Maagproblemen?quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Poh ik ben echt misselijk
Moet even klagen
Ja, dat zou ik grensoverschrijdend noemen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Iemand vragen over de app zonder aanleiding of die persoon seks met je wil?
Vind ik nogal onpersoonlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Iemand vragen over de app zonder aanleiding of die persoon seks met je wil?
Drinken? Eten? Afsluiten?quote:Op zondag 7 april 2024 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klagen dat ik misselijk van de hoofdpijn ben
Jij snapt het.quote:Op zondag 7 april 2024 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eens dat doe je met een handgeschreven brief
Hoe vond je mijn brief?quote:Op zondag 7 april 2024 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eens dat doe je met een handgeschreven brief
Wel handig om dan toch iets te eten.quote:Op zondag 7 april 2024 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks
Hopelijk helpen pijnstillers
quote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Met uitgaan regelmatig op mijn kont geslagen door de beveiliger van de kroeg. Ook wel
Mee gemaakt dat iemand met zijn hand onder mijn rokje ging. Op werk opmerkingen die over het randje zijnik trek het wel een beetje aan
Ja maar denk dat t er nu uitkomt..quote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel handig om dan toch iets te eten.
Dat is waarquote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja die kon ik nog net mooi in het hoekje kwijtquote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mooi vooral die tekening met schaalgrote
Sow,jij bent vrolijk.quote:
Pijnstillersquote:Op zondag 7 april 2024 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vult dat?quote:
Zetpillen?quote:
Een dame met smaak.quote:
Was het Chineesje daar okee mee?quote:Op zondag 7 april 2024 20:06 schreef Bally-b het volgende:
Even een chineesje gegeten
Had totaal geen zin in koken
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Jochie wordt eens volwassen, jij bent echt iemand bij wie de fout altijd bij een ander ligt en niet bij jezelf. Je bent de excuus generatie kijk eens goed naar de afgelopen jaren naar je eigen gedrag.
Gewoon ontkennen ook. Had ik wel van je verwachtquote:
Je bent ook een jochie met je gedragquote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef kree het volgende:
jochie ook echt. naja zie het maar as compliment dan
Valt mee tochquote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had al mijn schoenen geteld. Inclusief regenlaarzen, slippers en wandelschoenen heb ik 45 paar.
ahum en jij zoekt punten om het te zeiken om te zeiken...?quote:
Sowquote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had al mijn schoenen geteld. Inclusief regenlaarzen, slippers en wandelschoenen heb ik 45 paar.
Wijs?quote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
jammer zeg vond het wel gezellig ff...... maargoed.... laat ik maar de wijste zijn denk.
Gewoon de rest van je CO2 footprint op orde hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Veel schoenen en kleding hebben is een heus milieudelict [ afbeelding ]
Je logt uit?quote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
jammer zeg vond het wel gezellig ff...... maargoed.... laat ik maar de wijste zijn denk.
fifyquote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
jammer zeg vond het wel gezellig ff...... maargoed.... laat ik maar de eigenwijste zijn denk.
Nee je bent een jankerd die gewoon altijd anderen de schuld geeft en je gaat de wijste zijn?quote:Op zondag 7 april 2024 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
ahum en jij zoekt punten om het te zeiken om te zeiken...?
Ik wilde eigenlijk wat anders zeggen, maar oke omdat ik geen jochie meer ben.
quote:Op zondag 7 april 2024 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon de rest van je CO2 footprint op orde hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |