Die is nieuw voor mequote:Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een lijstje van 5 moeten voor de squawkimg eagle
Moet je morgen weer werken?quote:Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms tja die heb ik al vaak gedaan ja, maar altijd wordt dit gezeik. maar ok......
ff serieuze vraag nu rechtsreeks en openbaar, vind je dat ik je lastig val of niet? want zeg het dan nu gelijk tegen iedereen waarom ook? of hoe dat anders is met ieder ander hier op dit hele forum?quote:
Mooi hoekje dan welquote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou niet huilen als ik met justin en spekkie in een hoekje stond
Heb je aan een niet genoeg 😉quote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou niet huilen als ik met justin en spekkie in een hoekje stond
Jaquote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
ff serieuze vraag nu rechtsreeks en openbaar, vind je dat ik je lastig val of niet? want zeg het dan nu gelijk tegen iedereen waarom ook? of hoe dat anders is met ieder ander hier op dit hele forum?
quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Door @:justink ben ik erachter gekomen dat ik een homieseksuele man ben.
Het is nooit te laat om ergens achter te komen 😉quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Present.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Eindelijk, ga eens bier halen.quote:
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn danquote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
En nee ik ga niet weer uitleggen waarom. Stop met steeds mijn naam noemen.
Ga gewoon lekker kletsen en laat mij met rust.
Nu al weer op?quote:
Ik stop nu weer met reageren op je.quote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |