thnx. Alweer opquote:
Diepquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt pas honger als je wil eten maar geen geld voor hebt
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?
Beetje zon is wel fijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best wel lekker, heb ook wel wat behoefte aan de zomer.
Wat is dat dan?quote:
Haha gelukkig, dan weet je waar je over praatquote:
Een verborgen verlangen naar een goed gabberfeestquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik droomde over zoiets als dit vannacht
Beste van de hele verjaardag!quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?
Wel 180+quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha gelukkig, dan weet je waar je over praat
Weet je toevallig ook zijn lengte?
Najaquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een verborgen verlangen naar een goed gabberfeest
Weet ik,Dit doet hij speciaal voor de kids.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was wel naar ASOT geweest in Ahoy.
Paul meegenomen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik,Dit doet hij speciaal voor de kids.
Mss had ze wel honger en geen geld.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Dat dan ook al kan, iemand vermoorden met oogdruppels Hoe kom je er op \
Een vrouw (39) in Amerika moet minstens dertig jaar de cel in, nadat ze haar vriendin vermoordde en vervolgens beroofde. De manier waarop ze dat deed is huiveringwekkend. Door oogdruppels vermengd in een flesje water kwam de 62-jarige Lynn Hernan om het leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelf
Ik vind het ook wel bijzonder dat oogdruppels blijkbaar zo giftig zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Dat dan ook al kan, iemand vermoorden met oogdruppels Hoe kom je er op \
Een vrouw (39) in Amerika moet minstens dertig jaar de cel in, nadat ze haar vriendin vermoordde en vervolgens beroofde. De manier waarop ze dat deed is huiveringwekkend. Door oogdruppels vermengd in een flesje water kwam de 62-jarige Lynn Hernan om het leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |