Wanneer is het afgelopen, ik wil @Schakeltopia terugquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben BBQ maar gaan weer alles bakken
Dan heb je het dus niet van een vreemde.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ze deed nog wel iets zoals hobbyen ofzo
13 April.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer is het afgelopen, ik wil @:schakeltopia terug
Handwerken zit in de familiequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet van een vreemde.
Dat ze opeens melkboer is gewordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet van een vreemde.
Dat bedoel ik.quote:
Nee grotere huis wel aanbod voor verlopen.quote:
Volgende week zaterdag. Maar ik zie hem eigenlijk ook niet meer echt daar momenteelquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer is het afgelopen, ik wil @:schakeltopia terug
quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag. Maar ik zie hem eigenlijk ook niet meer echt daar momenteel
Waarschijnlijk druk met andere dingen. Het is momenteel ook een saaie bedoeling in het BB huis met nog maar 6 bewoners en de spellen gespeeld zijn,quote:
Ow, jammer?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee grotere huis wel aanbod voor verlopen.
Oh dan is die er wel op uitgekeken denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk druk met andere dingen. Het is momenteel ook een saaie bedoeling in het BB huis met nog maar 6 bewoners en de spellen gespeeld zijn,
Ik heb ook weer wat meer tijd over
Denk het ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dan is die er wel op uitgekeken denk ik
Klopt precies hierom zeg ik niet te snel ja.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, jammer?
Maar je staat nu dus vaker hoog. Beter goed de tijd nemen om iets goeds uit te kiezen, want voor je weer kan verhuizen moet je weer jaren wachten.
Ik dacht dat jij hier nog helemaal niet zo lang woonde eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt precies hierom zeg ik niet te snel ja.
Huis waar ik gisteren was geweest oogde ook prima bar in de woonkamer gebouwd als afscheiding van de keuken balkon erbij etc.
Maar wel klein qua oppervlakte net genoeg voor bank tv salon tafel etc maar extra opslag zou weer een probleem worden.
Uhu ik eet altijd rond die tijd, heb dan trek enzquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook grote onzin hoor, velen eten tussen 17 en 18 uur vooral als je kleine kinderen hebt.
Die moeten op tijd naar bed en vvlak voor het slapen warm eten is niet goed
Hoelang sta je ingeschreven?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt precies hierom zeg ik niet te snel ja.
Huis waar ik gisteren was geweest oogde ook prima bar in de woonkamer gebouwd als afscheiding van de keuken balkon erbij etc.
Maar wel klein qua oppervlakte net genoeg voor bank tv salon tafel etc maar extra opslag zou weer een probleem worden.
In november twee jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier nog helemaal niet zo lang woonde eigenlijk?
5 jaar.quote:
Ahja dat is nog niet zo langquote:
Groot gelijk, ik eet nog wel eens vroeger. Ik eet wanneer ik zin heb hoef naar niets of niemand te kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu ik eet altijd rond die tijd, heb dan trek enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |