quote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las bipsseksueel en dacht ja die heb ik gemerkt.. maar nu valle alle puzzelstukjes op hun plek
Ik ben niet begonnen 😉quote:
Gewoon rustig.quote:
welke opmerkingen?quote:Op zondag 7 april 2024 19:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Even ik werk meer dan 30 jaar in een mannenwereld met plezier, maar jouw opmerkingen en uitlokkingen gaan echt te ver.
Dikke prima,en bij u?quote:
* Speklap3000 raapt dev even van de vloer opquote:Op zondag 7 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
Iets meer dan 8KM verder. Kan iemand me even van de vloer rapen
Met liefdequote:Op zondag 7 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
Dat went snel genoeg hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 19:41 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik ook hoor vermaak mij best alleen
Het is hier ook wel leuk.
Kwestie van even inkomen
Goed bezigquote:Op zondag 7 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik werk mijn hele carriere al in een mannenwereld ook.
Die mannenwereld is wel de IT, dus we gaan allemaal blozen en stotteren als er een vrouw het pand in komt, dus dat telt dan niet echt denk ik.
Ik schuif je wel even richting douchequote:
Lees je weleens je eigen opmerkingen terug? Zou je voor jezelf een moeten terug lezen en niet zeggen ik zeg wat ik denk, dat is wel heel makkelijk. Een beetje zelfreflectie zou je sieren.quote:
Niet naakt he dat is te aanstootgevendquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik schuif je wel even richting douche
Nee daar moeten we niets van hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet naakt he dat is te aanstootgevend
Ik ben aangekleed en dev ookquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet naakt he dat is te aanstootgevend
Laatst zei die vriendelijke dame van HR 'hallo' tegen mij. Moet er soms nu nog aan denkenquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Lees je weleens je eigen opmerkingen terug? Zou je voor jezelf een moeten terug lezen en niet zeggen ik zeg wat ik denk, dat is wel heel makkelijk. Een beetje zelfreflectie zou je sieren.
Zeker meteen naar de wc gerend om fappen?quote:Op zondag 7 april 2024 19:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laatst zij die vriendelijke dame van HR 'hallo' tegen mij. Moet er soms nu nog aan denken
Lekker.quote:Op zondag 7 april 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga thee zetten en ik heb stroopwafels.
Willen mensen ook?
Durfde niet. Die is direct naast het vrouwentoiletquote:Op zondag 7 april 2024 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker meteen naar de wc gerend om fappen?
Jochie wordt eens volwassen, jij bent echt iemand bij wie de fout altijd bij een ander ligt en niet bij jezelf. Je bent de excuus generatie kijk eens goed naar de afgelopen jaren naar je eigen gedrag.quote:Op zondag 7 april 2024 19:40 schreef kree het volgende:
echt 30 jaar in mannenwereld gewerkt en dan nog niet een grapje van een onwijs feit kunnen onderscheiden..... Zoek t lekker uit.
Oei hoe heb je dat opgelost dan?!quote:Op zondag 7 april 2024 19:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Durfde niet. Die is direct naast het vrouwentoilet
Zeggen dat iemand er appetijtelijk eruitziet, is dat overschrijdend?quote:
Ben wat scripts gaan troubleshooten om tot rust te komenquote:Op zondag 7 april 2024 19:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oei hoe heb je dat opgelost dan?!
Is een kwestie van goed inschatten.quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand er appetijtelijk eruitziet, is dat overschrijdend?
Zeggen dat een vrouw in kwestie het niet zo erg vindt om nat te zijn, is dat overschrijdend?
Schuift een stroopwafel en kop thee toequote:
Trots op jijquote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben wat scripts gaan troubleshooten om tot rust te komen
Klagen?quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Poh ik ben echt misselijk
Moet even klagen
Oke. Iemand vragen over de app zonder aanleiding of die persoon seks met je wil?quote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een kwestie van goed inschatten.
quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Poh ik ben echt misselijk
Moet even klagen
Beiden lekker! En daarna ga ik toch echt even lunch makenquote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schuift een stroopwafel en kop thee toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |