Ja randstad is 11 jaar ofzo toch hier is gemiddeld 5 jaar. Ik krijg wel vaak uitnodiging etc maar nog nooit direct 1 gestaan rechtstreeks uit de loting.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee vergeleken met hier
Goed zegquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja randstad is 11 jaar ofzo toch hier is gemiddeld 5 jaar. Ik krijg wel vaak uitnodiging etc maar nog nooit direct 1 gestaan rechtstreeks uit de loting.
Ja stond destijds toen ik 6 jaar ingeschreven nooit hoger dan plek 40..quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja randstad is 11 jaar ofzo toch hier is gemiddeld 5 jaar. Ik krijg wel vaak uitnodiging etc maar nog nooit direct 1 gestaan rechtstreeks uit de loting.
Oe boevenbende merk wel altijd snel waarom als ik als 8ste ofzo begin ik opeens 1ste sta drie a vier weken verder de echt goeie appartementen zijn vaak wel gelijk weg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
8 jaar nu ofzo en op flatjes top 5. Maar voorschot energiekosten van 220 euro
Voorschot energiekosten?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
8 jaar nu ofzo en op flatjes top 5. Maar voorschot energiekosten van 220 euro
Lokwinske.quote:
Speklapjes gekocht.quote:
Dorst?quote:
quote:
Kan ik u een kopje thee offreren?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alleen als je me thee gaat aanbieden
Dat is dan weer mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel droog buiten voor de verandering
quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik u een kopje thee offreren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |