SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn bangalijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Damn van een banglijst word je wel angstig
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bangalijst:Mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bangalijst:Ik mis de sappige details waarom hij op je bangalijst staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk dat het kloppende lid van dev best lang is jaquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Omdat hij devzero isquote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis de sappige details waarom hij op je bangalijst staatTrotste mama van Ambar
Je had het ook bij een top drie kunnen houdenquote:
elk normaal denkend mens vindt dev heel erg leuk.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die kan ik je wel vertellen:Dquote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis de sappige details waarom hij op je bangalijst staat![]()
9 van de 10 tandartsen raden devzero aan.
De tiende tandarts is wel op mysterieuze wijze verdwenenUw ADH vitamine Worst
Die tiende tandarts is gewoon ziedend omdat devzero alle meiden hier wegkaaptquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
9 van de 10 tandartsen raden devzero aan.
De tiende tandarts is wel op mysterieuze wijze verdwenen
Het leven hoeft niet altijd zo bescheiden te zijn toch?quote:Op zondag 7 april 2024 19:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Je had het ook bij een top drie kunnen houden![]()
Zag er ook geen gat meer inquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die tiende tandarts is gewoon ziedend omdat devzero alle meiden hier wegkaapt![]()
How about noquote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
nou doen jullie dev, doe ik ieneminie onderhand.Trotste mama van Ambar
Succes met deze missiequote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
nou doen jullie dev, doe ik ieneminie onderhand.Uw ADH vitamine Worst
lol zweer het je jullie halen het slechtst gewoon in me naar boven.
Do what you love, love what you do!![]()
Kree het gaat nooit wat worden. Geef het op. Laat me met rustTrotste mama van Ambar
Wil jij op de bangalijst van kree komen te staan?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja leg uit. Ik ben veel te oud voor deze moderne terminologiequote:
Neequote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wil jij op de bangalijst van kree komen te staan?Trust nobody![]()
grapje joh, hahahaquote:Op zondag 7 april 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree het gaat nooit wat worden. Geef het op. Laat me met rustDo what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wil jij op de bangalijst van kree komen te staan?Neequote:Trust nobody![]()
We gaan de Bachelor nadoen, en kree is de bachelor.quote:
Misschien krijg je wel een roos
Ja zo gezien kun je ook een top2000 met een deelnemer posten.quote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het leven hoeft niet altijd zo bescheiden te zijn toch?
jawel want krijg hier alleen maar gezeik mee weet ik nu al. als ik hier blijf.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar denk aan drakinquote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
jawel want krijg hier alleen maar gezeik mee weet ik nu al. als ik hier blijf.![]()
Ik hoop t nietquote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
We gaan de Bachelor nadoen, en kree is de bachelor.
Misschien krijg je wel een roosTrust nobody![]()
gaat het niet om, want kreeg nouja niet echt commentaar. maar waarschuwing van de mods alweer. want ik val HC te veel lastig ofzoooooo. althans haar woorden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat heeft dit met drakin te maken?quote:Op zondag 7 april 2024 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
gaat het niet om, want kreeg nouja niet echt commentaar. maar waarschuwing van de mods alweer. want ik val HC te veel lastig ofzoooooo. althans haar woorden.![]()
![]()
Feels like shit, just want @mario390 back
laatste ur heb je hem lopenquote:Op zondag 7 april 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Feels like shit, just want @:mario390 back
laten![]()
Ik voel mij gekwetst dat ik er nu iets op staquote:Op zondag 7 april 2024 19:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn bangalijst is tot nu toe:
Justin
Spekkie
Justin en spekkie
Dev
En aardapelschotelTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 7 april 2024 19:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn bangalijst is tot nu toe:
Justin
Justin
Justin en Justin
Jus
En Justinschotel![]()
Omdat dev er op staat sta jij er oom iets op?quote:Op zondag 7 april 2024 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij gekwetst dat ik er nu iets op sta![]()
![]()
Hoor je dat Justin? Koekie wil graag dat we d'r tower bridgenquote:
weet je wat het simpele is, ik post hier nl op iedereen of reactie op. en nu weet ik alweer, krijg hier drama over........ maar okDo what you love, love what you do!![]()
Laat rusten en post gewoon gezellig mee.quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef kree het volgende:
weet je wat het simpele is, ik post hier nl op iedereen of reactie op. en nu weet ik alweer, krijg hier drama over........ maar okWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is me dr eentje hequote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoor je dat Justin? Koekie wil graag dat we d'r tower bridgen![]()
![]()
wantttttttt kreeeeeeee valt me lastig..... damn zeg,. stel je niet aan zeg ik dan, en voor wie zich aan gestoken voelt dus.Do what you love, love what you do!![]()
hmmmms tja die heb ik al vaak gedaan ja, maar altijd wordt dit gezeik. maar ok......quote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat rusten en post gewoon gezellig mee.Do what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk zou ik een lijstje van 5 moeten voor de squawkimg eaglequote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoor je dat Justin? Koekie wil graag dat we d'r tower bridgen![]()
![]()
owh que ff volgende, je zet me in een hoekje neer. huil huil huil.Do what you love, love what you do!![]()
Die is nieuw voor mequote:Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een lijstje van 5 moeten voor de squawkimg eagle
Moet je morgen weer werken?quote:Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms tja die heb ik al vaak gedaan ja, maar altijd wordt dit gezeik. maar ok......Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff serieuze vraag nu rechtsreeks en openbaar, vind je dat ik je lastig val of niet? want zeg het dan nu gelijk tegen iedereen waarom ook? of hoe dat anders is met ieder ander hier op dit hele forum?quote:Do what you love, love what you do!![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooi hoekje dan welquote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou niet huilen als ik met justin en spekkie in een hoekje stond
Door @JustinK ben ik erachter gekomen dat ik een homieseksuele man ben.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb je aan een niet genoeg 😉quote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou niet huilen als ik met justin en spekkie in een hoekje stondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
ff serieuze vraag nu rechtsreeks en openbaar, vind je dat ik je lastig val of niet? want zeg het dan nu gelijk tegen iedereen waarom ook? of hoe dat anders is met ieder ander hier op dit hele forum?
En nee ik ga niet weer uitleggen waarom. Stop met steeds mijn naam noemen.
Ga gewoon lekker kletsen en laat mij met rust.Trust nobody![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Door @:justink ben ik erachter gekomen dat ik een homieseksuele man ben.snap ik wel
![]()
Het is nooit te laat om ergens achter te komen 😉quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Door @:justink ben ik erachter gekomen dat ik een homieseksuele man ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Present.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Door @:justink ben ik erachter gekomen dat ik een homieseksuele man ben.![]()
![]()
Eindelijk, ga eens bier halen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn danquote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
En nee ik ga niet weer uitleggen waarom. Stop met steeds mijn naam noemen.
Ga gewoon lekker kletsen en laat mij met rust.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga thee zetten en ik heb stroopwafels.
Willen mensen ook?Trotste mama van Ambar
Nu al weer op?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik stop nu weer met reageren op je.quote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn dan
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: