Kree, accepteer het nou gewoon dat sommige mensen niet verder met je willen praten. Zo is gewoon het leven, niet iedereen ligt elkaar!quote:Op zondag 7 april 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
ff serieuze vraag nu rechtsreeks en openbaar, vind je dat ik je lastig val of niet? want zeg het dan nu gelijk tegen iedereen waarom ook? of hoe dat anders is met ieder ander hier op dit hele forum?
Hey FFquote:
Ik heb al koffie maar stroopwafelsquote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga thee zetten en ik heb stroopwafels.
Willen mensen ook?
Hey SBEquote:
Goedenavond Dot.quote:
goeds dan kunnen we gewoon door het was nl gezellig enzo.quote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik stop nu weer met reageren op je.
Stroopwafel ks wel lakkerquote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga thee zetten en ik heb stroopwafels.
Willen mensen ook?
dat deed ik allang, maar moeten ze niet gaan mekken als ik ze net als iedereen gewoon behandel. en ipv naar mods gaan klagen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree, accepteer het nou gewoon dat sommige mensen niet verder met je willen praten. Zo is gewoon het leven, niet iedereen ligt elkaar!
Bispektueel. Hoe kom je der weer op 🤣🤣quote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef JustinK het volgende:
Door @:Speklap3000 ben ik erachter gekomen dat ik bispeksueel ben.
13 euro in A`dam.Mensen staan in de rij.quote:
Ik las bipsseksueel en dacht ja die heb ik gemerkt.. maar nu valle alle puzzelstukjes op hun plekquote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef JustinK het volgende:
Avond schoonheid.quote:
Daar zag ik laatst n filmpje vanquote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
13 euro in A`dam.Mensen staan in de rij.
Das echt kei duurquote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
13 euro in A`dam.Mensen staan in de rij.
Nu klap je wel heel,erg uit de school 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las bipsseksueel en dacht ja die heb ik gemerkt.. maar nu valle alle puzzelstukjes op hun plek
Even ik werk meer dan 30 jaar in een mannenwereld met plezier, maar jouw opmerkingen en uitlokkingen gaan echt te ver.quote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok val je lastig? hmmmmms dan ben je wel erg kleinzerig, snap er was wat PM heen en weer ok die zal ik laten dan, maar voor de rest moet je niet op me zeiken zo openbaar, want. ik behandel je echt neit anders als anderen. laat dat ff duidelijk zijn dan
snotverquote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef JustinK het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu klap je wel heel,erg uit de school 🤣🤣🤣🤣🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |