]()
9 van de 10 tandartsen raden devzero aan.
De tiende tandarts is wel op mysterieuze wijze verdwenenUw ADH vitamine Worst
Die tiende tandarts is gewoon ziedend omdat devzero alle meiden hier wegkaaptquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
9 van de 10 tandartsen raden devzero aan.
De tiende tandarts is wel op mysterieuze wijze verdwenen
Het leven hoeft niet altijd zo bescheiden te zijn toch?quote:Op zondag 7 april 2024 19:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Je had het ook bij een top drie kunnen houden![]()
Zag er ook geen gat meer inquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die tiende tandarts is gewoon ziedend omdat devzero alle meiden hier wegkaapt![]()
How about noquote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
nou doen jullie dev, doe ik ieneminie onderhand.Trotste mama van Ambar
Succes met deze missiequote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
nou doen jullie dev, doe ik ieneminie onderhand.Uw ADH vitamine Worst
lol zweer het je jullie halen het slechtst gewoon in me naar boven.
Do what you love, love what you do!![]()
Kree het gaat nooit wat worden. Geef het op. Laat me met rustTrotste mama van Ambar
Wil jij op de bangalijst van kree komen te staan?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja leg uit. Ik ben veel te oud voor deze moderne terminologiequote:
Neequote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wil jij op de bangalijst van kree komen te staan?Trust nobody![]()
grapje joh, hahahaquote:Op zondag 7 april 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree het gaat nooit wat worden. Geef het op. Laat me met rustDo what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wil jij op de bangalijst van kree komen te staan?Neequote:Trust nobody![]()
We gaan de Bachelor nadoen, en kree is de bachelor.quote:
Misschien krijg je wel een roos
Ja zo gezien kun je ook een top2000 met een deelnemer posten.quote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het leven hoeft niet altijd zo bescheiden te zijn toch?
jawel want krijg hier alleen maar gezeik mee weet ik nu al. als ik hier blijf.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar denk aan drakinquote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
jawel want krijg hier alleen maar gezeik mee weet ik nu al. als ik hier blijf.![]()
Ik hoop t nietquote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
We gaan de Bachelor nadoen, en kree is de bachelor.
Misschien krijg je wel een roosTrust nobody![]()
gaat het niet om, want kreeg nouja niet echt commentaar. maar waarschuwing van de mods alweer. want ik val HC te veel lastig ofzoooooo. althans haar woorden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat heeft dit met drakin te maken?quote:Op zondag 7 april 2024 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
gaat het niet om, want kreeg nouja niet echt commentaar. maar waarschuwing van de mods alweer. want ik val HC te veel lastig ofzoooooo. althans haar woorden.![]()
![]()
Feels like shit, just want @mario390 back
laatste ur heb je hem lopenquote:Op zondag 7 april 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Feels like shit, just want @:mario390 back
laten![]()
Ik voel mij gekwetst dat ik er nu iets op staquote:Op zondag 7 april 2024 19:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn bangalijst is tot nu toe:
Justin
Spekkie
Justin en spekkie
Dev
En aardapelschotelTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 7 april 2024 19:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn bangalijst is tot nu toe:
Justin
Justin
Justin en Justin
Jus
En Justinschotel![]()
Omdat dev er op staat sta jij er oom iets op?quote:Op zondag 7 april 2024 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij gekwetst dat ik er nu iets op sta![]()
![]()
Hoor je dat Justin? Koekie wil graag dat we d'r tower bridgenquote:
weet je wat het simpele is, ik post hier nl op iedereen of reactie op. en nu weet ik alweer, krijg hier drama over........ maar okDo what you love, love what you do!![]()
Laat rusten en post gewoon gezellig mee.quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef kree het volgende:
weet je wat het simpele is, ik post hier nl op iedereen of reactie op. en nu weet ik alweer, krijg hier drama over........ maar okWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is me dr eentje hequote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoor je dat Justin? Koekie wil graag dat we d'r tower bridgen![]()
![]()
wantttttttt kreeeeeeee valt me lastig..... damn zeg,. stel je niet aan zeg ik dan, en voor wie zich aan gestoken voelt dus.Do what you love, love what you do!![]()
hmmmms tja die heb ik al vaak gedaan ja, maar altijd wordt dit gezeik. maar ok......quote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat rusten en post gewoon gezellig mee.Do what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk zou ik een lijstje van 5 moeten voor de squawkimg eaglequote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoor je dat Justin? Koekie wil graag dat we d'r tower bridgen![]()
![]()
owh que ff volgende, je zet me in een hoekje neer. huil huil huil.Do what you love, love what you do!![]()
Die is nieuw voor mequote:Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een lijstje van 5 moeten voor de squawkimg eagle
Moet je morgen weer werken?quote:Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms tja die heb ik al vaak gedaan ja, maar altijd wordt dit gezeik. maar ok......Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff serieuze vraag nu rechtsreeks en openbaar, vind je dat ik je lastig val of niet? want zeg het dan nu gelijk tegen iedereen waarom ook? of hoe dat anders is met ieder ander hier op dit hele forum?quote:Do what you love, love what you do!![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooi hoekje dan welquote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou niet huilen als ik met justin en spekkie in een hoekje stond
Door @JustinK ben ik erachter gekomen dat ik een homieseksuele man ben.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb je aan een niet genoeg 😉quote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou niet huilen als ik met justin en spekkie in een hoekje stondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
ff serieuze vraag nu rechtsreeks en openbaar, vind je dat ik je lastig val of niet? want zeg het dan nu gelijk tegen iedereen waarom ook? of hoe dat anders is met ieder ander hier op dit hele forum?
En nee ik ga niet weer uitleggen waarom. Stop met steeds mijn naam noemen.
Ga gewoon lekker kletsen en laat mij met rust.Trust nobody![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Door @:justink ben ik erachter gekomen dat ik een homieseksuele man ben.snap ik wel
![]()
Het is nooit te laat om ergens achter te komen 😉quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Door @:justink ben ik erachter gekomen dat ik een homieseksuele man ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Present.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Door @:justink ben ik erachter gekomen dat ik een homieseksuele man ben.![]()
![]()
Eindelijk, ga eens bier halen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn danquote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
En nee ik ga niet weer uitleggen waarom. Stop met steeds mijn naam noemen.
Ga gewoon lekker kletsen en laat mij met rust.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga thee zetten en ik heb stroopwafels.
Willen mensen ook?Trotste mama van Ambar
Nu al weer op?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik stop nu weer met reageren op je.quote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn dan
Trust nobody![]()
Kree, accepteer het nou gewoon dat sommige mensen niet verder met je willen praten. Zo is gewoon het leven, niet iedereen ligt elkaar!quote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
ff serieuze vraag nu rechtsreeks en openbaar, vind je dat ik je lastig val of niet? want zeg het dan nu gelijk tegen iedereen waarom ook? of hoe dat anders is met ieder ander hier op dit hele forum?![]()
Hey FFquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb al koffie maar stroopwafelsquote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen mensen ook?
Trust nobody![]()
Hey SBEquote:![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedenavond Dot.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goeds dan kunnen we gewoon door het was nl gezellig enzo.quote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik stop nu weer met reageren op je.Do what you love, love what you do!![]()
Stroopwafel ks wel lakkerquote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen mensen ook?
dat deed ik allang, maar moeten ze niet gaan mekken als ik ze net als iedereen gewoon behandel. en ipv naar mods gaan klagen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree, accepteer het nou gewoon dat sommige mensen niet verder met je willen praten. Zo is gewoon het leven, niet iedereen ligt elkaar!Do what you love, love what you do!![]()
Bispektueel. Hoe kom je der weer op 🤣🤣quote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef JustinK het volgende:
Door @:Speklap3000 ben ik erachter gekomen dat ik bispeksueel ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
13 euro in A`dam.Mensen staan in de rij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las bipsseksueel en dacht ja die heb ik gemerkt.. maar nu valle alle puzzelstukjes op hun plekquote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef JustinK het volgende:
Door @:Speklap3000 ben ik erachter gekomen dat ik bispeksueel ben.![]()
Avond schoonheid.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Daar zag ik laatst n filmpje vanquote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
13 euro in A`dam.Mensen staan in de rij.
Plus dat t tegenvielTrust nobody![]()
Das echt kei duurquote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
13 euro in A`dam.Mensen staan in de rij.![]()
Nu klap je wel heel,erg uit de school 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las bipsseksueel en dacht ja die heb ik gemerkt.. maar nu valle alle puzzelstukjes op hun plekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even ik werk meer dan 30 jaar in een mannenwereld met plezier, maar jouw opmerkingen en uitlokkingen gaan echt te ver.quote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn danHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
snotverquote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef JustinK het volgende:
Door @:Speklap3000 ben ik erachter gekomen dat ik bispeksueel ben.
quote:Op zondag 7 april 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu klap je wel heel,erg uit de school 🤣🤣🤣🤣🤣het is de wijn
![]()
Ik bolk MK“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker gaslighten ookquote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn dan
Trotste mama van Ambar
Kan je nog wel zittenquote:
Nee, je stopt niet. Je blijft maar doorgaan en doorgaan en doordrammen. En alsof zij de enige is die bij de mods klagenquote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
dat deed ik allang, maar moeten ze niet gaan mekken als ik ze net als iedereen gewoon behandel. en ipv naar mods gaan klagen.
Ga gewoon over op een ander onderwerp man
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2024 19:35:03 ]![]()
Maar ik heb wel gezien dat je laatst toen ik er was lieve dingen zei dus alsquote:
Je zo doorgaat krijg je ook een uitnodiging voor mijn SE party![]()
Laat toch lullenquote:Op zondag 7 april 2024 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, je stopt niet. Je blijft maar doorgaan en doorgaan en doordrammen.
Ga gewoon over op een ander onderwerp man![]()
Ik deel wel ff stroopwafels uit. Bedenk maar even dat ze vers gebakken zijn en nog warm zijnTrotste mama van Ambar
En zijn ze dat ook?quote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deel wel ff stroopwafels uit. Bedenk maar even dat ze vers gebakken zijn en nog warm zijnTrust nobody![]()
Heer Bally.quote:![]()
Goed weekend gehad?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb laatst het verhaal gelezen waar de term gaslighting vandaan komt.
Snap nu eindelijk de referentie
quote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deel wel ff stroopwafels uit. Bedenk maar even dat ze vers gebakken zijn en nog warm zijnmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Alleen oppassen als je op een barkruk gaat zitten?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:
Lekkerrrrr, maar ben al te zwaar hahaquote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deel wel ff stroopwafels uit. Bedenk maar even dat ze vers gebakken zijn en nog warm zijn![]()
![]()
Ik hoor al je weet precies wat ik bedoelquote:Op zondag 7 april 2024 19:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alleen oppassen als je op een barkruk gaat zitten?![]()
Coolquote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb laatst het verhaal gelezen waar de term gaslighting vandaan komt.
Snap nu eindelijk de referentieTrust nobody![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las bipsseksueel en dacht ja die heb ik gemerkt.. maar nu valle alle puzzelstukjes op hun plekIk ben niet begonnen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon rustig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
welke opmerkingen?quote:Op zondag 7 april 2024 19:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Even ik werk meer dan 30 jaar in een mannenwereld met plezier, maar jouw opmerkingen en uitlokkingen gaan echt te ver.Do what you love, love what you do!![]()
Dikke prima,en bij u?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Speklap3000 raapt dev even van de vloer opquote:Op zondag 7 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
Iets meer dan 8KM verder. Kan iemand me even van de vloer rapenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Met liefdequote:Op zondag 7 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
Iets meer dan 8KM verder. Kan iemand me even van de vloer rapen
Trotste mama van Ambar
echt 30 jaar in mannenwereld gewerkt en dan nog niet een grapje van een onwijs feit kunnen onderscheiden..... Zoek t lekker uit.
Ik werk mijn hele carriere al in een mannenwereld ook.
Die mannenwereld is wel de IT, dus we gaan allemaal blozen en stotteren als er een vrouw het pand in komt, dus dat telt dan niet echt denk ik.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat went snel genoeg hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 19:41 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik ook hoor vermaak mij best alleen
Het is hier ook wel leuk.
Kwestie van even inkomen
Goed bezigquote:Op zondag 7 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
Iets meer dan 8KM verder. Kan iemand me even van de vloer rapen
Trust nobody![]()
Ik bolk HC“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik werk mijn hele carriere al in een mannenwereld ook.
Die mannenwereld is wel de IT, dus we gaan allemaal blozen en stotteren als er een vrouw het pand in komt, dus dat telt dan niet echt denk ik.![]()
![]()
Ik schuif je wel even richting douchequote:Trotste mama van Ambar
Lees je weleens je eigen opmerkingen terug? Zou je voor jezelf een moeten terug lezen en niet zeggen ik zeg wat ik denk, dat is wel heel makkelijk. Een beetje zelfreflectie zou je sieren.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Niet naakt he dat is te aanstootgevendquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik schuif je wel even richting douche![]()
Nee daar moeten we niets van hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet naakt he dat is te aanstootgevend![]()
![]()
Ik ben aangekleed en dev ookquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet naakt he dat is te aanstootgevendTrotste mama van Ambar
Laatst zei die vriendelijke dame van HR 'hallo' tegen mij. Moet er soms nu nog aan denkenquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Lees je weleens je eigen opmerkingen terug? Zou je voor jezelf een moeten terug lezen en niet zeggen ik zeg wat ik denk, dat is wel heel makkelijk. Een beetje zelfreflectie zou je sieren.beetje wel ja.
![]()
Zeker meteen naar de wc gerend om fappen?quote:Op zondag 7 april 2024 19:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laatst zij die vriendelijke dame van HR 'hallo' tegen mij. Moet er soms nu nog aan denken![]()
Lekker.quote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen mensen ook?![]()
![]()
Ik heb ook altijd charmes bij de IT afdeling
Trotste mama van Ambar
Durfde niet. Die is direct naast het vrouwentoiletquote:Op zondag 7 april 2024 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker meteen naar de wc gerend om fappen?
Jochie wordt eens volwassen, jij bent echt iemand bij wie de fout altijd bij een ander ligt en niet bij jezelf. Je bent de excuus generatie kijk eens goed naar de afgelopen jaren naar je eigen gedrag.quote:Op zondag 7 april 2024 19:40 schreef kree het volgende:
echt 30 jaar in mannenwereld gewerkt en dan nog niet een grapje van een onwijs feit kunnen onderscheiden..... Zoek t lekker uit.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Oei hoe heb je dat opgelost dan?!quote:Op zondag 7 april 2024 19:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Durfde niet. Die is direct naast het vrouwentoilet![]()
Zeggen dat iemand er appetijtelijk eruitziet, is dat overschrijdend?quote:
Zeggen dat een vrouw in kwestie het niet zo erg vindt om nat te zijn, is dat overschrijdend?Trotste mama van Ambar
Ben wat scripts gaan troubleshooten om tot rust te komenquote:Op zondag 7 april 2024 19:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oei hoe heb je dat opgelost dan?!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Is een kwestie van goed inschatten.quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand er appetijtelijk eruitziet, is dat overschrijdend?
Zeggen dat een vrouw in kwestie het niet zo erg vindt om nat te zijn, is dat overschrijdend?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schuift een stroopwafel en kop thee toequote:Trotste mama van Ambar
Trots op jijquote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben wat scripts gaan troubleshooten om tot rust te komen![]()
Klagen?quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Poh ik ben echt misselijk
Moet even klagen
Misselijk EN hoofdpijn?![]()
Oke. Iemand vragen over de app zonder aanleiding of die persoon seks met je wil?quote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een kwestie van goed inschatten.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Moet even klagen
Beiden lekker! En daarna ga ik toch echt even lunch makenquote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schuift een stroopwafel en kop thee toe![]()
Maagproblemen?quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Moet even klagen![]()
Ja, dat zou ik grensoverschrijdend noemen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Iemand vragen over de app zonder aanleiding of die persoon seks met je wil?![]()
Vind ik nogal onpersoonlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Iemand vragen over de app zonder aanleiding of die persoon seks met je wil?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drinken? Eten? Afsluiten?quote:Op zondag 7 april 2024 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klagen dat ik misselijk van de hoofdpijn ben![]()
Jij snapt het.quote:Op zondag 7 april 2024 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eens dat doe je met een handgeschreven brief“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe vond je mijn brief?quote:Op zondag 7 april 2024 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eens dat doe je met een handgeschreven brief![]()
![]()
Ik ben net hier en hele middag buiten geweest..quote:
Moet nog eten maarja. Nu ff geen trekTrust nobody![]()
Met uitgaan regelmatig op mijn kont geslagen door de beveiliger van de kroeg. Ook wel
Mee gemaakt dat iemand met zijn hand onder mijn rokje ging. Op werk opmerkingen die over het randje zijnik trek het wel een beetje aan
![]()
![]()
Wel handig om dan toch iets te eten.quote:Op zondag 7 april 2024 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks
Hopelijk helpen pijnstillers“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Met uitgaan regelmatig op mijn kont geslagen door de beveiliger van de kroeg. Ook wel
Mee gemaakt dat iemand met zijn hand onder mijn rokje ging. Op werk opmerkingen die over het randje zijnik trek het wel een beetje aan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar denk dat t er nu uitkomt..quote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel handig om dan toch iets te eten.
Eventjes wachten..Trust nobody![]()
Dat is waarquote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel handig om dan toch iets te eten.![]()
Ja die kon ik nog net mooi in het hoekje kwijtquote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mooi vooral die tekening met schaalgrote![]()
![]()
Sow,jij bent vrolijk.quote:
Pijnstillersquote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel handig om dan toch iets te eten.![]()
![]()
Vult dat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zetpillen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een dame met smaak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het Chineesje daar okee mee?quote:Op zondag 7 april 2024 20:06 schreef Bally-b het volgende:
Even een chineesje gegeten
Had totaal geen zin in koken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Hey kissingbird
.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 april 2024 19:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Jochie wordt eens volwassen, jij bent echt iemand bij wie de fout altijd bij een ander ligt en niet bij jezelf. Je bent de excuus generatie kijk eens goed naar de afgelopen jaren naar je eigen gedrag.
Gewoon ontkennen ook. Had ik wel van je verwachtquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Je bent ook een jochie met je gedragquote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef kree het volgende:
jochie ook echt. naja zie het maar as compliment danHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik had al mijn schoenen geteld. Inclusief regenlaarzen, slippers en wandelschoenen heb ik 45 paar.Trotste mama van Ambar
Valt mee tochquote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had al mijn schoenen geteld. Inclusief regenlaarzen, slippers en wandelschoenen heb ik 45 paar.![]()
ahum en jij zoekt punten om het te zeiken om te zeiken...?quote:
Ik wilde eigenlijk wat anders zeggen, maar oke omdat ik geen jochie meer ben.Do what you love, love what you do!![]()
jammer zeg vond het wel gezellig ff...... maargoed.... laat ik maar de wijste zijn denk.Do what you love, love what you do!![]()
Sowquote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had al mijn schoenen geteld. Inclusief regenlaarzen, slippers en wandelschoenen heb ik 45 paar.Heb 5 paar nikes en paar kisten
![]()
Wijs?quote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
jammer zeg vond het wel gezellig ff...... maargoed.... laat ik maar de wijste zijn denk.![]()
![]()
Gewoon de rest van je CO2 footprint op orde hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Veel schoenen en kleding hebben is een heus milieudelict [ afbeelding ]![]()
![]()
Je logt uit?quote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
jammer zeg vond het wel gezellig ff...... maargoed.... laat ik maar de wijste zijn denk.![]()
fifyquote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
jammer zeg vond het wel gezellig ff...... maargoed.... laat ik maar de eigenwijste zijn denk.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Nee je bent een jankerd die gewoon altijd anderen de schuld geeft en je gaat de wijste zijn?quote:Op zondag 7 april 2024 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
ahum en jij zoekt punten om het te zeiken om te zeiken...?
Ik wilde eigenlijk wat anders zeggen, maar oke omdat ik geen jochie meer ben.
quote:Op zondag 7 april 2024 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon de rest van je CO2 footprint op orde hebben![]()
Jup
lukt vast![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb 18 paar schoenenMaar daar zitten ook 2 paar hele oude versleten gympen bij en 1 paar waarvan de zool er half af hangt en die ik al een half jaar wil lijmen
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
gaat het niet om, want kreeg nouja niet echt commentaar. maar waarschuwing van de mods alweer. want ik val HC te veel lastig ofzoooooo. althans haar woorden.quote:Op zondag 7 april 2024 19:18 schreef kree het volgende:
de gore stalker die ik ben, val dr zo lastig..
quote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef kree het volgende:
wantttttttt kreeeeeeee valt me lastig..... damn zeg,. stel je niet aan zeg ik dan, en voor wie zich aan gestoken voelt dus.quote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
ff serieuze vraag nu rechtsreeks en openbaar, vind je dat ik je lastig val of niet? want zeg het dan nu gelijk tegen iedereen waarom ook? of hoe dat anders is met ieder ander hier op dit hele forum?Waarom? Waarom lukt het je niet om het los te laten? HC noemt je niet, begint er niet over, heeft het los gelaten ... en toch moet jij er weer over beginnen. Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn danDaar ben je wel erg laat mee hequote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
jammer zeg vond het wel gezellig ff...... maargoed.... laat ik maar de wijste zijn denk.
F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: