Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even goedkope halve liters zonder statiegeld halen bij de PoolUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noord of Zuid?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gepunte lans“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik wel, leuke vent van binnen en van buitenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg toch wel een warm gevoel daarvan![]()
Heet spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ah, jij hebt hem al mogen aanschouwen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Snap ik wel, leuke vent van binnen en van buitenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, jij hebt hem al mogen aanschouwen?![]()
![]()
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik weer thuis ben van kinderverjaardag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt pas honger als je wil eten maar geen geld voor hebtUw ADH vitamine Worst
Zwemkleding mee nemen maar niet vertellen wat we gaan doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?![]()
![]()
thnx. Alweer opquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Diepquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt pas honger als je wil eten maar geen geld voor hebt![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?
Uw ADH vitamine Worst
Beetje zon is wel fijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best wel lekker, heb ook wel wat behoefte aan de zomer.♡♡♡♡![]()
Wat is dat dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha gelukkig, dan weet je waar je over praatquote:
Weet je toevallig ook zijn lengte?
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Een verborgen verlangen naar een goed gabberfeestquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik droomde over zoiets als dit vannachtUw ADH vitamine Worst
Beste van de hele verjaardag!quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?
Nu heb ik zin in snoep
Wel 180+quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha gelukkig, dan weet je waar je over praat
Weet je toevallig ook zijn lengte?![]()
Dat dan ook al kan, iemand vermoorden met oogdruppels Hoe kom je er op \
Een vrouw (39) in Amerika moet minstens dertig jaar de cel in, nadat ze haar vriendin vermoordde en vervolgens beroofde. De manier waarop ze dat deed is huiveringwekkend. Door oogdruppels vermengd in een flesje water kwam de 62-jarige Lynn Hernan om het leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Najaquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een verborgen verlangen naar een goed gabberfeest
T was geen gabber
Maar wel muziek waar ik nooit naar luister
En ik vond t heel tof
♡♡♡♡![]()
Weet ik,Dit doet hij speciaal voor de kids.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was wel naar ASOT geweest in Ahoy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul meegenomen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik,Dit doet hij speciaal voor de kids.Uw ADH vitamine Worst
Mss had ze wel honger en geen geld.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Een vrouw (39) in Amerika moet minstens dertig jaar de cel in, nadat ze haar vriendin vermoordde en vervolgens beroofde. De manier waarop ze dat deed is huiveringwekkend. Door oogdruppels vermengd in een flesje water kwam de 62-jarige Lynn Hernan om het leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die spicy garlic worstjes van dr lidl zijn lekker joh!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik vind het ook wel bijzonder dat oogdruppels blijkbaar zo giftig zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelfOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Moi Lovy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van mij ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:02 schreef DJMO het volgende:
Die spicy garlic worstjes van dr lidl zijn lekker joh!Uw ADH vitamine Worst
Man 3.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook nog oogdruppels en hongerquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss had ze wel honger en geen geld.![]()
Maar hoe kom je eropquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss had ze wel honger en geen geld.
Net als dit arme kindjes die zitten te kijken Hackers kunnen ook alles overnemen wat ze willen
https://nos.nl/artikel/25(...)storing-door-hackersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het al op aardappelen, snijbonen en een stukje vleesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moeten wij maar aan de lemon grass smoothie vind @JustinK vast wel goedhij zegt momenteel toch overal ja op zonder door te hebben wat ik zeg
![]()
![]()
Doei Koekie
quote:
Twee weken geleden werd voor vandaag nog flinke neerslag voorspeld
Uw ADH vitamine Worst
Van de weers voorspellingen kan je toch niet op aanquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
Twee weken geleden werd voor vandaag nog flinke neerslag voorspeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en neequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de weers voorspellingen kan je toch niet op aanUw ADH vitamine Worst
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien moeten wij maar aan de lemon grass smoothie vind @:justinK vast wel goedhij zegt momenteel toch overal ja op zonder door te hebben wat ik zeg
Is Justin bij jou aan het gamen?
Lekker in de natuur weet je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En stress voor @:Speklap3000?
Waar is hij eigenlijk? Aan het barbecuen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja zo interessant vind hij mijquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Is Justin bij jou aan het gamen?![]()
Ik vind helemaal mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als avondeten?quote:
Moet kunnen, is toch ook gewoon aardappel?
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Euhhhhh zelf doe je ook een spelletjequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zo interessant vind hij mij
Blikje in het water mooi?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geef maar die boete.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja, op zich wel goed om in een relatie ook je eigen dingen te blijven doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zo interessant vind hij mij
100 euro boete ik vind helemaal dure dingen maar ik vind helemaal mooiUw ADH vitamine Worst
Nee dat nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als avondeten?
Moet kunnen, is toch ook gewoon aardappel?
Om 1700 ga ik niet avondeten, ben geen bejaarde♡♡♡♡![]()
Je hebt een vette note gekregenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dat niet
Om 1700 ga ik niet avondeten, ben geen bejaardeik ook niet!
Mijn ouders zijn wel bejaarden, maar die eten vaak pas rond 20/21 uur, dan vind ik soms wel wat laat. 18-20 uur vind ik een mooie tijd.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Het goede leven leven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je vanavond de live kijken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben dus een bejaardequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dat niet
Om 1700 ga ik niet avondeten, ben geen bejaarde![]()
![]()
![]()
Das wel uitzonderlijk voor oude mensenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ook niet!
Mijn ouders zijn wel bejaarden, maar die eten vaak pas rond 20/21 uur, dan vind ik soms wel wat laat. 18-20 uur vind ik een mooie tijd.
Wat grappig♡♡♡♡![]()
Zo even grillworst halen.quote:
Is ook grote onzin hoor, velen eten tussen 17 en 18 uur vooral als je kleine kinderen hebt.quote:
Die moeten op tijd naar bed en vvlak voor het slapen warm eten is niet goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@FreshFruit Speklap3000 is op de streams in BB , hij wordt lekker gebakken nu
Mijn moeder wilde altijd om half 6 eten want dan had ze nog wat aan de avondTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het was ook wel nodig.
Huishouden is niet iets wat je uitgebreid gaat doen met een zere beenTrotste mama van Ambar
Even de streams aanslingeren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
@:Freshfruit Speklap3000 is op de streams in BB , hij wordt lekker gebakken nu
Tv kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder wilde altijd om half 6 eten want dan had ze nog wat aan de avondUw ADH vitamine Worst
Ze hebben BBQ maar gaan weer alles bakkenquote:
Nee ze deed nog wel iets zoals hobbyen ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Wanneer is het afgelopen, ik wil @Schakeltopia terugquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben BBQ maar gaan weer alles bakkenUw ADH vitamine Worst
Dan heb je het dus niet van een vreemde.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ze deed nog wel iets zoals hobbyen ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
13 April.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer is het afgelopen, ik wil @:schakeltopia terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Handwerken zit in de familiequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet van een vreemde.Trotste mama van Ambar
Dat ze opeens melkboer is gewordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet van een vreemde.
Uw ADH vitamine Worst
Dat bedoel ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee grotere huis wel aanbod voor verlopen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgende week zaterdag. Maar ik zie hem eigenlijk ook niet meer echt daar momenteelquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer is het afgelopen, ik wil @:schakeltopia terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag. Maar ik zie hem eigenlijk ook niet meer echt daar momenteel
Uw ADH vitamine Worst
Waarschijnlijk druk met andere dingen. Het is momenteel ook een saaie bedoeling in het BB huis met nog maar 6 bewoners en de spellen gespeeld zijn,quote:
Ik heb ook weer wat meer tijd over
Ow, jammer?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee grotere huis wel aanbod voor verlopen.
Maar je staat nu dus vaker hoog. Beter goed de tijd nemen om iets goeds uit te kiezen, want voor je weer kan verhuizen moet je weer jaren wachten.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Oh dan is die er wel op uitgekeken denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk druk met andere dingen. Het is momenteel ook een saaie bedoeling in het BB huis met nog maar 6 bewoners en de spellen gespeeld zijn,
Ik heb ook weer wat meer tijd over
Uw ADH vitamine Worst
Denk het ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dan is die er wel op uitgekeken denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt precies hierom zeg ik niet te snel ja.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, jammer?
Maar je staat nu dus vaker hoog. Beter goed de tijd nemen om iets goeds uit te kiezen, want voor je weer kan verhuizen moet je weer jaren wachten.
Huis waar ik gisteren was geweest oogde ook prima bar in de woonkamer gebouwd als afscheiding van de keuken balkon erbij etc.
Maar wel klein qua oppervlakte net genoeg voor bank tv salon tafel etc maar extra opslag zou weer een probleem worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht dat jij hier nog helemaal niet zo lang woonde eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt precies hierom zeg ik niet te snel ja.
Huis waar ik gisteren was geweest oogde ook prima bar in de woonkamer gebouwd als afscheiding van de keuken balkon erbij etc.
Maar wel klein qua oppervlakte net genoeg voor bank tv salon tafel etc maar extra opslag zou weer een probleem worden.♡♡♡♡![]()
Uhu ik eet altijd rond die tijd, heb dan trek enzquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook grote onzin hoor, velen eten tussen 17 en 18 uur vooral als je kleine kinderen hebt.
Die moeten op tijd naar bed en vvlak voor het slapen warm eten is niet goed![]()
Hoelang sta je ingeschreven?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt precies hierom zeg ik niet te snel ja.
Maar wel klein qua oppervlakte net genoeg voor bank tv salon tafel etc maar extra opslag zou weer een probleem worden.Uw ADH vitamine Worst
In november twee jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier nog helemaal niet zo lang woonde eigenlijk?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
5 jaar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ahja dat is nog niet zo langquote:
Woon je dan dus ergens waar zo'n korte wachttijden zijn? Herken ik hier nergens..♡♡♡♡![]()
Groot gelijk, ik eet nog wel eens vroeger. Ik eet wanneer ik zin heb hoef naar niets of niemand te kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu ik eet altijd rond die tijd, heb dan trek enz
Ja randstad is 11 jaar ofzo toch hier is gemiddeld 5 jaar. Ik krijg wel vaak uitnodiging etc maar nog nooit direct 1 gestaan rechtstreeks uit de loting.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee vergeleken met hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed zegquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja randstad is 11 jaar ofzo toch hier is gemiddeld 5 jaar. Ik krijg wel vaak uitnodiging etc maar nog nooit direct 1 gestaan rechtstreeks uit de loting.♡♡♡♡![]()
![]()
Ja stond destijds toen ik 6 jaar ingeschreven nooit hoger dan plek 40..quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja randstad is 11 jaar ofzo toch hier is gemiddeld 5 jaar. Ik krijg wel vaak uitnodiging etc maar nog nooit direct 1 gestaan rechtstreeks uit de loting.Uw ADH vitamine Worst
8 jaar nu ofzo en op flatjes top 5. Maar voorschot energiekosten van 220 euro
Trotste mama van Ambar
Oe boevenbende merk wel altijd snel waarom als ik als 8ste ofzo begin ik opeens 1ste sta drie a vier weken verder de echt goeie appartementen zijn vaak wel gelijk weg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
8 jaar nu ofzo en op flatjes top 5. Maar voorschot energiekosten van 220 euroThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voorschot energiekosten?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
8 jaar nu ofzo en op flatjes top 5. Maar voorschot energiekosten van 220 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Straks verjaardagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lokwinske.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fruittie
Speklapjes gekocht.quote:
Dorst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Lekker, ik eet tegenwoordig regelmatig varkens ribeyetjes die zijn nog een beetje te eten
Het varkensvlees is 9 van de 10 keer taai en vies bij AH en de lidlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ik u een kopje thee offreren?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alleen als je me thee gaat aanbieden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is dan weer mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel droog buiten voor de veranderingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik u een kopje thee offreren?![]()
Lekker pintje op de zaterdavondquote:
Gaarnequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik u een kopje thee offreren?
♡♡♡♡![]()
![]()
![]()
Heracles Heracles.
Potato potatoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is de wedstrijd voor je stress voor had al afgelopen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Lidl weet ik niet maar van de Appie klopt wel.Soul koopt regelmatig de hamburger daar,die vind ik gewoon stinken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Lekker, ik eet tegenwoordig regelmatig varkens ribeyetjes die zijn nog een beetje te eten
Het varkensvlees is 9 van de 10 keer taai en vies bij AH en de lidl“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bayer NeverLosen heeft helaas gewonnen jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is de wedstrijd voor je stress voor had al afgelopen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik bolk MK“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja klopt je ruikt echt het vlees, dat is het vlees van ongecastreerde varken das zo goorquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Lidl weet ik niet maar van de Appie klopt wel.Soul koopt regelmatig de hamburger daar,die vind ik gewoon stinken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer dan, je clubbie winnen is altijd het mooistequote:Op zaterdag 6 april 2024 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bayer NeverLosen heeft helaas gewonnen ja
Volgende wedstrijd beter
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt je ruikt echt het vlees, dat is het vlees van ongecastreerde varken das zo goor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bolk HC“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Och de sfeer is belangrijker dan de winstquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan, je clubbie winnen is altijd het mooiste
Volgende wedstrijd beterOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is niet leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom haal ik het niet meer, heb al zoveel weggegooidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet nog iets etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
Wat ga je eten dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Worst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
YW“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hemarookworstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of pozza.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Duidelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bolk HC.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Mortal Kombat !!!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zag van de week een vogelhuisje met camera. Dan kan je zien wie er b ij je voerhuis is geweest qua vogels, wordt dan opgenomen. Is ook wel leuk hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een vogel met geld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tututututu Mortal Kombat !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
Even het huurcontract zo tevoorschijn halenquote:Trotste mama van Ambar
Dat is een duur dingetjequote:Op zaterdag 6 april 2024 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag van de week een vogelhuisje met camera. Dan kan je zien wie er b ij je voerhuis is geweest qua vogels, wordt dan opgenomen. Is ook wel leuk heTrotste mama van Ambar
tekenen jou vogelstjes een huurcontractquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Even het huurcontract zo tevoorschijn halen
29.95 zag ik hem. Wist niet eens dat die dingen bestonden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraard. Het onderhoud is niet gratis hè? Kunnen ze gelijk aangeven of ze er buffet bij willenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tekenen jou vogelstjes een huurcontractTrotste mama van Ambar
Dat is toch niet duur.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
29.95 zag ik hem. Wist niet eens dat die dingen bestonden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vetbol includedquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Het onderhoud is niet gratis hè? Kunnen ze gelijk aangeven of ze er buffet bij willen♡♡♡♡![]()
B&B vol liefde.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Het onderhoud is niet gratis hè? Kunnen ze gelijk aangeven of ze er buffet bij willen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Het onderhoud is niet gratis hè? Kunnen ze gelijk aangeven of ze er buffet bij willen
Ik zeg ook niet dat het duur isquote:
Gisteren zat er weer een vreemde in, die snackbar eigenaarquote:
Ik dacht dat ze jou bedoelde.quote:
Fuotbal.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vetbol klinkt als Friese voetbal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar heb je dat gezien dan? Dat vogel dingetje met camera?Trotste mama van Ambar
Mijn moeder zong in 2 koren. Dat is niet overgedragen aan mijquote:Haar handwerken heeft ook 1 generatie overgeslagen
![]()
Tenzij je solderen en circuits ontwerpen handwerken noemt![]()
![]()
Je hebt vast andere kwaliteiten die geen rommel maken zoals bij mijquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn moeder zong in 2 koren. Dat is niet overgedragen aan mijHaar handwerken heeft ook 1 generatie overgeslagen
![]()
Tenzij je solderen en circuits ontwerpen handwerken noemtTrotste mama van Ambar
Handjobs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja uhhh weet ik nietquote:Is een ideequote:Ook lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik hield mij nog zo inquote:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer is het afgelopen, ik wil @:schakeltopia terug
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik had iets getypt, maar op tijd bedacht en niet op invoeren geklikt maar verwijderdquote:
Hey daar is ie weer Hema zijn gebeden zijn verhoordquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker pannetje rijst met groentjes gemaakt
niet mokke lekker wokke
#500gramgroente
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Psv weer voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Opruimenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt vast andere kwaliteiten die geen rommel maken zoals bij mij![]()
![]()
Hey Shelley,al gezien wie er in de Bondgenoten zit?quote:
Eerst bakken,dan kakken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee ik volg dat nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Shelley,al gezien wie er in de Bondgenoten zit?
Gerrit aka Richman.quote:
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Ik doe van alles een beetje wat op mijn pad komt."quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
is die nog steeds floormanager bij de mcdonalds?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lekker manquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"Ik doe van alles een beetje wat op mijn pad komt."
Tijdens Corona werkte hij bij de helpdesk van het RIVM,maar ondertussen had hij schijt aan de Lockdown.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Beter
Rooiboswijn?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met of zonder clowns?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:03 schreef devzero het volgende:
Gaat er zo nog iemand mee naar het circus?♡♡♡♡![]()
Ik had pepermuntquote:
Maar thee is op, een wasje opgevouwen en opgeborgen. Andere wasje zit in de droger.
Dus tijd om naar het circus te gaan.![]()
![]()
Let`s bring in the clowns.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Indianendans ooh ooh ooh oohThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen na bier.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Is goedquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij zoekt er nog een, dus kom je mee?♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: