SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn bangalijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Damn van een banglijst word je wel angstig
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bangalijst:Mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bangalijst:Ik mis de sappige details waarom hij op je bangalijst staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk dat het kloppende lid van dev best lang is jaquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Omdat hij devzero isquote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis de sappige details waarom hij op je bangalijst staatTrotste mama van Ambar
Je had het ook bij een top drie kunnen houdenquote:
elk normaal denkend mens vindt dev heel erg leuk.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die kan ik je wel vertellen:Dquote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis de sappige details waarom hij op je bangalijst staat![]()
9 van de 10 tandartsen raden devzero aan.
De tiende tandarts is wel op mysterieuze wijze verdwenenUw ADH vitamine Worst
Die tiende tandarts is gewoon ziedend omdat devzero alle meiden hier wegkaaptquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
9 van de 10 tandartsen raden devzero aan.
De tiende tandarts is wel op mysterieuze wijze verdwenen
Het leven hoeft niet altijd zo bescheiden te zijn toch?quote:Op zondag 7 april 2024 19:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Je had het ook bij een top drie kunnen houden![]()
Zag er ook geen gat meer inquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die tiende tandarts is gewoon ziedend omdat devzero alle meiden hier wegkaapt![]()
How about noquote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
nou doen jullie dev, doe ik ieneminie onderhand.Trotste mama van Ambar
Succes met deze missiequote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
nou doen jullie dev, doe ik ieneminie onderhand.Uw ADH vitamine Worst
lol zweer het je jullie halen het slechtst gewoon in me naar boven.
Do what you love, love what you do!![]()
Kree het gaat nooit wat worden. Geef het op. Laat me met rustTrotste mama van Ambar
Wil jij op de bangalijst van kree komen te staan?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja leg uit. Ik ben veel te oud voor deze moderne terminologiequote:
Neequote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wil jij op de bangalijst van kree komen te staan?Trust nobody![]()
grapje joh, hahahaquote:Op zondag 7 april 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree het gaat nooit wat worden. Geef het op. Laat me met rustDo what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wil jij op de bangalijst van kree komen te staan?Neequote:Trust nobody![]()
We gaan de Bachelor nadoen, en kree is de bachelor.quote:
Misschien krijg je wel een roos
Ja zo gezien kun je ook een top2000 met een deelnemer posten.quote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het leven hoeft niet altijd zo bescheiden te zijn toch?
jawel want krijg hier alleen maar gezeik mee weet ik nu al. als ik hier blijf.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar denk aan drakinquote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
jawel want krijg hier alleen maar gezeik mee weet ik nu al. als ik hier blijf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: