Lekker gaslighten ookquote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn dan
Kan je nog wel zittenquote:
Nee, je stopt niet. Je blijft maar doorgaan en doorgaan en doordrammen. En alsof zij de enige is die bij de mods klagenquote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
dat deed ik allang, maar moeten ze niet gaan mekken als ik ze net als iedereen gewoon behandel. en ipv naar mods gaan klagen.
Maar ik heb wel gezien dat je laatst toen ik er was lieve dingen zei dus alsquote:
Laat toch lullenquote:Op zondag 7 april 2024 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, je stopt niet. Je blijft maar doorgaan en doorgaan en doordrammen.
Ga gewoon over op een ander onderwerp man
En zijn ze dat ook?quote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deel wel ff stroopwafels uit. Bedenk maar even dat ze vers gebakken zijn en nog warm zijn
Heer Bally.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deel wel ff stroopwafels uit. Bedenk maar even dat ze vers gebakken zijn en nog warm zijn
Alleen oppassen als je op een barkruk gaat zitten?quote:
quote:
Lekkerrrrr, maar ben al te zwaar hahaquote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor al je weet precies wat ik bedoelquote:Op zondag 7 april 2024 19:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alleen oppassen als je op een barkruk gaat zitten?
Coolquote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb laatst het verhaal gelezen waar de term gaslighting vandaan komt.
Snap nu eindelijk de referentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |